Nou, ben benieuwd.quote:Oud-Ajacied Andy van der Meijde en zijn vrouw Melissa Schaufeli zijn in gesprek met een tv-producent over een real life-soap, dat meldde Albert Verlinde gisteren in RTL Boulevard.
Het tweetal deed vorige maand nog mee aan het RTL-programma Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS. 'Dat is zo opgevallen, dat een producent heeft gebeld om een real life-soap te maken. Wie het gaat uitzenden, is nog niet bekend. Maar de kans dat er een real life-soap gaat komen is heel groot', aldus Verlinde.
Van der Meijde kreeg in Jouw Vrouw Mijn Vrouw Judith Osborn over de vloer. De aflevering, waar 1,1 miljoen kijkers naar keken, eindigde met een ruzie tussen Van der Meijde en zijn vrouw.
Dat vroeg ik me dus ook als eerste af.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Zoveel doet hij toch niet de hele dag? Hoe kun je daar afleveringen mee vullen?
Andy is een lambal, geen tokkie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:23 schreef danos het volgende:
Tokkies op tv, toch altijd weer een harde constatering dat zoveel landgenoten dit leuk vinden.
Ja, dit hadden ze een jaar of 10 eerder moeten doen, toen-ie van Internazional naar Everton ging, 3 of 4 huizen had en dito auto's, waaronder een Lamborghini. Zijn ondergang begon eigenlijk ook al meteen zodra het geld binnenkwam. Geld weg, naam weg, auto's weg, huizen weg, vrouwen weg, kinderen weg.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
Zo te horen komt de real life soap een paar jaar te laat![]()
Wie wil er kijken naar een arrogante kwal die de hele dag op een bank zit
als ie vreemd gaat, heeft hij alle energiequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Andy is een lambal, geen tokkie.
En wat pas écht triest is, is je tijd verdoen in zo'n topic als het je níet interesseert.
Ik heb dat boek van hem gelezen, deze soap is dus 5-10 jaar te laat opgenomen. Dan was het leuk geweest.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Andy is een lambal, geen tokkie.
En wat pas écht triest is, is je tijd verdoen in zo'n topic als het je níet interesseert.
Ooooo, dat klinkt idd als een interessante RL soap als ze het rond die tijd hadden gemaaktquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, dit hadden ze een jaar of 10 eerder moeten doen, toen-ie van Internazional naar Everton ging, 3 of 4 huizen had en dito auto's, waaronder een Lamborghini. Zijn ondergang begon eigenlijk ook al meteen zodra het geld binnenkwam. Geld weg, naam weg, auto's weg, huizen weg, vrouwen weg, kinderen weg.
Barbie wel eens gezien?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Zoveel doet hij toch niet de hele dag? Hoe kun je daar afleveringen mee vullen?
Ik ook niet, maar volgens mij doet die ook niet echt veel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hooguit 10 minuten. Dus niet echt nee.
Opa Koos.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:01 schreef Cynix ® het volgende:
Hmm, Brengt herinneringen terug aan Ruud van Big Brother. Of later Koos Kijkdoos.
Wat dacht je van mij ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Cynix ® het volgende:
Toch ga ik wel kijken. In ieder geval één keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |