Allemaal tegelijktijdig een plaat instarten (met ruime aftel vantevoren) lijkt me toch niet zo'n enorme uitdaging? Krijg je toch nooit afwijkingen van een minuut mee?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef On het volgende:
Leuk idee.Lijkt me wel een uitdaging om iedereen een plaat simultaan te laten afspelen. Die stream van Boards of Canada liep bij iedereen redelijk gelijk, maar als iemand anders een minuut later het album start in vergelijking met de rest is het gelijktijdige effect al wat minder.
Tijd afsprekenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:53 schreef Darkestrah het volgende:
Lijkt me leuk! Hoe werd het simultaan luisteren eerst gedaan?
Zondag 9 uur moet voor mij ook lukkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:59 schreef On het volgende:
Ik gooi gewoon wat op nu: aanstaande zondagavond om 9 uur de nieuwe qotsa? Valt genoeg over te zeggen denk ik.
Dacht van welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef Luigi het volgende:
Ja, ga ik ook proberen. Hij staat ook op Spotify neem ik aan?
Songs for the Deaf.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zondag 9 uur moet voor mij ook lukken
Misschien kunnen we na like clockwork.. songs for the deaf er nog opgooien voor het vergelijkend effect
Oh niet aan gedacht, ik heb Premium dus geen reclame. Maar goed, iedereen heeft nu tot zondag om het album op welke manier dan ook te pakken te krijgen. Moet lukken toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:26 schreef Darkestrah het volgende:
Gaat iedereen dan even netjes wachten als iemand een reclame te horen krijgt?
Ik heb hem ook nog niet gehoordquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:35 schreef Luigi het volgende:
Ik heb overigens nog geen seconde van het nieuwe album gehoord. Was een beetje klaar met Qotsa zo ondertussen dus ben benieuwd of dit album me toch kan 'pakken'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interview Josh Homme met 3voor12
Recensie van Pitchfork
Recensie van Kindamuzik
Recensie van Humo
Recensie van Fok!
Live bij DWDD: "My God is the Sun"
"If I had a Tail"
"Keep your eyes Peeled"
Dit is mijn favoriete rif:quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:34 schreef Norrage het volgende:
Tsja je verwacht toch ook niet dat iedereen bij dat ene rifje tegelijkertijd in de chat/topic post "wat een geweldige rif". Er is ook wel wat type-vertraging bij mensen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete rif:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
kan gewoon in het topic toch, fok is tegenwoordig snel genoegquote:Op zondag 9 juni 2013 11:45 schreef Darkestrah het volgende:
Wordt er nog een IRC-kanaal opgezet voor vanavond?
Aaah prima, ik begreep uit de OP dat je weer een IRC kanaal wilde hebben zoals eerst. Gaat goed inderdaad.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kan gewoon in het topic toch, fok is tegenwoordig snel genoeg
Like clockworkquote:
Handigquote:
quote:
Ik vind de sax (?) erg prettig..quote:Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef On het volgende:
Ik heb gisteren de plaat één keer gehoord bij een vriend, en deze track vind ik wel één van de beste. Vooral door die krautish gitaarlijnen.
dit of meer groovenquote:
nuquote:'Do you know who you really are? Are you sure it's really you'?
Beetje in de war ofsowquote:Who are you to me? Who am I supposed to be?
Not exactly sure anymore
Welkomquote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef WoD het volgende:
Toch maar is een account op FOK aangemaakt om hier mee te kunnen praten.
Leuk initiatief.
Top! Welkom, luister je mee?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:12 schreef WoD het volgende:
Toch maar is een account op FOK aangemaakt om hier mee te kunnen praten.
Leuk initiatief.
Gezellig hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 21:13 schreef Norrage het volgende:
Vinden jullie het een beetje leuk> En maar met zijn 3tjes?
Dit is puur om mn postcount op te krikken.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:13 schreef Norrage het volgende:
Vinden jullie het een beetje leuk> En maar met zijn 3tjes?
quote:
ja het moment dat je denkt ja! komt die piano erinquote:Op zondag 9 juni 2013 21:17 schreef On het volgende:
Die riff zouden ze van mij wel een paar minuten vol mogen houden, maar nu is hij alweer voorbij.
Dessert?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
dit is wat meer klassiek qotsa
en dessert in de eerste zin
quote:
Dat samen met de sax uit nummer 1quote:Op zondag 9 juni 2013 21:19 schreef Darkestrah het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit nummer vind ik tot nu toe wel gewoon het best.
quote:
barbershop quartetquote:
vandaar het industriele blikkige geluid, prettigquote:
Allemaal dankzij nightclubbing.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vandaar het industriele blikkige geluid, prettig
Ik vind de combi wel leuk tussen hard en croonerquote:
Kan ook gewoon een hoax zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 21:26 schreef On het volgende:
In dit nummer zit Elton John als het goed is. Niemand die het hoort.
Hij is net terug van de dood hij heeft nog engeltjes stof op hemquote:Op zondag 9 juni 2013 21:28 schreef Darkestrah het volgende:
Ik weet niet jongens, het had van mij echt wel een stuk viezer gemogen.
Josh Homme is een glamrocker gevangen in een alfamannetje.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is er eigenlijk met die 'the darkness' vocals?
Zelfs dát vind ik nog wel een fijne band.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
wat is er eigenlijk met die 'the darkness' vocals?
de merkwaardig transformatie van qotsa in the beach boysquote:
songs for the deaf had gekunt maar ik heb hem niet zo klaarstaan.. (de vinyl staat in mn andere appartement) misschien heb ik de cd hierquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
songs for the deaf had gekunt maar ik heb hem niet zo klaarstaan.. (de vinyl staat in mn andere appartement) misschien heb ik de cd hier
ik ben voorquote:
Vind je Rated zo slecht dan? Die zou ik op de derde plek zetten in dat lijstje en de rest doorschuivenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef On het volgende:
Queens of the Stone Age >
Songs for the Deaf >
Lullabies to Paralyze >
Era Vulgaris >
... Like Clockwork >
Rated R
Leuk ik zat ook te denken aan de nieuwe sabbath maar een wat ander genre is ook leukquote:
Rated R zo slecht?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef On het volgende:
Songs for the Deaf >
Lullabies to Paralyze >
Era Vulgaris >
... Like Clockwork >
Rated R
Rated R zo laagquote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef On het volgende:
Songs for the Deaf >
Lullabies to Paralyze >
Era Vulgaris >
... Like Clockwork >
Rated R
Niet slecht, de minst goede.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Vind je Rated zo slecht dan? Die zou ik op de derde plek zetten in dat lijstje en de rest doorschuiven
Die hand zit ook genoeg in sftdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef On het volgende:
[..]
Niet slecht, de minst goede.En de sfeer van die plaat trekt mij niet zo, komt misschien door de hand van Oliveri.
Als je zo doorgaat voel je de hand van Darkestrah.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef On het volgende:
[..]
Niet slecht, de minst goede.En de sfeer van die plaat trekt mij niet zo, komt misschien door de hand van Oliveri.
Zo na de eerste luisterbeurt zitten er wel 2 a 3 leuke liedjes tussen maar is geheel mij te tamquote:
Ik ookquote:Op zondag 9 juni 2013 21:43 schreef On het volgende:
Heb btw Rated X op vinyl. Inclusief blote mensjes in de binnenkant.
heb je daar ook een yt linkje vanquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Darkestrah het volgende:
Bosbeetle, ik zie dat Leprous op #6 in RYM's voorlopige AOTY-lijst staat.
Yes!quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef arucard het volgende:
Welke gaan jullie doen uit het eerste nummer tijdens het luisteren?
quote:
Hij gaat wel als een nachtkaarsje uit met dat laatste nummerquote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef WoD het volgende:
...Like Clockwork: 6.5
Met voor mij I Sat By The Ocean en My God Is The Sun als favoriete.
Mooi contrast dan nu met Feel Good Hit Of The Summer!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zit hier gewoon netjes aan de tropical aanmaaklimonade, zoals het hoort op zondagavond.
T-t-t-t-t-tropical aanmaaklimonadeeeeequote:Op zondag 9 juni 2013 21:50 schreef WoD het volgende:
[..]
Mooi contrast dan nu met Feel Good Hit Of The Summer!
S S SS S SHANDDYYYquote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
T-t-t-t-t-tropical aanmaaklimonadeeeee
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
T-t-t-t-t-tropical aanmaaklimonadeeeee
don;t tell anyonequote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef On het volgende:
De zanglijn van dit nummer blijft heerlijk. Lekker zeurderig.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef On het volgende:
Nick Oliveri speelde een paar jaar terug met Mondo Generator op het locale tuinfeest van mijn geboortedorp Sliedrecht. Paar bejaardentehuizen ernaast.
Dit jaar ook weer prima namen hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef On het volgende:
Nick Oliveri speelde een paar jaar terug met Mondo Generator op het locale tuinfeest van mijn geboortedorp Sliedrecht. Paar bejaardentehuizen ernaast.
dat bjork/garcia project toch of is dat een ander tuinfeest?quote:
Jaquote:
Ja wie was dat eigenlijk? Gewoon een random fan?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef On het volgende:
Dat irritante gitaartje op de achtergrond. Zie meteen dat jongetje bij DWDD voor me die zei dat QOTSA eigenlijk heel lelijke muziek maakt, maar dat juist wel cool is.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef On het volgende:
Dat irritante gitaartje op de achtergrond. Zie meteen dat jongetje bij DWDD voor me die zei dat QOTSA eigenlijk heel lelijke muziek maakt, maar dat juist wel cool is.
Een of andere postbode die kennelijk een prijsvraag had gewonnen ofzo.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja wie was dat eigenlijk? Gewoon een random fan?
Potentiële nieuwe Bosbeetle groupie?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat gastje had duidelijk nog geen lelijke muziek meegemaakt
Bij desert sessions vind ik trouwens wel kloppen soms irritante robot geluiden enzoquote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef On het volgende:
the best trip he ever had, he is a jetplanequote:
Ik heb die 2de mondo generator plaat, staan toch best nog wel toffe nummers op...quote:Op zondag 9 juni 2013 22:00 schreef On het volgende:
Dit nummer is door Nick geschreven toch? Deed hij ook met Mondo Generator. Hij speelde toen ook Millionaire.
Nog steeds geen platenspeler hier.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb die 2de mondo generator plaat, staan toch best nog wel toffe nummers op...
Smoooooth Sailing.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:02 schreef arucard het volgende:
Bij Like Clockwerk zat dat er niet zo veel in he? Dat ge-aaahhaaah. Bij de oudere veel meer
Die heb ik op cd... heb hem gekocht toen hij uitkwam toen was ik nog maar net aan de vinyl.quote:
Ja. Sorry iedereen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:04 schreef Darkestrah het volgende:
Dit is toch zeker wel stukken beter dan Like Clockwork, On?
quote:
Hoeveel gigabieten?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:05 schreef On het volgende:
Even offtopic: ben mijn mp3 speler aan het vullen. Welke albums ga ik er op zetten?
je eigen lynch tapequote:Op zondag 9 juni 2013 22:05 schreef On het volgende:
Even offtopic: ben mijn mp3 speler aan het vullen. Welke albums ga ik er op zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |