quote:
deze zocht ik verdomme al sinds 2 jaar geledenquote:
Graag gedaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Haha Sam, pwnd
[..]
deze zocht ik verdomme al sinds 2 jaar geleden
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:19 schreef samthegreat5 het volgende:
MM.. je hebt GVD MIJN topic gekaapt!
Ik was net bezig het topic te wijden aan onze intense mannenliefde driehoeksverhouding met Rave en Nibb-it: [DEF SC]#570 Een Intens Mannenliefdefestijn met Nibb-it en Rave_NL.
Ik word helemaal warm van binnen als ik aan de momenten met Rave denk waar hij me innig omarmt met zijn sterke mariniersarmen en lieve dingen in m'n oor fluistert:
[ afbeelding ]
Ja, waar is de tijd gebleven dat er Bier door geroepen werd en tieten gepostquote:
quote:
Welke? Bedoel je Inglorious Bastards?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Eigenlijk past je intouchables UI beter bij je als je
Ja, diequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Welke? Bedoel je Inglorious Bastards?
Is dat nu al bij 16 jaar zo?quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dat nu al bij 16 jaar zo?
Pffff de jeugd wordt steeds sneller verantwoordelijk gemaakt
Nu dan blijf ik nog wel even wakker hoor
Rembrandt, barbaar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah deze vind ik zo [ afbeelding ]
Jah, dat weet ik, maar ik heb nog een eindexamen trauma overgehouden aan rembrandtquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jah, dat weet ik, maar ik heb nog een eindexamen trauma overgehouden aan rembrandt
En lekker in de tuin gelegen en bier gedronken?quote:
Zo weinig stelt het toch ook weer niet voor?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Dit voelt als een countdown naar 2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakte het verschil voor mij tussen een 9 of een 10 op mijn eindexamen kunstgeschiedenis. Was vraag 39, en ik dacht, die weet ik (portet geschilderd door rembrandt vraag wat maakt dit portret bijzonder, antwoord C de lichtinval) ik was zo blij dat ik dat antwoord wist dat ik vergat dat vakje aan te kruizenquote:
Prostitutie: word je verkocht aan een of andere Sjeik ''omdat z'n gaatje nog zo strak is''. '(quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Legaal bier jonguh! Auto rijde, scootertje, peuken handel alles is mogelijk
Ach, dan zeg ik maar 'Welcome to the world of the grown ups'quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:03 schreef BredeBroeder het volgende:
Kan jij je 16e verjaardag nog herinneren? Ik niet namelijk, die was helemaal niet belangrijk. 18 worden was de zaakquote:
Hehe, verstoppertje spelen is ook voor kleine kindjesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, dan zeg ik maar 'Welcome to the world of the grown ups'
Nu kan je je niet meer verschuilen achter puber zijn of zo
Ach joh. Een beetje geld vangen, je ding doen, en voor je het weet ben je 20.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan jij je 16e verjaardag nog herinneren? Ik niet namelijk, die was helemaal niet belangrijk. 18 worden was de zaak
ik weet van 16 tot 65 al mn verjaardagen nog: LAM! En ja ik kan in de toekomst kijken!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan jij je 16e verjaardag nog herinneren? Ik niet namelijk, die was helemaal niet belangrijk. 18 worden was de zaak
Hoho, rustig aan héquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach joh. Een beetje geld vangen, je ding doen, en voor je het weet ben je 20.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik weet van 16 tot 65 al mn verjaardagen nog: LAM! En ja ik kan in de toekomst kijken!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ik weet van 16 tot 65 al mn verjaardagen nog: LAM! En ja ik kan in de toekomst kijken!
Ow, als dat mogelijk was, zou ik best graag voor die optie gaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ach joh. Een beetje geld vangen, je ding doen, en voor je het weet ben je 20.
Ja, dat was de avond dat ik al het bezoek op mijn verjaardag in de steek liet en met een maat naar de kroeg ging. Ik had het al aangegeven aan familie e.d. maar die geloofden het niet. Tot ik 's avonds om 2000 de deur uit ging.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mij dat verteld, je ging naar dat kroegie op die hoek?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat was de avond dat ik al het bezoek op mijn verjaardag in de steek liet en met een maat naar de kroeg ging. Ik had het al aangegeven aan familie e.d. maar die geloofden het niet. Tot ik 's avonds om 2000 de deur uit ging.
De volgende dag zag ik inderdaad alleen nog maar uit naar mijn 18de verjaardag.
Auto? Mag dat nu al op je 16de?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:03 schreef BredeBroeder het volgende:
16,5 blijkbaar, begint een beetje op het Amerikaanse systeem te lijken, onder begeleiding en zo.Leuk als je in Friesland woont, want daar zijn die wetten in de USA ook primair voor bedoeld (de rural areas).quote:
Hoe is het met je oma?quote:
Het ziekenhuis heeft haar vanmorgen naar huis gestuurd. Totaal niet verantwoord naar onze mening, maarja... En de verplegers daar waren 's nachts vergeten die randen bij haar bed omhoog te doen, waardoor ze ook nog eens uit bed is gevallenquote:
Whut, What? Wacht even..... er is dus niks gedaan aan haar oogkasbreuken, ze is zelfs in het ziekenhuis nog uit het bed gevallen (mogelijk gevolg van een mogelijke hersenschudding) en is naar huis gestuurdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Het ziekenhuis heeft haar vanmorgen naar huis gestuurd. Totaal niet verantwoord naar onze mening, maarja... En de verplegers daar waren 's nachts vergeten die randen bij haar bed omhoog te doen, waardoor ze ook nog eens uit bed is gevallen.
Nu is ze vooral nog heel erg in de war, het is net alsof ze in één klap heel erg dement is geworden...
Allemaal niet zo schokkend ditquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, What? Wacht even..... er is dus niks gedaan aan haar oogkasbreuken, ze is zelfs in het ziekenhuis nog uit het bed gevallen (mogelijk gevolg van een mogelijke hersenschudding) en is naar huis gestuurd
een willekeurig geimproviseerd veldhospitaal zou nog met de beperkte middelen die zij tot hun beschikking hebben je oma beter behandeld hebben denk ik.
Ouwe dan jou jaquote:
De breuken op zich vielen volgens de chirurg die er heen heeft gekeken enorm mee, en kunnen gewoon zelf helen. Op alle scans enzo die van haar hersenen zijn gemaakt was niks te zien, dus tja, dan maar naar huisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, What? Wacht even..... er is dus niks gedaan aan haar oogkasbreuken, ze is zelfs in het ziekenhuis nog uit het bed gevallen (mogelijk gevolg van een mogelijke hersenschudding) en is naar huis gestuurd
een willekeurig geimproviseerd veldhospitaal zou nog met de beperkte middelen die zij tot hun beschikking hebben je oma beter behandeld hebben denk ik.
Wat had je verder nog van het ziekenhuis gewild dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
De breuken op zich vielen volgens de chirurg die er heen heeft gekeken enorm mee, en kunnen gewoon zelf helen. Op alle scans enzo die van haar hersenen zijn gemaakt was niks te zien, dus tja, dan maar naar huis
Mwah, snap wel dat Royyy even over zijn oma in zitquote:
Dat snap ik ook wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, snap wel dat Royyy even over zijn oma in zit
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Ouwe dan jou ja![]()
Feli man, mag je eindelijk legaal fristy drinken
Ah, dus eigenlijk en sich ook wel goed nieuws. Ja in de war/geschrokken zijn is geen reden om langer in een ziekenhuis te blijven. Dan is ze waarschijnlijk gewoon heel erg geschrokken en daardoor in de war.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
De breuken op zich vielen volgens de chirurg die er heen heeft gekeken enorm mee, en kunnen gewoon zelf helen. Op alle scans enzo die van haar hersenen zijn gemaakt was niks te zien, dus tja, dan maar naar huis
Ze kan erg lastig lopen door de pijn van het vallen, is op haar hoofd gevallen waardoor ze nu helemaal in de war is... ga je iemand in zo'n staat naar huis sturen met alle risico's van dien?!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Wat had je verder nog van het ziekenhuis gewild dan?
Uh, ja, dat is normaal tegenwoordig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ze kan erg lastig lopen door de pijn van het vallen, is op haar hoofd gevallen waardoor ze nu helemaal in de war is... ga je iemand in zo'n staat naar huis sturen met alle risico's van dien?!
Ziekenhuizen doen wat ze kunnen en dan houdt het op. De zorg die je oma nu nodig heeft kan je beter thuis laten doen. Daar zijn allerlei zorg instellingen voor die huis aan huis werken. Ziekenhuizen hebben daar geen tijd/geld en ruimte voor.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:48 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ze kan erg lastig lopen door de pijn van het vallen, is op haar hoofd gevallen waardoor ze nu helemaal in de war is... ga je iemand in zo'n staat naar huis sturen met alle risico's van dien?!
Ja, en het eerste wat die doen als er iets aan de hand is is bellen met de primaire mantelzorger zodat die de zorgen uit hun handen kan nemenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:53 schreef m.k het volgende:
[..]
Ziekenhuizen doen wat ze kunnen en dan houdt het op. De zorg die je oma nu nodig heeft kan je beter thuis laten doen. Daar zijn allerlei zorg instellingen voor die huis aan huis werken. Ziekenhuizen hebben daar geen tijd/geld en ruimte voor.
Tja het is idd maar net zien of je een goeie krijgt of niet. Maar dat is in een ziekenhuis niet andersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en het eerste wat die doen als er iets aan de hand is is bellen met de primaire mantelzorger zodat die de zorgen uit hun handen kan nemen
Goed om te horen dat die 70 miljard wat per jaar aan de zorg wordt uitgegeven nuttig wordt besteed!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, ja, dat is normaal tegenwoordig.
Daar stoor ik mij ook mateloos aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef Royyy het volgende:
[..]
Goed om te horen dat die 70 miljard wat per jaar aan de zorg wordt uitgegeven nuttig wordt besteed!![]()
Ow, fuck. was je ban vergetenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef Royyy het volgende:
[..]
Goed om te horen dat die 70 miljard wat per jaar aan de zorg wordt uitgegeven nuttig wordt besteed!![]()
MM - ah da's echt belachelijk(kan niet op je DM reageren vanwege een DM/PM ban).
Wat? mag je niet praten over Nukubu.comquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, fuck. was je ban vergeten
(en ik geloof dat die door mij komtomdat je mij dat waar niet over gesproken mag worden dm-de)
Ow, mijn bloeddruk stijgt alweer, Om de kosten te drukken wil men verplichten dat familieleden meer mantelzorg gaan doenquote:
Haha kun jij toch niks aan doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, fuck. was je ban vergeten
(en ik geloof dat die door mij komtomdat je mij dat waar niet over gesproken mag worden dm-de)
Ze krijgen de sterf kanker maar. Ik doe genoeg voor mijn broer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, mijn bloeddruk stijgt alweer, Om de kosten te drukken wil men verplichten dat familieleden meer mantelzorg gaan doen
Ik weet niet, ik weet alleen dat Royyyy mij dat linkje via dm doorgaf. Ik merk het zo wel, is het lekker rustig hierquote:
En ik heb genoeg gedaan voor mijn moeder sinds '94, en ik kan het gewoon niet meer, en wil het ook niet meerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Ze krijgen de sterf kanker maar. Ik doe genoeg voor mijn broer.
Whut?quote:
Ow, mijn andere hobby buiten DEF, tornado's en zo volgenquote:
Jou gaan ze niet bannen hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, mijn andere hobby buiten DEF, tornado's en zo volgen
Hm, nee, als die persoon ook mijn dm's terug gelezen heeft, dan heeft die wel een field day gehadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:01 schreef Royyy het volgende:
[..]
Haha kun jij toch niks aan doen. Ik neem tenminste niet aan dat jij de reden bent dat een bepaald persoon niks beters met z'n leven te doen heeft dan op een zolderkamertje DM's van willekeurige users door te lezen...?
Ze willen ook weten hoeveel de buren kunnen doen btwquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik heb genoeg gedaan voor mijn moeder sinds '94, en ik kan het gewoon niet meer, en wil het ook niet meer
Mwah, ik weet het niet meer hoor, ik was behoorlijk zeker of wat ik wel of niet kon posten hier op FOK!. Sinds de GM-affaire weet ik het niet meer, en ik was zelf niet online toen de m.i. - maar ik heb alleen maar de ge-edite-versie-gelezen- DEF-rel begon.quote:
Ja, dat weet ik, de instanties waar je nu voor betaald om zorg te verlenen willen vooral zoveel mogelijk zorg uitbesteden aan buren en familie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Ze willen ook weten hoeveel de buren kunnen doen btw
Idemquote:
quote:
Whehequote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je zal altijd een tamme blijven jij![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:36 schreef Thaboel het volgende:
Mogguh!
Godver dat hele zorg verhaal... Je moet het maar kunnen dat mantelzorgen.
Mogguhquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:36 schreef Thaboel het volgende:
Mogguh!
Godver dat hele zorg verhaal... Je moet het maar kunnen dat mantelzorgen.
Ach, twee stuks is nog wel te doen tochquote:
Twee stuks is nog leuk ja maar ik most er 20quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, twee stuks is nog wel te doen toch
Krijg je spierballen vanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Twee stuks is nog leuk ja maar ik most er 20
Mietjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Twee stuks is nog leuk ja maar ik most er 20
Klopt, ik klaag ook maar omdat het moet :pquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:43 schreef m.k het volgende:
[..]
Klopt, ik klaag ook maar omdat het moet :p
12.00, jij mag in deze komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe laat worden we verwacht? Meldingsinstructies? Tenue?
Is goed, wat is het adres?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
12.00, jij mag in deze komen [ afbeelding ] inclusief een alu hoedje
De rest verplicht in DT met alle onderscheidingen gepoetst, en als je die niet hebt kom je maar in pak
Mooi! Reserveer maar 2 kratten voor mij!!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Auto mee, haha ik til geen 5 krat in m'n eentje
Ow, mijn DT is lekker makkelijk, Lowa's, spijkerbroek, bloesjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
12.00, jij mag in deze komen [ afbeelding ] inclusief een alu hoedje
De rest verplicht in DT met alle onderscheidingen gepoetst, en als je die niet hebt kom je maar in pak
Als jij nou een geen verzendkosten verjaardagsdeal doet bestel ik wel wat bier bij jequote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi! Reserveer maar 2 kratten voor mij!!!
We gaan naar Sassenheimquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:50 schreef BredeBroeder het volgende:
52.217047, 4.529927
De enige tijd is optijd, laatkomers mogen opdrukken
Ik denk het grasveld ernaast, google is niet altijd zo nauwkeurig..quote:
Ook ik trek de opgegeven locatie in twijfel.quote:
Kapitein X, dat klinkt als een stripboekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:00 schreef MaryMouse het volgende:
http://www.defensie.nl/or(...)/20130606_het_waarom
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kapitein X, dat klinkt als een stripboek
Omdat in de 11 jaar dat ik nou posts op Fok!, er slechts een enkeling is geweest die zijn daadwerkelijke adres postte.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nu moet ik aan captain caveman denken.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me aan AchJa denken
Kijk, hij denkt na. Betreffend adres ligt echter wel tot mijn beschikking als ik wilquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdat in de 11 jaar dat ik nou posts op Fok!, er slechts een enkeling is geweest die zijn daadwerkelijke adres postte.
AchJa is gewoon een ouwe zeurquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en het was toch ook AchJa die laatst die brief van kapitein X aan de kamer poste?
Geen idee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en het was toch ook AchJa die laatst die brief van kapitein X aan de kamer poste?
Toen ik Sassenheim in mijn Maps zag verschijnen dacht ik dat je die jeugdgevangenis had gepostquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Kijk, hij denkt na. Betreffend adres ligt echter wel tot mijn beschikking als ik wil
Ik dacht dat hij Fries wasquote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Toen ik Sassenheim in mijn Maps zag verschijnen dacht ik dat je die jeugdgevangenis had gepost
Daarom zei ik al; Sassenheim is alleen leuk om heel hard van weg te rijden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:07 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Sassenheim wordt langzamerhand een ghetto, volgend jaar mag ik er nog steeds elke dag melden
Ahhh, je oude thuishonk?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef jaijai2 het volgende:
Als ik aan zeist denk, denk ik jeugdgevangenis.
Een limbo uit zeist?quote:
AH pak wijn, 3 liter doos voor ¤9,99quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Help eens even, een lekkere rode wijn voor onder de 15,-?
Huismerk AH, ook voor witte wijn echt prima. Niet die flessen met landen kopen, maar gewoon de huiswijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Wel een flesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
AH pak wijn, 3 liter doos voor ¤9,99
Aldi, Lidl, AH, zullen ze wel hebben toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Dan gewoon de rode huiswijn van de AH, smaakt prima en is ¤3.19 ofzoietsquote:
Bourgogne Pinot Noir.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Perfect, ik koop geen huismerk als cadeau
Ondankbare typetjesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Perfect, ik koop geen huismerk als cadeau
Ach, gelukkig wordt er door niemand zoete Spaanse aanbevolenquote:
Sangriaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, gelukkig wordt er door niemand zoete Spaanse aanbevolen
Bij de gedachte alleen al word ik misselijk en vallen de tanden uit mijn bekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, gelukkig wordt er door niemand zoete Spaanse aanbevolen
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat doe je gewoon nietTenzij je het als grap doet ofzo
Je zou het kunnen overwegenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat doe je gewoon nietTenzij je het als grap doet ofzo
Ja? En?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het is voor m'n bloed eigen broer
Dan is het juist de moeite waard om een goedkope, smerige fles wijn voor hem te kopenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ow ja, die, en je hebt ook zo'n Duitse gellergaiser of zo dat die heetquote:
Kellergeisterquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, die, en je hebt ook zo'n Duitse gellergaiser of zo dat die heet
Die geef je een fles wijn?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Beetje een zwak hart?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
Net kwam de kad binnen met een babymuis, die nog leefde. En gisteren lag er een doodgereden vosje langs de snelweg. Mijn emoties, wat doen jullie
Dat was hem. Mijn pa noemde dat een Chateau Migrainequote:
En je hebt de babymuis toch wel gereanimeerd hè?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
Net kwam de kad binnen met een babymuis, die nog leefde. En gisteren lag er een doodgereden vosje langs de snelweg. Mijn emoties, wat doen jullie
Zo zijn er wel meer chateaux migrainequote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat was hem. Mijn pa noemde dat een Chateau Migraine
De AED uit de kast getrokken, mond op mond beademing toegepast, tourniquet geplaatst, maar het mocht niet batenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je hebt de babymuis toch wel gereanimeerd hè?
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De AED uit de kast getrokken, mond op mond beademing toegepast, tourniquet geplaatst, maar het mocht niet baten![]()
R.I.P. aan de nabestaanden
Een tourniquetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De AED uit de kast getrokken, mond op mond beademing toegepast, tourniquet geplaatst, maar het mocht niet baten![]()
R.I.P. aan de nabestaanden
Het is een zakenmannetje, altijd in pak enzulksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die geef je een fles wijn?
Als ik mijn broers een fles wijn zou geven wordt die door de vrouw opgedronken. Voor mijn broers koop ik altijd bier
Dan heb ik een andere relatie met m'n broer dan jij verwacht denk ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan is het juist de moeite waard om een goedkope, smerige fles wijn voor hem te kopen![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Zou dat eigenlijk werken? Als in je penis geschoten word er dan een tourniquet op toepassen?
Boeiend, gewoon doen omdat het kan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere relatie met m'n broer dan jij verwacht denk ik
Ik had begrepen dat eerste hulp verleners in NL geen tourniquet meer mogen plaatsen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
[..]
Mooi apparaat is dat, zou je standaard op de man moeten hebben
Zoals?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon doen omdat het kan.
Natuurlijk wel een echt cadeau er na geven
En fles goede wijnquote:
Klopt, alleen als je echt niet anders kan en ook nog tijdens het gevecht mag je een tourniquet plaatsen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat eerste hulp verleners in NL geen tourniquet meer mogen plaatsen.
Een echt fles. Eerst zo'n goedkope, smerige geven en als ie over zijn teleurstelling heen is een echte fles geven.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een echt fles. Eerst zo'n goedkope, smerige geven en als ie over zijn teleurstelling heen is een echte fles geven.
Lees net dat als je nu een ehbo cursus volgt het plaatsen van een tourniquet bewust niet meer wordt geleerd. Dus dan maar iemand met een slagaderlijke bloeding laten doodbloeden terwijl je op de ambulance wacht?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klopt, alleen als je echt niet anders kan en ook nog tijdens het gevecht mag je een tourniquet plaatsen.
Vuist in die slagader proppen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lees net dat als je nu een ehbo cursus volgt het plaatsen van een tourniquet bewust niet meer wordt geleerd. Dus dan maar iemand met een slagaderlijke bloeding laten doodbloeden terwijl je op de ambulance wacht?
Dan moet je dus weten waar de slagader zich bevind en die dichtdrukken. En dat moet je dan in één keer goed doen. Maar ja, een verkeerd geplaatst tourniquet is ook niet echt bevorderlijk voor je schoonheid. Maar aan de andere kant, bij een slagaderlijke bloeding heb je wel iets anders om je druk over te maken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lees net dat als je nu een ehbo cursus volgt het plaatsen van een tourniquet bewust niet meer wordt geleerd. Dus dan maar iemand met een slagaderlijke bloeding laten doodbloeden terwijl je op de ambulance wacht?
Maar is 2 wijn niet een beetje veel, ik wil hem niet voor alcoholist laten aanzienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een echt fles. Eerst zo'n goedkope, smerige geven en als ie over zijn teleurstelling heen is een echte fles geven.
Boeiend. Is gewoon voor de landsvoorraad.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar is 2 wijn niet een beetje veel, ik wil hem niet voor alcoholist laten aanzien
Klopt, tourniquet is een laatste oplossing.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan moet je dus weten waar de slagader zich bevind en die dichtdrukken. En dat moet je dan in één keer goed doen. Maar ja, een verkeerd geplaatst tourniquet is ook niet echt bevorderlijk voor je schoonheid. Maar aan de andere kant, bij een slagaderlijke bloeding heb je wel iets anders om je druk over te maken.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je zal altijd een tamme blijven jij![]()
Ons ook. Alleen in gevechtssituaties mag je een tourniquet plaatsen zodat je zelf verder kan gaan met vuren.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, tourniquet is een laatste oplossing.
Bij EHAF/ZHKH werd dit ons zo geleerd.
Yep.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ons ook. Alleen in gevechtssituaties mag je een tourniquet plaatsen zodat je zelf verder kan gaan met vuren.
Zolang er niet op je gevuurd wordt ga je dus gewoon lekker die wond/ader dichtdrukken. Maar ja, eenmaal geplaatst is niet meer weghalen.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang er niet op je gevuurd wordt ga je dus gewoon lekker die wond/ader dichtdrukken. Maar ja, eenmaal geplaatst is niet meer weghalen.
Klopt, gifstoffen komen dan in je bloed en dan ben je het bokje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang er niet op je gevuurd wordt ga je dus gewoon lekker die wond/ader dichtdrukken. Maar ja, eenmaal geplaatst is niet meer weghalen.
Beter om je nek, of middelquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ben zelf hospik geweest
En als je in je kuit geschoten word niet gelijk boven de knie een tourniquet aanbrengen
Precies, dan schiet je in shock en ga je alsnog het hoekje om.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, gifstoffen komen dan in je bloed en dan ben je het bokje.
In je kuit geschoten worden, hoelang duurt het dan voordat je weer de cooper op 3KM kan rennenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Ben zelf hospik geweest
En als je in je kuit geschoten word niet gelijk boven de knie een tourniquet aanbrengen
hmmm, hangt ervanaf of je bot ook geraakt is. Maar hou rekening met 6 maanden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In je kuit geschoten worden, hoelang duurt het dan voordat je weer de cooper op 3KM kan rennen
minimaal.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, hangt ervanaf of je bot ook geraakt is. Maar hou rekening met 6 maanden.
Een uur of 3.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In je kuit geschoten worden, hoelang duurt het dan voordat je weer de cooper op 3KM kan rennen
Als het enkel een vleeswond is kan dat gerust al binnen 2 maanden hersteld zijn.quote:
Ja, als je gelukt hebt dus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als het enkel een vleeswond is kan dat gerust al binnen 2 maanden hersteld zijn.
O dat valt wel mee, ik dacht dat je dan 3 jaar out was ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, hangt ervanaf of je bot ook geraakt is. Maar hou rekening met 6 maanden.
Daarom dus. Als je in je kuit geraakt word is de kans heel groot dat ook het bot geraakt is.quote:
Ja, dat moet haast wel. En die zijn niet zo dik, dus grote kans dat de stukjes overal zitten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom dus. Als je in je kuit geraakt word is de kans heel groot dat ook het bot geraakt is.
De 3km natuurlijk. Op krukken gaat het niet zo snel.quote:
Eigenlijk zou EHBO verplichte lesstof moeten zijn op scholen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel. En die zijn niet zo dik, dus grote kans dat de stukjes overal zitten.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De 3km natuurlijk. Op krukken gaat het niet zo snel.
Hehequote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De 3km natuurlijk. Op krukken gaat het niet zo snel.
Klopt, ik heb destijds brandwonden gehad. Ook erg zinvol, maar EHBO heb je echt meer aan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou EHBO verplichte lesstof moeten zijn op scholen.
Het scheelt al dat tegenwoordig veel meer medewerkers van bedrijven verplicht EHBO krijgen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eigenlijk zou EHBO verplichte lesstof moeten zijn op scholen.
BHV'ers doel je op?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het scheelt al dat tegenwoordig veel meer medewerkers van bedrijven verplicht EHBO krijgen.
Niet alleen BHVers, in de horeca krijgen nu de meeste vaste medewerkers van keuken en bediening ook EHBO.quote:
Ohh. Dat wist ik dus ff niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet alleen BHVers, in de horeca krijgen nu de meeste vaste medewerkers van keuken en bediening ook EHBO.
Ja, meestal is het een pleistertje plakken of 112 bellenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
BHV is echt lame. Dat kan werkelijk waar iedereen
Precies, en een brandblusser leegspuiten zodat iedereen het pand kan verlaten. Dat is natuurlijk iets anders dan de brand uitzeiken met een brandblusser.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, meestal is het een pleistertje plakken of 112 bellen
Beter remvloeistofquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik kom straks wel even een kapsalon over je motorkap smeren.
Moet je vooral doen, dan gooi ik remvloeistof over jouw brikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik kom straks wel even een kapsalon over je motorkap smeren.
Dit is mijn Noorloos baretquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Morgen lui.. kennelijk heeft Noorloos ook nog maatje 61 en 62 baretten die niet op hun site staan. Even wisselen dan
Welke maat is dat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit is mijn Noorloos baret
[ afbeelding ]
Met je waterhoofdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kleine kop heb jij vriend. Ik krijg mijn maat 60 met moeite op m'n hoofd
Ik heb bewust voor een kleine baret gekozen. Veel LMB'ers lopen zo rond.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Kleine kop heb jij vriend. Ik krijg mijn maat 60 met moeite op m'n hoofd
Ja, ik vind die van mij ook prima staan, alleen het doet pijn als ik hem op m'n hoofd probeer te trekken. Dat is wel een indicatie dat ie ECHT te klein is lijkt mequote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb bewust voor een kleine baret gekozen. Veel LMB'ers lopen zo rond.
Beetje maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik vind die van mij ook prima staan, alleen het doet pijn als ik hem op m'n hoofd probeer te trekken. Dat is wel een indicatie dat ie ECHT te klein is lijkt me
welke maat heb jij dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik vind die van mij ook prima staan, alleen het doet pijn als ik hem op m'n hoofd probeer te trekken. Dat is wel een indicatie dat ie ECHT te klein is lijkt me
Er staat 60 in. Alleen opgemeten is het eerder ergens 56/58 cm. Maar dat komt volgens mij omdat Noorloos baretten altijd kleiner uitvallen.quote:
hmmmquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Er staat 60 in. Alleen opgemeten is het eerder ergens 56/58 cm. Maar dat komt volgens mij omdat Noorloos baretten altijd kleiner uitvallen.
Voordeel is weer dat ze geen drol kostenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
Het nadeel van die Noorloos dingen is wel dat je ieder jaar een ander moet kopen
Waarom?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
Het nadeel van die Noorloos dingen is wel dat je ieder jaar een ander moet kopen
Met je dikke kop, heb een L62 liggen hier maar die is veuuul te grootquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klopt, alleen als je echt niet anders kan en ook nog tijdens het gevecht mag je een tourniquet plaatsen.
Dat ook ja, voor rond de 15 ben je wel klaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voordeel is weer dat ze geen drol kosten
Ze zijn niet zo stevig en zodra ze nat worden krimpen ze nog eens een maat of twee.quote:
Noorloos?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met je dikke kop, heb een L62 liggen hier maar die is veuuul te groot
Die hadden we niet, was houtje touwtje werkquote:
Die dingen zijn echt makkelijk. tjop tjop en klaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die hadden we niet, was houtje touwtje werk
Klopt, heb ik ook leren plaatsen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt makkelijk. tjop tjop en klaar.
Staat erin..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen idee, KCT groen met van Heutsz embleem
Idem gewoon met de broeksriem en een stuk houtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt makkelijk. tjop tjop en klaar.
Kan ook, net wat je voor handen hebt. Een veter en een pen doet de truc ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idem gewoon met de broeksriem en een stuk hout
Das een pannenkoek van Hassing zeker?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef AchJa het volgende:
Voor de laatste keer zal ik het uit leggen, dit is de manier van baret dragen, period:
[ afbeelding ]
Optiefen met die Noorloos rommel.
Hassing ftw!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Das een pannenkoek van Hassing zeker?
Nee, dat zijn de organieke baretjes volgens mij.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Das een pannenkoek van Hassing zeker?
Nop staat geen noorloos in, is wel een Engels model iig. en er staat een of andere arend in het klein aan de binnenkantquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Omdraaien; hé! Een mega groot label waar Noorloos op staat
Die organieke baret die ik in 1992 kreeg was er eentje van Kangol Eerst die bruine, daarna de rode. Maar die is versleten door de mottenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hassing ftw!![]()
Opgerot met je calimero- en TD dopjes...
Hassing wordt gewoon verstrekt...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de organieke baretjes volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |