quote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
T-t-t-t-t-tropical aanmaaklimonadeeeee
don;t tell anyonequote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef On het volgende:
De zanglijn van dit nummer blijft heerlijk. Lekker zeurderig.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef On het volgende:
Nick Oliveri speelde een paar jaar terug met Mondo Generator op het locale tuinfeest van mijn geboortedorp Sliedrecht. Paar bejaardentehuizen ernaast.
Dit jaar ook weer prima namen hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef On het volgende:
Nick Oliveri speelde een paar jaar terug met Mondo Generator op het locale tuinfeest van mijn geboortedorp Sliedrecht. Paar bejaardentehuizen ernaast.
dat bjork/garcia project toch of is dat een ander tuinfeest?quote:
Jaquote:
Ja wie was dat eigenlijk? Gewoon een random fan?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef On het volgende:
Dat irritante gitaartje op de achtergrond. Zie meteen dat jongetje bij DWDD voor me die zei dat QOTSA eigenlijk heel lelijke muziek maakt, maar dat juist wel cool is.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef On het volgende:
Dat irritante gitaartje op de achtergrond. Zie meteen dat jongetje bij DWDD voor me die zei dat QOTSA eigenlijk heel lelijke muziek maakt, maar dat juist wel cool is.
Een of andere postbode die kennelijk een prijsvraag had gewonnen ofzo.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef arucard het volgende:
[..]
Ja wie was dat eigenlijk? Gewoon een random fan?
Potentiële nieuwe Bosbeetle groupie?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat gastje had duidelijk nog geen lelijke muziek meegemaakt
Bij desert sessions vind ik trouwens wel kloppen soms irritante robot geluiden enzoquote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef On het volgende:
the best trip he ever had, he is a jetplanequote:
Ik heb die 2de mondo generator plaat, staan toch best nog wel toffe nummers op...quote:Op zondag 9 juni 2013 22:00 schreef On het volgende:
Dit nummer is door Nick geschreven toch? Deed hij ook met Mondo Generator. Hij speelde toen ook Millionaire.
Nog steeds geen platenspeler hier.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb die 2de mondo generator plaat, staan toch best nog wel toffe nummers op...
Smoooooth Sailing.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:02 schreef arucard het volgende:
Bij Like Clockwerk zat dat er niet zo veel in he? Dat ge-aaahhaaah. Bij de oudere veel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |