Niet slecht, de minst goede.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef arucard het volgende:
[..]
Vind je Rated zo slecht dan? Die zou ik op de derde plek zetten in dat lijstje en de rest doorschuiven
Die hand zit ook genoeg in sftdquote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef On het volgende:
[..]
Niet slecht, de minst goede.En de sfeer van die plaat trekt mij niet zo, komt misschien door de hand van Oliveri.
Als je zo doorgaat voel je de hand van Darkestrah.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef On het volgende:
[..]
Niet slecht, de minst goede.En de sfeer van die plaat trekt mij niet zo, komt misschien door de hand van Oliveri.
Zo na de eerste luisterbeurt zitten er wel 2 a 3 leuke liedjes tussen maar is geheel mij te tamquote:
Ik ookquote:Op zondag 9 juni 2013 21:43 schreef On het volgende:
Heb btw Rated X op vinyl. Inclusief blote mensjes in de binnenkant.
heb je daar ook een yt linkje vanquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef Darkestrah het volgende:
Bosbeetle, ik zie dat Leprous op #6 in RYM's voorlopige AOTY-lijst staat.
Yes!quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef arucard het volgende:
Welke gaan jullie doen uit het eerste nummer tijdens het luisteren?
quote:
Hij gaat wel als een nachtkaarsje uit met dat laatste nummerquote:Op zondag 9 juni 2013 21:47 schreef WoD het volgende:
...Like Clockwork: 6.5
Met voor mij I Sat By The Ocean en My God Is The Sun als favoriete.
Mooi contrast dan nu met Feel Good Hit Of The Summer!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zit hier gewoon netjes aan de tropical aanmaaklimonade, zoals het hoort op zondagavond.
T-t-t-t-t-tropical aanmaaklimonadeeeeequote:Op zondag 9 juni 2013 21:50 schreef WoD het volgende:
[..]
Mooi contrast dan nu met Feel Good Hit Of The Summer!
S S SS S SHANDDYYYquote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
T-t-t-t-t-tropical aanmaaklimonadeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |