Klopt, weet ik ook wel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Geen aanwijzing betekent over het algemeen gewoon dat je rechtdoor moet gaan tot de volgende aanwijzing
Dat klopt. Misschien eens een navigatiesysteem aanschaffenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, weet ik ook wel.
Maar rechtdoor op een splitsing zoals ik noemde is in de regel een minder goed idee.
Heb ik wel maar die ligt in de auto en kan ik niet op de motor monteren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:39 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat klopt. Misschien eens een navigatiesysteem aanschaffen
Ik had van de week een haar-in-model-doende-bumperklevende-man-in-een-audi achter me.quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef IceDustbin2 het volgende:
Vandaag weer zo'n make-up-doende-links-rijdende-vrouw-in-te-grote-auto-van-haar-man rechts ingehaald. Wordt er soms zo moe van als ze dan ook niet reageren op groot licht enzo :/
Waarom draag jij rare lippenstift? En ga dan ook gewoon naar rechts joh.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:05 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Ik had van de week een haar-in-model-doende-bumperklevende-man-in-een-audi achter me.
Deze latente gelijkaardende man is toch wel een aantal minuten bezig geweest om zijn haar in model te brengen door in de achteruitkijkspiegel te kijken tijdens het rijden.![]()
Ik kan je vertellen, dat ziet er niet uit.
Je kan t beter helemaal niet doen en goed voorbereid op weg gaan. Moet je toch wat opzoeken, zet m dan aan de kant of bij een benzinepomp o.i.d..quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil nog wel eens heel gauw iets op mijn mobiel doen als het echt niet anders kan tijdens het rijden, zoals opzoeken welke afslag ik moet hebben (waze die perongelijk uit is gegaan oid).
Maar ik merk dat ook al doe ik dat maar 10 seconden, het erg afleidend is voor het sturen enz, dus ik doe het niet met plezier.
MAAR 10 seconden?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil nog wel eens heel gauw iets op mijn mobiel doen als het echt niet anders kan tijdens het rijden, zoals opzoeken welke afslag ik moet hebben (waze die perongelijk uit is gegaan oid).
Maar ik merk dat ook al doe ik dat maar 10 seconden, het erg afleidend is voor het sturen enz, dus ik doe het niet met plezier.
Ik doe het heel af en toe, alleen hou ik dan wel gewoon de telefoon tegen het stuur en niet zo sneaky in mijn schoot. Verder dan even een berichtje lezen of de navigatie aanzwengelen gaat dat niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef delano.888 het volgende:
I know, maar ik had bijvoorbeeld een keer dat ik een lange rit maakte in onbekend gebied, daarbij was op 1 of andere manier waze vanzelf afgesloten, en die moest ik gauw herstarten (ik had de telefoon toen nog niet in een standaard, nu wel) als ik dat niet tijdens het rijden had gedaan had ik de afslag gemist en vele kilometers om moeten rijden. Ja sorry, dan maar even een paar seconden de telefoon bedienen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:30 schreef DW457 het volgende:
[..]
Je kan t beter helemaal niet doen en goed voorbereid op weg gaan. Moet je toch wat opzoeken, zet m dan aan de kant of bij een benzinepomp o.i.d..
Waarom? Daarom!
Ik neem me altijd voor dat soort figuren te negeren, daar zitten er te veel van op de wegquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef Descendent het volgende:
Rond de 40 zijnde typisch blond wijf in BMW X5 die naar mij flitst terwijl ik in een treintje zit dat een vrachtwagen inhaalt; tja ik kan nu eenmaal NIET door mijn voorgangers heen achterlijke... #@^&![]()
(flitsen behalve wanneer iemand echt totaal niet opschiet is sowieso erg)
Nog een irritatie: USB stick (met muziek voor autoradio) vergeten terwijl Edwin Evers op de radio is.....![]()
Spotify ftw.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef Descendent het volgende:
Rond de 40 zijnde typisch blond wijf in BMW X5 die naar mij flitst terwijl ik in een treintje zit dat een vrachtwagen inhaalt; tja ik kan nu eenmaal NIET door mijn voorgangers heen achterlijke... #@^&![]()
(flitsen behalve wanneer iemand echt totaal niet opschiet is sowieso erg)
Nog een irritatie: USB stick (met muziek voor autoradio) vergeten terwijl Edwin Evers op de radio is.....![]()
Deel eerst maar even met ons.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:18 schreef totalvamp het volgende:
Weet iemand hier of je videobeelden bij de politie kan afgeven zodat iemand opgepakt kan worden voor gevaarlijk rijgedrag?
Ik heb hier toch een video... echt wtf.
Ben hem momenteel van mijn SD-kaart aan het halen en daarna ff het stuk eruit knippenquote:
Dan blijf ik nog even wakker, ben benieuwd! Hoe heb je dat eigenlijk gefilmd? Dashboard camera ofzo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ben hem momenteel van mijn SD-kaart aan het halen en daarna ff het stuk eruit knippenverwacht hem binnen een half uurtje mocht het mee zitten
Ja inderdaad, ik ben hem nu aant exporteren uit Adobequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef DDriver het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even wakker, ben benieuwd! Hoe heb je dat eigenlijk gefilmd? Dashboard camera ofzo?
Ik zal het filmpje in deze post zetten als youtube een beetje opschiet met uploaden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd naar dat filmpje![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef DDriver het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog even wakker, ben benieuwd! Hoe heb je dat eigenlijk gefilmd? Dashboard camera ofzo?
zie hierbovenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd naar dat filmpje![]()
Ik vind die BMW´ers nog het minst erg denk ik (Oké, die X5 snap ik). Zo te zien was je omgeven door chauffeurs die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. De A6 en Leon in het begin nog wel het ergst. Educatieve Maatregel Gedrag zal voor hun een goede zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben hem nu aant exporteren uit AdobeNog 5 minuten en dan moet ik hem ook nog uploaden
dus misschien kun je beter naar bed toe
[..]
Ik zal het filmpje in deze post zetten als youtube een beetje opschiet met uploaden.
Filmpje is klaar
Mwa die BMW rijder ging voor ons rijden op de brug en reed 50 en hield iedereen op, je hoort me ook "wtf gek" zeggenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef DDriver het volgende:
[..]
Ik vind die BMW´ers nog het minst erg denk ik (Oké, die X5 snap ik). Zo te zien was je omgeven door chauffeurs die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. De A6 en Leon in het begin nog wel het ergst. Educatieve Maatregel Gedrag zal voor hun een goede zijn.
Daarnaast denk ik dat je er bij de politie vrij weinig mee kan
Volgens mij is je uitlaat ook nog eens lekquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Mwa die BMW rijder ging voor ons rijden op de brug en reed 50 en hield iedereen op, je hoort me ook "wtf gek" zeggen
Stelletje idioten
Blitz Nur Spec R zonder demperquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Volgens mij is je uitlaat ook nog eens lek
Behalve die 2 homo's die door rood knallen weinig boeiends dat filmpje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben hem nu aant exporteren uit AdobeNog 5 minuten en dan moet ik hem ook nog uploaden
dus misschien kun je beter naar bed toe
[..]
Ik zal het filmpje in deze post zetten als youtube een beetje opschiet met uploaden.
Filmpje is klaar
volgens mij moet je dan nog eens goed kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Behalve die 2 homo's die door rood knallen weinig boeiends dat filmpje.
Misschien dat sterretje in je raam eens laten fixen?
Wat ben je voor een idioot. Met iedereen een sprintje willen trekken... Sneu gedoe. Die andere bestuurders zaten waarschijnlijk met een huillach in de auto te kijken hoe jij je aan het uitsloven wasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:31 schreef daNpy het volgende:
Gisteren een hoop pussy's op de weg
Als eerste een Audi rijder die vond dat de linkerbaan van hem was. En daar dus lekker reed met 60-65, precies even hard als het verkeer rechts. Gelukkig was ik met de motor dus ik kon er wel voorbij
Vervolgens een gast in een Porsche. Denk die wil wel ff een sprintje trekken, maar nee. Waarom heb je dan een Porsche..
En dan rijdt er achter me een Corvette welke dichterbij komt in de spiegel. Nog even ingehouden zodat we samen de bocht door konden. Tikkie terug, gas erop en plat (voor zover ik dat kan) na de bocht geen Corvette meer te zien
Daarna nog een blokkie om geweest met de Golf. Motorrijder die al bijna van zijn fiets valt bij het stoppen voor een stoplicht, samen met een maat van hem ook geen zin in een sprintje
En al laatste een gozer in een Tiguan die aan het smsen was en het verkeer om zich heen compleet negeerde, 2x moeten toeteren om te zorgen dat hij begreep wat groen licht betekende.
5x door rood, 4x fout voorsorteren, TS die niet wegrijdt bij groen, x5 en 5 serie brengen de clio in gevaar, de x5 gaat verder met de volvo, Transporter die spookrijdt. Boeiend genoeg.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Behalve die 2 homo's die door rood knallen weinig boeiends dat filmpje.
Ik reed expres niet weg omdat ik achter me er nog meer zag aankomen. Dalijk zitten ze op me, dus ik wachtte even erop.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:39 schreef OEM het volgende:
[..]
5x door rood, 4x fout voorsorteren, TS die niet wegrijdt bij groen, x5 en 5 serie brengen de clio in gevaar, de x5 gaat verder met de volvo, Transporter die spookrijdt. Boeiend genoeg.
Zelf knipper je 3x niet (inhalen/uitvoegen/afslaan) dus dan moet je ook niet over anderen lullen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:39 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik reed expres niet weg omdat ik achter me er nog meer zag aankomen. Dalijk zitten ze op me, dus ik wachtte even erop.
Maar inderdaad in 1 minuut gigantisch veel overtredingen
Dat kun je ook echt zien in de videoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En je knippert zelf niet eens bij het inhalen/uitvoegen, dus je hebt geen recht van spreken.
Nee, als je had geknipperd had je het indicator geluidje wel gehoord.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:37 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Dat kun je ook echt zien in de videomijn knipperlichten zitten niet op me motorkap
Ja dat hoor je echt over het trillen van de mic en mijn uitlaatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee lul, als je had geknipperd had je het indicator geluidje wel gehoord.
Je had dat geluidje echt wel minimaal 1x gehoord in de 3x dat je had moeten knipperen. Ik hoor hem nergens. Geloof dr geen zak van dat je ergens hebt geknipperd in die video.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja dat hoor je echt over het trillen van de mic en mijn uitlaatdaarnaast klik ik hem niet door maar hou ik hem halverwege en laat dan weer los. Je doet aannames die kant nog wal rake.
Misschien toen ik stilstond ja dan snap ik het. Ik knipper altijd, zelfs op een lege weg uit automatisme.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je had dat geluidje echt wel minimaal 1x gehoord in de 3x dat je had moeten knipperen. Ik hoor hem nergens. Geloof dr geen zak van dat je ergens hebt geknipperd in die video.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:40 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat ben je voor een idioot. Met iedereen een sprintje willen trekken... Sneu gedoe. Die andere bestuurders zaten waarschijnlijk met een huillach in de auto te kijken hoe jij je aan het uitsloven was
ruzie thuis?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je had dat geluidje echt wel minimaal 1x gehoord in de 3x dat je had moeten knipperen. Ik hoor hem nergens. Geloof dr geen zak van dat je ergens hebt geknipperd in die video.
Noch. Kant noch wal raken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ja dat hoor je echt over het trillen van de mic en mijn uitlaatdaarnaast klik ik hem niet door maar hou ik hem halverwege en laat dan weer los. Je doet aannames die kant nog wal rake.
Indicatoren hoef je niet gelijk goed te kunnen horen in een filmpje, de ene knipperrelais gaat harder dan de andere.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef delano.888 het volgende:
Omdat ik logisch nadenk (in tegenstelling tot sommige hier) moet ik gelijk afkoelen en heb ik ruzie thuis? Neehoor, niks aan de hand hier. Maar iemand die zelf niet knippert moet niet zeuren over anderen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:31 schreef daNpy het volgende:
Gisteren een hoop pussy's op de weg
Als eerste een Audi rijder die vond dat de linkerbaan van hem was. En daar dus lekker reed met 60-65, precies even hard als het verkeer rechts. Gelukkig was ik met de motor dus ik kon er wel voorbij
Vervolgens een gast in een Porsche. Denk die wil wel ff een sprintje trekken, maar nee. Waarom heb je dan een Porsche..
En dan rijdt er achter me een Corvette welke dichterbij komt in de spiegel. Nog even ingehouden zodat we samen de bocht door konden. Tikkie terug, gas erop en plat (voor zover ik dat kan) na de bocht geen Corvette meer te zien
Daarna nog een blokkie om geweest met de Golf. Motorrijder die al bijna van zijn fiets valt bij het stoppen voor een stoplicht, samen met een maat van hem ook geen zin in een sprintje
En al laatste een gozer in een Tiguan die aan het smsen was en het verkeer om zich heen compleet negeerde, 2x moeten toeteren om te zorgen dat hij begreep wat groen licht betekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |