Wat voor boek wil je van me zien?quote:
Je bent nu even geloofwaardig als Aldo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik ben écht niet klaargekomen.
Eerste assist van olaquote:
quote:
Tweede keerquote:
Een roman over Studio Voetbal en VI.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor boek wil je van me zien?
Jij bent ook leuk.quote:
waar is ie?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, eens even luisteren wat Steve McLaren er van vond.
Ik zoek eerst nog een uitgeverij. Ik heb De Buitenspelers benaderd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een roman over Studio Voetbal en VI.
jaaaaaaaaaaaaaa kampioenen ole olequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef Syntix het volgende:
Ajacieden doen het weer or. Van Rhijn en Blind zorgen voor het voetbal
Ik gok dat hij de kracht van Oranje het team vindt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, eens even luisteren wat Steve McLaren er van vond.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa kampioenen ole ole
Gebruiken duidelijk dezelfde doping als Froome.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef Syntix het volgende:
Ajacieden doen het weer or. Van Rhijn en Blind zorgen voor het voetbal
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zoek eerst nog een uitgeverij. Ik heb De Buitenspelers benaderd.
We want more!quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
Speciaal voor Johannes, de oude viezerik:
[ afbeelding ]
Ik kwam emmers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wil ik meer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
VI verdiend ook wel zoiets, ik denk aan Johan Wilfred en Hansie + vrouwen in een parenclub.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De dag die wist dat zou komen is eindelijk hieeer!
Wat homoseksuele fanfics zijn zeker weer taboe?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
VI verdiend ook wel zoiets, ik denk aan Johan Wilfred en Hansie + vrouwen in een parenclub.
Ja die gaan dan door je koker, gadverdamme man.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat homoseksuele fanfics zijn zeker weer taboe?
Downloaden in Full HD inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja? Dan ga ik die niet op sbs6 kijken.
Duh. Minderwaardigheidscomplexje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen PSV'ers maken zich hier druk om
Hier:quote:
ZAKquote:
Rudi Carellquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Hier:
Wie is de grootste Duitser allertijden?
A) Dolf
B) Robben
C) Leno
Inderdaad, krijg je gratis Shownieuws erbijquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja? Dan ga ik die niet op sbs6 kijken.
Jij wint 500 euro.quote:
Joaaaah, ik snap wat je bedoelt. Ik zou het een 7.5 geven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een half uur heel vet, daarna wordt het meer en meer van hetzelfde.
ok frans.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gebruiken duidelijk dezelfde doping als Froome.
Wytskequote:
quote:
Zij heeft mij Frans geleerd wat ik in Parijs in de praktijk heb gebracht.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WytskeHoogstaande ochtendshow op Fresh.FM had ze ook samen met Dj Jurgen.
Geen dank voor deze informatie.
Dan vind ik je vanaf nu geen raar mannetje meer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nou, dat is dit 'rare mannetje' dan toch even mooi met jou eens.
kranenburgquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Rij naar Kranenburg en ga in de kroeg kijken.
Ik vond Spice World steengoed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef Buitendam het volgende:
Starship Troopers zal nimmer van de nummer 1 plek verdwijnen.
Sin City is wel vet, er zijn alleen betere films. Overigens las ik eerst Sim City dus ik dacht dat je een grapje maakte.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan vind ik je vanaf nu geen raar mannetje meer.
ValHallen begint wel steeds minder smaak te krijgen.
Volgende week Dries bij Jouw vrouw mijn vrouw (als jullie toch off topic gingen).quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Vooral de aftiteling met de vocale kunsten van celine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |