trollquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is die Zoet een vreselijk slechte keeper zeg.
Vreselijk slecht nog wel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is die Zoet een vreselijk slechte keeper zeg.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Martins Indi speelt wel sterk. Wat verkracht Feyenoord hem toch op de backpositie
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:05 schreef TLC het volgende:
Aw kom op laat die 3 punten nu niet wegslippen
1 punt, Duitsland scoort sowieso nog in de 92'e minuut.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:05 schreef TLC het volgende:
Aw kom op laat die 3 punten nu niet wegslippen
Je weet het wel, maar omdat het gaat om een grote faal van jouw kant wil ik het voor de andere users nog wel eens uitleggen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt. Dus hier is een koekje. [ afbeelding ]
Goed opgemerkt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef DeLuna het volgende:
Zijn schoenen kleuren wel leuk bij de aanvoerdersband
Euhhm... oke..quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet het wel, maar omdat het gaat om een grote faal van jouw kant wil ik het voor de andere users nog wel eens uitleggen.
Je zei dat iets feitelijk zo was.
Toen toonde ik aan dat jouw feit niet klopte.
Toen zei jij dat jij met feitelijk bedoelde dat het niet-feitelijk was, maar berustte op een mening.
Ergo, wanneer jij feit zegt kan je zowel een feit als een non-feit bedoelen.
Zo, dit werpt een nieuw licht op de persoon GGMM.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet het wel, maar omdat het gaat om een grote faal van jouw kant wil ik het voor de andere users nog wel eens uitleggen.
Toen zei jij dat jij met feitelijk bedoelde dat het niet-feitelijk was, maar berustte op een mening.
Dit soort fratsen haalt hij vaker uit. Zeer ergerlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen zei jij dat jij met feitelijk bedoelde dat het niet-feitelijk was, maar beruste op een mening.
Vermoedelijk Knevel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Wie zit er vanavond bij Knevel en van den Brink?
Op naar ONZ!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
Die scheids is bagger.
De Jong is bagger.
Iedereen is bagger.
Hoho, BMI is het aan shinen hoor!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
Die scheids is bagger.
De Jong is bagger.
Iedereen is bagger.
Topshow dus!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vermoedelijk Knevel.
Wellicht Van den Brink.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb deze net bij een chick gebruikt.
Iedereen die met zijn gezonde verstand de discussies meeleest weet wie er gelijk heeft. Zijn onbenullige troll pogingen moet je dan gewoon negeren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit soort fratsen haalt hij vaker uit. Zeer ergerlijk.
Leeftijdsgrens wordt gesteld bij het begin van de kwalificatie! Basisregel 1 in onder 21 voetbal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik snap niet waarom Nederland -21 (Jong Oranje) met spelers van 23 speelt
Ten tijde van de kwalificatie waren ze waarschijnlijk nog 21.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Zo slecht wel. Af en toe foutjes komt vaker voor.quote:
Daar waren ze daar na drie wedstrijden al wel achter.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
1 ding is me nu zeker duidelijk geworden.. Borussia MG heeft veel teveel betaald voor De Jong
Kwalificatie... toen waren ze nog geen 23. dat telt ook meequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
Zegt genoeg over de wedstrijd dat ondertussen dit soort war stories uitgewisseld worden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb deze net bij een chick gebruikt.
13.quote:
Hier kan alles.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Zegt genoeg over de wedstrijd dat ondertussen dit soort war stories uitgewisseld worden.
dat was De Vrij.quote:
Net als bij Vlaar denken ze in Rotterdam een wereldtopper achterin te hebben, aardige verdediger dat was het wel. Nu valt hij inderdaad erg tegen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Zo slecht wel. Af en toe foutjes komt vaker voor.
Dat maakt Zoet z'n faal niet opeens minder.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als die verdediger zijn werk gewoon doet hoeft Zoet niks te doen.
Zo, jij bent wel een helder licht dus.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef Pleun2011 het volgende:
1 ding is me nu zeker duidelijk geworden.. Borussia MG heeft veel teveel betaald voor De Jong
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Telt dat doelpunt van Duitsland dubbel omdat ze uitspelen?
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel volledig terecht overigens. Ik gun Psv deze keeper wel overigens
wellicht, maar Zoet vergeet ook een hoek in te duiken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
Haha wat een gepruts daar in de verdediging.
Dit is de 2e wedstrijd van jong oranje die ik in 5 jaar kijk dus ik kan niet echt een oordeel geven.quote:
Niks.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
kutspeler de vrij. wat zien al dei feyenoorders in hem/
Graag zelfs!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:11 schreef Tjacka het volgende:
die de vrij kan de europese top wel aan hoor
Aardige keeper wel, goeie opleiding gehad.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:11 schreef Paxcon het volgende:
Volgende wedstrijd Bizot in de goal graag
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Voorsprong tegen de Duitsers.
[ afbeelding ]
Ja joh heel Engeland wilt hem net als Clasiequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:11 schreef Tjacka het volgende:
neequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja joh heel Engeland wilt hem net als Clasie
Blind over 2 jaar basisspeler in Barca of Real
Echt, wat een verschil met de eerste helft.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Nederland speelt echt zo ongelooflijk slap en futloos in de tweede helft...
Maar twee Ajax-spelers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:12 schreef DonRaja het volgende:
Depay ook nog, nu zijn we definitief doomed...
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wie pleurt er dan ook die pokémon en die 12 jarige hello Kitty fan centraal in de verdediging. Vragen om problemen.
Held.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=%23ExitCorPot&src=hash
Twitter.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=%23ExitCorPot&src=hash
Nee en nee. Zoet is de enige welke aantoont toe te zijn aan een volgende stap bij Psv.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja joh heel Engeland wilt hem net als Clasie
Blind over 2 jaar basisspeler in Barca of Real
Concentratie was weg omdat het te makkelijk gingquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:11 schreef Tjacka het volgende:
weer een neequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker wel. Eriksen en Blind gaan het halen
Clubvoetbal is hier ondergeschikt aan , alleen Feyenoorders begrijpen dat niet, dus je brengt jezelf alleen maar in diskrediet met die opmerking.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar twee Ajax-spelers.
Ajax wordt ondergewaardeerd.
Laten we iets beters gaan doen.
Alleen het lullige is is dat Cor Pot hierna ook stopt met Jong Oranje.quote:
klopt, de klasse druipt er van afquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Concentratie was weg omdat het te makkelijk ging
Dan moet je hogerop.. Totaal geen uitdaging natuurlijk
Denswil moet centraal. Hoesen in de spits.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Clubvoetbal is hier ondergeschikt aan , alleen Feyenoorders begrijpen dat niet, dus je brengt jezelf alleen maar in diskrediet met die opmerking.
Fijn dat hij mijn advies zo serieus neemt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Alleen het lullige is is dat Cor Pot hierna ook stopt met Jong Oranje.
Fer speelt bij Twentequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Die Feyenoorders verpesten het ook altijd hé
Blind komt verdedigend al wat tekort voor Ajax. Laat staan voor een Europese topper.quote:
Nou, meespelen...quote:
Mogen we 4x wisselen? Nice!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:15 schreef FiliusDeorum het volgende:
De jong heeft nog geen pepernoot geraakt wissel hem aub GODVERDOMME
Wijnaldum dus ook?quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denswil moet centraal. Hoesen in de spits.
Bij een Europese topper wordt hij alleen maar meer gebruikt als opkomende back.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blind komt verdedigend al wat tekort voor Ajax. Laat staan voor een Europese topper.
Is dat niet verboden in Israël?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Concentratie was weg omdat het te makkelijk ging
Dan moet je hogerop.. Totaal geen uitdaging natuurlijk
O ja, nu begrijp ik weer volkomen waarom de Jong speelt. Terecht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:15 schreef Syntix het volgende:
Die commentator
sneller praten alstie opgewonden raakt
wat een mongool^530232398
Ow en waarom doet Luuk mee? Ik zei toch HOESEN!
Okquote:
Dan maar gewoon er uit halenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mogen we 4x wisselen? Nice!
Jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Locadia hadden we 5-0 gewonnen
uh, okequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij een Europese topper wordt hij alleen maar meer gebruikt als opkomende back.
Dat is de VI-turk man.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Een of andere Turk heeft me al geretweet
Wel als we tegen Jong San Marino zouden spelen jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Locadia hadden we 5-0 gewonnen
Jouw invloed was al langer geen geheim meer, maar dat hij zijn vertrek tijdens de wedstrijd nog wereldkundig maakt omwille van jouw tweet is wel weer in het extremequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat hij mijn advies zo serieus neemt.Kapiteintje doet dat ook.
Die gast geeft alleen maar voorzettenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voorsprong houden voor een sprintduel, anders is het bij voorbaat kansloos.
quote:
quote:
Jij hebt een prima smaak.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:18 schreef VMSDKR het volgende:
GGMM, jij volgt Celph Titled. Dat zijn verdomme dikke pluspunten jongen.
Nee je zat ernaast, Fer is een echte Duitser nuquote:
Hij speelt bij FC Twente.. dusja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:18 schreef Knaller het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!![]()
LEROY FER scoort op z'n DUITS!!!!!!!
quote:
Die Zoet kan er niet veel van.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Telkens als wij een speler afkraken maakt hij een goal
Dat moeten we vaker doen
Ik volg Jessica Albaquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:18 schreef VMSDKR het volgende:
GGMM, jij volgt Celph Titled. Dat zijn verdomme dikke pluspunten jongen.
Waarom doet De Jong dan niksquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Telkens als wij een speler afkraken maakt hij een goal
Dat moeten we vaker doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |