lolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:26 schreef deadprez het volgende:
inb4 rellende tokkies die daar "wel us effekes langs zouduh goan"
Eerlijk gezegd denk ik dat jij ook een TBSje toe bent. Het verbaasd me nog steeds hoeveel onzin er uit sommige mafketels kan komen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef RocketM het volgende:
[..]
De goeie moeten altijd onder de kwade lijden. Bovendien als iedereen wel weet waar deze ratten wonen (soort pedo register) kunnen eventuele slachtoffers die wraak willen nemen op niet de verkeerde pakken. Nee we moeten ze lekker anoniem wegstoppen en dat verontwaardigd zijn als hij straks weer slachtoffers maakt hoe dat toch kan, nou dat kan dus door mensen als jou "hij heeft zijn straf uitgezeten bla bla". Er is overigens een oplossing hoor, gewoon elke (bewezen) schuldige pedo afschieten, maarja daar is Nederland te soft voor.
Laten we dat soort mensen niet overschatten.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef RocketM het volgende:
[..]
De goeie moeten altijd onder de kwade lijden. Bovendien als iedereen wel weet waar deze ratten wonen (soort pedo register) kunnen eventuele slachtoffers die wraak willen nemen op niet de verkeerde pakken.
Wowquote:Op zondag 9 juni 2013 15:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Er is een groot verschil of je vertrouwt op een onbekende zwemleraar of je buurmeid van 16 die je al jaren kent en op je kind komt passen.
Maar wat moet je ons vertellen, ben je in het verleden door je vader of buurman misbruikt? En geef je daar je moeder de schuld van? Want de manier hoe je andere mensen in deze maatschappij benadert is gewoonweg griezelig. Je leest alleen wat je wil lezen en alles moet in je straatje en voor mijn gevoel zou je liefst 80% van Nederland uitroeien, want iedereen heeft wel iets wat je niet aanstaat. Naar ventje.
Mag toch hopen van niet, zou wel heel erg naar zijn. Maar iedereen weet nu wel dat hij pedoseksueel is. Tenzij hij naar het buitenland gaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niemand die ontkent dat die mogelijkheid bestaat.
Wat? de mensen die wraak willen nemen? Wat mij betreft hebben die groot gelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laten we dat soort mensen niet overschatten.
Dat die mensen in staat zijn het juiste adres te vinden als het geregistreerd zou staan.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef RocketM het volgende:
[..]
Wat? de mensen die wraak willen nemen? Wat mij betreft hebben die groot gelijk.
Ja dat is waar, maar dat sorrt dingen zijn sowieso niet te voorkomen, neemt niet weg dat het de beste optie zou zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat die mensen in staat zijn het juiste adres te vinden als het geregistreerd zou staan.
Nog afgezien van ambtelijke dwalingen.
Nee het is absoluut niet de beste optie. De beste optie om dat soort zaken te bereiken is middels democratische weg. Niet door het heft in eigen handen te nemen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:52 schreef RocketM het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dat sorrt dingen zijn sowieso niet te voorkomen, neemt niet weg dat het de beste optie zou zijn.
Ik bedoel zo'n register eigenlijk. Maar ook het recht in eigen handen nemen kan ik prima begrijpen in dit soort gevallen met zo'n belachelijke straf.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee het is absoluut niet de beste optie. De beste optie om dat soort zaken te bereiken is middels democratische weg. Niet door het heft in eigen handen te nemen.
En wat als je de verkeerde pakt?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef RocketM het volgende:
[..]
Wat? de mensen die wraak willen nemen? Wat mij betreft hebben die groot gelijk.
Welk doel dient zo'n register?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef RocketM het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n register eigenlijk. Maar ook het recht in eigen handen nemen kan ik prima begrijpen in dit soort gevallen met zo'n belachelijke straf.
Soms is het begrijpelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee het is absoluut niet de beste optie. De beste optie om dat soort zaken te bereiken is middels democratische weg. Niet door het heft in eigen handen te nemen.
Dat kan ik me eigenlijk alleen voorstellen als het je zus of dochter betreft. Niet als het een wildvreemde is.quote:
In dit specifieke geval zijn er tamelijk veel zussen en dochters..quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kan ik me eigenlijk alleen voorstellen als het je zus of dochter betreft. Niet als het een wildvreemde is.
Precies, ik kan me niet voorstellen dat mocht mijn zusje zoiets overkomen, dat ik de dader niet persoonlijk onthoofd.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kan ik me eigenlijk alleen voorstellen als het je zus of dochter betreft. Niet als het een wildvreemde is.
Maar niemand in jouw familie toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:09 schreef RocketM het volgende:
[..]
Precies, ik kan me niet voorstellen dat mocht mijn zusje zoiets overkomen, dat ik de dader niet persoonlijk onthoofd.
Nee gelukkig niet! En ik kan inderdaad heftig reageren in dit soort gevallen, iemand die tientallen kinderen misbruikt staat na een paar jaar "gewoon" weer buiten.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar niemand in jouw familie toch?
Bedoel, je reageert zo heftig...
Dat roepen mensen vrij makkelijk, maar in de praktijk valt het best mee.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:09 schreef RocketM het volgende:
[..]
Precies, ik kan me niet voorstellen dat mocht mijn zusje zoiets overkomen, dat ik de dader niet persoonlijk onthoofd.
Ja, als het een naaste betreft.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef capricia het volgende:
[..]
In dat geval zou ik die concequenties accepteren.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat roepen mensen vrij makkelijk, maar in de praktijk valt het best mee.
Het staat je vrij om zoiets te doen, maar daar heb je wel de juridische consequenties van te dragen.
Je kinderen zullen dan vast trots op je zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:58 schreef RocketM het volgende:
[..]
In dat geval zou ik die concequenties accepteren.
Waarschijnlijk meer dan maar gewoon toestaan dat meneer de kinderneuker vrolijk door kan gaan na 3 jaartjes hotel op onze kosten. Maargoed dat jij je famillie niet beschermt is je eigen keuze.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kinderen zullen dan vast trots op je zijn.
Ach dit soort hilarische grootspraak zie je op internet aan de lopende band. Als iedereen zich echt zo zou gedragen dan zouden we in een heel ander land leven.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef RocketM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan maar gewoon toestaan dat meneer de kinderneuker vrolijk door kan gaan na 3 jaartjes hotel op onze kosten. Maargoed dat jij je famillie niet beschermt is je eigen keuze.
Ik heb liever ook dat Nola naast mij woont ipv Sri-Lankaquote:Op zondag 9 juni 2013 11:30 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen hem geen nieuwe start gunnen maar als het om andere mensen gaat die hun straf uit hebben gezeten zijn ze wel voor een nieuwe start.
de term 'hij heeft zijn straf toch uitgezeten' lees je regelmatig terug op fok. Nu het om een pedoseksueel gaat is de wereld te klein? Ik heb liever een pedo naast mij wonen dan een moordenaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |