Ze mag bij mij komen schoonmakenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Nelly moet een job zoeken en niet zoveel energie in het huishouden proppen
Ze mag hier ook wel komen schoonmaken, is ook maar 30 minuten rijden voor Nelliequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze mag bij mij komen schoonmakenWel als ik niet thuis ben.
ze moet bij de plaatselijke kerk gaan werken.. kan ze daar be boel schoonhouden en met alle andere religie freaks praten over god, jezus en alle andere dingen die in dat boek voorkomenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Nelly moet een job zoeken en niet zoveel energie in het huishouden proppen
Kijk heeft ze zo al 2 baantjesquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze mag hier ook wel komen schoonmaken, is ook maar 30 minuten rijden voor Nellie
Hoe schoon is jouw huis?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze mag bij mij komen schoonmakenWel als ik niet thuis ben.
Nou niet zo schoon als dat van haar denk ikquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef THEFXR het volgende:
ik zou op bezoek komen bij nellie en zeggen dat het vies is
Ik zou sneaky naast de pot een plasje doenquote:
vinnumleukquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
gaston is dus een vervelende man.. zou je niet zeggen
De hele wand hing er vol meequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:24 schreef THEFXR het volgende:
ja hoor, ze heeft hem aan de wijn gekregen
Ja, een van de betere maar niet zo goed als Andyquote:
Volgens mij wordt de show met Dries een soort positivo show waar Dries elke keer zo positief probeert over te komen zodat het op een bepaalt moment te glad wordt. I.i.g. goede televisie voor de kijker.quote:
ja kut, gemist. Hóe vat-ie 't samen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
haha die man van Nellie vat het goed samen.
Zoiets als: Nellie heeft een week vakantie gehad en Monique? heeft een week hard moeten werken.quote:
ze was iig zichzelfquote:Op maandag 10 juni 2013 11:54 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb dus ook de aflevering met Nellie gezien en ik had als zij in mijn huis was en zo doordraafde (ongeacht het contract dat ik getekend heb) haar er linearecta uitgegooid. Desnoods met harde hand als ze tegenstribbelde.
Ik vind dat je veel mag in iemand zijn huis mits maar binnen het toelaatbare van de wet, maar het opleggen/doordrammen op elke moment van de dag, daarbij op geen enkele manier in acht nemend dat je in iemand anders zijn huis bent, vind ik niet kunnen en ongepast.
Damn, zat me al te verheugenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Donderdag pas
Vanavond is de Allerslechtste echtgenoot
Ik verheug me er ook wel op.quote:
Net ook even teruggekeken, was verder toch geen hol op TV, maar ze is erg inderdaad. Ik ben zeker geen lambal in het huishouden, maar ik zou het er geen dag mee uithouden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Jezus, die Nelli. Wat een irritant schijtwijf.
gewoon een beetje gekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Net ook even teruggekeken, was verder toch geen hol op TV, maar ze is erg inderdaad. Ik ben zeker geen lambal in het huishouden, maar ik zou het er geen dag mee uithouden.
Kom op zeg, 6 x per dag alles schoonmaken, en dan vanaf het opstaan al meteen volop in de here, rot op.
Geen Dries in gele zwembroekquote:Op donderdag 13 juni 2013 08:48 schreef Karina het volgende:
Vanavond Dries![]()
Voorproefje is hier te bekijken.
Ik heb nog wel ergens een geel slipje denk ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die vanavond ook aan![]()
heeft Mylene geen man?quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
Paar uurtjes nog en dan kunnen we genieten van Dries en Mylene.
Waar gaat de vrouw van Dries eigenlijk heen?
Ik weet het niet. Ach, wat maakt het ook uit. Alle aandacht gaat toch naar Dries en Mylenequote:Op donderdag 13 juni 2013 17:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens een geel slipje denk ikGeen gele bikini.
[..]
heeft Mylene geen man?
Precies, die andere twee interesseren me niet eensquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ach, wat maakt het ook uit. Alle aandacht gaat toch naar Dries en Mylene
Zo'n bikini koop ik graag... als ik dat lichaam er ook bij krijgquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die vanavond ook aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |