inderdaad, maar het liefst niet bij mij in de buurt.quote:
Nee, ook niet bij mij. Ik snap wel dat mensen hem niet in de buurt willen hebben, maar toch moet hij ergens wonen. Beter dat ze hem gewoon naar Duitsland sturen en hem daar in de gaten houdenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 06:20 schreef DroogDok het volgende:
[..]
inderdaad, maar het liefst niet bij mij in de buurt.
Links of rechts, genaaid worden we toch wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch gek dat dergelijke mensen niet de rest van hun leven vast mogen zitten, na zoveel jaar rechts beleid is het iniedergeval niet een kwestie van het afschuiven op de slappe linkse partijen.
Of een cockring. En dan heel strak, tot-ie zwart wordt en afsterft.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:03 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Links of rechts, genaaid worden we toch wel.
Kunnen ze Benno L. geen enkelband omdoen?
Door toedoen van de media...? Mag ik je even helpen herinneren dat deze man TIENTALLEN kinderen heeft misbruikt? Mocht deze man echt gelyncht worden, wat ik niet geloof, heeft dit monster dat compleet aan zichzelf te danken!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Telegraaf meldt dat Dagblad van het Noorden de verblijfplaats van Benno L heeft ontdekt en onthult die.
http://www.telegraaf.nl/b(...)nt_in_Venray___.html
Ik vind dat echt niet kunnen. De man heeft zijn straf uitgezeten, en moet weer (onder toezicht) ergens kunnen wonen zonder door toedoen van de (landelijke) media het risico te lopen gelyncht te worden.
En nee: ik heb helemaal NIKS op met pedofielen, maar wél met de rechtsstaat. Eigenrichting past daar NIET in.
Jij ben sekur pedolaffer?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
De Telegraaf meldt dat Dagblad van het Noorden de verblijfplaats van Benno L heeft ontdekt en onthult die.
Ik vind dat echt niet kunnen. De man heeft zijn straf uitgezeten, en moet weer (onder toezicht) ergens kunnen wonen zonder door toedoen van de (landelijke) media het risico te lopen gelyncht te worden.
En nee: ik heb helemaal NIKS op met pedofielen, maar wél met de rechtsstaat. Eigenrichting past daar NIET in.
Absoluut mee eens, volksmennerij eerste klas van de kranten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Benno L. is een pedoseksueel, een pedofiel is wat anders.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef RocketM het volgende:
[..]
Door toedoen van de media...? Mag ik je even helpen herinneren dat deze man TIENTALLEN kinderen heeft misbruikt? Mocht deze man echt gelyncht worden, wat ik niet geloof, heeft dit monster dat compleet aan zichzelf te danken!
Bovendien, zou jij het niet graag willen weten als er een smerige pedofiel in jou buurt komt wonen?
Volledig terecht dat dit gemeld word in de media!
Studenten zijn dan ook best veeleisend wat betreft een kamer. Het liefst in de stad vlakbij de kroegen en de universiteit moet ook nog eens binnen loopafstand te bereiken zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:05 schreef Eenskijken het volgende:
Studenten zoeken zich 4 jaar lang het ongeluk naar een kut kamertje, hij krijgt meteen een woning aangeboden??
Ik ben het volledig met je eens en stoor me ook ontzettend aan het gedrag van de medemens. De enige mensen met enig recht van spreken zijn wat mij betreft de ouders, en ook die hebben zich niet als eigen rechter te gedragen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
En deze man heeft zijn straf uitgezeten en volgens de experts is de kans op herhaling niet meer aanwezig. Hij is dus vrij man, net als jij en ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:33 schreef RocketM het volgende:
[..]
Door toedoen van de media...? Mag ik je even helpen herinneren dat deze man TIENTALLEN kinderen heeft misbruikt? Mocht deze man echt gelyncht worden, wat ik niet geloof, heeft dit monster dat compleet aan zichzelf te danken!
Wie weet wat mijn buurman gedaan heeft.... Nee dus, ik hoef het niet te weten. Ik zou gek worden van het idee. Als er iemand naast je komt wonen die een moord heeft gepleegd of een bank overvallen dan wordt dit je ook niet verteld. En terecht. Iemand heeft een schone lei als hij weer terugkeert in de maatschappij.quote:Bovendien, zou jij het niet graag willen weten als er een smerige pedofiel in jou buurt komt wonen?
Volledig terecht dat dit gemeld word in de media!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |