Dat is wel het idee ja denk ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dus wij moeten met jou meereizen in de hoop wat te kunnen zien?
nogal een zinloze bezigheid als je het mij vraagt. Zul je namelijk net zien dat ze er niet zijnquote:
Uiteraard, wet van Murphy hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nogal een zinloze bezigheid als je het mij vraagt. Zul je namelijk net zien dat ze er niet zijn
Bombardier doet daar de engineering en quality control, denk ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef arkkey het volgende:
Rijden die door AB in elkaar gesleutelde Zefiro's WEL goed dan? Misschien dat assembleren alleen ze iets beter af gaat.
Als we dan eens een prijsverlaging zouden krijgen door het inkrimpen van de service zou het nog gerechtvaardigd zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind sowieso dat elk station een loket moet hebben. Ik vind het absurd dat je in Nederland bijna nergens meer bij een loket terecht kunt. Het argument dat het te duur is gaat voor mij niet op, In het verleden was het immers ook geen probleem.
Precies. In elkaar zetten kunnen ze wel als de tekeningen kloppen, dat is voor hen wel te doen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bombardier doet daar de engineering en quality control, denk ik.
Tja, stijgende lonen he? Grootste kostenpost.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als we dan eens een prijsverlaging zouden krijgen door het inkrimpen van de service zou het nog gerechtvaardigd zijn.
Betwijfel of NS (of een ander spoorbedrijf dat een nieuwe aanbesteding voor HST's start) deze constructie nu nog aan zou durvenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Precies. In elkaar zetten kunnen ze wel als de tekeningen kloppen, dat is voor hen wel te doen.
Maar als de strakke leiding ontbreekt dan gaat het mis en krijgt ieder stel al in de fabriek een eigen verhaal.
Als ze dan alsnog een groot gedeelte van het personeel weg geautomatiseerd hebben door de kaartjes automaten zou je dat toch terug moeten zien lagere operationele kosten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, stijgende lonen he? Grootste kostenpost.
Plus enkele essentiele onderdelen die niet door AS maar door Bombardier gebouwd wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bombardier doet daar de engineering en quality control, denk ik.
Ze konden het met de order van DSB ook, nadat ze alle te bouwen treinstellen op één voorbeeldtreinstel baseerden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef superheist het volgende:
[..]
Plus enkele essentiele onderdelen die niet door AS maar door Bombardier gebouwd worden
Engineering, aanbesteding, bouwen. Heeft ingrijpende wijzigingen op het tracé Utrecht - Woerden ter hoogte van Cartesiusweg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:23 schreef ReisT het volgende:
Het zou ook wel eens tijd worden zeg. Waarom moet dat eigenlijk nog 6 jaar duren?
Overigens gaan er op zeer korte termijn (over drie dagen..) al meer treinen langs dat nieuwe station rijden.
Doe die Zefiro maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:50 schreef b2py het volgende:
En op 2 februari heb ik al eens een lijstje gemaakt met mogelijke vervangers..
Ik denk dat een groot deel van de (kleine) stoptreinstations nieteens zou bestaan als daar verplicht een loket moest zijn. En over het algemeen valt er op datsoort stations ook verrot weinig te melden wat niet via het centrale omroepsysteem zou kunnen. De trein komt wel, de trein komt later of de trein komt niet. Meer opties heb je over het algemeen niet op zo'n stoptreinstation.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, stijgende lonen he? Grootste kostenpost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |