Vangt hij nog ¤2.000 euro voor een optreden ja?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij zegt ooit één miljoen pegels op de beurs verloren te hebben!
Nou ja, 150 avondjes per jaar in café's en bejaardenhuizen á 2.000 ¤ is toch netto 150.000 ¤ per jaar.
Zijn CD-verkoop tel ik niet, mee, maar die is waarschijnlijk verwaarloosbaar.
Echte mannen (RTL4)quote:
Dat zal toch wel?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:47 schreef tes.je het volgende:
[..]
Vangt hij nog ¤2.000 euro voor een optreden ja?
Ik ben wel klaar voor een glas Whisky! Pfiiiiiiiiiieet!quote:
Hij heeft laatst een single opgenomen , iets over de kroning, en dat klonk echt goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Wat kost een optreden van Dries Roelvink 30 minuten ¤ 2475.00
Ik weet niet van wanneer dit is overigens.
Volgens Jan Vis is de vraagprijs tussen de 1000 en 2000 euro per optreden.quote:
Het zal niet tijdens zijn hoogtijdagen zijn geweest, want die waren er niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Wat kost een optreden van Dries Roelvink 30 minuten ¤ 2475.00
Oh uit 2009 is dit.
de andere 2 ken ik ook niet... te paard te paard lijkt me een rete slecht programma als ik de titel zo ziequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Echte mannen (RTL4)
Lief en Leed
Te Paard Te Paard (RTL5)
De Vakantievrouw (RNN7)
Alleen de eerste twee zeggen me vaag nog iets, die andere twee
Hij kan best zingen, maar op een of andere manier lukt het elke keer NET niet. Hopelijk zien we hem binnenkort weer bij TdJquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft laatst een single opgenomen , iets over de kroning, en dat klonk echt goed.
Mwoa, voor een half uurtje. Doet-ie beter dan ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:50 schreef tes.je het volgende:
Al is het 1500 euro, zo gek veel houdt hij daar niet van over denk ik.
Oh en hij is nu wel bekender (denk ik).quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:51 schreef tonja het volgende:
http://www.twilight-entertainment.nl/dries-roelvink-boeken/
hij is goedkoper geworden
Hij was toch ooit voetballer en niet onverdienstelijk?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het zal niet tijdens zijn hoogtijdagen zijn geweest, want die waren er niet.
toch nog duurquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:51 schreef tonja het volgende:
http://www.twilight-entertainment.nl/dries-roelvink-boeken/
hij is goedkoper geworden
Moet nog belasting van worden betaald, z'n personeel (ik neem aan dat hij een geluidsman oid in dienst heeft?), management etc moet ook betaald worden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mwoa, voor een half uurtje. Doet-ie beter dan ik.
En Gunther krijgt geld natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:53 schreef tes.je het volgende:
[..]
Moet nog belasting van worden betaald, z'n personeel (ik neem aan dat hij een geluidsman oid in dienst heeft?), management etc moet ook betaald worden.
Precies. Melige studenten die een avondje willenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
toch nog duur![]()
volgens mij wordt hij alleen geboekt omdat hij een hogefactor heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |