Van Zwam ook nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Henk Fraser werkt voor ADO, maar komt van Paramaribo. Cor Pot komt wel uit Den Haag.
Wat een kabaal kunnen die koters maken jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oren zijn nog steeds niet genezen.
Hij schiet de bal toch zo weg?quote:
Hij verkiest dartsen boven voetbal?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
Als Stijn geen dartsen aan het kijken was, dan waren er sneller nieuwe topics geweest.
Iedereen weet nu wel hoe je echt over hem denkt. Niks om je voor te schamen overigens.quote:
Of je moet je voortaan inhouden als je weer denkt grappig te zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
Je moet op 'edit' klikken in de vorige OP, en dan copy/pasten naar dit topic.
Je hebt nu op 'quote' geklikt.
Ja, ik faal. Het is te warmquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
Je moet op 'edit' klikken in de vorige OP, en dan copy/pasten naar dit topic.
Je hebt nu op 'quote' geklikt.
Ach, zo'n OP kijk je ook nooit meer naar na het 1ste topic.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of je moet je voortaan inhouden als je weer denkt grappig te zijn.
We gaan dit toernooi winnen, want we zijn favoriet want wij zijn Nederland.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Blind bakt er ook niks van.
Van Sinterclasie?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:40 schreef Muto het volgende:
Zoet kreeg vroeger echt veel snoepgoed en ander lekkers van Sinterklaas.
Op Kabel_11111Einz zenden ze het ook uit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:39 schreef OverRated het volgende:
Commentaar bij EDL is niet om over naar huis te schrijven > terug naar de campingzender.
Als we winnen is het ook te danken aan Louis, als we niet winnen ligt het aan Cor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:40 schreef Muto het volgende:
Wel een geluk dat zoveel spelers al bij Van Gaal hebben gespeeld. Dat is een garantie op succes.
Elk succes, waar dan ook ter wereld is altijd vanwege Van Gaal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:40 schreef Muto het volgende:
Wel een geluk dat zoveel spelers al bij Van Gaal hebben gespeeld. Dat is een garantie op succes.
Als we geen kampioen worden zit er een mol in de selectie die niet in de Van Gaal filosofie gelooft.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:40 schreef Muto het volgende:
Zo is het.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als we winnen is het ook te danken aan Louis, als we niet winnen ligt het aan Cor.
Ach dan wint Spanje of Duitsland op Van Gaal's filosofie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we geen kampioen worden zit er een mol in de selectie die niet in de Van Gaal filosofie gelooft.
Ik respecteer je mening.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op deze manier op een forum spelers aanmoedigen is enorm gay.
No offence.
Volstrekt logisch.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
Toch vind ik Bruno sterker dan de vrij. Eeuwig zonde dat hij bij Feyenoord niet centraal staat.
Hij citeert gewoon Louis van Gaal. Dat is als een christen die de bijbel aanhaalt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op deze manier op een forum spelers aanmoedigen is enorm gay.
No offence.
Van Geel moest per ce zijn vriendje binnenhalen hequote:Op donderdag 6 juni 2013 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
Toch vind ik Bruno sterker dan de vrij. Eeuwig zonde dat hij bij Feyenoord niet centraal staat.
En Mathijsen is beter dan De Vrij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:42 schreef Sunri5e het volgende:
Dat is aan jou.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
En op mijn beurt ben ik daar weer erg blij mee.
Idd, je klassiekers niet kennenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij citeert gewoon Louis van Gaal. Dat is als een christen die de bijbel aanhaalt.
Joris kan niet linksback en is te duur op de bank. Wat niet afdoet dat hij het puik doet als CV, opperbest zelfs.quote:
HMF heeft een permban.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inb4 HMF 2000 euro winst op inzet eerste kaart Strootman.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij citeert gewoon Louis van Gaal. Dat is als een christen die de bijbel aanhaalt.
Dit raden wordt een stuk lastiger nu Van Bommel is gestopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |