quote:
Dacht dat je die bedoelde inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:06 schreef AchJa het volgende:
De ultieme Hassing vliegdekschepen moet je halen bij het cavalerie museum.
Niet bij onsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Baretten op baretten af?
Je bedoelt, petten af baretten op
Bareten...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Baretten op baretten af?
Je bedoelt, petten af baretten op
Niks... eierdopjes zijn voor dipli's...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is er mooi/stoer aan het dragen van een baret met het formaat van een keppeltje?
Wij kregen gewoon eerst de bruine baret met Nulli Cedo embleem. Na eindoefening de rode baretquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jullie hebben de drang om al een baret te dragen in de opleiding
Baret moet je verdienen kutquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij kregen gewoon eerst de bruine baret met Nulli Cedo embleem. Na eindoefening de rode baret
pfffff, laat ook maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Baret moet je verdienen kutGewoon petten
, of mutsdassen
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt bij de baas mag werkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
, of mutsdassen
Scheelt soms niet veel. Ik heb gasten zien lopen die hun baret wel met tape vast hebben moeten zetten omdat ze anders van hun kop zouden flikkeren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb meerdere keppeltjes gedragen, ik garandeer je dat die nog ietsje kleiner zijn
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Scheelt soms niet veel. Ik heb gasten zien lopen die hun baret wel met tape vast hebben moeten zetten omdat ze anders van hun kop zouden flikkeren.
Ik kan altijd nog de administratie proberenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt bij de baas mag werken
Hahaha, jezusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Scheelt soms niet veel. Ik heb gasten zien lopen die hun baret wel met tape vast hebben moeten zetten omdat ze anders van hun kop zouden flikkeren.
Moet je even een woordje met TMartina doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog de administratie proberen
Kan je doen, maar tot die tijd mondje klamboequote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog de administratie proberen
Hehequote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je doen, maar tot die tijd mondje klamboe
een pannenkoek op je kneiter dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En laat nou net mijn baret voorbeeld van die "ekte ekte" lui komen...
De ironie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
En laat nou net mijn baret voorbeeld van die "ekte ekte" lui komen...
Dan zal ik wel met FLO zijn tegen de tijd dat jij hem verdiend hebt...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
, of mutsdassen
Anders ik welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zal ik wel met FLO zijn tegen de tijd dat jij hem verdiend hebt...
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan zal ik wel met FLO zijn tegen de tijd dat jij hem verdiend hebt...
En dat meestal bij de jongens die nu Kees de Bok als mascotte hebben.quote:
Alsof er een competitie was wie de kleinste baret op hun kop kon houden.quote:
Regiment Stoottroepen 13 Infbat LMB/AASLT.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat meestal bij de jongens die nu Kees de Bok als mascotte hebben.
Wat stoten ze dan? Hun hoofd? Of schenen op de waterkering?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Regiment Stoottroepen 13 Infbat LMB/AASLT.
Dat weet ik niet, ik zat in het 11de bataljonquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat stoten ze dan? Hun hoofd? Of schenen op de waterkering?
Oh, jammer. Ik zou het wel graag willen wetenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik zat in het 11de bataljon
Die splitpen jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:21 schreef AchJa het volgende:
En het embleem dient vastgemaakt te worden met een splitpen ipv die zure plastic plaat.
Iedere zichzelf respecterende militair regelt een splitpen. Dat stuk plastic is ook voor dipli's.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die splitpen ja
Die hadden bij ons enkel TD'ers
Wij hadden die plastieke plaatjes.
Bij de luchtmacht had ik enkel de veldpet of die witte helmquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende militair regelt een splitpen. Dat stuk plastic is ook voor dipli's.
Bieerrrrrr, eau de toilette, een jas die vandaag pas wordt geleverd aangezien PostNL de vorige bestelling was kwijtgeraakt en de rest krijg ik vanavond,zondag en over een paar weken met 't feestquote:
Of voor die schrale lui die heel hard riepen "ik steek geen geld in mijn tenue, dat moet de baas maar regelen"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedere zichzelf respecterende militair regelt een splitpen. Dat stuk plastic is ook voor dipli's.
Die dingen vraag je per 1000 aan ofzo... Zit gewoon een NSN op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of voor die schrale lui die heel hard riepen "ik steek geen geld in mijn tenue, dat moet de baas maar regelen"
Weet ik, dan heb je een voorraad waar je jaren mee vooruit kan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die dingen vraag je per 1000 aan ofzo... Zit gewoon een NSN op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |