quote:
Zoals ik gisteren al zei: Iemand had mij ingeseind dat het slechts een goed gelukte publiciteitsstunt was. Vandaar dat we het dus niet hadden opgepakt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 06:25 schreef MTL het volgende:
Zie ook dit artikel bij de buren van Tweakers.net:
http://tweakers.net/redac(...)t-weer-gekraakt.html
Daarin worden de eerste artikelen die hierover verschenen, eh, enigszins genuanceerd.
Het zou volgens mij wel kunnen als de sticker ook het signaal van de oorspronkelijke kaart blokkeert. Dan moet de conducteur ook precies de juiste kant controleren. En daarnaast moet je uiteraard de juiste algoritme en beveiliging meesturen/namaken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:25 schreef DriekOplopers het volgende:
@D_D:
[..]
Zoals ik gisteren al zei: Iemand had mij ingeseind dat het slechts een goed gelukte publiciteitsstunt was. Vandaar dat we het dus niet hadden opgepakt.
Ja dus, en als je dat dan weet? waarom kan er dan geen direct berichtje op je site? Hebben mensen niet het recht om geïnformeerd te worden?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:25 schreef DriekOplopers het volgende:
@D_D:
[..]
Zoals ik gisteren al zei: Iemand had mij ingeseind dat het slechts een goed gelukte publiciteitsstunt was. Vandaar dat we het dus niet hadden opgepakt.
Bron: De Financiële Telegraafquote:'Omkoping bij Fyra-deal'
Harry van Gelder
AMSTERDAM -
Bij de aankoop van de Fyra is vermoedelijk omkoping in het spel geweest, melden onderzoekers van accountantsbureau Ernst & Young. De Italiaanse treinbouwer AnsaldoBreda zou vooraf geweten hebben dat het bedrijf de aanbesteding van de Nederlandse en Belgische hogesnelheidstreinen ging winnen.
Treinfabrikant Alstom, die ook meedong naar de opdracht, vond destijds al dat de zaak stonk. „Alstom wilde naar de rechter stappen omdat tijdens de aanbesteding fout op fout werd gestapeld”, aldus hoofdrolspelers uit die tijd.
Het Franse Alstom zag af van een rechtszaak om de relatie met opdrachtgever NS niet te verstoren. Een woordvoerder van Alstom zegt geen commentaar te kunnen leveren.
Het verhaal wordt steeds smerigerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:35 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik ga de TT even negeren, want ik heb nog een Fyra berichtje...
[..]
Bron: De Financiële Telegraaf
Over lijkt me het meest logische gezien de rijbeperking op het nieuwe deel...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:33 schreef b2py het volgende:
En wat is de reden dat ze niet gebruikt worden? Stuk of 'over'?
Hoe zit dat eigenlijk met de Spoorbreedte van die dingen, zelfde zoals in Nederland? En het Railprofiel?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:40 schreef James1988 het volgende:
AVE is een merknaam van Renfe waar verschillende materieelseries onder vallen: je hebt de S/100, een Spaanse uitvoering van de TGV. Dan heb je de S/102, een Talgo-product. De S/103 is dan weer een uitvoering van de Velaro van Siemens.
Daarnaast heeft Renfe ook nog eens merknamen als Alvia en Avant: dat zijn hogesnelheidstreinen op het 'media distancia'-netwerk. I.p.v. 300 km/h rijden deze 250 km/h, bijvoorbeeld met CAF/Alstom's S/120, of met Talgo/Bombardier's S/130 (en tegenwoordig ook met de hybride S/730).
Renfe's materieelpark is vrij complex, het artikel meldt verder niet wat voor materieel Renfe 'ongebruikt' heeft. Als dat alleen monocourant materieel is (zoals de Velaro's, die lusten alleen 25 kV) heb je er op korte termijn weinig aan.
Ah ok. Dat had ik niet begrepen. Ik las in het artikel wel iets over TGV duplex, maar de vertaling is bagger.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:40 schreef James1988 het volgende:
AVE is een merknaam van Renfe waar verschillende materieelseries onder vallen: je hebt de S/100, een Spaanse uitvoering van de TGV. Dan heb je de S/102, een Talgo-product. De S/103 is dan weer een uitvoering van de Velaro van Siemens.
Daarnaast heeft Renfe ook nog eens merknamen als Alvia en Avant: dat zijn hogesnelheidstreinen op het 'media distancia'-netwerk. I.p.v. 300 km/h rijden deze 250 km/h, bijvoorbeeld met CAF/Alstom's S/120, of met Talgo/Bombardier's S/130 (en tegenwoordig ook met de hybride S/730).
Renfe's materieelpark is vrij complex, het artikel meldt verder niet wat voor materieel Renfe 'ongebruikt' heeft. Als dat alleen monocourant materieel is (zoals de Velaro's, die lusten alleen 25 kV) heb je er op korte termijn weinig aan.
En bij Moordrecht Overloop naar het linkerspoor om vervolgens via 219A/B weer op spoor 3 te komen is onmogelijk?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:31 schreef b2py het volgende:
Wissel 207A/B te Gouda is niet in controle en rechtsleidend geklemd. Hierdoor tot einde dienst geen stoppende ic's vanuit Rotterdam op Gouda. Ic's stoppen extra te Goverwelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |