abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127592269
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 02:26 schreef deadprez het volgende:
inb4 rellende tokkies die daar "wel us effekes langs zouduh goan"
lol
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_127592760
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef RocketM het volgende:

[..]

De goeie moeten altijd onder de kwade lijden. Bovendien als iedereen wel weet waar deze ratten wonen (soort pedo register) kunnen eventuele slachtoffers die wraak willen nemen op niet de verkeerde pakken. Nee we moeten ze lekker anoniem wegstoppen en dat verontwaardigd zijn als hij straks weer slachtoffers maakt hoe dat toch kan, nou dat kan dus door mensen als jou "hij heeft zijn straf uitgezeten bla bla". Er is overigens een oplossing hoor, gewoon elke (bewezen) schuldige pedo afschieten, maarja daar is Nederland te soft voor.
Eerlijk gezegd denk ik dat jij ook een TBSje toe bent. Het verbaasd me nog steeds hoeveel onzin er uit sommige mafketels kan komen.
pi_127594011
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:59 schreef RocketM het volgende:

[..]

De goeie moeten altijd onder de kwade lijden. Bovendien als iedereen wel weet waar deze ratten wonen (soort pedo register) kunnen eventuele slachtoffers die wraak willen nemen op niet de verkeerde pakken.
Laten we dat soort mensen niet overschatten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_127594547
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:05 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Er is een groot verschil of je vertrouwt op een onbekende zwemleraar of je buurmeid van 16 die je al jaren kent en op je kind komt passen.

Maar wat moet je ons vertellen, ben je in het verleden door je vader of buurman misbruikt? En geef je daar je moeder de schuld van? Want de manier hoe je andere mensen in deze maatschappij benadert is gewoonweg griezelig. Je leest alleen wat je wil lezen en alles moet in je straatje en voor mijn gevoel zou je liefst 80% van Nederland uitroeien, want iedereen heeft wel iets wat je niet aanstaat. Naar ventje.
Wow :)
pi_127594645
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niemand die ontkent dat die mogelijkheid bestaat.
Mag toch hopen van niet, zou wel heel erg naar zijn. Maar iedereen weet nu wel dat hij pedoseksueel is. Tenzij hij naar het buitenland gaat.
pi_127598090
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Laten we dat soort mensen niet overschatten.
Wat? de mensen die wraak willen nemen? Wat mij betreft hebben die groot gelijk.
pi_127598478
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef RocketM het volgende:

[..]

Dat die mensen in staat zijn het juiste adres te vinden als het geregistreerd zou staan.
Nog afgezien van ambtelijke dwalingen.
pi_127598744
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat die mensen in staat zijn het juiste adres te vinden als het geregistreerd zou staan.
Nog afgezien van ambtelijke dwalingen.
Ja dat is waar, maar dat sorrt dingen zijn sowieso niet te voorkomen, neemt niet weg dat het de beste optie zou zijn.
pi_127598867
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:52 schreef RocketM het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar dat sorrt dingen zijn sowieso niet te voorkomen, neemt niet weg dat het de beste optie zou zijn.
Nee het is absoluut niet de beste optie. De beste optie om dat soort zaken te bereiken is middels democratische weg. Niet door het heft in eigen handen te nemen.
pi_127599098
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee het is absoluut niet de beste optie. De beste optie om dat soort zaken te bereiken is middels democratische weg. Niet door het heft in eigen handen te nemen.
Ik bedoel zo'n register eigenlijk. Maar ook het recht in eigen handen nemen kan ik prima begrijpen in dit soort gevallen met zo'n belachelijke straf.
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 21:57:55 #111
236264 crew  capricia
pi_127599113
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef RocketM het volgende:

[..]

En wat als je de verkeerde pakt?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 21:58:57 #112
236264 crew  capricia
pi_127599204
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:57 schreef RocketM het volgende:

[..]

Ik bedoel zo'n register eigenlijk. Maar ook het recht in eigen handen nemen kan ik prima begrijpen in dit soort gevallen met zo'n belachelijke straf.
Welk doel dient zo'n register?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_127599211
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Soms is het begrijpelijk.
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 22:01:13 #114
236264 crew  capricia
pi_127599358
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:59 schreef LosingMyReligion_ het volgende:

[..]

Soms is het begrijpelijk.
Dat kan ik me eigenlijk alleen voorstellen als het je zus of dochter betreft. Niet als het een wildvreemde is.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_127599836
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat kan ik me eigenlijk alleen voorstellen als het je zus of dochter betreft. Niet als het een wildvreemde is.
In dit specifieke geval zijn er tamelijk veel zussen en dochters..
pi_127599862
quote:

[..]

Precies, ik kan me niet voorstellen dat mocht mijn zusje zoiets overkomen, dat ik de dader niet persoonlijk onthoofd.
  Moderator zondag 9 juni 2013 @ 22:11:13 #117
236264 crew  capricia
pi_127599964
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:09 schreef RocketM het volgende:

[..]

Precies, ik kan me niet voorstellen dat mocht mijn zusje zoiets overkomen, dat ik de dader niet persoonlijk onthoofd.
Maar niemand in jouw familie toch?
Bedoel, je reageert zo heftig...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_127600171
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar niemand in jouw familie toch?
Bedoel, je reageert zo heftig...
Nee gelukkig niet! En ik kan inderdaad heftig reageren in dit soort gevallen, iemand die tientallen kinderen misbruikt staat na een paar jaar "gewoon" weer buiten.

Ik zeg ook nergens dat ik dat monster iets aan wil doen hoor, want inderdaad ik ben er niet bij betrokken. Maar ik kan me heel goed inleven in de slachtoffertjes en famillieleden. Sorry :@
pi_127600222
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:09 schreef RocketM het volgende:

[..]

Dat roepen mensen vrij makkelijk, maar in de praktijk valt het best mee.
Het staat je vrij om zoiets te doen, maar daar heb je wel de juridische consequenties van te dragen.
pi_127601696
quote:

[..]

Ja, als het een naaste betreft.
pi_127602902
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat roepen mensen vrij makkelijk, maar in de praktijk valt het best mee.
Het staat je vrij om zoiets te doen, maar daar heb je wel de juridische consequenties van te dragen.
In dat geval zou ik die concequenties accepteren.
pi_127603398
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:58 schreef RocketM het volgende:

[..]

In dat geval zou ik die concequenties accepteren.
Je kinderen zullen dan vast trots op je zijn.
pi_127603507
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je kinderen zullen dan vast trots op je zijn.
Waarschijnlijk meer dan maar gewoon toestaan dat meneer de kinderneuker vrolijk door kan gaan na 3 jaartjes hotel op onze kosten. Maargoed dat jij je famillie niet beschermt is je eigen keuze.
pi_127603716
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef RocketM het volgende:

[..]

Waarschijnlijk meer dan maar gewoon toestaan dat meneer de kinderneuker vrolijk door kan gaan na 3 jaartjes hotel op onze kosten. Maargoed dat jij je famillie niet beschermt is je eigen keuze.
Ach dit soort hilarische grootspraak zie je op internet aan de lopende band. Als iedereen zich echt zo zou gedragen dan zouden we in een heel ander land leven.
Pa in de bak is trouwens ook een prima recept voor een verse lading probleemkinderen.
  zondag 9 juni 2013 @ 23:16:22 #125
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_127603893
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 11:30 schreef nolamoetblijven het volgende:
Ik begrijp niet dat mensen hem geen nieuwe start gunnen maar als het om andere mensen gaat die hun straf uit hebben gezeten zijn ze wel voor een nieuwe start.

de term 'hij heeft zijn straf toch uitgezeten' lees je regelmatig terug op fok. Nu het om een pedoseksueel gaat is de wereld te klein? Ik heb liever een pedo naast mij wonen dan een moordenaar.
Ik heb liever ook dat Nola naast mij woont ipv Sri-Lanka
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')