abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker donderdag 6 juni 2013 @ 15:34:47 #1
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127484134
Gebruik de reeks browser maar om de historie te zoeken, bijhouden gebeurt niet meer.

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang verlenende mensen.

Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.

130322_50937_Rijbaan.gif

[warning]Voor rellen, trollen of schelden in dit topic worden vanaf heden streng notes uitgedeeld.

>> Kun je je niet gedragen of beheersen? Klik dan gerust dit topic weg <<
[/warning]
Tevens -purist.
  Spellchecker donderdag 6 juni 2013 @ 15:36:43 #2
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127484213
Nee maar, je kunt tegenwoordig zowaar nieuwe delen openen via de mobiele forumversie :+
Tevens -purist.
pi_127484230
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:31 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Geen aanwijzing betekent over het algemeen gewoon dat je rechtdoor moet gaan tot de volgende aanwijzing ;)
Klopt, weet ik ook wel.
Maar rechtdoor op een splitsing zoals ik noemde is in de regel een minder goed idee. ;)
  Spellchecker donderdag 6 juni 2013 @ 15:39:51 #4
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127484318
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:37 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klopt, weet ik ook wel.
Maar rechtdoor op een splitsing zoals ik noemde is in de regel een minder goed idee. ;)
Dat klopt. Misschien eens een navigatiesysteem aanschaffen :P
Tevens -purist.
pi_127484439
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:39 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat klopt. Misschien eens een navigatiesysteem aanschaffen :P
Heb ik wel maar die ligt in de auto en kan ik niet op de motor monteren. :P

Maar serieus, zou toch normaal zijn om de omleiding aan te geven tot aan een bekend stukje weg?
Kijk, iedere Nederlander wordt geacht de wet te kennen of lees ik dat verkeerd en zou er moeten staan: Iedere Nederlander wordt geacht de weg te kennen?
pi_127485227
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef IceDustbin2 het volgende:
Vandaag weer zo'n make-up-doende-links-rijdende-vrouw-in-te-grote-auto-van-haar-man rechts ingehaald. Wordt er soms zo moe van als ze dan ook niet reageren op groot licht enzo :/
Ik had van de week een haar-in-model-doende-bumperklevende-man-in-een-audi achter me.
Deze latente gelijkaardende man is toch wel een aantal minuten bezig geweest om zijn haar in model te brengen door in de achteruitkijkspiegel te kijken tijdens het rijden. |:(

Ik kan je vertellen, dat ziet er niet uit.
pi_127485280
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:05 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Ik had van de week een haar-in-model-doende-bumperklevende-man-in-een-audi achter me.
Deze latente gelijkaardende man is toch wel een aantal minuten bezig geweest om zijn haar in model te brengen door in de achteruitkijkspiegel te kijken tijdens het rijden. |:(

Ik kan je vertellen, dat ziet er niet uit.
Waarom draag jij rare lippenstift? En ga dan ook gewoon naar rechts joh.

Ik moest m'n haar toch netjes doen voor het belangrijke gesprek wat ik had. Daarom had ik de audi gehuurd voor een dag :D

OT: nooit gesnapt dat mensen zichzelf opmaken in de auto.. of uberhaupt iets anders doen dan autorijden tijdens het autorijden.
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_127485322
Ik wil nog wel eens heel gauw iets op mijn mobiel doen als het echt niet anders kan tijdens het rijden, zoals opzoeken welke afslag ik moet hebben (waze die perongelijk uit is gegaan oid).
Maar ik merk dat ook al doe ik dat maar 10 seconden, het erg afleidend is voor het sturen enz, dus ik doe het niet met plezier.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_127486096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil nog wel eens heel gauw iets op mijn mobiel doen als het echt niet anders kan tijdens het rijden, zoals opzoeken welke afslag ik moet hebben (waze die perongelijk uit is gegaan oid).
Maar ik merk dat ook al doe ik dat maar 10 seconden, het erg afleidend is voor het sturen enz, dus ik doe het niet met plezier.
Je kan t beter helemaal niet doen en goed voorbereid op weg gaan. Moet je toch wat opzoeken, zet m dan aan de kant of bij een benzinepomp o.i.d..

Waarom? Daarom!
pi_127486172
Ik moet zeggen dat ik op lange ritten best wel eens een blikje cola wegwerk terwijl ik rij :@
pi_127486620
quote:
MAAR 10 seconden?
Reken zelf eens uit hoeveel meter dat is bij 120 km/h als je wil?
pi_127487076
quote:
Ik doe het heel af en toe, alleen hou ik dan wel gewoon de telefoon tegen het stuur en niet zo sneaky in mijn schoot. Verder dan even een berichtje lezen of de navigatie aanzwengelen gaat dat niet.

Toch ben ik in de auto altijd met andere dingen bezig, betrap ik mezelf vaak op. Kop niet bij de weg, beetje rondkijken, rommelen tussen zooi die op de stoel naast me ligt, etcetera. Op de motor ben ik oneindig veel scherper dan in de auto.. Maar daar heb je ook vrijwel niks om je door af te laten leiden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:13:42 #13
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_127496155
Rond de 40 zijnde typisch blond wijf in BMW X5 die naar mij flitst terwijl ik in een treintje zit dat een vrachtwagen inhaalt; tja ik kan nu eenmaal NIET door mijn voorgangers heen achterlijke... #@^& :')
(flitsen behalve wanneer iemand echt totaal niet opschiet is sowieso erg :') )

Nog een irritatie: USB stick (met muziek voor autoradio) vergeten terwijl Edwin Evers op de radio is..... :{w
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_127496941
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:30 schreef DW457 het volgende:

[..]

Je kan t beter helemaal niet doen en goed voorbereid op weg gaan. Moet je toch wat opzoeken, zet m dan aan de kant of bij een benzinepomp o.i.d..

Waarom? Daarom!
I know, maar ik had bijvoorbeeld een keer dat ik een lange rit maakte in onbekend gebied, daarbij was op 1 of andere manier waze vanzelf afgesloten, en die moest ik gauw herstarten (ik had de telefoon toen nog niet in een standaard, nu wel) als ik dat niet tijdens het rijden had gedaan had ik de afslag gemist en vele kilometers om moeten rijden. Ja sorry, dan maar even een paar seconden de telefoon bedienen.
pi_127499161
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef Descendent het volgende:
Rond de 40 zijnde typisch blond wijf in BMW X5 die naar mij flitst terwijl ik in een treintje zit dat een vrachtwagen inhaalt; tja ik kan nu eenmaal NIET door mijn voorgangers heen achterlijke... #@^& :')

Nog een irritatie: USB stick (met muziek voor autoradio) vergeten terwijl Edwin Evers op de radio is..... :{w
Ik neem me altijd voor dat soort figuren te negeren, daar zitten er te veel van op de weg ;(

Oja, Edwin Evers ^O^ En ontvangt jouw radio alleen 538? :P
pi_127500395
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef Descendent het volgende:

Spotify ftw. ^O^
pi_127503277
Weet iemand hier of je videobeelden bij de politie kan afgeven zodat iemand opgepakt kan worden voor gevaarlijk rijgedrag?
Ik heb hier toch een video... echt wtf.
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:20:47 #18
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127503354
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:18 schreef totalvamp het volgende:
Weet iemand hier of je videobeelden bij de politie kan afgeven zodat iemand opgepakt kan worden voor gevaarlijk rijgedrag?
Ik heb hier toch een video... echt wtf.
Deel eerst maar even met ons.
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
pi_127503447
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:20 schreef DDriver het volgende:

[..]

Deel eerst maar even met ons.
Ben hem momenteel van mijn SD-kaart aan het halen en daarna ff het stuk eruit knippen :P verwacht hem binnen een half uurtje mocht het mee zitten :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:26:45 #20
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127503632
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ben hem momenteel van mijn SD-kaart aan het halen en daarna ff het stuk eruit knippen :P verwacht hem binnen een half uurtje mocht het mee zitten :')
Dan blijf ik nog even wakker, ben benieuwd! Hoe heb je dat eigenlijk gefilmd? Dashboard camera ofzo?
pi_127503987
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef DDriver het volgende:

[..]

Dan blijf ik nog even wakker, ben benieuwd! Hoe heb je dat eigenlijk gefilmd? Dashboard camera ofzo?
Ja inderdaad, ik ben hem nu aant exporteren uit Adobe :P Nog 5 minuten en dan moet ik hem ook nog uploaden ;( dus misschien kun je beter naar bed toe :P
quote:
19s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd naar dat filmpje :D :@
Ik zal het filmpje in deze post zetten als youtube een beetje opschiet met uploaden.

Filmpje is klaar :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 23:51:33 ]
pi_127504133
Brutal. Fucking. Metal.
pi_127505089
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef DDriver het volgende:

[..]

quote:
19s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
zie hierboven :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:55:42 #24
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127505102
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ik ben hem nu aant exporteren uit Adobe :P Nog 5 minuten en dan moet ik hem ook nog uploaden ;( dus misschien kun je beter naar bed toe :P

[..]

Ik zal het filmpje in deze post zetten als youtube een beetje opschiet met uploaden.

Ik vind die BMW´ers nog het minst erg denk ik (Oké, die X5 snap ik). Zo te zien was je omgeven door chauffeurs die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. De A6 en Leon in het begin nog wel het ergst. Educatieve Maatregel Gedrag zal voor hun een goede zijn.

Daarnaast denk ik dat je er bij de politie vrij weinig mee kan
pi_127505178
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef DDriver het volgende:

[..]

Ik vind die BMW´ers nog het minst erg denk ik (Oké, die X5 snap ik). Zo te zien was je omgeven door chauffeurs die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. De A6 en Leon in het begin nog wel het ergst. Educatieve Maatregel Gedrag zal voor hun een goede zijn.

Daarnaast denk ik dat je er bij de politie vrij weinig mee kan
Mwa die BMW rijder ging voor ons rijden op de brug en reed 50 en hield iedereen op, je hoort me ook "wtf gek" zeggen

Stelletje idioten

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 23:57:39 ]
pi_127507517
Hoog testosterongehalte in dat filmpje. Zoveel geklungel in een paar minuten ben ik nog niet tegengekomen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Spellchecker vrijdag 7 juni 2013 @ 02:10:27 #27
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127508004
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Mwa die BMW rijder ging voor ons rijden op de brug en reed 50 en hield iedereen op, je hoort me ook "wtf gek" zeggen

Stelletje idioten
Volgens mij is je uitlaat ook nog eens lek :')
Tevens -purist.
pi_127508219
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 02:10 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Volgens mij is je uitlaat ook nog eens lek :')
Blitz Nur Spec R zonder demper :) aardig geluid met een v6 3L
  vrijdag 7 juni 2013 @ 07:31:17 #29
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_127508687
Gisteren een hoop pussy's op de weg :')
Als eerste een Audi rijder die vond dat de linkerbaan van hem was. En daar dus lekker reed met 60-65, precies even hard als het verkeer rechts. Gelukkig was ik met de motor dus ik kon er wel voorbij O-)
Vervolgens een gast in een Porsche. Denk die wil wel ff een sprintje trekken, maar nee. Waarom heb je dan een Porsche..
En dan rijdt er achter me een Corvette welke dichterbij komt in de spiegel. Nog even ingehouden zodat we samen de bocht door konden. Tikkie terug, gas erop en plat (voor zover ik dat kan :')) na de bocht geen Corvette meer te zien :')

Daarna nog een blokkie om geweest met de Golf. Motorrijder die al bijna van zijn fiets valt bij het stoppen voor een stoplicht, samen met een maat van hem ook geen zin in een sprintje :{
En al laatste een gozer in een Tiguan die aan het smsen was en het verkeer om zich heen compleet negeerde, 2x moeten toeteren om te zorgen dat hij begreep wat groen licht betekende.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_127508779
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef totalvamp het volgende:

[..]

[..]

Behalve die 2 homo's die door rood knallen weinig boeiends dat filmpje.

Misschien dat sterretje in je raam eens laten fixen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_127510225
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Misschien dat sterretje in je raam eens laten fixen?
volgens mij moet je dan nog eens goed kijken :P
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:40:55 #32
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_127510513
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:31 schreef daNpy het volgende:
Als eerste een Audi rijder die vond dat de linkerbaan van hem was. En daar dus lekker reed met 60-65, precies even hard als het verkeer rechts. Gelukkig was ik met de motor dus ik kon er wel voorbij O-)
Vervolgens een gast in een Porsche. Denk die wil wel ff een sprintje trekken, maar nee. Waarom heb je dan een Porsche..
En dan rijdt er achter me een Corvette welke dichterbij komt in de spiegel. Nog even ingehouden zodat we samen de bocht door konden. Tikkie terug, gas erop en plat (voor zover ik dat kan :')) na de bocht geen Corvette meer te zien :')

Daarna nog een blokkie om geweest met de Golf. Motorrijder die al bijna van zijn fiets valt bij het stoppen voor een stoplicht, samen met een maat van hem ook geen zin in een sprintje :{
En al laatste een gozer in een Tiguan die aan het smsen was en het verkeer om zich heen compleet negeerde, 2x moeten toeteren om te zorgen dat hij begreep wat groen licht betekende.
Wat ben je voor een idioot. Met iedereen een sprintje willen trekken... Sneu gedoe. Die andere bestuurders zaten waarschijnlijk met een huillach in de auto te kijken hoe jij je aan het uitsloven was _O-
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:39:10 #33
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_127514099
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
5x door rood, 4x fout voorsorteren, TS die niet wegrijdt bij groen, x5 en 5 serie brengen de clio in gevaar, de x5 gaat verder met de volvo, Transporter die spookrijdt. Boeiend genoeg.
pi_127515294
Ondanks het mooie weer en de goede luim vanmorgen vroeg weer een oudje die met rollator bijna op het midden van de weg loopt. |:( Echt,wat bezielt deze oude van dagen zich niet te houden aan de verkeersregels die er ook in hun tijd al waren.
pi_127515933
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:39 schreef OEM het volgende:

[..]

5x door rood, 4x fout voorsorteren, TS die niet wegrijdt bij groen, x5 en 5 serie brengen de clio in gevaar, de x5 gaat verder met de volvo, Transporter die spookrijdt. Boeiend genoeg.
Ik reed expres niet weg omdat ik achter me er nog meer zag aankomen. Dalijk zitten ze op me, dus ik wachtte even erop.

Maar inderdaad in 1 minuut gigantisch veel overtredingen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:31:09 #36
318842 Descendent
pi_127517614
Die 2 apen aan t begin bij dat stoplicht vind ik nog wel de allerergste; voor de rest gewoon een hoop kleine piemeltjes bij elkaar zeg maar. (en / of een hoop onkunde) ;)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_127517717
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:39 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ik reed expres niet weg omdat ik achter me er nog meer zag aankomen. Dalijk zitten ze op me, dus ik wachtte even erop.

Maar inderdaad in 1 minuut gigantisch veel overtredingen
Zelf knipper je 3x niet (inhalen/uitvoegen/afslaan) dus dan moet je ook niet over anderen lullen.
pi_127517846
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:34 schreef delano.888 het volgende:

[..]

En je knippert zelf niet eens bij het inhalen/uitvoegen, dus je hebt geen recht van spreken.
Dat kun je ook echt zien in de video :') mijn knipperlichten zitten niet op me motorkap
pi_127517862
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:37 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Dat kun je ook echt zien in de video :') mijn knipperlichten zitten niet op me motorkap
Nee, als je had geknipperd had je het indicator geluidje wel gehoord.
pi_127518004
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:38 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee lul, als je had geknipperd had je het indicator geluidje wel gehoord.
Ja dat hoor je echt over het trillen van de mic en mijn uitlaat :') daarnaast klik ik hem niet door maar hou ik hem halverwege en laat dan weer los. Je doet aannames die kant nog wal rake.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2013 13:42:19 ]
pi_127518062
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja dat hoor je echt over het trillen van de mic en mijn uitlaat :') daarnaast klik ik hem niet door maar hou ik hem halverwege en laat dan weer los. Je doet aannames die kant nog wal rake.
Je had dat geluidje echt wel minimaal 1x gehoord in de 3x dat je had moeten knipperen. Ik hoor hem nergens. Geloof dr geen zak van dat je ergens hebt geknipperd in die video.
pi_127518121
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:43 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je had dat geluidje echt wel minimaal 1x gehoord in de 3x dat je had moeten knipperen. Ik hoor hem nergens. Geloof dr geen zak van dat je ergens hebt geknipperd in die video.
Misschien toen ik stilstond ja dan snap ik het. Ik knipper altijd, zelfs op een lege weg uit automatisme.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:47:30 #43
318842 Descendent
pi_127518193
Neem ff een ijsje Delano... koel je van af.... :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:58:45 #44
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_127518589
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:40 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Wat ben je voor een idioot. Met iedereen een sprintje willen trekken... Sneu gedoe. Die andere bestuurders zaten waarschijnlijk met een huillach in de auto te kijken hoe jij je aan het uitsloven was _O-
:)
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_127521187
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:43 schreef delano.888 het volgende:

[..]

ruzie thuis? :')
life happens while you're pusing the throttle.
pi_127521313
Omdat ik logisch nadenk (in tegenstelling tot sommige hier) moet ik gelijk afkoelen en heb ik ruzie thuis? Neehoor, niks aan de hand hier. Maar iemand die zelf niet knippert moet niet zeuren over anderen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:18:19 #47
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_127521482
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Noch. Kant noch wal raken.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_127521751
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef delano.888 het volgende:
Omdat ik logisch nadenk (in tegenstelling tot sommige hier) moet ik gelijk afkoelen en heb ik ruzie thuis? Neehoor, niks aan de hand hier. Maar iemand die zelf niet knippert moet niet zeuren over anderen.
Indicatoren hoef je niet gelijk goed te kunnen horen in een filmpje, de ene knipperrelais gaat harder dan de andere.
  Spellchecker vrijdag 7 juni 2013 @ 21:31:42 #49
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127535819
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:31 schreef daNpy het volgende:

Tevens -purist.
pi_127537857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:31 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Idd zeg, wat een kansloos verhaal. Klinkt als compensatiegedrag als je t mij vraagt :')
pi_127538248
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:10 schreef DW457 het volgende:

[..]

Idd zeg, wat een kansloos verhaal. Klinkt als compensatiegedrag als je t mij vraagt :')
Ik zeg het niet snel, dat iets compensatiegedrag is, maar ik ben het hier met je eens. :') Beetje een kijk-mij reply van 'm. :+
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:32:30 #52
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_127539317
Klacht gaat natuurlijk meer over die linksplakker en degene die zijn telefoon VEEL belangrijker vind dan het overige verkeer ;)
pi_127540353
Mensen die op de snelweg bij een invoegstrook meteen bij het eerste blokje naar links rammen :') Ik kwam aanrijden met zo'n 110 met m'n iQ en kon niet naar de linkerbaan, kwamen ze al aan met 130+ maar die gast knipperlicht en GAAN gewoon ik moest ontwijken half naar links maar toen zag ie het pas en gaf ie ruk terug. Net goed gegaan :( ik was wel geschrokken ;(
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:50:54 #54
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_127540561
Irritant is dat idd, alsof ze menen voorrang te hebben :{
pi_127541134
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Mensen die op de snelweg bij een invoegstrook meteen bij het eerste blokje naar links rammen :') Ik kwam aanrijden met zo'n 110 met m'n iQ en kon niet naar de linkerbaan, kwamen ze al aan met 130+ maar die gast knipperlicht en GAAN gewoon ik moest ontwijken half naar links maar toen zag ie het pas en gaf ie ruk terug. Net goed gegaan :( ik was wel geschrokken ;(
Met zo'n puist op wielen verdien je het ook gewoon :')
  Spellchecker vrijdag 7 juni 2013 @ 22:59:27 #56
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127541152
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:32 schreef daNpy het volgende:
Klacht gaat natuurlijk meer over die linksplakker en degene die zijn telefoon VEEL belangrijker vind dan het overige verkeer ;)
Uiteraard, dat was wel duidelijk :Y
Tevens -purist.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 22:59:56 #57
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_127541190
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Uiteraard, dat was wel duidelijk :Y
Gelukkig :+
pi_127541203
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:50 schreef daNpy het volgende:
Irritant is dat idd, alsof ze menen voorrang te hebben :{
Kleine auto's hebben nooit voorrang
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_127541209
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef Daeron het volgende:

[..]

Met zo'n puist op wielen verdien je het ook gewoon :')
Dat neem je terug :(
  Spellchecker vrijdag 7 juni 2013 @ 23:00:52 #60
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127541240
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:00 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Dat Yoshi überhaupt de 110 haalt..
Tevens -purist.
pi_127541268
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:00 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat Yoshi überhaupt de 110 haalt..
Ik had wind mee :P
pi_127541312
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:00 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Kom op, zo'n ding is gewoon een puist op wielen. Koop dan een aygo ofzo als je perse een kleine auto wil, die zien er tenminste nog een beetje uit.
pi_127541371
Als je een Aygo mooier vindt dan mankeer je echt iets :') ook duidelijk nooit in beide auto's gereden want dan had je het wel geweten.
pi_127541381
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef Daeron het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kom op, zo'n ding is gewoon een puist op wielen. Koop dan een aygo ofzo als je perse een kleine auto wil, die zien er tenminste nog een beetje uit.
En zijn nog flink goedkoper ook
pi_127541407
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je een Aygo mooier vindt dan mankeer je echt iets :') ook duidelijk nooit in beide auto's gereden want dan had je het wel geweten.
Ik wil in beide niet dood gevonden worden :P
pi_127541502
Aygo/C1/107 is saai en cheap, voor mensen die totaal niets om auto's geven. iQ is van binnen gewoon netjes afgewerkt en ziet er van buiten grappig uit. Tenminste, ik zie zat mensen lachen :P

En CVT rules :P
pi_127541539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Aygo/C1/107 is saai en cheap, voor mensen die totaal niets om auto's geven. iQ is van binnen gewoon netjes afgewerkt en ziet er van buiten grappig uit. Tenminste, ik zie zat mensen lachen :P

Je weet dat ze om je lachen en niet met je?
pi_127541608
Kan me niets schelen :(
  vrijdag 7 juni 2013 @ 23:08:51 #69
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_127541710
Wellus :P
pi_127541851
Ik vind het een stuk leuker dat ik van tijd tot tijd nog beetje respect krijg van bmw rijders in mijn 18 jaar oude bakje. :P
pi_127542644
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef daNpy het volgende:
Wellus :P
Ik zou er ook geen zak om geven. Een auto is voor mij alleen een vervoersmiddel, geen egokatalysator. Sterker, als ze wat goedkoper zouden zijn zou ik een brommobiel overwegen...
pi_127544126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:11 schreef Daeron het volgende:
Ik vind het een stuk leuker dat ik van tijd tot tijd nog beetje respect krijg van bmw rijders in mijn 18 jaar oude bakje. :P
Wat heb je voor auto dan?

quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:26 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ik zou er ook geen zak om geven. Een auto is voor mij alleen een vervoersmiddel, geen egokatalysator. Sterker, als ze wat goedkoper zouden zijn zou ik een brommobiel overwegen...
Maar daar zit precies het hele probleem. Mij interesseert het niet als iemand niets om een auto geeft en in het goedkoopste van het goedkoopste wilt rijden, maar waarom dan meteen oordelen dat alle mensen die wel erom geven en mooie, dikke auto's rijden dat doen voor hun ego, of wat dan ook?!
pi_127545461
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

[..]

Maar daar zit precies het hele probleem. Mij interesseert het niet als iemand niets om een auto geeft en in het goedkoopste van het goedkoopste wilt rijden, maar waarom dan meteen oordelen dat alle mensen die wel erom geven en mooie, dikke auto's rijden dat doen voor hun ego, of wat dan ook?!
Omdat dit soort mensen (ook hier in dit topic) afgeven op anderen die 'minder' zijn. Zo van : opzij, want ik ben beter/sneller/groter/rijker dan jij...
pi_127546061
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:05 schreef YoshiBignose het volgende:

C1 hier w/

Een auto is vervoer van A naar B, meer niet. Dat anderen er meer om geven vind ik prima, maar een weer ander soodt mensen die in de BMW van pappa even acht keer langs hetzelfde terras rijden om maar gezien te worden in zo'n auto zijn ook erg sneu natuurlijk.

Overigens kun je in zo'n C1 ook makkelijk met 130 invoegen hoor. Tuurlijk, het is langzamer. Ook voor mij, ben gewend aan de motor die 0-100 nog wel binnen vier seconden haalt. Maar als je een beetje kunt schakelen, is het met een C1 prima meekomen. Alleen inhalen op de snelweg moet je even wat meer rijd voor nemen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_127546315
Een C1.. Nu snap ik wel waarom je een 'hekel' hebt aan autorijden en er constant op loopt te zeiken. Je hebt gewoon een kutauto, geen wonder!
pi_127546750
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 01:01 schreef Anne het volgende:
Een C1.. Nu snap ik wel waarom je een 'hekel' hebt aan autorijden en er constant op loopt te zeiken. Je hebt gewoon een kutauto, geen wonder!
Tja, dat een C1 mijn 'dagelijkse' (godzijdank eerder 'maandelijkse') auto is, wil natuurlijk niet zeggen dat ik nooit in andere auto's rijd, hea ;) Ik heb inderdaad een grote hekel aan autorijden, daarom boeit het me werkelijk niet waar ik in rij, als het maar goedkoop is en past bij het doel wat ik voor ogen heb. Dat is doorgaans wat kleine zooi (paar stoelen, magnetron, kratten bier, w/e) vervoeren van A naar B. En aangezien ik werkelijk midden in de stad woon, is een C1 dan toch echt het meest praktische. Dat dat geen boeiende auto is, doet me bijzonder weinig. Als ik lekker wil rijden, pak ik wel de motor. Zie het eerder als een gevolg in plaats van een reden.

Edit: Overigens: Ik heb geen auto, in de zin dat er geen op mijn naam staat. Ik leen wel eens een auto, en als ik dat doe, leen ik doorgaans de C1 van mijn ouders. Of de Polo van de onderbuurman, overigens. Maar dat is niet veel beter.

Overigens, zo'n reactie had ik eens moeten plaatsen :') Dan was jij meteen op tilt gesprongen dat ik anderen zou liggen beledigen en uit te dagen etcetera :') Maar goed.
pi_127546775
Boehoe. Als dat zo was had je al veel meer zweepslagen gehad.
pi_127546784
~O>
pi_127546828
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 01:23 schreef Anne het volgende:
Boehoe. Als dat zo was had je al veel meer zweepslagen gehad.
Iets zegt mij dat je niet nuchter bent...
pi_127548751
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Een clio. :P
pi_127549301
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Omdat dit soort mensen (ook hier in dit topic) afgeven op anderen die 'minder' zijn. Zo van : opzij, want ik ben beter/sneller/groter/rijker dan jij...
Zo werkt dat haha. Iemand die ik ken heeft een Range Rover op diesel, betaalt ¤250 wegenbelasting per maand. Dan sta je in de file en zie je die sloebers zonder geld voor een auto, met de bus over de busbaan gaan. Dan denk je ook bij je zelf, hier klopt iets niet :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 00:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Een auto is vervoer van A naar B, meer niet. Dat anderen er meer om geven vind ik prima, maar een weer ander soodt mensen die in de BMW van pappa even acht keer langs hetzelfde terras rijden om maar gezien te worden in zo'n auto zijn ook erg sneu natuurlijk.

Dat is zo haha.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:35 schreef Daeron het volgende:

[..]

Een clio. :P
Waarom krijg je respect, is het de 1.8 of zo'n williams ding? Heb heel even een Clio 1.8 gehad en dat was inderdaad wel lachen, altijd met piepende banden weg. Ging echt wel hard vanuit het stoplicht :P

[ Bericht 24% gewijzigd door YoshiBignose op 08-06-2013 09:44:23 ]
pi_127549509
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Zo werkt dat haha. Iemand die ik ken heeft een Range Rover op diesel, betaalt ¤250 wegenbelasting per maand. Dan sta je in de file en zie je die sloebers zonder geld voor een auto, met de bus over de busbaan gaan. Dan denk je ook bij je zelf, hier klopt iets niet :')

[..]

Dat is zo haha.

[..]

Waarom krijg je respect, is het de 1.8 of zo'n williams ding? Heb heel even een Clio 1.8 gehad en dat was inderdaad wel lachen, altijd met piepende banden weg. Ging echt wel hard vanuit het stoplicht :P
Ov. Is duur tegenwoordig hoor! :o
pi_127549600
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 09:54 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ov. Is duur tegenwoordig hoor! :o
Ja en benzine kost geen drol :')
  zaterdag 8 juni 2013 @ 10:05:46 #84
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_127549670
Bussen rijden niet op lucht hea :P
  zaterdag 8 juni 2013 @ 10:11:49 #85
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127549752
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 10:05 schreef daNpy het volgende:
Bussen rijden niet op lucht hea :P
Nou, als hij geen lucht heeft rijdt 'ie niet hoor,... :+
pi_127550300
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 09:36 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]

1.4 8-klepper. Ding schiet echt als een speer weg bij het stoplicht. Meeste plastic fantastic sjonnies trek ik eruit. :P

Op de snelweg kom ik ook goed mee en krijg dus regelmatig ruimte van andere auto's. :)
pi_127559073
Ja dag, dan rijd je een paar wrakken eruit, die schakelen bij 3000 toeren omdat ze medelijden met je hebben :')
pi_127559224
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 10:51 schreef Daeron het volgende:

[..]

1.4 8-klepper. Ding schiet echt als een speer weg bij het stoplicht. Meeste plastic fantastic sjonnies trek ik eruit. :P

Op de snelweg kom ik ook goed mee en krijg dus regelmatig ruimte van andere auto's. :)
Wat yoshi zegt.
  zondag 9 juni 2013 @ 16:32:03 #89
318842 Descendent
pi_127584658
Laat die arme drommel toch. Een autoo-tje van 800 kilo is best vooruit te branden met een 1400 8v.
(hoewel ie natuurlijk gruwelijk in de pan wordt gehakt door de 1.6 16v Scheurolla van mijn vrouw alleen al... :P
pi_127585642
quote:
7s.gif Op zondag 9 juni 2013 16:32 schreef Descendent het volgende:
Laat die arme drommel toch. Een autoo-tje van 800 kilo is best vooruit te branden met een 1400 8v.
(hoewel ie natuurlijk gruwelijk in de pan wordt gehakt door de 1.6 16v Scheurolla van mijn vrouw alleen al... :P
Motorinhoud zegt ook niet veel ;)
Toyota Corolla's zijn ook absurd snel voor wat het is. Sneller dan golfjes enzo.

Ik denk niet dat je wint van een rx8 1.3 bijv :p
pi_127586111
Hoe snel trekt zoiets op dan? Echt niet sneller dan een moderne auto met een turbo. Laat me raden 0-100 in 15s?
pi_127586227
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe snel trekt zoiets op dan? Echt niet sneller dan een moderne auto met een turbo. Laat me raden 0-100 in 15s?
Je moet wel iemand quoten ;)
pi_127586260
quote:
Alsof dat belangrijk is.
Het gaat er om dat je met het verkeer mee kan rijden. Het verkeer is geen toernooiveld of zo.
pi_127586658
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:19 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Je moet wel iemand quoten ;)
Ik doelde op je voorbeeldjes.
pi_127586947
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Alsof dat belangrijk is.
Het gaat er om dat je met het verkeer mee kan rijden. Het verkeer is geen toernooiveld of zo.
Het is wel leuk. Het is ook leuk om te weten dat je het kunt.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:53:52 #96
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_127587408

[ Bericht 100% gewijzigd door OEM op 09-06-2013 17:54:27 ]
  zondag 9 juni 2013 @ 17:57:02 #97
196855 IceDustbin2
Rent-a-Kill
pi_127587527
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:01 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Motorinhoud zegt ook niet veel ;)
Toyota Corolla's zijn ook absurd snel voor wat het is. Sneller dan golfjes enzo.

Ik denk niet dat je wint van een rx8 1.3 bijv :p
Menig heeft geprobeer mijn 10 jaar oude golf 4 2.0tdi eruit te rijden.. Menig heeft gefaald ;)
pi_127588632
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:57 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Menig heeft geprobeer mijn 10 jaar oude golf 4 2.0tdi eruit te rijden.. Menig heeft gefaald ;)
Toyota corolla is sneller dan golf. Oudste golfjes zijn weer het snelts van alle golf dingen. Eigenlijk best raar, ze worden trager met de jaren.
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik doelde op je voorbeeldjes.
1.3 wankel motor 228pk zonder turbo. Stuk sneller als al die turbo moderne auto's. Een turbo op 4psi is geen turbo :P
  zondag 9 juni 2013 @ 19:50:05 #99
196855 IceDustbin2
Rent-a-Kill
pi_127591789
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:33 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Toyota corolla is sneller dan golf. Oudste golfjes zijn weer het snelts van alle golf dingen. Eigenlijk best raar, ze worden trager met de jaren.

[..]

1.3 wankel motor 228pk zonder turbo. Stuk sneller als al die turbo moderne auto's. Een turbo op 4psi is geen turbo :P
Even vanuit praktisch oogpunt dan: mijn 2 liter diesel loopt ongeveer 1op18. Wat doet die 1.3 benzinemotor met 228pk?:p ja, hij is idd sneller en ja ik snap dat het een voorbeeld is :)

Point being: veel mensen kopen een praktische/goedkope auto, en besluiten daarna pas wie t snelste is..
pi_127594199
quote:
Die clio van mij doet het volgens de specs in 11,2 seconden. Ik ben daar wel eens onder gedoken op gunstige dagen.

quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:33 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Komt door de nieuwe milieunormen en veiligheidseisen. Er moet steeds meer gewicht meegezeuld worden door steeds zuinigere motoren.
  zondag 9 juni 2013 @ 20:47:08 #101
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127594592
E-plassers vergelijken mag ergens anders; ontopic please :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 9 juni 2013 @ 20:58:13 #102
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_127595199
Heb je er eindelijk een keer 160/165 voor met die rijdende theetafel, vindt een aap in z'n wannabe jeepje het nodig om met 110 voor je te gaan inhalen }:| .

Maar ik keek gewoon ver vooruit en verwachtte al dat mensen het snelheidsverschil misschien verkeerd zouden inschatten, dus ik zat alweer op de 110 voordat hij überhaupt doorhad dat ik achter 'm zat :) . En ook niet klevend ofzo, gewoon nette afstand.

Zo kan het dus ook.
pi_127596321
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Alsof dat belangrijk is.
En dat is juist wat er mis is met het Nederlandse verkeer. Iedereen wil sneller dan de ander, men gunt elkaar het licht in de ogen niet, ikke ikke. Jammer, want juist door het aso rijgedrag schiet het vaak niet op. Maakt er iemand een foutje, dan springt iedereen er meteen op om diegene terecht te wijzen. Maken we zelf een foutje, dan gaan we meteen in negeermodus, of gaan we een excuus zoeken om ons gedrag goed te praten...
pi_127596549
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:18 schreef Ridocar het volgende:

[..]

En dat is juist wat er mis is met het Nederlandse verkeer. Iedereen wil sneller dan de ander, men gunt elkaar het licht in de ogen niet, ikke ikke. Jammer, want juist door het aso rijgedrag schiet het vaak niet op. Maakt er iemand een foutje, dan springt iedereen er meteen op om diegene terecht te wijzen. Maken we zelf een foutje, dan gaan we meteen in negeermodus, of gaan we een excuus zoeken om ons gedrag goed te praten...
Wie denk je dat je bent om dat te mogen bepalen :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127611158
Elke burger heeft het recht de ander te corrigeren als die het maatschappelijk proces, zoals in dit geval het verkeer, verstoort. Echter je ziet dat men in deze tijd van het egoïsme die sociale controle laat vieren met alle gevolgen van dien. Maar als dat iets gebeurd wel meehuilen met de wolven over de verloedering van de maatschappij. |:(
pi_127612340
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:18 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dan zal ik wel een aparte zijn want mij boeit het allemaal niet.Ik rij een Fiesta 1.25 en om teleurstelling te voorkomen doe ik niet mee aan wedstrijdjes.
Ik rij ook nooit te hard, het is maar een vervoermiddel en geen penisverlenger of zo.
Als ik hard wil gaan pak ik de motor wel, vraagstukken over wie het snelste is zijn dan vrij snel klaar.
En als ik een foutje maak (kan gebeuren, ben ook maar een mens) ben ik niet te beroerd om sorry te zeggen of te laten merken.
  maandag 10 juni 2013 @ 10:55:20 #107
318842 Descendent
pi_127612492
Eensch met hierboven
Ach; voor iedere automobilist waarvan je denkt: Wat een #@#%*@!!! zijn er 100 waarvan je geen last hebt denk ik altijd maar.
(en ja, ook ik maak wel es een foutje; probeer altijd duidelijk een soort van 'Sorry' aan te geven daarna).
pi_127612626
quote:
7s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:55 schreef Descendent het volgende:
Eensch met hierboven
Ach; voor iedere automobilist waarvan je denkt: Wat een #@#%*@!!! zijn er 100 waarvan je geen last hebt denk ik altijd maar.
(en ja, ook ik maak wel es een foutje; probeer altijd duidelijk een soort van 'Sorry' aan te geven daarna).
Dit vind ik echt een naaistreek.
Ik probeerde de verstandigste te zijn en dan kom jij nóg verstandiger uit de hoek. ;)
  maandag 10 juni 2013 @ 11:07:04 #109
318842 Descendent
pi_127612794
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:00 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dit vind ik echt een naaistreek.
Ik probeerde de verstandigste te zijn en dan kom jij nóg verstandiger uit de hoek. ;)
:6
pi_127612827
quote:
16s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:07 schreef Descendent het volgende:

[..]

:6
;)
  maandag 10 juni 2013 @ 11:49:43 #111
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_127613947
Afgelopen nacht. Geen hond op de snelweg. Ik rij met een gangetje van 138 km/u. Word ik ingehaald door een audi, die maar een klein beetje sneller gaat. No problem, maar waarom echt 2 meter voor mijn auto weer terug gaan in de rechterbaan?? Alle ruimte om er ruim voor te gaan :|W

[ Bericht 2% gewijzigd door Joooo-pi op 10-06-2013 12:10:34 ]
heitieh
pi_127628986
quote:
99s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Afgelopen nacht. Geen hond op de snelweg. Ik rij met een gangetje van 138 km/u. Word ik ingehaald door een audi, die maar een klein beetje sneller gaat. No problem, maar waarom echt 2 meter voor mijn auto weer terug gaan in de rechterbaan?? Alle ruimte om er ruim voor te gaan :|W
De ene keer gaan ze niet snel genoeg naar rechts en de andere keer weer té snel.
Het is ook nooit goed.
pi_127629475
quote:
99s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Ach, bij jou gingen ze nog naar rechts...

Gister op de A1 vanaf ring Amsterdam... Mensen rijden als overbodig in het midden, dan gaat er links een strook af en komt er rechts een strook bij... oftewel, ze rijden nu helemaal links... verder lege weg... en dan lekker links blijven rijden :')
pi_127639568
Kunnen taxi chauffeurs niet massaal zelfmoord plegen? Wat blijven het toch domme Aso's
  Spellchecker maandag 10 juni 2013 @ 23:28:45 #115
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127644507
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
Kunnen taxi chauffeurs niet massaal zelfmoord plegen? Wat blijven het toch domme Aso's
Datzelfde mag ook gezegd worden over motorrijders.

De zon laat zich even zien en het sterft direct weer van de klapjosti's, die het continu nodig vinden om sprintjes te trekken -en al doende hun kick te halen- op de openbare weg, ipv op het circuit. En dan ook nog eens binnen de bebouwde kom :N
Tevens -purist.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 10:12:07 #116
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_127654107
quote:
7s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:55 schreef Descendent het volgende:

Dit. En zelfs de meeste "irritaties" ben ik een kilometer verderop alweer vergeten :'). Een uitzondering maak ik graag voor de klapmongool gisteren op de A1 Hoevelaken-Eemnes. Druk verkeer, rechts een treintje met een gangetje van circa 90, waar ik zelf ook tussen reed. Links iets vlotter, zeg 100. Uiteraard met weinig tussenafstand, want in Nederland lezen we graag van welke dealer de auto voor ons vandaan komt. Opeens gaat het treintje links remmen en begint me er toch eentje als een idioot te slingeren... eerst bijna tegen de middengeleider, vervolgens caramboleert 'ie bijna een Twingo van de rechterstrook en uiteindelijk krijgt'ie 'm met veel moeite toch weer in het spoor.

Verderop neemt de bestuurder in kwestie een afrit en haal ik 'm in. En ja hoor, de papieren op de bijrijdersstoel waren duidelijk interessanter dan de weg vóór hem. Echt, als je je werk op kantoor niet af krijgt, huur dan een chauffeur of pak de trein :|W
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_127654322
quote:
Want?
Hier een taxichauffeur die nou niet bepaald een aso is in het verkeer.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_127654357
Hè, fijn, we zijn weer aan het generaliseren geslagen met lekker grove 'superstoere' taal.
Ja doei.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 10:23:07 #119
11102 knep
Mountainfreak
pi_127654364
Al die mafkezen die op de middenbaan (en daarna links) blijven plakken bij een verandering van 3 naar 2 rijstroken.
pi_127655462
In de A16 zit ook zo'n fijne tunnel bij Dordrecht, 2x2 stroken ri Zuiden en 2x2 stroken ri Noorden. In totaal 4 tunnelbuizen dus. In de middelste tunnelbuizen mogen geen vrachtwagens rijden, er zijn hordes mensen die koste wat kost die twee buitenste buizen willen vermijden (zelfs met caravan), die schuiven dus allemaal één of twee banen op, terwijl je in de derde strook aan het inhalen bent, alleen maar om een bepaalde tunnelbuis te vermijden.
Vaak rijdt het in de buitenste buizen zelfs beter door, omdat de twee binnenste verstopt zijn met paniekmensen. Als het even kan pak ik dus de buitenste.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:04:44 #121
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_127655641
Volgens mij zijn veel mensen ook bang voor de S-bocht na de rechtertunnelbuis van Rotterdam richting Breda. Reden te meer om die buis dus juist wel te kiezen B-).
  FOK!fotograaf dinsdag 11 juni 2013 @ 11:06:10 #122
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_127655683
Mensen met angst achter het stuur zijn het gevaarlijkst. Die doen de meest onverwachte dingen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_127655978
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:04 schreef JDude het volgende:
Volgens mij zijn veel mensen ook bang voor de S-bocht na de rechtertunnelbuis van Rotterdam richting Breda. Reden te meer om die buis dus juist wel te kiezen B-).
Misschien, de andere kant op doen ook hordes mensen het. Aan de andere kant komen de 4 rijbanen overigens weer samen, waar uiteraard het gros van het volk lekker links blijft plakken in de 3e baan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mensen met angst achter het stuur zijn het gevaarlijkst. Die doen de meest onverwachte dingen.
Inmiddels heb ik (merk ik) zoveel ervaring achter het stuur, dat je al redelijk kan voorspellen wat mensen gaan doen, we zijn toch in het verkeer om elkaars fouten op te vangen. Bij sommige auto's kun je al van verre aan zien komen dat ze te vroeg of een beetje hinderlijk gaan invoegen bijvoorbeeld. Maar dan nog zijn er bestuurders die dingen doen die je gewoon niet voor mogelijk houdt. :D.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:20:43 #124
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_127656169
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

Misschien, de andere kant op doen ook hordes mensen het. Aan de andere kant komen de 4 rijbanen overigens weer samen, waar uiteraard het gros van het volk lekker links blijft plakken in de 3e baan.
Herkenbaar. Ook wordt daar vaak al wel héél vroeg voorgesorteerd voor de splitsingen A16/A15 en weer iets verderop voor de A16-hoofdrijbaan en de parallelbaan. Behalve als er file is, dan bedenken we ons pas vlak voor het puntstuk dat we tóch de langzaamst rijdende richting moesten hebben.
pi_127656232
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:20 schreef JDude het volgende:
Herkenbaar. Ook wordt daar vaak al wel héél vroeg voorgesorteerd voor de splitsingen A16/A15 en weer iets verderop voor de A16-hoofdrijbaan en de parallelbaan. Behalve als er file is, dan bedenken we ons pas vlak voor het puntstuk dat we tóch de langzaamst rijdende richting moesten hebben.
Daar kijk ik zelf meestal naar de situatie, als ik vanaf Dordrecht kom en het is rustig, ga ik naar rechts en later weer naar ri. Den Haag. Is het druk, blijf ik in de derde baan rijden, omdat dat toch eigenlijk is wat (de meeste) medeweggebruikers verwachten.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:52:00 #126
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127664200
quote:
ff dimmen he, vind het leven nog veel te leuk! Taxichauffeurs in de regio....??
pi_127715002
pi_127715602
quote:
Zowel de motorrijders als de automobilist zitten hier fout vind ik. De motorrijders omdat ze telkens weer uitdagen, de automobilist omdat-ie er telkens op ingaat.
pi_127715658
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Zowel de motorrijders als de automobilist zitten hier fout vind ik. De motorrijders omdat ze telkens weer uitdagen, de automobilist omdat-ie er telkens op ingaat.
nouja, je weet niet wat eraan vooraf is gegaan he.. ;)
pi_127715714
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:55 schreef Marco001 het volgende:

nouja, je weet niet wat eraan vooraf is gegaan he.. ;)
Dat klopt, maar in het begin van het filmpje maakt de motorrijder al een beweging richting de auto, die er vervolgens op ingaat, waar de motorrijder weer op ingaat, enz.
pi_127728360
Filmpje is best oud, geloof dat de volledige versie ook een kwartier ofzo duurt.
pi_127741326
Ze mogen dan beide fout zitten ik vind het geen eerlijke partij. Jij veilig in je stalen ros en zij kwetsbaar op de motor. Wees dan een vent, als die motorrijder verhaal bij je komt halen, om je auto aan de kant te zetten ipv hem omver te beuken? Zo te zien was hij niet bang of onder indruk aangezien hij het meerdere malen deed, als je dan toch niet bang bent waarom stop je dan niet even langs de kant en "praat" je daar verder. Wel zo eerlijk voor beide partijen :P
pi_127746430
quote:
12s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:02 schreef Balpenn het volgende:
Ze mogen dan beide fout zitten ik vind het geen eerlijke partij. Jij veilig in je stalen ros en zij kwetsbaar op de motor. Wees dan een vent, als die motorrijder verhaal bij je komt halen, om je auto aan de kant te zetten ipv hem omver te beuken? Zo te zien was hij niet bang of onder indruk aangezien hij het meerdere malen deed, als je dan toch niet bang bent waarom stop je dan niet even langs de kant en "praat" je daar verder. Wel zo eerlijk voor beide partijen :P
Ja, want 1 tegen 10 is ook zo eerlijk als je stopt. :')
pi_127747934
quote:
Ja, want 1 tegen 10 is ook zo eerlijk als je stopt. :')
Er van uitgaande dat de motorrijder sportief is en niet zoals die kopschoppers hier die in groepjes handelen.
pi_127759900
Rechts over de vluchtstrook in worden gehaald door een Suzuki Alto :').

Nee, ik reed niet links.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2013 19:03:56 ]
pi_127760240
quote:
Ik dacht dat je wilde laten zien wat voor bumperklever je bent, maar er kwam nog meer.
De bedrijfsnaam zegt al genoeg :')
pi_127760241
quote:
Altijd prettig.

Ouwe bumperklevert.
pi_127760770
Hoezo minder je niet wat gas op het moment dat dat busje een zelfmoordpoging doet? Je ziet toch al ruim van te voren aankomen dat ie hem er tussen wil gaan proppen...lijkt me niet ideaal om dan stoïcijns door te blijven gassen. Eén tikje tegen zijn achterbumper en het was een flinke kettingbotsing geweest.
Jullie zitten hier imo allebei fout.
pi_127761505
Wat heerlijk die moraalridders hier :)
  donderdag 13 juni 2013 @ 19:46:52 #141
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127761655
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wat heerlijk die moraalridders hier :)
Ik snap dat doordrukken wel een beetje, testosteron zal het wel van je gezonde geest gewonnen hebben in die beslissing. Jij laat je niet rechts inhalen, en hij voegt al helemaal niet voor jouw in. Issie helemaal betoeterd. Maar het risico van testosteron is dat jij jezelf en die ander enigszins bewust in een gevaarlijke situatie brengt.
Die laatste remming (om geen domme dingen te doen) mis jij. Weetje wat het leuke is, een misdadiger, criminelen en zedendelinquenten missen zo een bepaalde remming ook. Alles voor eigen gewin, lust of faam, niet nadenken over bepaalde gevolgen. Jij wilt dat zo, zo gebeurt het ook.

Het leuke is, je ziet het werkelijk, oprecht niet in wat je doet, is niet erg hoor, je kan er ook niets aan doen. Het is een beperking van je geestesvermogen. Doet mij denken aan sommige rechtbankverslagen van een verkrachter die zijn slachtoffer de schuld gaf omdat ze sexy gekleed was.

Anyway, je kan toch ook afstand nemen, inhalen en je middelvinger opsteken? Zo weet hij ook hoe jij over zijn actie dacht. Word lachen een keer als je eenzelfde als als jij tegenkomt.

[ Bericht 0% gewijzigd door blup op 13-06-2013 22:17:13 ]
pi_127762212
Dus eigenlijk is OxygeneFRL een soort Jasper S.?
pi_127762406
Nee een Tristan van der V hoor ik net.
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:17:07 #144
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_127762910
quote:
12s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef blup het volgende:

[..]

[..]

Ik snap dat doordrukken wel een beetje, testosteron zal het wel van je gezonde geest gewonnen hebben in die beslissing. Jij laat je niet rechts inhalen, en hij voegt al helemaal niet voor jouw in. Issie helemaal betoeterd. Maar het risico van testosteron is dat jij jezelf en die ander enigszins bewust in een gevaarlijke brengt.
Die laatste remming (om geen domme dingen te doen) mis jij. Weetje wat het leuke is, een misdadiger, criminelen en zedendelinquenten missen zo een bepaalde remming ook. Alles voor eigen gewin, lust of faam, niet nadenken over bepaalde gevolgen. Jij wilt dat zo, zo gebeurt het ook.

Het leuke is, je ziet het werkelijk, oprecht niet in wat je doet, is niet erg hoor, je kan er ook niets aan doen. Het is een beperking van je geestesvermogen. Doet mij denken aan sommige rechtbankverslagen van een verkrachter die zijn slachtoffer de schuld gaf omdat ze sexy gekleed was.

Anyway, je kan toch ook afstand nemen, inhalen en je middelvinger opsteken? Zo weet hij ook hoe jij over zijn actie dacht. Word lachen een keer als je eenzelfde als als jij tegenkomt.
Je doet hier een aantal aannames die je dan voor het gemak maar even voor waarheid aanneemt, en daar je oordeel op baseert.
Dat is echt fout en daar is helemaal geen plaats voor in een discussie. Je zet jezelf hiermee buiten spel.
Dat jij het niet eens bent met die actie is één ding, maar laat je emoties niet meespelen in je reactie.

Zoals ik het zie rijdt Oxy op z'n eigen baan en probeert die meneer of mevrouw van Veenstra het busje er tussen te drukken terwijl die nog genoeg tijd en ruimte had om af te remmen en achteraan aan te sluiten. Oxy is niet verplicht om hem er tussen te laten als hij of zij besluit om het treintje rechts in te halen. Maar die persoon besluit dus om door te drukken, zelfs nadat Oxy waarschijnlijk getoeterd heeft. Oxy wordt hier van de weg gedrukt en maakt uiteindelijk ruimte als duidelijk wordt dat die meneer of mevrouw van de Veenstra bus niet van plan is om af te remmen of terug naar eigen weghelft te gaan.
We hebben het hier over een aantal luttele seconden, ik vind Oxy dan nog best redelijk.

En die laatste vergelijking slaat natuurlijk helemaal nergens op.
pi_127763070
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Je doet hier een aantal aannames die je dan voor het gemak maar even voor waarheid aanneemt, en daar je oordeel op baseert.
Dat is echt fout en daar is helemaal geen plaats voor in een discussie. Je zet jezelf hiermee buiten spel.
Dat jij het niet eens bent met die actie is één ding, maar laat je emoties niet meespelen in je reactie.

Zoals ik het zie rijdt Oxy op z'n eigen baan en probeert die meneer of mevrouw van Veenstra het busje er tussen te drukken terwijl die nog genoeg tijd en ruimte had om af te remmen en achteraan aan te sluiten. Oxy is niet verplicht om hem er tussen te laten als hij of zij besluit om het treintje rechts in te halen. Maar die persoon besluit dus om door te drukken, zelfs nadat Oxy waarschijnlijk getoeterd heeft. Oxy wordt hier van de weg gedrukt en maakt uiteindelijk ruimte als duidelijk wordt dat die meneer of mevrouw van de Veenstra bus niet van plan is om af te remmen of terug naar eigen weghelft te gaan.
We hebben het hier over een aantal luttele seconden, ik vind Oxy dan nog best redelijk.

En die laatste vergelijking slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Los van het verhaal ervoor: deelnemen aan het verkeer betekent ook fouten van anderen oplossen. Dat doet Oxy hier bewust niet en dus is hij stom bezig, al snap ik zijn reactie ergens wel.
pi_127764075
Rij ik zo hier op de meest rechter rijstrook, komt er een kraanwagen de oprit op rijden met daarachter een stoet auto's omdat die kraanwagen nou eenmaal niet zo snel is.

Echter, zodra het eerste blokje van de blokmarkering begint voegt er direct een auto in met een snelheid van ik schat maximaal 50, leuk als je daar met 130 aankomt rijden. Normaal zou ik naar de linkerrijstrook gaan, maar daar reden al auto's. Vol in de rem dus + claxon.

Wat gebeurd er daarna: gaat diezelfde auto weer de op/afrit op om de A1 richting Oldenzaal op te gaan. 8)7
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:45:15 #147
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127767484
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Hij moet zijn emoties niet weerspiegelen in het verkeer en ook niet op die van andere happen. Het is geen wedstrijdje wie de langste adem heeft, het is geen wedstrijdje wie de grote cojones heeft. Als iemand anders fratsen in het verkeer uithaalt, fuck it? Druk jij hem ook door als jij van rechts komt terwijl je ziet dat het een closecall gaat worden? Want ik heb voorrang, dat is mijn recht? ofiets? Ga jij ook mensen afsnijden die over de vluchtstrook voorbij komen om de afrit te halen(die jij niet eens hoeft te hebben!) Of van die droeftoeters die in een wegversmalling blijven stil staan omdat hij/zij voorrang heeft waar de ander een inschattingsfout heeft gemaakt. Waarom zou je je daar in hemelsnaam druk over willen maken? Hoeveel milliseconde kom jij eerder aan op je bestemming met die fratsen? Man, bij sommige lijkt het wel of iedereen op de weg de concurrent is die allemaal naar exact dezelfde locatie moeten met dezelfde urgentie. Wie als tweede komt vind de hond in de pot. Volgens mij leer je bij les 1 bij je rijbewijs dat je anticipeert op gedragingen van ander en en dat je andermans fout eventueel oplost zodat we samen vanavond nog aan tafel kunnen.

Vertel mij eens wat het nut is van die fratsen? Haantjes gedrag. thats it.
Mijn voorrang, mijn recht, hij snijd mij, maar hij begon, serieus hoe sneu wil je het hebben?

Even voor de duidelijkheid, wat die Veenstra daar flikt is absoluut niet goed, maar wat is het nut van die reactie die hij erop geeft door even te checken wie de langste adem heeft en dat hij ook grote ballen heeft. Misschien had Veenstra geen kwaadspel in gedachte en verwachten hij medewerking van 'm. Jij zal ook vast kunnen beamen dat het kut is om op rechts vastgereden te worden door gaatjedichtrijdende oxy's op links.
pi_127767929
quote:
I was speechless :{ :{
pi_127768055
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:45 schreef blup het volgende:
Misschien had Veenstra geen kwaadspel in gedachte en verwachten hij medewerking van 'm. Jij zal ook vast kunnen beamen dat het kut is om op rechts vastgereden te worden door gaatjedichtrijdende oxy's op links.
ik hoor het al, blup laat iedereen voor en rijdt zelf als een oud wijf. Je denkt toch niet dat meneer Veenstra niet doorhad dat hij iemand grof aan het snijden was? En dat hij niet dacht, och die laat mij toch wel voor als ik gewoon doordruk?

Tuurlijk zou ik zelf ook zo iemand voorlaten, maar je laat je toch niet van je baan rijden door zo'n eikel?

Achteraf gezien is het altijd makkelijk praten en is het het inderdaad niet waard. Maar zo werkt het niet. Ik ga ook mot maken met iemand in de supermarkt als ze voordringen. Ook al kost me dat misschien 3 minuten langer wachten als ik ze voorlaat. Jij laat ze toch ook niet gewoon maar voor zonder iets te zeggen?
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:59:13 #150
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127768316
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:54 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

ik hoor het al, blup laat iedereen voor en rijdt zelf als een oud wijf.
Ik weet niet zeker of je mij bijhoudt op de snelweg, maar als ik met 140/150 aan kom tuffen en ik zie dat een brave rechtsrijder een vrachtwagen nadert ga ik daarop anticiperen. Ik ga van het gas, wil hij voor me, of wacht hij me af. Ik vind het allebei goed. Het is net zo zijn goed recht om met 'maar' 120 of 130 die vrachtwagen in te halen. Je kan het ook op zijn oxy's doen, je ziet het van mijlen ver aankomen.
Hij geeft geen richting aan!!11 hij wisselt van rijstrook en moet dus voorrang verlenen, ik heb voorrang, dat is mijn recht. Boehoe, ik zal hem eens leren.
quote:
Tuurlijk zou ik zelf ook zo iemand voorlaten, maar je laat je toch niet van je baan rijden door zo'n eikel?
Nee, inderdaad... Dus rem je af toch? Steek je desnoods achteraf je middelvinger op, tik je op je voorhoofd maak je een keelsnijd gebaar.

quote:
. Maar zo werkt het niet. Ik ga ook mot maken met iemand in de supermarkt als ze voordringen, maar jij laat ze gewoon lekker voor en zegt er niks van (behalve misschien een topic op fok? ;))
Gaan we weer, moeten we op de weg ook allemaal als eerste bij dezelfde cassiere zijn? Hebben jij en die andere iets gemeen? Je hebt toch jouw eigen rit? Valt je soms op, de gigantische gaten die een vrachtwagen laat vallen in een file waarbij er zo 10 auto's voor hem invoegen. Hoeveel seconde denk je dat hij verloren is op ZIJN rit? 0.

Nogmaals, sommige fratsen die mensen uithalen zijn uiterst asociaal, maar wtf heeft het met jou te maken? Hij doet dat niet voor jou hoor, net als die mensen die over een pompeiland de file inhalen en 20 auto's verder weer invoegen.. Hoeveel tijd kost jou dat, hoeveel heeft hij gewonnen? 0?
Wat is het nut van die gevaarlijke confrontaties opzoeken? Allemaal vragen ik weet het, ik zal het wel niet snappen.

(mijn laatste reactie hierover, ik begin nu een beetje op de man te spelen, niet de bedoeling :+)

[ Bericht 2% gewijzigd door blup op 13-06-2013 22:15:36 ]
pi_127769399
quote:
Die gasten van Feenstra... :') het zal je personeel maar zijn... Zie die gasten dit wel vaker doen
pi_127769598
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Die gasten van Feenstra... :') het zal je personeel maar zijn... Zie die gasten dit wel vaker doen
Je zou toch zeggen als je ziet dat er iemand rijd dat je wacht met wisselen van baan...nee hoor...ik zal en moet!..
pi_127769620
quote:
Nogmaals, sommige fratsen die mensen uithalen zijn uiterst asociaal, maar wtf heeft het met jou te maken?
Helemaal geen reet. Van mij mogen ze best 200 rijden, rechts inhalen, whatever, als ze me maar niet hinderen. Prima als je je auto voor mij de rotonde of de weg opgooit, maar zorg dan dat je gas geeft zodat ik geen last van je heb. Of dat je zonodig tot het einde doorvlamt op een voegstrook en je auto ertussen propt, maar doe dat niet als ik al naast je zit.

Dit voorbeeld van Oxy (ik had dat andere filmpje ook gezien en daar ben ik het inderdaad niet mee eens) is dus een geval waarin je dus gewoon gesneden en van de weg gedrukt wordt. Dat is wel even wat anders dan "gewoon" asociaal gedrag.
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:25:46 #154
318842 Descendent
pi_127769862
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen als je ziet dat er iemand rijd dat je wacht met wisselen van baan...nee hoor...ik zal en moet!..
Maar jij was zelf ook fout bezig door met m mee te gaan in zn gevaarlijke gedrag en daardoor een gevaarlijke situatie te creeeren. (altijd wijzer zijn dan zo'n aap; ik ga op de weg altijd uit van de domheid van mensen en ben altijd alert). Tot zover mijn politiek correcte reactie (die op zich klopt),

Maar als ik eerlijk ben had ik dat busje een enkeltje achterkant vrachtwagen gegund.
Ik heb zelf ook wel eens de neiging gehad bij stadsverkeer om gewoon ns ff niet te remmen wanneer er eentje asociaal voorrang neemt bij een rotonde oid; Niet omdat ik me wil bewijzen, maar om aan dat soort apen te laten zien dat ze er niet altijd mee wegkomen; want dergelijk rijgedrag ontstaat vaak doordat ze er vaak mee wegkomen... maar ja, mijn auto is me dan toch te lief. ;)
pi_127770141
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:25 schreef Descendent het volgende:

[..]

Maar jij was zelf ook fout bezig door met m mee te gaan in zn gevaarlijke gedrag en daardoor een gevaarlijke situatie te creeeren. (altijd wijzer zijn dan zo'n aap; ik ga op de weg altijd uit van de domheid van mensen en ben altijd alert). Tot zover mijn politiek correcte reactie (die op zich klopt),
Plus bumperkleven. Daar heeft onze vriend sowieso wel een handje van geloof ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2013 22:32:23 ]
pi_127770948
Holy shit, vandaag weer een eikel die denkt stoer te zijn naast me bij het stoplicht.
3 baans stoplicht. Ik sta meest links, omdat die baan leeg was, en omdat de middelste baan een minivan heeft staan. Ik moet wel de middelste baan hebben, dus plan voor hem te gaan, daar heb ik ongeveer 500m voor. Het was een 80 weg.
Ik trek vlot op op voor hem te kunnen, tenminste, dat was het idee.
Gaat die fucking aso in zn minivan echt ontzettend asociaal hard optrekken, omdat hij blijkbaar wil racen ofzo. Tot aan 90 ofzo kon ik hem net voorblijven, maar nog niet naar veilig naar rechts.
Dus uiteindelijk moest ik 95 rijden ofzo en heb ik hem er voor gegooid, wat doet hij, naar de meest rechtse baan, en uitvoegen.
Wat ben je dan voor een eikel dat je blijkbaar je trots moet halen uit je minivan optrek skills. Ik had hem eerder in kunnen halen maar zo asociaal hard ga ik liever niet met mijn auto om. En dan ook nog gewoon op die baan blijven terwijl je er over 200m af moet. Damn wat een eikel..
Oh, en de meest rechtse baan, die hij dus moest hebben, was de hele tijd leeg btw.
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:50:21 #157
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127771204
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:45 schreef delano.888 het volgende:
Holy shit, vandaag weer een eikel die denkt stoer te zijn naast me bij het stoplicht.
3 baans stoplicht. Ik sta meest links, omdat die baan leeg was, en omdat de middelste baan een minivan heeft staan. Ik moet wel de middelste baan hebben, dus plan voor hem te gaan, daar heb ik ongeveer 500m voor. Het was een 80 weg.
Ik trek vlot op op voor hem te kunnen, tenminste, dat was het idee.
Gaat die fucking aso in zn minivan echt ontzettend asociaal hard optrekken, omdat hij blijkbaar wil racen ofzo. Tot aan 90 ofzo kon ik hem net voorblijven, maar nog niet naar veilig naar rechts.
Dus uiteindelijk moest ik 95 rijden ofzo en heb ik hem er voor gegooid, wat doet hij, naar de meest rechtse baan, en uitvoegen.
Wat ben je dan voor een eikel dat je blijkbaar je trots moet halen uit je minivan optrek skills. Ik had hem eerder in kunnen halen maar zo asociaal hard ga ik liever niet met mijn auto om. En dan ook nog gewoon op die baan blijven terwijl je er over 200m af moet. Damn wat een eikel..
Oh, en de meest rechtse baan, die hij dus moest hebben, was de hele tijd leeg btw.
Beetje het risico bij een drie baans stoplicht of niet? Daarnaast zag je vanaf moment 1 dat hij kneiter hard weg trok, dan kon je net zo goed je eigen snelheid minderen en achter die 'minivan'..
pi_127771267
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Anders ff naar zijn baas linken dat filmpje haha
pi_127771367
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:50 schreef DDriver het volgende:

[..]

Beetje het risico bij een drie baans stoplicht of niet? Daarnaast zag je vanaf moment 1 dat hij kneiter hard weg trok, dan kon je net zo goed je eigen snelheid minderen en achter die 'minivan'..
Nee maar ik trok dus ook snel op omdat ik die baan moest hebben, toen ik door had dat hij blijkbaar wilde racen zat ik meer voor hem, als ik dan inhoud is dat ook niet netjes, dus ik dacht ff doortrappen en voor hem, ik had niet verwacht dat hij zo ontzettend zat te kloten. Hij kon namelijk ook gewoon 1 baan naar rechts, maar neehoor..
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:53:14 #160
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_127771378
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:45 schreef blup het volgende:

[..]

Hij moet zijn emoties niet weerspiegelen in het verkeer en ook niet op die van andere happen. Het is geen wedstrijdje wie de langste adem heeft, het is geen wedstrijdje wie de grote cojones heeft. Als iemand anders fratsen in het verkeer uithaalt, fuck it? Druk jij hem ook door als jij van rechts komt terwijl je ziet dat het een closecall gaat worden? Want ik heb voorrang, dat is mijn recht? ofiets? Ga jij ook mensen afsnijden die over de vluchtstrook voorbij komen om de afrit te halen(die jij niet eens hoeft te hebben!) Of van die droeftoeters die in een wegversmalling blijven stil staan omdat hij/zij voorrang heeft waar de ander een inschattingsfout heeft gemaakt. Waarom zou je je daar in hemelsnaam druk over willen maken? Hoeveel milliseconde kom jij eerder aan op je bestemming met die fratsen? Man, bij sommige lijkt het wel of iedereen op de weg de concurrent is die allemaal naar exact dezelfde locatie moeten met dezelfde urgentie. Wie als tweede komt vind de hond in de pot. Volgens mij leer je bij les 1 bij je rijbewijs dat je anticipeert op gedragingen van ander en en dat je andermans fout eventueel oplost zodat we samen vanavond nog aan tafel kunnen.

Vertel mij eens wat het nut is van die fratsen? Haantjes gedrag. thats it.
Mijn voorrang, mijn recht, hij snijd mij, maar hij begon, serieus hoe sneu wil je het hebben?

Even voor de duidelijkheid, wat die Veenstra daar flikt is absoluut niet goed, maar wat is het nut van die reactie die hij erop geeft door even te checken wie de langste adem heeft en dat hij ook grote ballen heeft. Misschien had Veenstra geen kwaadspel in gedachte en verwachten hij medewerking van 'm. Jij zal ook vast kunnen beamen dat het kut is om op rechts vastgereden te worden door gaatjedichtrijdende oxy's op links.
Omdat als je iedereen maar hun gang laat gaan en gewoon iedereen voor laat gaan ze er nooit van leren. Dan denken ze dat het zo hoort en dat iedereen hen voorrang hoort te geven. Het is niet zo dat als je maar brutaal genoeg bent in het verkeer, je je zin krijgt.

Zo ben ik ook wel eens blijven staan in een straat met aan één kant geparkeerde auto's. Voor iemand die dacht dat ik wel even voor hem achteruit zou gaan omdat hij snel kwam aanrijden. Hij had genoeg kansen gehad om weer naar rechts te gaan en even tussen een paar auto's te blijven wachten tot ik voorbij was. Maar dat deed meneer dus niet, hij verwachtte dat ik achteruit de straat uit reed voor hem. En daarna ook nog aangeven dat ik wel even in zo'n opening kan rijden zodat hij er voorbij kan :N . Je rijdt zelf maar lekker die opening in, zo moeilijk is het echt niet om met die bak van jou achteruit te rijden of in te parkeren.

Ik snap niet waarom je die mensen hun zin zou geven, dáár schiet je dus niets mee op. Een gevaarlijke situatie vind ik dit ook niet, Oxy ging gewoon naar links en remde uiteindelijk ook wat af. Dus hij anticipeert wel degelijk en kijkt naar wat de ander doet. Hij geeft alleen niet zomaar iemand de ruimte wanneer iemand dat onterecht opeist.
pi_127771505
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef AdoraBelle het volgende:
Een gevaarlijke situatie vind ik dit ook niet, Oxy ging gewoon naar links en remde uiteindelijk ook wat af. Dus hij anticipeert wel degelijk en kijkt naar wat de ander doet. Hij geeft alleen niet zomaar iemand de ruimte wanneer iemand dat onterecht opeist.
Niet gevaarlijk _O-
Mijn god zeg :')

Zonder Feenstra was het al gevaarlijk bumperkleven.
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:55:51 #162
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127771532
Ik druk tegenwoordig ook gewoon door zolang ik zelf niet fout zit. Kwam er laatst achter dat de dagwaarde van de auto hoger is dan verwacht. Ben wel toe aan een nieuwe!
pi_127771672
Overigens als ik dat had geweten dat die eikel er af moest had ik ook wel gewoon eerder naar rechts gegaan, maar weer overwon mijn vriendelijkheid het.
pi_127771772
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee maar ik trok dus ook snel op omdat ik die baan moest hebben, toen ik door had dat hij blijkbaar wilde racen zat ik meer voor hem, als ik dan inhoud is dat ook niet netjes, dus ik dacht ff doortrappen en voor hem, ik had niet verwacht dat hij zo ontzettend zat te kloten. Hij kon namelijk ook gewoon 1 baan naar rechts, maar neehoor..
saabje nog geen Stage1? als je die had had je deze post niet nodig >:) >:) >:) >:)
pi_127771879
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:59 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

saabje nog geen Stage1? als je die had had je deze post niet nodig >:) >:) >:) >:)
Nee nog geen geld voor. Is ook totaal niet nodig 154pk vind ik genoeg voorlopig, tunen slijt ook de motor & turbo sneller he..
Maargoed ik had hem er wel uit kunnen rijden/drukken, maar ik rij liever niet ZO asociaal.
pi_127771996
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee nog geen geld voor. Is ook totaal niet nodig 154pk vind ik genoeg voorlopig, tunen slijt ook de motor & turbo sneller he..
Maargoed ik had hem er wel uit kunnen rijden/drukken, maar ik rij liever niet ZO asociaal.
joh, jou auto is standaard geleverd met 185pk zonder enkel verschil, puur software. maarja geen geld is altijd lastig, ik ken het ;(
Tuurlijk hij was aso, maar een sprintje moet kunnen (als je kan rijden, anders rijd je mensen dood)
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:05:09 #167
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127772061
Ik zou eigenlijk niet reageren, maargoed. Ik blijf netjes :@
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:53 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Omdat als je iedereen maar hun gang laat gaan en gewoon iedereen voor laat gaan ze er nooit van leren.
Leren, ben jij hun rijinstructeur? Docent? Politie?

quote:
Zo ben ik ook wel eens blijven staan in een straat met aan één kant geparkeerde auto's. Voor iemand die dacht dat ik wel even voor hem achteruit zou gaan omdat hij snel kwam aanrijden. Hij had genoeg kansen gehad om weer naar rechts te gaan en even tussen een paar auto's te blijven wachten tot ik voorbij was. Maar dat deed meneer dus niet, hij verwachtte dat ik achteruit de straat uit reed voor hem. En daarna ook nog aangeven dat ik wel even in zo'n opening kan rijden zodat hij er voorbij kan :N . Je rijdt zelf maar lekker die opening in, zo moeilijk is het echt niet om met die bak van jou achteruit te rijden of in te parkeren.
Zal die ervan geleerd hebben?.....
quote:
Ik snap niet waarom je die mensen hun zin zou geven, dáár schiet je dus niets mee op.
Ik schiet er niets mee op stom te blijven staan tot hij aan de kant gaat. Denk nu eens écht realistisch na.... Wat schiet JIJ ermee op om zo koppig te blijven staan..?
Dat jij je tijd gaat lopen verdoen door hem even te leren hoe het allemaal moet....
Ik heb niet het gevoel dat ik mensen hun zin geef. Misschien is het aard van het beestje, ik heb heb geen zin in conflicten of gezeik, ik wil veilig van A naar B. Ik laat mijn humeur niet vernaaien door iemand met haast.. Je gaat je gang maar, ik ben onderweg naar B, ik heb/het heeft geen zin om te gaan lopen kloten of jou uit te gaan leggen hoe ik behandeld wil worden in het verkeer.

[ Bericht 2% gewijzigd door blup op 13-06-2013 23:18:32 ]
pi_127772089
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

joh, jou auto is standaard geleverd met 185pk zonder enkel verschil, puur software.
Tuurlijk hij was aso, maar een sprintje moet kunnen (als je kan rijden, anders rijd je mensen dood)
Ik verwachtte dit alleen niet van die minivan, hij bleef maar vol gas doortrekken tot 90 ongeveer.
Overigens dat "alleen software" verhaal gaat helaas NIET op bij een T5.
pi_127772247
quote:
*kuchebumperkleveruchekuchkuck* Anyway, voor wat ik tot nu toe gezien heb, vind ik Oxy echt een van de slechtere chauffeurs. Toch moet ik toegeven dat ik hier Oxy's reactie wel snap. Tuurlijk, t is haantjes gedrag, maar toch. Dit soort chauffeurs gun je al helemaal niets. Als je hem nou echt nog even hard wil naaien, stuur je dit inderdaad naar zijn baas, zoals al eerder genoemd is. Vergeet dan niet even de exacte tijd en locatie te vermelden en het kenteken (die is goed te lezen, maar dan help je ze vaak al een beetje op weg. Op die manier kunnen ze waarschijnlijk achterhalen waar dit was. Met een beetje geluk doen ze er nog wat mee ook. Sowieso wordt dan kenbaar bij het bedrijf dat er een voor hun schadelijk filmpje op youtube staat, en dat is altijd leuk.
pi_127772321
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef DW457 het volgende:

[..]

*kuchebumperkleveruchekuchkuck* Anyway, voor wat ik tot nu toe gezien heb, vind ik Oxy echt een van de slechtere chauffeurs. Toch moet ik toegeven dat ik hier Oxy's reactie wel snap. Tuurlijk, t is haantjes gedrag, maar toch. Dit soort chauffeurs gun je al helemaal niets. Als je hem nou echt nog even hard wil naaien, stuur je dit inderdaad naar zijn baas, zoals al eerder genoemd is. Vergeet dan niet even de exacte tijd en locatie te vermelden en het kenteken (die is goed te lezen, maar dan help je ze vaak al een beetje op weg. Op die manier kunnen ze waarschijnlijk achterhalen waar dit was. Met een beetje geluk doen ze er nog wat mee ook. Sowieso wordt dan kenbaar bij het bedrijf dat er een voor hun schadelijk filmpje op youtube staat, en dat is altijd leuk.
Feenstra kan geen slechtere naam hebben (en dan heb ik het niet over rijgedrag), en toch bestaan ze nog. Ik geef je weinig kans.
pi_127772390
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:09 schreef Piles het volgende:

[..]

Feenstra kan geen slechtere naam hebben (en dan heb ik het niet over rijgedrag), en toch bestaan ze nog. Ik geef je weinig kans.
Och, niet geschoten is altijd mis, toch?
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:13:14 #172
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127772507
pi_127772576
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef DDriver het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kon ik op wachten natuurlijk :P
pi_127772904
Ik rijd naar en van mijn werk grotendeels over een smalle weg. Bij normaal formaat voertuigen is het echter mogelijk om elkaar te passeren zonder de berm in te hoeven. Vandaag vond 1 klojo het nodig om mij per se die berm in te douwen, terwijl ik al genoeg ruimte gemaakt had. Deze eikel deed het expres. Ach, zo'n oceaan groene ford focus valt wel op... Volgende keer ga ik dus geen cm aan de kant.
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:29:25 #175
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_127773452
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:05 schreef blup het volgende:
Ik zou eigenlijk niet reageren, maargoed. Ik blijf netjes :@

[..]

Leren, ben jij hun rijinstructeur? Docent? Politie?

[..]

Zal die ervan geleerd hebben?.....

[..]

Ik schiet er niets mee op stom te blijven staan tot hij aan de kant gaat. Denk nu eens écht realistisch na.... Wat schiet JIJ ermee op om zo koppig te blijven staan..?
Dat jij je tijd gaat lopen verdoen door hem even te leren hoe het allemaal moet....
Ik heb niet het gevoel dat ik mensen hun zin geef. Misschien is het aard van het beestje, ik heb heb geen zin in conflicten of gezeik, ik wil veilig van A naar B. Ik laat mijn humeur niet vernaaien door iemand met haast.. Je gaat je gang maar, ik ben onderweg naar B, ik heb/het heeft geen zin om te gaan lopen kloten of jou uit te gaan leggen hoe ik behandeld wil worden in het verkeer.
Nee, ik ben een medeweggebruiker die niet zwicht voor hun asociale rijgedrag.

Ja, dat heeft 'ie zeker.

Nee precies, jij loopt voor je problemen weg. Dat doe ik niet, ik confronteer een ander met zijn stupide gedrag zodat hij/zij er wat van leert. Als ze alleen maar hun zin krijgen dan leren ze dus niets. Ja, ze leren dat asociaal rijgedrag beloond wordt.
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:57:24 #176
318842 Descendent
pi_127774752
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:59 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

QFT *)
Heerlijk; vooral wanneer jij op een 2 baans weg rechts bij t stoplicht staat en er dan zo'n Sjappie naast je gaat staan ipv achter je...... Toedeledokie met je trage K@% (Civic, CRX, Golf, Audi BMW etc etc) :W
pi_127774776
Ik vind het allemaal best om "niet te zwichten" voor asociaal rijgedrag van een ander, maar niet wanneer dit inhoudt dat je het verkeer doelbewust in gevaar brengt. Oxy had daar gas kunnen en moeten verminderen, ook al zat het busje hartstikke fout.
Als Oxy de zijkant van de achterbumper had aangetikt, en dat scheelde niks in dit geval, dan was dit een kettingbotsing geweest, met wie weet hoeveel doden en gewonden. Hij neemt daar naar mijn mening doelbewust de kans dat er een botsing ontstaat.

Iemand klem rijden die niet stopt voor de obstakels aan zijn kant van de weg, is natuurlijk iets van een geheel andere orde. Kijken wie de grootste pik heeft, is allemaal prima hoor. Maar flik dit soort geintjes niet op de snelweg, waar andere mensen de dupe van kunnen worden.

Sinds wanneer is het trouwens onze taak om andere automobilisten te gaan berispen, al dan niet met gevaarlijke manoeuvres? Automobilisten horen niet het recht in eigen hand te nemen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 23:58:22 #178
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127774784
quote:
Ja, dat heeft 'ie zeker.
Als het iemand is die dat consequent doet, think twice.
Als het iemand is die een inschattingsfout maakt, jup. Die heeft zijn les geleerd, maar volgens mij zijn dat jouw klanten niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:29 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Nee precies, jij loopt voor je problemen weg.
Ik loop er niet voor weg, ik vermijd ze het liefst, jij en de persoon in dat filmpje zo net zoekt ze op die manier alleen maar op. Je krijgt door dat gefrats alleen maar meer problemen.

Ik zou de inham in gaan en mijn de weg vervolgen. Probleem opgelost toch. (of ben ik nou wegelopen....) Daar gaan staan bakkelijen lost het volgens mij niet op.. Toch?

Ik snap werkelijk niet waarom ik hem of haar, een wilde vreemde, daar de les zou moeten gaan lezen.
Maargoed, ik ben blij dat er mensen in het verkeer zijn die naast de politie maar al te graag de tijd nemen om andere medeweggebruikers een opfris cursus te geven, kan ik verder.

Overigens een ander detail, ik heb mij ook eens behoorlijk 'asociaal' gedragen in het verkeer. In 1 rit zeker 10 overzichtelijke rode verkeerslichten stapvoets genegeerd en enkele mensen rechts ingehaald. Op weg naar de dierenarts met zo bleek achteraf, een dode hond. maw wie weet was zijn rit behoorlijk urgent voor hem, dat het een aso is die dat altijd zo doet is ook een aannamen van jouw kant...

Doet me denken aan een oud fragment van blik op de weg waar ze een bentley volgen die als de motherfuckers door het verkeer jaagt en redelijk aso overkomt. Hé, patser in zn dure bak... Ze houden hem staande, wat wekt de verbazing.. Een wat oudere man, met een hoog zwangere puffende vrouw op de bijrijdersstoel met zo vertelt hij, een 3e poging na 2 miskramen.. Van asociale hufter naar begrip in 1 seconde. En daar kom jij hem tegemoet met je lesmateriaal onder je armen..
En dat is ook (echt waar) het eerste waar ik aan denk als iemand rare dingen uithaalt in het verkeer, "goh, die zal vast wel naar zijn hoog zwangere vrouw op weg zijn..."
And, no fucks given.

[ Bericht 7% gewijzigd door blup op 14-06-2013 00:06:44 ]
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:17:36 #179
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127778813
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef DW457 het volgende:

[..]

O dat heb ik gister ook gedaan hoor, heb via hun site een klacht ingedient met plaats en tijdstip (want de datum in de video klopt niet) met de youtube link en dat ik op deze manier nooit meer zaken wil doen met ze.
pi_127778830
quote:
Holy shit _O-

En dan vindt men het gek dat er agressief gereageerd kan worden _O-
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:27:53 #181
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127778946
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 08:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Holy shit _O-

En dan vindt men het gek dat er agressief gereageerd kan worden _O-
Toen ik hem voorbij was en naast hem reed kreeg ik eerst nog een middelvinger, toen wees ik naar mijn dashcam,...toen liet hij ineens het gas los en keek ie strak vooruit
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:14:11 #182
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_127779764
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef Spezza19 het volgende:
Ik rijd naar en van mijn werk grotendeels over een smalle weg. Bij normaal formaat voertuigen is het echter mogelijk om elkaar te passeren zonder de berm in te hoeven. Vandaag vond 1 klojo het nodig om mij per se die berm in te douwen, terwijl ik al genoeg ruimte gemaakt had. Deze eikel deed het expres. Ach, zo'n oceaan groene ford focus valt wel op... Volgende keer ga ik dus geen cm aan de kant.
Oh die ken ik.. Zooo irritant!
Overkomt me regelmatig dat er idd mensen zijn die vertikken de berm in te gaan, waardoor ik er ruim 1 wiel (of eigenlijk 2 dus) in moet.

Het is dat ik te zuinig ben op mn auto anders had ik mn buitenspiegel gewoon geofferd.. of toch iets terugsturen en even 'schuren' ... maar dat vind ik dan weer zonde van MIJN auto..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:01:52 #183
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127780772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:14 schreef Koepert het volgende:

[..]

Oh die ken ik.. Zooo irritant!
Overkomt me regelmatig dat er idd mensen zijn die vertikken de berm in te gaan, waardoor ik er ruim 1 wiel (of eigenlijk 2 dus) in moet.

Het is dat ik te zuinig ben op mn auto anders had ik mn buitenspiegel gewoon geofferd.. of toch iets terugsturen en even 'schuren' ... maar dat vind ik dan weer zonde van MIJN auto..
En dan vind men mij een crimineel hier :') zover ga ik nog niet eens
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:07:38 #184
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_127780958
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:01 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

En dan vind men mij een crimineel hier :') zover ga ik nog niet eens
Het verschil is dan dat ik dit DENK en jij dat DOET (je eigen gedrag dan; niet spiegel slopen)
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:10:33 #185
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127781049
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:07 schreef Koepert het volgende:

[..]

Het verschil is dan dat ik dit DENK en jij dat DOET (je eigen gedrag dan; niet spiegel slopen)
ik DOE het ook niet hoor dat schuren en een spiegel opofferen..en ik DENK het niet eens. Anders had ik dat gister wel gedaan.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:25:27 #186
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127781476
Geachte heer xxxx,

Het betreurt ons zeer dat u met dergelijk rijgedrag bent geconfronteerd. Wij delen uw mening dat deze actie absoluut niet door de beugel kan.

Wij zullen alles in staat stellen om de betreffende medewerker op dit zeer onwenselijk gedrag aan te spreken en wij zullen ook vervolgstappen ondernemen.

U geeft geen zaken meer met ons te willen doen. Mogen wij hieruit opmaken dat u het contract per direct wil beëindigen?

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Martijn
pi_127781583
+1 voor Oxygene in dit topic.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:33:01 #188
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127781651
En nu komen alle mensen hier van: kan je vannacht nog wel slapen wetende dat die vent wordt ontslagen....geen geld meer heeft voor zijn huis, gaat scheiden, op straat komt blabla
pi_127781722
Die wordt niet ontslagen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:36:58 #190
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127781759
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:35 schreef Sloggi het volgende:
Die wordt niet ontslagen.
Nee dat denk ik ook niet, Denk dat hij een bonus krijgt.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:37:08 #191
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_127781765
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
En nu komen alle mensen hier van: kan je vannacht nog wel slapen wetende dat die vent wordt ontslagen....geen geld meer heeft voor zijn huis, gaat scheiden, op straat komt blabla
Zou beetje raar zijn als die vent ontslagen wordt. Wij hingen dit soort fanmail altijd in de kantine om er eens om te lachen met zijn allen.
Niet dat zijn gedrag goed is hoor, zeker niet. Maar als je wat toleranter was geweest en zelf al niet zo'n verschikkelijke bumperklever dan was er helemaal geen gevaarlijke situatie geweest.

Leef en laat leven dus.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:37:51 #192
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_127781781
Briljante actie Oxygene. Laat weten hoe het afloopt!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:39:49 #193
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_127781831
quote:
A7?

Ik zie die caddy hier geregeld rijden, ik geloof ook hetzelfde kenteken. Omgeving Drachten
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:41:18 #194
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127781876
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:39 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

A7?

Ik zie die caddy hier geregeld rijden, ik geloof ook hetzelfde kenteken. Omgeving Drachten
Uh..de weg van emmeloord naar Lemmer toe. Dit was vlak voor Lemmer waar hij eraf ging.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:42:30 #195
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_127781908
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:41 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Uh..de weg van emmeloord naar Lemmer toe. Dit was vlak voor Lemmer waar hij eraf ging.
Oh de A6.

Het kwam me zo bekend voor, die weg :P.
pi_127781986
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Geachte heer xxxx,

Het betreurt ons zeer dat u met dergelijk rijgedrag bent geconfronteerd. Wij delen uw mening dat deze actie absoluut niet door de beugel kan.

Wij zullen alles in staat stellen om de betreffende medewerker op dit zeer onwenselijk gedrag aan te spreken en wij zullen ook vervolgstappen ondernemen.

U geeft geen zaken meer met ons te willen doen. Mogen wij hieruit opmaken dat u het contract per direct wil beëindigen?

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Martijn
:'( :D :'( !

Volgens mij zit je echt kei hard uit je duim te zuigen. Zo niet, dan ben je echt een verdomd sneu mannetje.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:48:56 #197
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_127782072
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:45 schreef Anne het volgende:

[..]

Volgens mij zit je echt kei hard uit je duim te zuigen. Zo niet, dan ben je echt een verdomd sneu mannetje.
De HR-afdeling heeft weer wat om te lachen tijdens de koffiepauze daar :')
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_127782105
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:48 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

De HR-afdeling heeft weer wat om te lachen tijdens de koffiepauze daar :')
Ze zitten hier om de hoek, ik zou er bijna langs gaan om mee te lachen :').
  vrijdag 14 juni 2013 @ 10:57:43 #199
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_127782307
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:45 schreef Anne het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, ik zou dat er ook inzetten om er nog iets van waarde aan te geven :Y)
pi_127782474
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:57 schreef daNpy het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, ik zou dat er ook inzetten om er nog iets van waarde aan te geven :Y)
Tuurlijk. Dus als er iemand je afsnijdt van de firma BMW, wil je per direct je BMW te koop zetten en er nooit meer niks mee te maken hebben. Klinkt eigenlijk best logisch ja.

Ik hoop dat ze zijn contract opzeggen :Y Ik zou namelijk dan weer niet zo'n zeikklant willen hebben.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:04:33 #201
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_127782494
Firma BMW is wel ff wat anders dan Feenstra uit Lemmer :')
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:08:57 #202
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127782631
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:04 schreef Anne het volgende:

[..]

Tuurlijk. Dus als er iemand je afsnijdt van de firma BMW, wil je per direct je BMW te koop zetten en er nooit meer niks mee te maken hebben. Klinkt eigenlijk best logisch ja.

Ik hoop dat ze zijn contract opzeggen :Y Ik zou namelijk dan weer niet zo'n zeikklant willen hebben.
Lief dagboek :')
pi_127782676
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:08 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Lief dagboek :')
Ja, maak het helemaal mooi. Moet vooral jij zeggen :D _O- !
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:11:12 #204
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127782714
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:10 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja, maak het helemaal mooi. Moet vooral jij zeggen :D _O- !
Hoor je mij janken? Postte alleen video :')
pi_127782732
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:11 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Hoor je mij janken? Postte alleen video :')
Ik zie je alleen maar janken ja. Bij zo'n beetje elke post die je in dit topic maakt.
pi_127782740
Staat er in NL niet op veel bedrijfsbusjes iets als 'iets aan- of op te merken over mijn rijgedrag? Bel xxx-xxxxx'? Hier in het VK in elk geval wel. Heb me voorgenomen om een keer te bellen/mailen, maar dan vooral een keer als ik vond dat iemand goed rijd. Ben alleen nog geen uitzonderlijk nette busrijder tegengekomen, wel een paar gewone.
Ja doei.
pi_127782906
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:12 schreef motorbloempje het volgende:
Staat er in NL niet op veel bedrijfsbusjes iets als 'iets aan- of op te merken over mijn rijgedrag? Bel xxx-xxxxx'? Hier in het VK in elk geval wel. Heb me voorgenomen om een keer te bellen/mailen, maar dan vooral een keer als ik vond dat iemand goed rijd. Ben alleen nog geen uitzonderlijk nette busrijder tegengekomen, wel een paar gewone.
Heel af en toe staat het er inderdaad wel eens op :Y maar lang niet op alle bedrijfsbusjes.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:26:24 #208
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_127783231
Vast al wel eerder gepasseerd, maar wanneer komt er nou eindelijk eens een volledig inhaalverbod voor vrachtwagens op tweebaanswegen (A58, A59, delen van de A27 etc)? En gaan ze de "Fuck you, fuck het inhaalverbod in de spits, ik weeg 15 ton, dus heb ik voorrang en pleur ik hem zonder te kijken naar de linkerbaan"-vrachtwagenchauffeurs eens aanpakken? Net een bijna dood ervaring met zo'n mongool, het is dat ik hem "voelde" komen, anders had ik frontaal in de vangrail gehangen. En als je toetert krijg je een middelvinger of "doe rustig" gebaar.
pi_127783498
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:26 schreef BigSmurf het volgende:
Vast al wel eerder gepasseerd, maar wanneer komt er nou eindelijk eens een volledig inhaalverbod voor vrachtwagens op tweebaanswegen (A58, A59, delen van de A27 etc)? En gaan ze de "Fuck you, fuck het inhaalverbod in de spits, ik weeg 15 ton, dus heb ik voorrang en pleur ik hem zonder te kijken naar de linkerbaan"-vrachtwagenchauffeurs eens aanpakken? Net een bijna dood ervaring met zo'n mongool, het is dat ik hem "voelde" komen, anders had ik frontaal in de vangrail gehangen. En als je toetert krijg je een middelvinger of "doe rustig" gebaar.
Wees blij dat je geen motor rijdt.
pi_127783540
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:34 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoezo? Even gas hengelen en je bent er voorbij juist! :+

Hier doen ze helemaal niet aan inhaalverboden voor vrachtwagens, overigens. :z dat zou wel mogen veranderen :+
Ja doei.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 11:37:08 #211
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_127783626
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:34 schreef Sloggi het volgende:

[..]

I certainly am. Wilde altijd m'n motorrijbewijs halen, maar kan geen motor stallen en met het huidige verkeer twijfel ik echt of ik het gezien m'n wens om 100 te worden wel moet doen. :')
pi_127783653
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoezo? Even gas hengelen en je bent er voorbij juist! :+
Ik wacht altijd tot de ruimte vrij is en ik ga er ineens vol gas voorbij, maar zo'n chauffeur wil nog wel eens rare dingen doen.

Een tijd geleden stond er een geparkeerd aan de rand van een brede rotonde. Ik hield in om te kijken wat 'ie deed en ik leek er voorbij te kunnen. Op het moment dat ik hem wil passeren begint hij opeens te rijden en gooit hij hem zonder richting aan te geven naar links.

:')
pi_127786772
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:37 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik wacht altijd tot de ruimte vrij is en ik ga er ineens vol gas voorbij, maar zo'n chauffeur wil nog wel eens rare dingen doen.

Een tijd geleden stond er een geparkeerd aan de rand van een brede rotonde. Ik hield in om te kijken wat 'ie deed en ik leek er voorbij te kunnen. Op het moment dat ik hem wil passeren begint hij opeens te rijden en gooit hij hem zonder richting aan te geven naar links.

Dat doet me aan een andere irritatie denken. Als er twee vrachtwagens achter elkaar rijden, blijf ik er altijd als ik op de motor zit nog even schuin achter zitten tot ik er min of meer in één keer langs kan. De meeste mensen begrijpen dat, maar zo nu en dan zit er figuur achter me wat dan gaat kleven, toeteren en zwaaien :')

Opgefokte figuren. Het spijt me dat je 2,5 seconde later op plaats van bestemming bent omdat ik zo nodig defensief wil rijden op de motor hoor :W Het is tenslotte ook maar mijn leven wat er vanaf hangt.

Ben de laatste tijd eens begonnen met als ik dat soort figuren achter me heb, gewoon eens een loeiharde knal met bijbehorende steekvlam uit de uitlaat te schieten. Niet helemaal lekker voor het blok, maar effectief is het wel. Werkt veel beter dan gebaren.
pi_127788553
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef Hartigan het volgende:
Hoezo minder je niet wat gas op het moment dat dat busje een zelfmoordpoging doet? Je ziet toch al ruim van te voren aankomen dat ie hem er tussen wil gaan proppen...lijkt me niet ideaal om dan stoïcijns door te blijven gassen. Eén tikje tegen zijn achterbumper en het was een flinke kettingbotsing geweest.
Jullie zitten hier imo allebei fout.
Om hier even op in te haken, OxygenFRL had snelheid kunnen minderen maar zie jij ook wat er op de beelden achter hem gebeurd en rijd?
De chauffeur van de witte bestelbus had moeten zien dat er iemand op de linkerbaan reed en het niet mogelijk was om naar links te drukken ( wat hij letterlijk deed) en zo iemand bij van de weg af te drukken.
Het wisselen van baan is nog altijd een bijzondere maneuvre waarbij je moet kijken of je ruimte en gelegenheid hebt om te wisselen van baan en geef je voortijdig richting aan.

Hier had die chauffeur dus achter de vrachtwaggel moeten blijven plakken tot hij die ruimte en gelegenheid dus wel had!
pi_127789557
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 13:42 schreef Balsam het volgende:

[..]

Om hier even op in te haken, OxygenFRL had snelheid kunnen minderen maar zie jij ook wat er op de beelden achter hem gebeurd en rijd?
De chauffeur van de witte bestelbus had moeten zien dat er iemand op de linkerbaan reed en het niet mogelijk was om naar links te drukken ( wat hij letterlijk deed) en zo iemand bij van de weg af te drukken.
Het wisselen van baan is nog altijd een bijzondere maneuvre waarbij je moet kijken of je ruimte en gelegenheid hebt om te wisselen van baan en geef je voortijdig richting aan.

Hier had die chauffeur dus achter de vrachtwaggel moeten blijven plakken tot hij die ruimte en gelegenheid dus wel had!
Correct. Ik spreek dit toch ook niet tegen? Het busje maakt een debiele actie: een zelfmoordpoging, zoals ik het eerder verwoordde.

Echter, dat een ander finaal de mist ingaat, geeft jou nog niet het recht om doelbewust de verkeersveiligheid in gevaar te brengen. Had het busje ook maar het kleinste beetje vaart verminderd toen hij naar links ging of had Oxy iets meer gas gegeven op dat moment, dan was dit gewoon een kettingbotsing geweest.

Oxy houdt hier bewust een gevaarlijke situatie in stand, het enige wat hij had kunnen en moeten doen was zijn voet van het gaspedaal halen of eventueel remmen, afhankelijk van het verkeer achter hem. Maar nee, gewoon lekker doorstampen, want je mag niet rechts inhalen. Dat er doden hadden kunnen vallen, doet er blijkbaar niet toe.

Aan de hand van de overige filmpjes van Oxy hoop ik maar dat hij een keer wat minder agressief gaat rijden. Dit gaat op een dag grandioos mis. Of hij komt een keer de verkeerde persoon tegen of hij rijdt zichzelf en anderen dood.
pi_127789587
quote:
Conclusie: je hebt verloren.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:13:47 #217
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127789734
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:09 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Conclusie: je hebt verloren.
Ik wacht nog even reactie van Feenstra.com af :)
pi_127789905
Wel mooi dat je Feenstra hebt ingelicht. Dat soort figuren hebben niks op de weg te zoeken.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:21:09 #219
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127790022
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:18 schreef Hartigan het volgende:
Wel mooi dat je Feenstra hebt ingelicht. Dat soort figuren hebben niks op de weg te zoeken.
Yup, zelf net zo hard meewerken aan die gevaarlijke situatie en vervolgens zijn baas mailen, Chappeau.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:21:28 #220
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127790033
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:21 schreef blup het volgende:

[..]

Yup, zelf net zo hard meewerken aan die gevaarlijke situatie en vervolgens zijn baas mailen, Chappeau. Droeftoeter.
Het zit je hoog he :')
pi_127790044
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:13 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik wacht nog even reactie van Feenstra.com af :)
Die heb je toch al gehad?

Anyweg. wij krijgen ook wel eens fanmail op kantoor. Opvallend wat mensen zich op zulke momenten altijd nauwkeurig kunnen herinneren.
Wat ermee wordt gedaan? Nul keer raden... (En nee, de chauffeur krijgt niet op z'n klote)
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:22:37 #222
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127790062
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:21 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Anyweg. wij krijgen ook wel eens fanmail op kantoor. Opvallend wat mensen zich op zulke momenten altijd nauwkeurig kunnen herinneren.
Wat ermee wordt gedaan? Nul keer raden... (En nee, de chauffeur krijgt niet op z'n klote)
Nou dat zegt dan meer over het bedrijf waar jij werkt denk ik. Als je je bedrijf nu nog effe noemt weten we dat ook.
pi_127790089
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:22 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nou dat zegt dan meer over het bedrijf waar jij werkt denk ik.
Ja, eentje waar de chauffeur nog gewaardeerd wordt.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:23:29 #224
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127790098
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:23 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Knap
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:48:40 #225
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_127790979
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  FOK!fotograaf vrijdag 14 juni 2013 @ 14:55:24 #226
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_127791259
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 11:04 schreef Anne het volgende:
Als een monteur zo omgaat met mensen in het verkeer en zo laks daarin is, hoe gaat hij dan met jouw CV installatie om? Nee, ik snap het ergens wel.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_127792126
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Als een monteur zo omgaat met mensen in het verkeer en zo laks daarin is, hoe gaat hij dan met jouw CV installatie om? Nee, ik snap het ergens wel.
Tuurlijk. Ik ben thuis ook heel laks met mijn administratie. Ben ik dan ook meteen zo op mijn werk?

:'). Wat een zwart-wit beeld heb je dan.
pi_127792447
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:55 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Iemand die dus niet fatsoenlijk kan rijden is dus per definitie slecht in zijn vak?
pi_127792829
Daarnaast is het zo dat zelfs de meest introverte nerd in een auto vaak ontpopt tot een ongelooflijke klootzak. Veilig in het blikje, zeg maar.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 15:41:51 #230
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_127792952
Eergister een auto die over verdrijvingsvlakken & busbaan auto's aan het inhalen was, inclusief mij.
Hij vond het blijkbaar niet snel genoeg gaan, nee gek he, 50 zone en spits.

Dat ik nou af en toe tussen de busbaan en de auto's met de motor erlangs balanceer betekend niet dat je met de auto volledig over de busbaan kan gaan gassen.

Tevens schoot hij er niet erg veel mee op, paar stoplichten verder voor linksaf zag ik hem staan, nog even vriendelijk gezwaaid :W
  vrijdag 14 juni 2013 @ 17:44:43 #231
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127797147
Wat een heerlijk geblaf over en weer. Ben benieuwd of Feenstra reactie geeft!
pi_127797205
Net reed ik op de A16 van Rotterdam richting Dordrecht. Het was druk en ik reed op de 2e baan van rechts. Op de meest rechter baan rijden vooral vrachtwagens. Zo ook deze amateurchauffeur die vindt dat wanneer hij naast me rijdt en zijn richtingaanwijzer aan doet hij ook per direct naar links mag, ook al rijd ik daar. Ik op de claxon, want ik kon niet naar links ivm verkeer, gaat ie nog boze armgebaren zitten maken ook en ook claxonneren....sommige chauffeurs... :')
pi_127798014
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:41 schreef lipjes het volgende:
Eergister een auto die over verdrijvingsvlakken & busbaan auto's aan het inhalen was, inclusief mij.
Hij vond het blijkbaar niet snel genoeg gaan, nee gek he, 50 zone en spits.

Dat ik nou af en toe tussen de busbaan en de auto's met de motor erlangs balanceer betekend niet dat je met de auto volledig over de busbaan kan gaan gassen.

Tevens schoot hij er niet erg veel mee op, paar stoplichten verder voor linksaf zag ik hem staan, nog even vriendelijk gezwaaid :W
Inderdaad, leuk volk is dat, die busbaaninhalers. Helemaal omdat de politie het ook weet en geregeld staat te controleren _O-

Boete is trouwens 130 euro daarvoor :+
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:19:49 #234
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_127798398
130 euro maar? Had wel hoger verwacht met die boetes van tegenwoordif
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_127799380
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:19 schreef fathank het volgende:
130 euro maar? Had wel hoger verwacht met die boetes van tegenwoordif
Heb het even gauw opgezocht net, 130 euro stond er. De boete voor het niet stoppen voor een stopstreep is trouwens ook wel absurd, 220 euro :')

Bumperkleven is trouwens ook een dure, bij minder dan 3 meter afstand op de snelweg kost het je 700 euro _O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_127799620
Ik heb vorig jaar winter een keer te maken gehad met een vrachtwagen die het inhaalverbod negeerde en ondanks de zeer slechte omstandigheden het nodig vond autombilisten op hun bumper te kleven. :') gebeld naar zijn baas, die kon het niks schelen. :')

Sindsdien is mijn respect voor vrachtwagens nul komma nul.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:55:43 #237
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_127799683
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Bumperkleven is trouwens ook een dure, bij minder dan 3 meter afstand op de snelweg kost het je 700 euro _O-
Terecht toch? Is gewoon bloedirritant en levensgevaarlijk.
pi_127799725
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:55 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Terecht toch? Is gewoon bloedirritant en levensgevaarlijk.
Zeker terecht, maar 700 euro.. De tering, wat een geld. _O-
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:58:26 #239
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_127799785
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:21 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Hier krijgen we af en toe ook wel een telefoontje.
"Er zit een bus van jullie achter me te drukken met 140".
Alle bussen hebben een blackbox en dat kan ik dus direct nakijken. ( Plus dat onze bussen begrenst zijn op 120 _O- )
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  vrijdag 14 juni 2013 @ 18:59:57 #240
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_127799853
quote:
19s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Zeker terecht, maar 700 euro.. De tering, wat een geld. _O-
Van mij mogen door rood licht rijden en onnodig links plakken ook zo duur worden, evenals te hard in 30 km zones en op woonerven. Van dat geld kunnen de sneue boetes dan tenminste omlaag, zoals 120-130 op een lege 4-baans A16 's nachts om 2 uur waar je 100 mag. :')
pi_127799965
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Van mij mogen door rood licht rijden en onnodig links plakken ook zo duur worden, evenals te hard in 30 km zones en op woonerven. Van dat geld kunnen de sneue boetes dan tenminste omlaag, zoals 120-130 op een lege 4-baans A16 's nachts om 2 uur waar je 100 mag. :')
Eens :Y
  FOK!fotograaf vrijdag 14 juni 2013 @ 19:03:41 #242
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_127800006
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 18:59 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Als ze eens zouden beginnen met überhaupt controleren in 30 zones en, nog belangrijker, geen onnodige 30 zones aanleggen, zou het al een stuk schelen. Maar dat levert niet genoeg op.
The summer is magic!

vrijdag 14 juni 2013 @ 19:15:28 #243
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_127800433
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 19:03 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Als ze eens zouden beginnen met überhaupt controleren in 30 zones en, nog belangrijker, geen onnodige 30 zones aanleggen, zou het al een stuk schelen. Maar dat levert niet genoeg op.
Gewoon consequent handhaven op de gevaarlijke en irritante overtredingen en die ook veel forser beboeten, dan zit het met de opbrengsten wel snor. Eens trouwens wat betreft de 30 zones.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 19:54:44 #244
318842 Descendent
pi_127802021
Laten we vooral de door rood licht rijders niet vergeten. Had vandaag ook weer ff de schrik van mn leven dankzij zo'n aap. :X
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:01:27 #245
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_127802295
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:23 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nou als ik jou baas was en je ging zo met een bedrijfswagen om dan kreeg je wel de wind van voren. Je hoort gewoon normaal met bedrijfseigendommen om te gaan en niet op deze manier.
pi_127802329
Gebeurt me ook zo vaak he dat ik door oranje rij en dan achter me nog 5 auto's door zie rijden.. Echt niet dat die allemaal oranje hadden..
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:02:45 #247
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_127802356
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:19 schreef Anne het volgende:

[..]

Tuurlijk. Ik ben thuis ook heel laks met mijn administratie. Ben ik dan ook meteen zo op mijn werk?

Eerlijk is eerlijk, ik moest lachen om jouw vergelijking :D .
  FOK!fotograaf vrijdag 14 juni 2013 @ 20:08:01 #248
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_127802566
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:19 schreef Anne het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Iemand die dus niet fatsoenlijk kan rijden is dus per definitie slecht in zijn vak?
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 15:38 schreef Ridocar het volgende:
Daarnaast is het zo dat zelfs de meest introverte nerd in een auto vaak ontpopt tot een ongelooflijke klootzak. Veilig in het blikje, zeg maar.
Ik zeg niet dat ik het met zijn gedachtegang eens ben, ik kan hem echter wel begrijpen.
The summer is magic!

FOK!fotograaf vrijdag 14 juni 2013 @ 20:08:47 #249
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_127802594
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:02 schreef delano.888 het volgende:
Gebeurt me ook zo vaak he dat ik door oranje rij en dan achter me nog 5 auto's door zie rijden.. Echt niet dat die allemaal oranje hadden..
Ik had het laatst met een busje, achter mij, nog achter mijn achterbumper, maar dan links, reed een Aygo/C1 geval. Ligt op oranje, ik stop en op het moment dat ik stil sta zie ik dat C1 ding mij nog passeren en vol door rood heen gaan.
The summer is magic!

vrijdag 14 juni 2013 @ 20:48:35 #250
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_127804318
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 14:21 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Het zit je hoog he :')
Wederzijds ist niet? Filmen, uploaden, hier posten, mailtje sturen naar zijn baas, je contract opzeggen.. ( :') ) Je bent er maar druk mee.. Als deze situatie zich bij mij had voorgedaan was het niet zo close geworden en had het verhaal nog niet eens het avondeten gehaald.

Maargoed onze standpunten zijn duidelijk, jij vind dit volkomen normaal want abc. Ik vind jou het rijbewijs niet waard.
pi_127805001
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:46 schreef DW457 het volgende:
Net reed ik op de A16 van Rotterdam richting Dordrecht. Het was druk en ik reed op de 2e baan van rechts. Op de meest rechter baan rijden vooral vrachtwagens. Zo ook deze amateurchauffeur die vindt dat wanneer hij naast me rijdt en zijn richtingaanwijzer aan doet hij ook per direct naar links mag, ook al rijd ik daar. Ik op de claxon, want ik kon niet naar links ivm verkeer, gaat ie nog boze armgebaren zitten maken ook en ook claxonneren....sommige chauffeurs... :')
Ja dat is een manier van richting aangeven die hier door sommigen ook als normaal wordt bevonden. Onder het mom van 'dat schept duidelijkheid over wat je van plan bent' :') Ik claxonneer dan ook standaard want je weet niet of ze je over het hoofd hebben gezien bijvoorbeeld.
pi_127805557
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ja dat is een manier van richting aangeven die hier door sommigen ook als normaal wordt bevonden. Onder het mom van 'dat schept duidelijkheid over wat je van plan bent' :') Ik claxonneer dan ook standaard want je weet niet of ze je over het hoofd hebben gezien bijvoorbeeld.
Nee, precies. Dat is exact de reden waarom ik claxonneerde: puur om hem te attenderen dat ik er ook nog ben, want ik zat in zijn dode hoek. Ik kan dan ook geen begrip op brengen voor zijn reactie, alsof ik voor mijn lol in zijn dode hoek blijf hangen :')
pi_127817537
Zojuist achter een C1 met achtermistlicht blijven hangen die geen vaste snelheid kon kiezen. Alles tussen 60 en 75. Dronken of moe. Of beide.
pi_127817564
Man man man, wat godsgruwelijk irritant net weer zeg.

Rij ik rustig rond, heb ik ineens OxygeneFRL achter me :{ Ik herkende hem meteen aan het feit dat hij drie millimeter achter me reed, met stoom uit de oren, de dashcam en het ego wat nauwelijks nog in de auto paste.

Wat een verschrikking.
pi_127817845
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 21:12 schreef DW457 het volgende:

[..]

Nee, precies. Dat is exact de reden waarom ik claxonneerde: puur om hem te attenderen dat ik er ook nog ben, want ik zat in zijn dode hoek. Ik kan dan ook geen begrip op brengen voor zijn reactie, alsof ik voor mijn lol in zijn dode hoek blijf hangen :')
Die indruk krijg ik af en toe wel, daarom doe ik ook altijd alvast mn richtingaanwijzer aan.

Aan de linkerkant heb je trouwens nauwelijks een dooie hoek.
pi_127817860
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 02:35 schreef BlackLining het volgende:
Man man man, wat godsgruwelijk irritant net weer zeg.

Rij ik rustig rond, heb ik ineens OxygeneFRL achter me :{ Ik herkende hem meteen aan het feit dat hij drie millimeter achter me reed, met stoom uit de oren, de dashcam en het ego wat nauwelijks nog in de auto paste.

Wat een verschrikking.
Ik heb 'm. Visueel dan.
pi_127817937
Net voor het eerst in m'n leven een stopteken van de politie gekregen. Ik wist dat ik niks verkeerd deed, maar ik schrok me toch een ongeluk :o

Bleek een verkeerscontrole/alcoholcontrole, niks aan 't handje en mocht doorrijden :s)

Oké, dit is geen ergernis, maar ik wilde het toch delen O-)
Brutal. Fucking. Metal.
  Spellchecker zaterdag 15 juni 2013 @ 04:14:27 #258
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127818055
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 03:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Net voor het eerst in m'n leven een stopteken van de politie gekregen. Ik wist dat ik niks verkeerd deed, maar ik schrok me toch een ongeluk :o

Bleek een verkeerscontrole/alcoholcontrole, niks aan 't handje en mocht doorrijden :s)

Oké, dit is geen ergernis, maar ik wilde het toch delen O-)
Dat tref je natuurlijk vooral op vrijdag- en zaterdagnachten ;)
Tevens -purist.
pi_127818056
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 04:14 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat tref je natuurlijk vooral op vrijdag- en zaterdagnachten ;)
Mja, maar ik schrok nogal van het hele "stop politie" gebeuren :@
Brutal. Fucking. Metal.
pi_127818189
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 20:01 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

Nou als ik jou baas was en je ging zo met een bedrijfswagen om dan kreeg je wel de wind van voren. Je hoort gewoon normaal met bedrijfseigendommen om te gaan en niet op deze manier.
Wanneer ga ik dan niet zo goed om met materiaal van de zaak?

Dat kunnen ze trouwens op kantoor allemaal nakijken. Naast de tachograaf loopt er ook een gps-tracker mee (GPSBuddy), Niet alleen realtime monitoren, maar ook loggen. Ik dacht tot een jaar terug.
Zelf heb ik een dashcam meedraaien.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 06:16:20 #261
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_127818213
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 05:38 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Wanneer ga ik dan niet zo goed om met materiaal van de zaak?

Dat kunnen ze trouwens op kantoor allemaal nakijken. Naast de tachograaf loopt er ook een gps-tracker mee (GPSBuddy), Niet alleen realtime monitoren, maar ook loggen. Ik dacht tot een jaar terug.
Zelf heb ik een dashcam meedraaien.
In dat filmpje van Oxy wat 'ie naar dat bedrijf gestuurd heeft. Jij geeft aan dat als bij jouw bedrijf een e-mail met zo'n filmpje binnenkomt, de chauffeur er geen gezeik mee krijgt.
Dat vind ik onzin, als jij zo rijdt en het staat op beeld dan heeft dat hoe dan ook consequenties want dan ga je dus niet normaal om met een bedrijfswagen.
pi_127818314
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 06:16 schreef AdoraBelle het volgende:

[..]

In dat filmpje van Oxy wat 'ie naar dat bedrijf gestuurd heeft. Jij geeft aan dat als bij jouw bedrijf een e-mail met zo'n filmpje binnenkomt, de chauffeur er geen gezeik mee krijgt.
Dat vind ik onzin, als jij zo rijdt en het staat op beeld dan heeft dat hoe dan ook consequenties want dan ga je dus niet normaal om met een bedrijfswagen.
filmpje hadden we niet. Alleen een verhaal van de bestuurder en het verhaal van collega-chauffeur.
Benadeelde bestuurder: 'Die vrachtwagen komt de snelweg op, geeft richting aan en gooit 'm er zomaar voor, ik kon maar net op tijd remmen, anders was het erger afgelopen.'
Chauffeur: 'Ik had mijn richtingaanwijzer aangezet en ging invoegen, ik zag de auto met hoge snelheid aankomen, maar als ik die voorbij had moeten laten, kon ik niet meer invoegen. Daarom zette ik deze ervoor. Er was voor die automobilist trouwens voldoende tijd om af te remmen, maar besloot op het laatste moment vol in de blokken te gaan en daarna te seinen met groot licht.'

Natuurlijk zit aan beide kanten een nogal subjectieve waarneming, maar bij ons is de chauffeur in principe altijd in het voordeel. Geen idee hoe het bij andere transporteurs werkt, maar hier valt men zijn eigen personeel niet af.

Ik heb zelf nog nooit een telefoontje over mijn rijgedrag gehad (het telefoonnummer staat duidelijk aan beide zijden van de trekker, dus daar ligt het ook niet aan.)

ik herken mijzelf in het filmpje niet, vandaar dat ik ook nooit gezeik zou krijgen.
pi_127818344
quote:
Toch zou ik graag het volledige filmpje willen zien. Gewoon voor de beeldvorming van jou als chauffeur. D'r staat toch geen audio op, dus daar hoef je het niet voor te laten.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:26:21 #264
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127819621
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 07:28 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Toch zou ik graag het volledige filmpje willen zien. Gewoon voor de beeldvorming van jou als chauffeur. D'r staat toch geen audio op, dus daar hoef je het niet voor te laten.
pi_127819832
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:26 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

bizar.. Waarom remde je trouwens niet zodat hij alsnog voorlangs kon?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:37:51 #266
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_127819836
quote:

[..]

Ik snap niet waarom je dat busje niet gewoon even de ruimte geeft om ertussen te komen. Ik bedoel, als jij daar had gereden en je nadert die vrachtwagen, dan zou je het ook fijn gevonden hebben dat hij jou er even tussen had gelaten. Is toch een kleine moeite?

Niet dat je geen gelijk hebt in dit verhaal, hij is fout, maar het is in het verkeer ook wel een beetje geven en nemen. Net zoals dat verhaal hierboven van mensen die alvast hun knipperlicht uitzetten. Dat doe ik ook altijd op 3-baanswegen, want dan kan degene op de 2e baan even opschuiven naar de 3e baan en hoef ik niet van m'n cruise control af voor de vrachtwagen die ik nader. Mega irritant als mensen dat signaal niet oppakken en stug naast je blijven rijden met 2 km/h snelheidsverschil en je dus moet remmen, terwijl dat niet nodig is.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:40:59 #267
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127819870
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:37 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je dat busje niet gewoon even de ruimte geeft om ertussen te komen. Ik bedoel, als jij daar had gereden en je nadert die vrachtwagen, dan zou je het ook fijn gevonden hebben dat hij jou er even tussen had gelaten. Is toch een kleine moeite?

Niet dat je geen gelijk hebt in dit verhaal, hij is fout, maar het is in het verkeer ook wel een beetje geven en nemen. Net zoals dat verhaal hierboven van mensen die alvast hun knipperlicht uitzetten. Dat doe ik ook altijd op 3-baanswegen, want dan kan degene op de 2e baan even opschuiven naar de 3e baan en hoef ik niet van m'n cruise control af voor de vrachtwagen die ik nader. Mega irritant als mensen dat signaal niet oppakken en stug naast je blijven rijden met 2 km/h snelheidsverschil en je dus moet remmen, terwijl dat niet nodig is.
Ten eerste had hij achter mij kunnen aansluiten. en Omdat ik zoiets had van: ik rij hier en richting aangeven betekend niet automatisch dat je er tussen kan dus je wacht maar even..maar toen kwam hij al op mijn baan.
pi_127819898
quote:

[..]

He jammer, t filmpje stopt net op t moment dat je in die vrachtwagen crasht :PAnyway, er valt weinig aan te merken op deze rit, op t iets te dicht op die Volvo zitten na dan. Dit mag ook wel eens gezegd worden.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:43:22 #269
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127819903
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:42 schreef DW457 het volgende:

[..]

He jammer, t filmpje stopt net op t moment dat je in die vrachtwagen crasht :PAnyway, er valt weinig aan te merken op deze rit, op t iets te dicht op die Volvo zitten na dan. Dit mag ook wel eens gezegd worden.
De rest van die stoet reed allemaal zo dicht op elkaar.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:43:35 #270
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_127819906
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:40 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Omdat ik zoiets had van: ik rij hier en richting aangeven betekend niet automatisch dat je er tussen kan dus je wacht maar even..maar toen kwam hij al op mijn baan.
Je ziet al dat hij de vrachtwagen nadert, als je een moment van je gas afgaat is het gat voor je groot genoeg dat hij ertussen kan voegen. Je rijdt toch in een file op de 2e baan, dus één auto meer of minder. :P

Stukje geven en nemen vind ik dat. Verder niks te zaniken op je rijstijl, maar is puur dat momentje analyseren.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:47:20 #271
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127819951
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:43 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Je ziet al dat hij de vrachtwagen nadert, als je een moment van je gas afgaat is het gat voor je groot genoeg dat hij ertussen kan voegen. Je rijdt toch in een file op de 2e baan, dus één auto meer of minder. :P

Stukje geven en nemen vind ik dat. Verder niks te zaniken op je rijstijl, maar is puur dat momentje analyseren.
Nee hij past zich maar aan...hij moet wachten op een gaatje..ik ben niet verplicht die te creëren. Als ik iedereen voor moet gaan laten kom ik nooit thuis
  zaterdag 15 juni 2013 @ 10:49:58 #272
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_127819984
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:47 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Nee hij past zich maar aan...hij moet wachten op een gaatje..ik ben niet verplicht die te creëren. Als ik iedereen voor moet gaan laten kom ik nooit thuis

Ben jij er ook zo eentje die me er niet tussen laat als ik op het laatste moment pas ga ritsen?
pi_127820442
Wat kan ik mij irriteren aan klevende automobilisten terwijl het overduidelijk is dat er auto's voor mij rijden en de max snelheid gewoon niet sneller is dan 120. Vraag mij echt af wat zulke idioten bezielt om dan bijna bovenop mijn bumper te zitten.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:24:00 #274
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_127820614
quote:

[..]

Op dit filmpje vind ik het zelfs nog extra asociaal van dat busje. Iedereen gaat op tijd naar links en hij meent nog tot het eind iedereen voorbij te rijden en hem er dan tussen te persen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_127820735
Momenteel hoerenweer @A6 , why in god's name moet iedereen continu op de rem trappen en zijn er mensen die hun verlichting niet gebruiken :(
  zaterdag 15 juni 2013 @ 11:39:24 #276
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_127820940

Zo is het weer nu. En nog bosjes mensen die zonder brandende verlichting rijden...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_127821252
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Dus...?
  zaterdag 15 juni 2013 @ 12:00:14 #278
318842 Descendent
pi_127821326
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:24 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Op dit filmpje vind ik het zelfs nog extra asociaal van dat busje. Iedereen gaat op tijd naar links en hij meent nog tot het eind iedereen voorbij te rijden en hem er dan tussen te persen.
Dat dus.
  FOK!fotograaf zaterdag 15 juni 2013 @ 12:16:24 #279
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_127821677
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:49 schreef BigSmurf het volgende:
Ben jij er ook zo eentje die me er niet tussen laat als ik op het laatste moment pas ga ritsen?
Ritsen moet je pas aan het einde doen. Maarja, Niemand in Nederland snapt dat en iedereen kiest een ander moment, waardoor je die opstoppingen dan krijgt. Zou iedereen keurig na het bordje: "Ritsen vanaf hier" pas gaan ritsen en telkens om en om een auto pakken, dan blijft het autoverkeer prima doorrijden (tenzij echt file).
The summer is magic!

zaterdag 15 juni 2013 @ 12:20:01 #280
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_127821766
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:16 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Ritsen moet je pas aan het einde doen. Maarja, Niemand in Nederland snapt dat en iedereen kiest een ander moment, waardoor je die opstoppingen dan krijgt. Zou iedereen keurig na het bordje: "Ritsen vanaf hier" pas gaan ritsen en telkens om en om een auto pakken, dan blijft het autoverkeer prima doorrijden (tenzij echt file).
Exacto. :Y
pi_127824882
Wat is dat toch voor debiel gedrag dat men met 80 voor je wil invoegen, en daarna pas optrekt? Ik kan echt niet altijd naar links opschuiven om ruimte te maken hoor.. vaak zou ik het daar alleen maar lastiger mee maken voor iedereen behalve de invoeger.

Gewoon eerst snelheid maken, kijken of je harder of zachter moet om niemand tot last te zijn en dan pas invoegen. Dat is hoe het hoort.
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_127824980
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:23 schreef powerflux het volgende:
Wat is dat toch voor debiel gedrag dat men met 80 voor je wil invoegen, en daarna pas optrekt? Ik kan echt niet altijd naar links opschuiven om ruimte te maken hoor.. vaak zou ik het daar alleen maar lastiger mee maken voor iedereen behalve de invoeger.

Gewoon eerst snelheid maken, kijken of je harder of zachter moet om niemand tot last te zijn en dan pas invoegen. Dat is hoe het hoort.
Hey kloothommel, weet je wel hoe snel je door de invoegstrook heen bent als je met 130 probeert in te voegen..
pi_127825020
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hey kloothommel, weet je wel hoe snel je door de invoegstrook heen bent als je met 130 probeert in te voegen..
pi_127825073
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:26 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat is dus ook prima. met mensen die met 130 erbij komen en doorschuiven naar links heb ik echt geen enkel probleem. Vaak is het echter niet nodig. Wat wel zo is, is dat 80 VEEL TE LANGZAAM is om mee in te voegen voor een personenauto. Zeker als daarna blijkt dat ze wel degelijk sneller kunnen.

http://www.vananaarbeter.(...)elheid/#.UbxdKpzfXzo

Kern is: aanpassen aan de snelheid van het verkeer waartussen je wil invoegen. Zelfs jij snapt dat.
pi_127825231
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:30 schreef powerflux het volgende:

[..]

Dat is dus ook prima. met mensen die met 130 erbij komen en doorschuiven naar links heb ik echt geen enkel probleem. Vaak is het echter niet nodig. Wat wel zo is, is dat 80 VEEL TE LANGZAAM is om mee in te voegen voor een personenauto. Zeker als daarna blijkt dat ze wel degelijk sneller kunnen.

http://www.vananaarbeter.(...)elheid/#.UbxdKpzfXzo

Kern is: aanpassen aan de snelheid van het verkeer waartussen je wil invoegen. Zelfs jij snapt dat.
Ik begrijp het wel. Maar het is ook wel zo netjes om naar links te gaan als de linkerbaan leeg is en je ziet iemand aankomen. Er zitten wat korte invoegstroken tussen hoor. Zoals deze:
http://goo.gl/maps/bQBDb
Ik hoef hier zelf gelukkig nooit in te voegen, maar zie er letterlijk DAGELIJKS mensen stil komen te staan omdat mensen niet gewoon ff naar links gaan.
pi_127825458
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:36 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel. Maar het is ook wel zo netjes om naar links te gaan als de linkerbaan leeg is en je ziet iemand aankomen. Er zitten wat korte invoegstroken tussen hoor. Zoals deze:
http://goo.gl/maps/bQBDb
Ik hoef hier zelf gelukkig nooit in te voegen, maar zie er letterlijk DAGELIJKS mensen stil komen te staan omdat mensen niet gewoon ff naar links gaan.
ik heb het over de situatie dat naar links op schuiven voor mij niet mogelijk is en/of er nog zat ruimte over is op die strook voor de invoeger. AWaarbij de keus om met 80 of minder in te voegen echt onbegrijpelijk is. De reden dat ik er over klaag is dat ik het steeds vaker zie en meemaak.

vrachtwagens zijn uiteraard uitgesloten van deze klacht, die kunnen nou eenmaal minder vlot optrekken.
pi_127825924
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:44 schreef powerflux het volgende:

[..]

ik heb het over de situatie dat naar links op schuiven voor mij niet mogelijk is en/of er nog zat ruimte over is op die strook voor de invoeger. AWaarbij de keus om met 80 of minder in te voegen echt onbegrijpelijk is. De reden dat ik er over klaag is dat ik het steeds vaker zie en meemaak.

In dat geval begrijp ik je volkomen.
Ik wil alleen nog toevoegen dat het voor de bereider van de hoofdweg vaak heel anders in te schatten is hoe lang een invoegstrook is. Zoals dat linkje hierboven. Daar rij ik regelmatig. Dan rijd er een gigantische stoet op de rechterbaan, allemaal 80. Linkerbaan is leeg. Vervolgens komen invoegers stil te staan omdat de strook zo kort is. Dat hebben de mensen op de hoofdbaan blijkbaar niet door.. Ik wel dus ga naar links, dat zou iedereen moeten doen.
pi_127825932
quote:

[..]

Buiten het feit dat jouw camera blijkbaar knipt op 4:44 klopt het aardig met mijn verwachting. Cruisecontrol (of een vaste rechtervoet). overal sneller dan Vmax. Bumperkleven. maar wel oplettend.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:43 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ja, hullie, zullie en ik doe niks fout.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:42:40 #289
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127827254
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:00 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Buiten het feit dat jouw camera blijkbaar knipt op 4:44 klopt het aardig met mijn verwachting. Cruisecontrol (of een vaste rechtervoet). overal sneller dan Vmax. Bumperkleven. maar wel oplettend.

[..]

Ja, hullie, zullie en ik doe niks fout.
Vaste rechtervoet. harder van V max? Ik reed 120 en werd daar lekker ingehaald overal hoor.
pi_127827316
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:23 schreef powerflux het volgende:
Bijna goed. *Eerst* kijken hoe hard of zacht je moet om ergens tussen te kunnen (en dat kan je vaak al zien lang voordat je daadwerkelijk op de invoegstrook zit), daarna je snelheid aanpassen, en dan netjes richting aangeven invoegen. Niet eerst gassen en dan maar eens kijken hoe je uitkomt.
  zaterdag 15 juni 2013 @ 15:47:14 #291
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127827390
Ben overigens net gebeld door Feenstra. Ze meldden even dat de betreffende bestuurder is aangesproken op zijn rijgedrag en ze waren blij met de beelden omdat ze hem die konden laten zien. E nogmaals excuses.
pi_127827850
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:14 schreef HiddenResponse het volgende:
Wat kan ik mij irriteren aan klevende automobilisten terwijl het overduidelijk is dat er auto's voor mij rijden en de max snelheid gewoon niet sneller is dan 120. Vraag mij echt af wat zulke idioten bezielt om dan bijna bovenop mijn bumper te zitten.
Moet je je rempedaal zó intrappen dat je remlichten wel gaan branden, maar je niet daadwerkelijk remt. Dan zijn ze zo weg. :)
pi_127828934
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:39 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]

Zo is het weer nu. En nog bosjes mensen die zonder brandende verlichting rijden...
Die zullen dan wel net uit het zuiden des lands komen.

Strálende zon, heerlijk warm en een lekker zomers briesje O+

Net nog een figuur dat bij een stoplicht voorsorteerde naar links. Ik moest rechtdoor, dus haalde rechts in op de voorsoorteerstrook, wat gewoon mag. Komt ie ineens weer naar rechts :') Mafkees. Uiteindelijk komt ie achter me uit, zie ik hem in de spiegel 'nee' schudden. Alsof het mijn schuld is dat hij het richtingsgevoel van een natte krant heeft :')
pi_127829303
Mafkees van plafondwereld.com die bumper gaat kleven terwijl je drie stroken zij aan zij rijdt en je dus nergens heen kan :') ik snap dat soort mongolen nooit
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:52:01 #295
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127830754
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 15:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ben overigens net gebeld door Feenstra. Ze meldden even dat de betreffende bestuurder is aangesproken op zijn rijgedrag en ze waren blij met de beelden omdat ze hem die konden laten zien. E nogmaals excuses.
*O*
pi_127832487
Netjes van Feenstra. Blijf je er bij dat je toch je contract nu wilt beëindigen? Wat voor type chauffeur was het eigenlijk? Ik vind dat veel busjes agressief rijden. Hard en bumperkleven, zelfs die kleine vrachtwagentjes of auto's met aanhanger....
  zaterdag 15 juni 2013 @ 19:51:38 #297
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127833943
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 19:00 schreef Balpenn het volgende:
Netjes van Feenstra. Blijf je er bij dat je toch je contract nu wilt beëindigen? Wat voor type chauffeur was het eigenlijk? Ik vind dat veel busjes agressief rijden. Hard en bumperkleven, zelfs die kleine vrachtwagentjes of auto's met aanhanger....
Wel bijzonder eigenlijk, 9 van de 10 busjes rijden met reclame erop maar daar houden ze gezien het rijgedrag vaak geen rekening mee (geldt natuurlijk niet voor iedereen)
pi_127835531
9 v/d 10 busjes die ik te hard, agressief zie rijden hebben geen tekst maar wel vaak bullbar of iets aan de binnenspiegel of lichtmetaal óf mistlampen aan (want stoer).
pi_127897978
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:39 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]

En jij denkt dat het zoveel uitmaakt met dit weer? :@
  maandag 17 juni 2013 @ 13:01:25 #300
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_127898549
quote:
15s.gif Op maandag 17 juni 2013 12:46 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En jij denkt dat het zoveel uitmaakt met dit weer? :@
Nu maakt het niet zo heel veel uit nee. Hoewel, met een donkere zonnebril op zie je wel degelijk een groot verschil. Maar goed, zaterdag was het ff anders he, qua weer...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 17 juni 2013 @ 18:23:09 #301
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127911926
Mooie afsluiter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: