Jazeker, maar dan moet je treinseries gaan schrappen en dat hoeft nu niet. Aan jou de keuzequote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
En bij Moordrecht Overloop naar het linkerspoor om vervolgens via 219A/B weer op spoor 3 te komen is onmogelijk?
Maar we hebben het nu in principe over een Busstation he, weliswaar met 1 Buslijn van de SNCF....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind sowieso dat elk station een loket moet hebben. Ik vind het absurd dat je in Nederland bijna nergens meer bij een loket terecht kunt. Het argument dat het te duur is gaat voor mij niet op, In het verleden was het immers ook geen probleem.
Vroeger was personeel ook goedkoper en kreeg NS meer subsidie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind sowieso dat elk station een loket moet hebben. Ik vind het absurd dat je in Nederland bijna nergens meer bij een loket terecht kunt. Het argument dat het te duur is gaat voor mij niet op, In het verleden was het immers ook geen probleem.
Picsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:57 schreef b2py het volgende:
Je kan me opvegen. Afgelopen vier treinreizen allemaal gecontroleerd, vier keer een vrouwelijke HC en ze waren alle vier nog goed te doen ook. Kanonne.
ja zeg, dan moet je ze juist plaatsen. Dus pics or it didn't happenquote:
waar je je al niet druk over kunt makenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
In de categorie "klein leed", bewoners van Boerendorp La Fleche zijn in opstand gekomen tegen de sluiting van het SNCF loket, let wel, als sinds 1969 rijd er geen trein meer op het station, maar de SNCF (TER) Onderhoud nog wel steeds wel een busdienst. Het loket dreigt gesloten te worden aan het eind van de maand en de bewoners komen in opstand. Het dorp telt pak m beet 15 Duizend inwoners....
Dichtstbijzijnde halte met trein is 27 km verderop... of er ergens daar tussen nog een loket zit is mij onbekend.
Edit: Wat ik in de video hoor is het woord "Rembourser", terugbetalen, waarschijnlijk werd het loket het meeste gebruikt om na een vertraagde reis de boel te claimen![]()
Mag niet hè.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja zeg, dan moet je ze juist plaatsen. Dus pics or it didn't happen
een kort treintje kan ook 167B/A nemenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
En bij Moordrecht Overloop naar het linkerspoor om vervolgens via 219A/B weer op spoor 3 te komen is onmogelijk?
Haha, ik heb niet eens foto's gemaakt. So awkward die HC even een camera in der gericht te duwen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je wilt ze gewoon voor jezelf houden. Dat is het ...
Dat moet je ook stiekem met je praatijzer doenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Haha, ik heb niet eens foto's gemaakt. So awkward die HC even een camera in der gericht te duwen.
dan moet je of foto's maken of er niet over beginnenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Haha, ik heb niet eens foto's gemaakt. So awkward die HC even een camera in der gericht te duwen.
Hahaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat moet je ook stiekem met je praatijzer doen
Of gewoon genieten van het idee dat ze er wel zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan moet je of foto's maken of er niet over beginnen
Bewijzen willen we.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef b2py het volgende:
[..]
Haha
[..]
Of gewoon genieten van het idee dat ze er wel zijn
dus wij moeten met jou meereizen in de hoop wat te kunnen zien?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef b2py het volgende:
Of gewoon genieten van het idee dat ze er wel zijn
Dat is wel het idee ja denk ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dus wij moeten met jou meereizen in de hoop wat te kunnen zien?
nogal een zinloze bezigheid als je het mij vraagt. Zul je namelijk net zien dat ze er niet zijnquote:
Uiteraard, wet van Murphy hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nogal een zinloze bezigheid als je het mij vraagt. Zul je namelijk net zien dat ze er niet zijn
Bombardier doet daar de engineering en quality control, denk ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef arkkey het volgende:
Rijden die door AB in elkaar gesleutelde Zefiro's WEL goed dan? Misschien dat assembleren alleen ze iets beter af gaat.
Als we dan eens een prijsverlaging zouden krijgen door het inkrimpen van de service zou het nog gerechtvaardigd zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind sowieso dat elk station een loket moet hebben. Ik vind het absurd dat je in Nederland bijna nergens meer bij een loket terecht kunt. Het argument dat het te duur is gaat voor mij niet op, In het verleden was het immers ook geen probleem.
Precies. In elkaar zetten kunnen ze wel als de tekeningen kloppen, dat is voor hen wel te doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bombardier doet daar de engineering en quality control, denk ik.
Tja, stijgende lonen he? Grootste kostenpost.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als we dan eens een prijsverlaging zouden krijgen door het inkrimpen van de service zou het nog gerechtvaardigd zijn.
Betwijfel of NS (of een ander spoorbedrijf dat een nieuwe aanbesteding voor HST's start) deze constructie nu nog aan zou durvenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. In elkaar zetten kunnen ze wel als de tekeningen kloppen, dat is voor hen wel te doen.
Maar als de strakke leiding ontbreekt dan gaat het mis en krijgt ieder stel al in de fabriek een eigen verhaal.
Als ze dan alsnog een groot gedeelte van het personeel weg geautomatiseerd hebben door de kaartjes automaten zou je dat toch terug moeten zien lagere operationele kosten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, stijgende lonen he? Grootste kostenpost.
Plus enkele essentiele onderdelen die niet door AS maar door Bombardier gebouwd wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bombardier doet daar de engineering en quality control, denk ik.
Ze konden het met de order van DSB ook, nadat ze alle te bouwen treinstellen op één voorbeeldtreinstel baseerden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef superheist het volgende:
[..]
Plus enkele essentiele onderdelen die niet door AS maar door Bombardier gebouwd worden
Engineering, aanbesteding, bouwen. Heeft ingrijpende wijzigingen op het tracé Utrecht - Woerden ter hoogte van Cartesiusweg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef ReisT het volgende:
Het zou ook wel eens tijd worden zeg. Waarom moet dat eigenlijk nog 6 jaar duren?
Overigens gaan er op zeer korte termijn (over drie dagen..) al meer treinen langs dat nieuwe station rijden.
Doe die Zefiro maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:50 schreef b2py het volgende:
En op 2 februari heb ik al eens een lijstje gemaakt met mogelijke vervangers..
Ik denk dat een groot deel van de (kleine) stoptreinstations nieteens zou bestaan als daar verplicht een loket moest zijn. En over het algemeen valt er op datsoort stations ook verrot weinig te melden wat niet via het centrale omroepsysteem zou kunnen. De trein komt wel, de trein komt later of de trein komt niet. Meer opties heb je over het algemeen niet op zo'n stoptreinstation.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, stijgende lonen he? Grootste kostenpost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |