abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127530498
Twee weken kamperen voor een kavel, het komt nog/weer voor in Amsterdam! Gelukkig werkt het weer mee ;)

http://www.at5.nl/tv/at5-nieuws/aflevering/12322
pi_127530841
Leuk voor die mensen :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 07-06-2013 19:34:44 ]
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:58:11 #53
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_127531826
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:34 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Ontslagcommissie? :D Hebben rechtbanken tegenwoordig commissies? :P
Nee... maar het UWV heeft tegenwoordig een commissie die bepaald of het UWV akkoord geeft, kun je uiteraard nog aanvechten bij de rechter. Vandaar dat een goed verweer zo belangrijk is, bij geen verweer krijg je inderdaad zo ontslag, dat is gewoon een kwestie van afhameren.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  vrijdag 7 juni 2013 @ 19:59:27 #54
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_127531882
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 18:35 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Té opzichtig trouwens :) Maar gewoon doorgaan hoor, des te eerder ben je weer weg.

*wijst maar weer eens naar het blauwe vlak in de OP en de FAQ
Ooh....nooit op gelet joh... maar jij weet vast wel het nummer van de kliklijn toch?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_127532027
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Nee... maar het UWV heeft tegenwoordig een commissie die bepaald of het UWV akkoord geeft, kun je uiteraard nog aanvechten bij de rechter. Vandaar dat een goed verweer zo belangrijk is, bij geen verweer krijg je inderdaad zo ontslag, dat is gewoon een kwestie van afhameren.
Het UWV is vrij irrelevant in deze hoor, al is dat wel de instantie waar je je handje moet ophouden, maar als onderontwikkelde vindt basp1 het al heel wat dat je UWV kunt spellen - niet zo onlogisch overigens, want als het voordeel opleverd schiet de intelligentie en bespraakdheid opeens drastisch omhoog (stam + t blijft moeilijk voor beiden, dat wel)

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 19:59 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ooh....nooit op gelet joh... maar jij weet vast wel het nummer van de kliklijn toch?
Bij deze graag gedaan dan, moet ik je ook uitleggen hoe je je eigen graf graaft, of lukt dat zo wel?

Deze post is ook best verhelderend AEX / Huizenmarktnieuwstopic #55: Waar we de markt omlaag proberen te trolle

[ Bericht 1% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 07-06-2013 20:11:28 ]
  vrijdag 7 juni 2013 @ 20:17:20 #56
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_127532512
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Het UWV is vrij irrelevant in deze hoor, al is dat wel de instantie waar je je handje moet ophouden, maar als onderontwikkelde vindt basp1 het al heel wat dat je UWV kunt spellen - niet zo onlogisch overigens, want als het voordeel opleverd schiet de intelligentie en bespraakdheid opeens drastisch omhoog (stam + t blijft moeilijk voor beiden, dat wel)

[..]

Bij deze graag gedaan dan, moet ik je ook uitleggen hoe je je eigen graf graaft, of lukt dat zo wel?

Deze post is ook best verhelderend AEX / Huizenmarktnieuwstopic #55: Waar we de markt omlaag proberen te trolle
Voor de meeste mensen is het UWV zeer relevant, of dacht jij dat iedereen een rechtzaak gaat voeren vanwege ontslag? Tja.. als jurist of advocaat denk je misschien wel zo omdat die beroepsgroep hoe dan ook in hun eigen fantasie universum leven. De meeste mensen hebben hele andere meer triviale en praktische problemen aan hun hoofd.
pi_127532651
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 20:17 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Voor de meeste mensen is het UWV zeer relevant, of dacht jij dat iedereen een rechtzaak gaat voeren vanwege ontslag? Tja.. als jurist of advocaat denk je misschien wel zo omdat die beroepsgroep hoe dan ook in hun eigen fantasie universum leven. De meeste mensen hebben hele andere meer triviale en praktische problemen aan hun hoofd.
Yep, biefstuk of kip, koken of toch barbecue, Grolsch of Hoegaarden (of toch Leffe?)

Het feit dat jouw universum uit bankiers, juristen, uitkeringsinstanties en wet schuldsanering bestaat, zegt dat iets over mij, over jou, of over de rest van Nederland? Ik gok op het middelste :)

Met alle respect hoor, maar projecteer dat niet op alles en iedereen. en lees toch maar het blauwe stukje in de OP maar, het staat er daar voor jou, zodat andere users dit topic ook nog enigzins leesbaar vinden - wat in het vorige deel bijna lukte... goh, wat is de verandering toch....

[ Bericht 3% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 07-06-2013 20:27:11 ]
  FOK!fotograaf vrijdag 7 juni 2013 @ 21:02:39 #58
13368 NiGeLaToR
pi_127534392
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach, het alternatief was geweest dat al die aandelen sowieso niks meer waard waren, dat spaarders hun geld kwijt waren (iig boven een ton) en dat iederéén al op straat had gestaan. Zo gaat dat bij normale bedrijven iig. Maar voor hun wanbeleid worden de banken met een zachte landing beloond ipv plotselinge ineenstorting. Alles wat er nu nog van over is is dus 100% pure winst. Hebben ze zich alleen maar voor hoeven misdragen. ^O^
Voor de aandeelhouders was een faillissement beter btw; dan hadden ze bij de curator nog aanspraak op restjes kunnen maken, nu hebben ze heulemaal nax. Ik denk dat je de zachte landing overschat, maar over 1 ding heb je gelijk, er zijn met de redding van de banken zo'n 50-70.000 arbeidsplaatsen tijdelijk bespaard gebleven tezamen met een totale chaos van het financiele systeem.

Terwijl 'iedereen' zit te wachten op verdere daling van de prijs van hun droomhuis, hebben wij vanavond weer lekker aan het water zitten bbq-en achter ons droomhuis :+ Dat onderwater gedoe lossen we dubbel zo snel af en met een inflatie van 3% is onze hypotheek over 10 jaar al bijna gehalveerd qua intrinsieke waarde. Bijna dan :P
pi_127535622
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
hebben wij vanavond weer lekker aan het water zitten bbq-en achter ons droomhuis :+ Dat onderwater gedoe lossen we dubbel zo snel af en met een inflatie van 3% is onze hypotheek over 10 jaar al bijna gehalveerd qua intrinsieke waarde. Bijna dan :P
Hoax! Een ieder die dit topic gevolgd heeft weet dat er geen tevreden woningeigenaren bestaan. Allemaal kommer en kwel, onbetaalbaar, en een regen van deurwaarders en incassobureau's.

Dus zeg eens eerlijk, waar zit de adder onder het gras? Nou?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  FOK!fotograaf vrijdag 7 juni 2013 @ 21:33:30 #60
13368 NiGeLaToR
pi_127535922
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Hoax! Een ieder die dit topic gevolgd heeft weet dat er geen tevreden woningeigenaren bestaan. Allemaal kommer en kwel, onbetaalbaar, en een regen van deurwaarders en incassobureau's.

Dus zeg eens eerlijk, waar zit de adder onder het gras? Nou?
Euhm erm.. tjah.. dunno.. landmijnen in de tuin? :+
pi_127536047
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:33 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Euhm erm.. tjah.. dunno.. landmijnen in de tuin? :+
Ik vermoed dat er een geheimagent in de boom zit.
pi_127536629
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:35 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er een geheimagent in de boom zit.
Met een rentewapen?
pi_127536766
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Met een rentewapen?
Ik denk een jurist, en een accountant in de achterzak, en de kliklijn in zijn phone geprogrammeerd. Een hotline naar BVD, en dat allemaal afgezekerd door een commissie van het UWV. WFT.
pi_127536803
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Met een rentewapen?
Nee. Met een bevel tot innemen van de BBQ. Mocht je teveel plezier hebben.
pi_127536912
Leuk, een praatgroepje.
pi_127537064
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:52 schreef sig000 het volgende:
Leuk, een praatgroepje.
Zegt de term 'forum' je iets. :?
pi_127537141
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:55 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Zegt de term 'forum' je iets. :?
Ik zou voor blauwe post in de OP gaan, dat is wel een beetje specifieker dan forum. sig000 weet vast wat een forum is, iets bijdragen aan een forum is nog wat vreemd....
pi_127537208
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik zou voor blauwe post in de OP gaan, dat is wel een beetje specifieker dan forum.
Daar heb je echter geen ruk aan als je kleurenblind bent. :9
pi_127537273
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:58 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Daar heb je echter geen ruk aan als je kleurenblind bent. :9
Slecht excuus, ik dat geval zou ik voor een psychische stoornis gaan.
pi_127537361
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Slecht excuus, ik dat geval zou ik voor een psychische stoornis gaan.
En wat denk jij dat persoonlijk beter te behapstukken is? Kleurenblind, of psychische stoornis? :D
pi_127537432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:56 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

iets bijdragen aan een forum is nog wat vreemd....
Er is weinig nieuws over de huizenmarkt.
pi_127537607
quote:
3s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:02 schreef sig000 het volgende:

[..]

Er is weinig nieuws over de huizenmarkt.
Maar jij hebt tot dusverre zoveel kwaliteit toegevoegd aan dit topic, net zoals CC, je hebt vast nog wel iets kwalitatief en informatief te melden toch?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127537700
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar jij hebt tot dusverre zoveel kwaliteit toegevoegd aan dit topic, net zoals CC, je hebt vast nog wel iets kwalitatief en informatief te melden toch?
Zoek mijn posts na in dit topic, staat genoeg tussen.
pi_127540723
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:07 schreef sig000 het volgende:

[..]

Zoek mijn posts na in dit topic, staat genoeg tussen.
Ik vind vooral vraag en aanbod en sex topics, maar dat bedoel je vast niet. Help ;)
pi_127550311
quote:
Woningcorporaties die investeren in krimpgebieden of slechte wijken, zouden een korting moeten krijgen op de verhuurdersheffing.

Dit staat in een alternatief plan dat de vier grote steden en de drie topkrimpregio’s van Nederland donderdag presenteren aan minister Stef Blok (Wonen). Dit kan door een investeringsprikkel in te bouwen in de verhuurdersheffing, zo staat in het alternatieve plan.
Als woningcorporaties in lastige woongebieden investeren, dan zouden ze een aftrek per gesloopte, nieuwgebouwde of verbeterde woning moeten krijgen. Ook bij het aanbrengen van energiebesparende maatregelen zouden woningcorporaties zo’n korting moeten krijgen.
bron en het hele bericht: http://www.nu.nl/economie(...)huurdersheffing.html

Lastige woongebieden, topkrimpregio's en subsidies voor investeren in gebieden waar niemand wil wonen.

Het moet niet gekker worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')