ben benieuwd welke BNers.quote:Na jaren van verwoede pogingen, is het RTL 4 eindelijk gelukt om een stel BN’ers te strikken voor een VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw. De zesdelige serie Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS begint op 25 april. Dat heeft het station vrijdag aangekondigd. Door de jaren heen heeft RTL 4 heel wat BN’ers benaderd, waaronder Frans Bauer, Kim Holland en Hans Kazàn, maar allen weigerden. Nu hebben toch een aantal sterren ‘ja’ gezegd, waaronder ex-voetballer Andy van der Meyde.
In Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS ruilen bekende Nederlanders vijf dagen lang van gezin om te ervaren hoe het eraan toe gaat in de families van andere BN’ers. “Al snel wordt duidelijk dat ze niet allemaal hetzelfde denken over de dagelijkse gang van zaken“, aldus RTL.
Wie de andere bekende kandidaten zijn, is nog niet bekend. Dat maakt RTL 4 in een later stadium bekend.
De realityshow zal elke donderdag om 20.30 uur te zien zijn.
Leuk sprookjesboek.quote:
Drink dan fris, wijn zonder alcohol is vast heel vies.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
Wijn zonder alcohol, dat is gewoon te dure druivensap
Gaston pakt gewoon 10% van elke cheque die hij weggeeft, daarom zal die wel zo overdreven vrolijk doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
de postcode loterij betaald gaston wel heel erg goed uit O.o
ik zie nelli, de alcohol al uit het huis flikkerenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker, ik zit nu ook met een glas wijn te kijken
Zeg ik gewoon: het is alcoholvrije wijn hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie nelli, de alcohol al uit het huis flikkeren
Jezus weet wanneer je liegt...quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik gewoon: het is alcoholvrije wijn hoor
En de 'kerk' van dat geloof is de Arena..?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus bestaat niet. Alleen God en dat is Van Gaal.
En zijn zoon is Hansiehansie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En de 'kerk' van dat geloof is de Arena..?
Daarom gaat ze ook om 5 uur lopenquote:
^dit.. Heb ooit een amerikaanse religie freak overstuur gemaakt door te zeggen dat nederlanders pasen niet religieus vierenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:00 schreef THEFXR het volgende:
oh nee, nooit in discussie gaan met christie gekkies
het moment dat je je inschrijft op Fok maak je geen kans meer om in de hemel te komenquote:
watte?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:
De partners van passen wel bij elkaar
Ben ik het wel mee eens, de vrouw van Gaston en de man van Nellie passen wel bij elkaar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zouden broer en zus kunnen zijn, geen passie maar wel hetzelfde type
Ze mag bij mij komen schoonmakenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Nelly moet een job zoeken en niet zoveel energie in het huishouden proppen
Ze mag hier ook wel komen schoonmaken, is ook maar 30 minuten rijden voor Nelliequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze mag bij mij komen schoonmakenWel als ik niet thuis ben.
ze moet bij de plaatselijke kerk gaan werken.. kan ze daar be boel schoonhouden en met alle andere religie freaks praten over god, jezus en alle andere dingen die in dat boek voorkomenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Nelly moet een job zoeken en niet zoveel energie in het huishouden proppen
Kijk heeft ze zo al 2 baantjesquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Ze mag hier ook wel komen schoonmaken, is ook maar 30 minuten rijden voor Nellie
Hoe schoon is jouw huis?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze mag bij mij komen schoonmakenWel als ik niet thuis ben.
Nou niet zo schoon als dat van haar denk ikquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef THEFXR het volgende:
ik zou op bezoek komen bij nellie en zeggen dat het vies is
Ik zou sneaky naast de pot een plasje doenquote:
vinnumleukquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
gaston is dus een vervelende man.. zou je niet zeggen
De hele wand hing er vol meequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:24 schreef THEFXR het volgende:
ja hoor, ze heeft hem aan de wijn gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |