Wat voor boek wil je van me zien?quote:
Je bent nu even geloofwaardig als Aldo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik ben écht niet klaargekomen.
Eerste assist van olaquote:
quote:
Tweede keerquote:
Een roman over Studio Voetbal en VI.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor boek wil je van me zien?
Jij bent ook leuk.quote:
waar is ie?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, eens even luisteren wat Steve McLaren er van vond.
Ik zoek eerst nog een uitgeverij. Ik heb De Buitenspelers benaderd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een roman over Studio Voetbal en VI.
jaaaaaaaaaaaaaa kampioenen ole olequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef Syntix het volgende:
Ajacieden doen het weer or. Van Rhijn en Blind zorgen voor het voetbal
Ik gok dat hij de kracht van Oranje het team vindt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, eens even luisteren wat Steve McLaren er van vond.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa kampioenen ole ole
Gebruiken duidelijk dezelfde doping als Froome.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef Syntix het volgende:
Ajacieden doen het weer or. Van Rhijn en Blind zorgen voor het voetbal
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zoek eerst nog een uitgeverij. Ik heb De Buitenspelers benaderd.
We want more!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
Speciaal voor Johannes, de oude viezerik:
[ afbeelding ]
Ik kwam emmers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wil ik meer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
VI verdiend ook wel zoiets, ik denk aan Johan Wilfred en Hansie + vrouwen in een parenclub.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De dag die wist dat zou komen is eindelijk hieeer!
Wat homoseksuele fanfics zijn zeker weer taboe?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
VI verdiend ook wel zoiets, ik denk aan Johan Wilfred en Hansie + vrouwen in een parenclub.
Ja die gaan dan door je koker, gadverdamme man.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat homoseksuele fanfics zijn zeker weer taboe?
Downloaden in Full HD inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja? Dan ga ik die niet op sbs6 kijken.
Duh. Minderwaardigheidscomplexje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen PSV'ers maken zich hier druk om
Hier:quote:
ZAKquote:
Rudi Carellquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Hier:
Wie is de grootste Duitser allertijden?
A) Dolf
B) Robben
C) Leno
Inderdaad, krijg je gratis Shownieuws erbijquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja? Dan ga ik die niet op sbs6 kijken.
Jij wint 500 euro.quote:
Joaaaah, ik snap wat je bedoelt. Ik zou het een 7.5 geven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een half uur heel vet, daarna wordt het meer en meer van hetzelfde.
ok frans.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gebruiken duidelijk dezelfde doping als Froome.
Wytskequote:
quote:
Zij heeft mij Frans geleerd wat ik in Parijs in de praktijk heb gebracht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WytskeHoogstaande ochtendshow op Fresh.FM had ze ook samen met Dj Jurgen.
Geen dank voor deze informatie.
Dan vind ik je vanaf nu geen raar mannetje meer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou, dat is dit 'rare mannetje' dan toch even mooi met jou eens.
kranenburgquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Rij naar Kranenburg en ga in de kroeg kijken.
Ik vond Spice World steengoed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef Buitendam het volgende:
Starship Troopers zal nimmer van de nummer 1 plek verdwijnen.
Sin City is wel vet, er zijn alleen betere films. Overigens las ik eerst Sim City dus ik dacht dat je een grapje maakte.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan vind ik je vanaf nu geen raar mannetje meer.
ValHallen begint wel steeds minder smaak te krijgen.
Volgende week Dries bij Jouw vrouw mijn vrouw (als jullie toch off topic gingen).quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Vooral de aftiteling met de vocale kunsten van celine.
Na SS Doomtrooper dan natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef Buitendam het volgende:
Starship Troopers zal nimmer van de nummer 1 plek verdwijnen.
Memento geef ik een 3,2. Niet hoger, wellicht lager.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef VMSDKR het volgende:
Sin City / Blackhawk Down / Memento.
Dat zijn een stel goede films.
heb niks te zoeken in dat tyfusdorpquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja maar dat haal je nog voor de tweede helft.
Memento is pure aids.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef VMSDKR het volgende:
Sin City / Blackhawk Down / Memento.
Dat zijn een stel goede films.
Sommige films zijn oneerlijke concurrentie in de toplijsten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Na SS Doomtrooper dan natuurlijk.
Ik twijfel. Metropolis is ook wel een leuk programma...quote:
Waar zou hij spelen volgend seizoen?quote:
Kippenvel. Tranen in de ogen. Brok in de keel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige films zijn oneerlijke concurrentie in de toplijsten.
PSVquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar zou hij spelen volgend seizoen?
Die kun je incalculeren bij Stefan, gemiddeld om de drie wedstrijden één fatale fout.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
Overigens zag De Vrij er ook niet helemaal goed uit.
Maar die maakt wel vaker een foutje.
Een typische net-niet speler.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die kun je incalculeren bij Stefan, gemiddeld om de drie wedstrijden één fatale fout.
oh la laquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kippenvel. Tranen in de ogen. Brok in de keel.![]()
Klopt, opvallend genoeg vooral tijdens de periode rond zijn contractsverlenging. Daarvoor was hij echt zelden op zo'n misstap te betrappen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
homoquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:36 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je bijdrage Hansquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb voor jullie een screenshot van het doelpunt gemaakt. Ik twijfel of de bal over de lijn is geweest.
Snake?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
De scheidsrechter is on crack. Hij lijkt wel een slang.
Laat altijd zijn mannetje vrij.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Zoet bakt er ook niks van.
Dat moment er voor, debiel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, een penalty moet je als keeper altijd hebben.
Ook, en Zoet.quote:
Near, far, wherever you arequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zit Celine Dion nu ook in jullie hoofd?
Doet een neger eens wat. Is het weer niet goed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:41 schreef GGMM het volgende:
Lomp van BMI. Die Duitser gaat natuurlijk veel te laat liggen, maar BMI trekt hem wel aan z'n shirt.
Bij mij zit Daisy nog steeds de hele tijd in mijn hoofd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Neeaaaaaar! Faaaaaaarrrr! Wherever you areeeeee! I Believe that the heart does go ooooooooonnnn!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Near, far?quote:
Het duurt altijd even voor het shirtje het doorheeft.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:41 schreef VMSDKR het volgende:
Hij hangt er aan, maar hij gaat pas een seconde later liggen.
Once moooore you ooooooooooooooooopen the dooor and you're here in my heart and my heart will go on aaand ooon hmmmmmmmmquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Neeaaaaaar! Faaaaaaarrrr! Wherever you areeeeee! I Believe that the heart does go ooooooooonnnn!
Draxler is voor PSV.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
BMI is niet zwak. Wacht maar, als ie jou te pakken krijgt.
Jong Nederland kennen we niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is de TT "Jong Oranje" wat is oranje? Ik pleit voor een TT verandering naar 'Jong Nederland'
Knevel noemde hem "Die kleine zwarte spelen voor alle duidelijkheid"quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
BMI is niet zwak. Wacht maar, als ie jou te pakken krijgt.
Het is nog maar een kwestie van tijd en niemand heeft het meer over Celine. Haar opvolger staat klaar en heet Daisy.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Neeaaaaaar! Faaaaaaarrrr! Wherever you areeeeee! I Believe that the heart does go ooooooooonnnn!
In principe is dit natuurlijk Jong Oranje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom is de TT "Jong Oranje" wat is oranje? Ik pleit voor een TT verandering naar 'Jong Nederland'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gebruik commas alsjeblieftquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Once moooore you ooooooooooooooooopen the dooor and you're here in my heart and my heart will go on aaand ooon hmmmmmmmm
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is nog maar een kwestie van tijd en niemand heeft het meer over Celine. Haar opvolger staat klaar en heet Daisy.
Jij begon anders.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM lekker rebels nu hij geen krachten meer heeft.
?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM lekker rebels nu hij geen krachten meer heeft.
Maceo Rigtersquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
Jong Oranje met Ryan Babel en Maduro
YOUREE HEEEEEREEEE! THERE'S NOTHING I FEAAAAARRR! AND I KNOOW THAT MY HEART WILLL GO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON. WE'LL STAY FOREVERRRR THIS WAAAAAAYYY!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef alors het volgende:
[..]
Once moooore you ooooooooooooooooopen the dooor and you're here in my heart and my heart will go on aaand ooon hmmmmmmmm
Niet?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jong Nederland kennen we niet.
quote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou niet. Straks word ik weer boze dingen toegewenst
Sympathiek dat je het voor Dr.Mikey opneemt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe nou niet. Straks word ik weer boze dingen toegewenst
ga niet jinxen dan flikker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |