http://www.telegraaf.nl/p(...)e_krijgt_soap__.htmlquote:Onberekenbare Andy van der Meijde krijgt soap
AMSTERDAM -
PRIVÉ TV - Na hun nu al legendarische Jouw Vrouw Mijn Vrouw-avontuur krijgen Andy van der Meijde en Playmate Melisa Schaufeli hun eigen soap. "Wij zijn heel onvoorspelbaar."
SHO / 'RLS met Andy van der Meijde'quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_krijgt_soap__.html
Dat is een ander programmaquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:14 schreef Sylvana het volgende:
Zo'n bikini koop ik graag... als ik dat lichaam er ook bij krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat is een ander programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en alle vrouwen hebben smetvrees..quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef Sylvana het volgende:
Waarom zijn al die mannen zo lui die meedoen en doen die vrouwen alles voor ze, zelfs de koffie roeren?
Volgens mij legt Driesje het er een beetje dik bovenop. Met opzet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Dries heeft zijn vrouw goed afgericht, en toch vind ik hem leuker dan Willibrord.
Laten we het samenvatten: het is en blijft voor altijd een kneus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
En hagelslag als ontbijt, kleuter. Hij ligt erbij alsof hij ziek is
Idd!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en alle vrouwen hebben smetvrees..
Nee Dries is tof Cynixquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Laten we het samenvatten: het is en blijft voor altijd een kneus.
Misschien geven de vrouwen zich wel op, om aandacht voor hun uitzichtloze situatie te krijgen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef Sylvana het volgende:
Waarom zijn al die mannen zo lui die meedoen en doen die vrouwen alles voor ze, zelfs de koffie roeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |