abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker donderdag 6 juni 2013 @ 15:34:47 #1
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127484134
Gebruik de reeks browser maar om de historie te zoeken, bijhouden gebeurt niet meer.

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang verlenende mensen.

Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.

130322_50937_Rijbaan.gif

[warning]Voor rellen, trollen of schelden in dit topic worden vanaf heden streng notes uitgedeeld.

>> Kun je je niet gedragen of beheersen? Klik dan gerust dit topic weg <<
[/warning]
Tevens -purist.
  Spellchecker donderdag 6 juni 2013 @ 15:36:43 #2
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127484213
Nee maar, je kunt tegenwoordig zowaar nieuwe delen openen via de mobiele forumversie :+
Tevens -purist.
pi_127484230
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:31 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Geen aanwijzing betekent over het algemeen gewoon dat je rechtdoor moet gaan tot de volgende aanwijzing ;)
Klopt, weet ik ook wel.
Maar rechtdoor op een splitsing zoals ik noemde is in de regel een minder goed idee. ;)
  Spellchecker donderdag 6 juni 2013 @ 15:39:51 #4
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127484318
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:37 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klopt, weet ik ook wel.
Maar rechtdoor op een splitsing zoals ik noemde is in de regel een minder goed idee. ;)
Dat klopt. Misschien eens een navigatiesysteem aanschaffen :P
Tevens -purist.
pi_127484439
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:39 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat klopt. Misschien eens een navigatiesysteem aanschaffen :P
Heb ik wel maar die ligt in de auto en kan ik niet op de motor monteren. :P

Maar serieus, zou toch normaal zijn om de omleiding aan te geven tot aan een bekend stukje weg?
Kijk, iedere Nederlander wordt geacht de wet te kennen of lees ik dat verkeerd en zou er moeten staan: Iedere Nederlander wordt geacht de weg te kennen?
pi_127485227
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 11:01 schreef IceDustbin2 het volgende:
Vandaag weer zo'n make-up-doende-links-rijdende-vrouw-in-te-grote-auto-van-haar-man rechts ingehaald. Wordt er soms zo moe van als ze dan ook niet reageren op groot licht enzo :/
Ik had van de week een haar-in-model-doende-bumperklevende-man-in-een-audi achter me.
Deze latente gelijkaardende man is toch wel een aantal minuten bezig geweest om zijn haar in model te brengen door in de achteruitkijkspiegel te kijken tijdens het rijden. |:(

Ik kan je vertellen, dat ziet er niet uit.
pi_127485280
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:05 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Ik had van de week een haar-in-model-doende-bumperklevende-man-in-een-audi achter me.
Deze latente gelijkaardende man is toch wel een aantal minuten bezig geweest om zijn haar in model te brengen door in de achteruitkijkspiegel te kijken tijdens het rijden. |:(

Ik kan je vertellen, dat ziet er niet uit.
Waarom draag jij rare lippenstift? En ga dan ook gewoon naar rechts joh.

Ik moest m'n haar toch netjes doen voor het belangrijke gesprek wat ik had. Daarom had ik de audi gehuurd voor een dag :D

OT: nooit gesnapt dat mensen zichzelf opmaken in de auto.. of uberhaupt iets anders doen dan autorijden tijdens het autorijden.
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_127485322
Ik wil nog wel eens heel gauw iets op mijn mobiel doen als het echt niet anders kan tijdens het rijden, zoals opzoeken welke afslag ik moet hebben (waze die perongelijk uit is gegaan oid).
Maar ik merk dat ook al doe ik dat maar 10 seconden, het erg afleidend is voor het sturen enz, dus ik doe het niet met plezier.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_127486096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil nog wel eens heel gauw iets op mijn mobiel doen als het echt niet anders kan tijdens het rijden, zoals opzoeken welke afslag ik moet hebben (waze die perongelijk uit is gegaan oid).
Maar ik merk dat ook al doe ik dat maar 10 seconden, het erg afleidend is voor het sturen enz, dus ik doe het niet met plezier.
Je kan t beter helemaal niet doen en goed voorbereid op weg gaan. Moet je toch wat opzoeken, zet m dan aan de kant of bij een benzinepomp o.i.d..

Waarom? Daarom!
pi_127486172
Ik moet zeggen dat ik op lange ritten best wel eens een blikje cola wegwerk terwijl ik rij :@
pi_127486620
quote:
MAAR 10 seconden?
Reken zelf eens uit hoeveel meter dat is bij 120 km/h als je wil?
pi_127487076
quote:
Ik doe het heel af en toe, alleen hou ik dan wel gewoon de telefoon tegen het stuur en niet zo sneaky in mijn schoot. Verder dan even een berichtje lezen of de navigatie aanzwengelen gaat dat niet.

Toch ben ik in de auto altijd met andere dingen bezig, betrap ik mezelf vaak op. Kop niet bij de weg, beetje rondkijken, rommelen tussen zooi die op de stoel naast me ligt, etcetera. Op de motor ben ik oneindig veel scherper dan in de auto.. Maar daar heb je ook vrijwel niks om je door af te laten leiden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 6 juni 2013 @ 21:13:42 #13
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_127496155
Rond de 40 zijnde typisch blond wijf in BMW X5 die naar mij flitst terwijl ik in een treintje zit dat een vrachtwagen inhaalt; tja ik kan nu eenmaal NIET door mijn voorgangers heen achterlijke... #@^& :')
(flitsen behalve wanneer iemand echt totaal niet opschiet is sowieso erg :') )

Nog een irritatie: USB stick (met muziek voor autoradio) vergeten terwijl Edwin Evers op de radio is..... :{w
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_127496941
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:30 schreef DW457 het volgende:

[..]

Je kan t beter helemaal niet doen en goed voorbereid op weg gaan. Moet je toch wat opzoeken, zet m dan aan de kant of bij een benzinepomp o.i.d..

Waarom? Daarom!
I know, maar ik had bijvoorbeeld een keer dat ik een lange rit maakte in onbekend gebied, daarbij was op 1 of andere manier waze vanzelf afgesloten, en die moest ik gauw herstarten (ik had de telefoon toen nog niet in een standaard, nu wel) als ik dat niet tijdens het rijden had gedaan had ik de afslag gemist en vele kilometers om moeten rijden. Ja sorry, dan maar even een paar seconden de telefoon bedienen.
pi_127499161
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef Descendent het volgende:
Rond de 40 zijnde typisch blond wijf in BMW X5 die naar mij flitst terwijl ik in een treintje zit dat een vrachtwagen inhaalt; tja ik kan nu eenmaal NIET door mijn voorgangers heen achterlijke... #@^& :')

Nog een irritatie: USB stick (met muziek voor autoradio) vergeten terwijl Edwin Evers op de radio is..... :{w
Ik neem me altijd voor dat soort figuren te negeren, daar zitten er te veel van op de weg ;(

Oja, Edwin Evers ^O^ En ontvangt jouw radio alleen 538? :P
pi_127500395
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2013 21:13 schreef Descendent het volgende:

Spotify ftw. ^O^
pi_127503277
Weet iemand hier of je videobeelden bij de politie kan afgeven zodat iemand opgepakt kan worden voor gevaarlijk rijgedrag?
Ik heb hier toch een video... echt wtf.
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:20:47 #18
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127503354
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:18 schreef totalvamp het volgende:
Weet iemand hier of je videobeelden bij de politie kan afgeven zodat iemand opgepakt kan worden voor gevaarlijk rijgedrag?
Ik heb hier toch een video... echt wtf.
Deel eerst maar even met ons.
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
pi_127503447
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:20 schreef DDriver het volgende:

[..]

Deel eerst maar even met ons.
Ben hem momenteel van mijn SD-kaart aan het halen en daarna ff het stuk eruit knippen :P verwacht hem binnen een half uurtje mocht het mee zitten :')
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:26:45 #20
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127503632
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ben hem momenteel van mijn SD-kaart aan het halen en daarna ff het stuk eruit knippen :P verwacht hem binnen een half uurtje mocht het mee zitten :')
Dan blijf ik nog even wakker, ben benieuwd! Hoe heb je dat eigenlijk gefilmd? Dashboard camera ofzo?
pi_127503987
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef DDriver het volgende:

[..]

Dan blijf ik nog even wakker, ben benieuwd! Hoe heb je dat eigenlijk gefilmd? Dashboard camera ofzo?
Ja inderdaad, ik ben hem nu aant exporteren uit Adobe :P Nog 5 minuten en dan moet ik hem ook nog uploaden ;( dus misschien kun je beter naar bed toe :P
quote:
19s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nu ben ik ook benieuwd naar dat filmpje :D :@
Ik zal het filmpje in deze post zetten als youtube een beetje opschiet met uploaden.

Filmpje is klaar :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 23:51:33 ]
pi_127504133
Brutal. Fucking. Metal.
pi_127505089
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef DDriver het volgende:

[..]

quote:
19s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
zie hierboven :)
  donderdag 6 juni 2013 @ 23:55:42 #24
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127505102
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ik ben hem nu aant exporteren uit Adobe :P Nog 5 minuten en dan moet ik hem ook nog uploaden ;( dus misschien kun je beter naar bed toe :P

[..]

Ik zal het filmpje in deze post zetten als youtube een beetje opschiet met uploaden.

Ik vind die BMW´ers nog het minst erg denk ik (Oké, die X5 snap ik). Zo te zien was je omgeven door chauffeurs die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. De A6 en Leon in het begin nog wel het ergst. Educatieve Maatregel Gedrag zal voor hun een goede zijn.

Daarnaast denk ik dat je er bij de politie vrij weinig mee kan
pi_127505178
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef DDriver het volgende:

[..]

Ik vind die BMW´ers nog het minst erg denk ik (Oké, die X5 snap ik). Zo te zien was je omgeven door chauffeurs die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen. De A6 en Leon in het begin nog wel het ergst. Educatieve Maatregel Gedrag zal voor hun een goede zijn.

Daarnaast denk ik dat je er bij de politie vrij weinig mee kan
Mwa die BMW rijder ging voor ons rijden op de brug en reed 50 en hield iedereen op, je hoort me ook "wtf gek" zeggen

Stelletje idioten

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2013 23:57:39 ]
pi_127507517
Hoog testosterongehalte in dat filmpje. Zoveel geklungel in een paar minuten ben ik nog niet tegengekomen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Spellchecker vrijdag 7 juni 2013 @ 02:10:27 #27
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127508004
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:57 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Mwa die BMW rijder ging voor ons rijden op de brug en reed 50 en hield iedereen op, je hoort me ook "wtf gek" zeggen

Stelletje idioten
Volgens mij is je uitlaat ook nog eens lek :')
Tevens -purist.
pi_127508219
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 02:10 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Volgens mij is je uitlaat ook nog eens lek :')
Blitz Nur Spec R zonder demper :) aardig geluid met een v6 3L
  vrijdag 7 juni 2013 @ 07:31:17 #29
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_127508687
Gisteren een hoop pussy's op de weg :')
Als eerste een Audi rijder die vond dat de linkerbaan van hem was. En daar dus lekker reed met 60-65, precies even hard als het verkeer rechts. Gelukkig was ik met de motor dus ik kon er wel voorbij O-)
Vervolgens een gast in een Porsche. Denk die wil wel ff een sprintje trekken, maar nee. Waarom heb je dan een Porsche..
En dan rijdt er achter me een Corvette welke dichterbij komt in de spiegel. Nog even ingehouden zodat we samen de bocht door konden. Tikkie terug, gas erop en plat (voor zover ik dat kan :')) na de bocht geen Corvette meer te zien :')

Daarna nog een blokkie om geweest met de Golf. Motorrijder die al bijna van zijn fiets valt bij het stoppen voor een stoplicht, samen met een maat van hem ook geen zin in een sprintje :{
En al laatste een gozer in een Tiguan die aan het smsen was en het verkeer om zich heen compleet negeerde, 2x moeten toeteren om te zorgen dat hij begreep wat groen licht betekende.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_127508779
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef totalvamp het volgende:

[..]

[..]

Behalve die 2 homo's die door rood knallen weinig boeiends dat filmpje.

Misschien dat sterretje in je raam eens laten fixen?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_127510225
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Misschien dat sterretje in je raam eens laten fixen?
volgens mij moet je dan nog eens goed kijken :P
  vrijdag 7 juni 2013 @ 09:40:55 #32
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_127510513
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:31 schreef daNpy het volgende:
Als eerste een Audi rijder die vond dat de linkerbaan van hem was. En daar dus lekker reed met 60-65, precies even hard als het verkeer rechts. Gelukkig was ik met de motor dus ik kon er wel voorbij O-)
Vervolgens een gast in een Porsche. Denk die wil wel ff een sprintje trekken, maar nee. Waarom heb je dan een Porsche..
En dan rijdt er achter me een Corvette welke dichterbij komt in de spiegel. Nog even ingehouden zodat we samen de bocht door konden. Tikkie terug, gas erop en plat (voor zover ik dat kan :')) na de bocht geen Corvette meer te zien :')

Daarna nog een blokkie om geweest met de Golf. Motorrijder die al bijna van zijn fiets valt bij het stoppen voor een stoplicht, samen met een maat van hem ook geen zin in een sprintje :{
En al laatste een gozer in een Tiguan die aan het smsen was en het verkeer om zich heen compleet negeerde, 2x moeten toeteren om te zorgen dat hij begreep wat groen licht betekende.
Wat ben je voor een idioot. Met iedereen een sprintje willen trekken... Sneu gedoe. Die andere bestuurders zaten waarschijnlijk met een huillach in de auto te kijken hoe jij je aan het uitsloven was _O-
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  vrijdag 7 juni 2013 @ 11:39:10 #33
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_127514099
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
5x door rood, 4x fout voorsorteren, TS die niet wegrijdt bij groen, x5 en 5 serie brengen de clio in gevaar, de x5 gaat verder met de volvo, Transporter die spookrijdt. Boeiend genoeg.
pi_127515294
Ondanks het mooie weer en de goede luim vanmorgen vroeg weer een oudje die met rollator bijna op het midden van de weg loopt. |:( Echt,wat bezielt deze oude van dagen zich niet te houden aan de verkeersregels die er ook in hun tijd al waren.
pi_127515933
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:39 schreef OEM het volgende:

[..]

5x door rood, 4x fout voorsorteren, TS die niet wegrijdt bij groen, x5 en 5 serie brengen de clio in gevaar, de x5 gaat verder met de volvo, Transporter die spookrijdt. Boeiend genoeg.
Ik reed expres niet weg omdat ik achter me er nog meer zag aankomen. Dalijk zitten ze op me, dus ik wachtte even erop.

Maar inderdaad in 1 minuut gigantisch veel overtredingen
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:31:09 #36
318842 Descendent
pi_127517614
Die 2 apen aan t begin bij dat stoplicht vind ik nog wel de allerergste; voor de rest gewoon een hoop kleine piemeltjes bij elkaar zeg maar. (en / of een hoop onkunde) ;)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_127517717
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:39 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ik reed expres niet weg omdat ik achter me er nog meer zag aankomen. Dalijk zitten ze op me, dus ik wachtte even erop.

Maar inderdaad in 1 minuut gigantisch veel overtredingen
Zelf knipper je 3x niet (inhalen/uitvoegen/afslaan) dus dan moet je ook niet over anderen lullen.
pi_127517846
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:34 schreef delano.888 het volgende:

[..]

En je knippert zelf niet eens bij het inhalen/uitvoegen, dus je hebt geen recht van spreken.
Dat kun je ook echt zien in de video :') mijn knipperlichten zitten niet op me motorkap
pi_127517862
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:37 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Dat kun je ook echt zien in de video :') mijn knipperlichten zitten niet op me motorkap
Nee, als je had geknipperd had je het indicator geluidje wel gehoord.
pi_127518004
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:38 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee lul, als je had geknipperd had je het indicator geluidje wel gehoord.
Ja dat hoor je echt over het trillen van de mic en mijn uitlaat :') daarnaast klik ik hem niet door maar hou ik hem halverwege en laat dan weer los. Je doet aannames die kant nog wal rake.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2013 13:42:19 ]
pi_127518062
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja dat hoor je echt over het trillen van de mic en mijn uitlaat :') daarnaast klik ik hem niet door maar hou ik hem halverwege en laat dan weer los. Je doet aannames die kant nog wal rake.
Je had dat geluidje echt wel minimaal 1x gehoord in de 3x dat je had moeten knipperen. Ik hoor hem nergens. Geloof dr geen zak van dat je ergens hebt geknipperd in die video.
pi_127518121
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:43 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je had dat geluidje echt wel minimaal 1x gehoord in de 3x dat je had moeten knipperen. Ik hoor hem nergens. Geloof dr geen zak van dat je ergens hebt geknipperd in die video.
Misschien toen ik stilstond ja dan snap ik het. Ik knipper altijd, zelfs op een lege weg uit automatisme.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:47:30 #43
318842 Descendent
pi_127518193
Neem ff een ijsje Delano... koel je van af.... :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:58:45 #44
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_127518589
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 09:40 schreef henkde_j het volgende:

[..]

Wat ben je voor een idioot. Met iedereen een sprintje willen trekken... Sneu gedoe. Die andere bestuurders zaten waarschijnlijk met een huillach in de auto te kijken hoe jij je aan het uitsloven was _O-
:)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_127521187
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:43 schreef delano.888 het volgende:

[..]

ruzie thuis? :')
life happens while you're pusing the throttle.
pi_127521313
Omdat ik logisch nadenk (in tegenstelling tot sommige hier) moet ik gelijk afkoelen en heb ik ruzie thuis? Neehoor, niks aan de hand hier. Maar iemand die zelf niet knippert moet niet zeuren over anderen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 15:18:19 #47
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_127521482
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:41 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Noch. Kant noch wal raken.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_127521751
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 15:14 schreef delano.888 het volgende:
Omdat ik logisch nadenk (in tegenstelling tot sommige hier) moet ik gelijk afkoelen en heb ik ruzie thuis? Neehoor, niks aan de hand hier. Maar iemand die zelf niet knippert moet niet zeuren over anderen.
Indicatoren hoef je niet gelijk goed te kunnen horen in een filmpje, de ene knipperrelais gaat harder dan de andere.
life happens while you're pusing the throttle.
  Spellchecker vrijdag 7 juni 2013 @ 21:31:42 #49
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_127535819
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 07:31 schreef daNpy het volgende:

Tevens -purist.
pi_127537857
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:31 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Idd zeg, wat een kansloos verhaal. Klinkt als compensatiegedrag als je t mij vraagt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')