trollquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is die Zoet een vreselijk slechte keeper zeg.
Vreselijk slecht nog wel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
Wat is die Zoet een vreselijk slechte keeper zeg.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Martins Indi speelt wel sterk. Wat verkracht Feyenoord hem toch op de backpositie
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:05 schreef TLC het volgende:
Aw kom op laat die 3 punten nu niet wegslippen
1 punt, Duitsland scoort sowieso nog in de 92'e minuut.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:05 schreef TLC het volgende:
Aw kom op laat die 3 punten nu niet wegslippen
Je weet het wel, maar omdat het gaat om een grote faal van jouw kant wil ik het voor de andere users nog wel eens uitleggen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt. Dus hier is een koekje. [ afbeelding ]
Goed opgemerkt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef DeLuna het volgende:
Zijn schoenen kleuren wel leuk bij de aanvoerdersband
Euhhm... oke..quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet het wel, maar omdat het gaat om een grote faal van jouw kant wil ik het voor de andere users nog wel eens uitleggen.
Je zei dat iets feitelijk zo was.
Toen toonde ik aan dat jouw feit niet klopte.
Toen zei jij dat jij met feitelijk bedoelde dat het niet-feitelijk was, maar berustte op een mening.
Ergo, wanneer jij feit zegt kan je zowel een feit als een non-feit bedoelen.
Zo, dit werpt een nieuw licht op de persoon GGMM.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet het wel, maar omdat het gaat om een grote faal van jouw kant wil ik het voor de andere users nog wel eens uitleggen.
Toen zei jij dat jij met feitelijk bedoelde dat het niet-feitelijk was, maar berustte op een mening.
Dit soort fratsen haalt hij vaker uit. Zeer ergerlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen zei jij dat jij met feitelijk bedoelde dat het niet-feitelijk was, maar beruste op een mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |