Allemaal tegelijktijdig een plaat instarten (met ruime aftel vantevoren) lijkt me toch niet zo'n enorme uitdaging? Krijg je toch nooit afwijkingen van een minuut mee?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef On het volgende:
Leuk idee.Lijkt me wel een uitdaging om iedereen een plaat simultaan te laten afspelen. Die stream van Boards of Canada liep bij iedereen redelijk gelijk, maar als iemand anders een minuut later het album start in vergelijking met de rest is het gelijktijdige effect al wat minder.
Tijd afsprekenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:53 schreef Darkestrah het volgende:
Lijkt me leuk! Hoe werd het simultaan luisteren eerst gedaan?
Zondag 9 uur moet voor mij ook lukkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:59 schreef On het volgende:
Ik gooi gewoon wat op nu: aanstaande zondagavond om 9 uur de nieuwe qotsa? Valt genoeg over te zeggen denk ik.
Dacht van welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:09 schreef Luigi het volgende:
Ja, ga ik ook proberen. Hij staat ook op Spotify neem ik aan?
Songs for the Deaf.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zondag 9 uur moet voor mij ook lukken
Misschien kunnen we na like clockwork.. songs for the deaf er nog opgooien voor het vergelijkend effect
Oh niet aan gedacht, ik heb Premium dus geen reclame. Maar goed, iedereen heeft nu tot zondag om het album op welke manier dan ook te pakken te krijgen. Moet lukken toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:26 schreef Darkestrah het volgende:
Gaat iedereen dan even netjes wachten als iemand een reclame te horen krijgt?
Ik heb hem ook nog niet gehoordquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:35 schreef Luigi het volgende:
Ik heb overigens nog geen seconde van het nieuwe album gehoord. Was een beetje klaar met Qotsa zo ondertussen dus ben benieuwd of dit album me toch kan 'pakken'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interview Josh Homme met 3voor12
Recensie van Pitchfork
Recensie van Kindamuzik
Recensie van Humo
Recensie van Fok!
Live bij DWDD: "My God is the Sun"
"If I had a Tail"
"Keep your eyes Peeled"
Dit is mijn favoriete rif:quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:34 schreef Norrage het volgende:
Tsja je verwacht toch ook niet dat iedereen bij dat ene rifje tegelijkertijd in de chat/topic post "wat een geweldige rif". Er is ook wel wat type-vertraging bij mensen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit is mijn favoriete rif:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
kan gewoon in het topic toch, fok is tegenwoordig snel genoegquote:Op zondag 9 juni 2013 11:45 schreef Darkestrah het volgende:
Wordt er nog een IRC-kanaal opgezet voor vanavond?
Aaah prima, ik begreep uit de OP dat je weer een IRC kanaal wilde hebben zoals eerst. Gaat goed inderdaad.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kan gewoon in het topic toch, fok is tegenwoordig snel genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |