Volgens mij neemt-ie een cassettebandje mee en een of andere Sjofele Harrie is manager én chauffeur.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:53 schreef tes.je het volgende:
[..]
Moet nog belasting van worden betaald, z'n personeel (ik neem aan dat hij een geluidsman oid in dienst heeft?), management etc moet ook betaald worden.
Ik had een snotje op zijn beschuit gesmeerd.. Als hij iets moet hebben moet hij het maar zelf gaan halenquote:
Ik vind het wel heel vreemd hoor, een vrouw echt als je werkster...Dat ze dat doet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik had een snotje op zijn beschuit gesmeerd.. Als hij iets moet hebben moet hij het maar zelf gaan halen
Ze wil zelf aan de schoonmaakquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik had die man aan het werk gezet, zegt zij
Nou dat is ook vreemd eigenlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik had die man aan het werk gezet, zegt zij
Dat is zeker vreemd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dat is ook vreemd eigenlijkzelf gedraagt ze zich als een soort slavin
Nee, ik vind het geen lul. Vind hem eerder aandoenlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
wtf, ze loopt achter met haar strijkwerk... wat een lul is dries
Ik vind het een verwend nestquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik vind het geen lul. Vind hem eerder aandoenlijk.
wat is er aandoenlijk aan je vrouw als dienstmeid te behandelen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik vind het geen lul. Vind hem eerder aandoenlijk.
ze is al 10 jaar geen vip meer, dus gewoon armoedequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Is Mylene dan zo'n cententeller of armoedzaaier?
Ja hij is verwend, maar ik vind hem ook wel schattig of zo. Hij heeft zijn "dingen", maar ik vind het geen lul.quote:
Dat is haar taakquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat is er aandoenlijk aan je vrouw als dienstmeid te behandelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |