Wat wil je daarmee zeggen? Gaan we naar Londen?quote:
Nee, ik wilde er mee zeggen:quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Gaan we naar Londen?
haah nee ga ik nie doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet je wat voor nieuwe opleiding je gaat doen?
De groeten aan je oor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, ik wilde er mee zeggen:
TETETETETET MET JE DIKKE BEK
Je zit er ook al zolang in he.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
haah nee ga ik nie doen
Mischien in de toekomst als ik bij deze baas weg ben in de haven werken ofzo
Jah, echt werken is echt klotequote:Op donderdag 6 juni 2013 01:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In het werkende leven. Dan is terug naar school vrij lastig.
Vindt maar een wijf. Dat maakt het nog draagzaamquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, echt werken is echt klote
Maar het moet nog 44 jaar ofzo ; (
De vooruitzichten van het leven
Jah, dat is moeijk he..quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vindt maar een wijf. Dat maakt het nog draagzaam
Zie je sociale contacten als vervelend?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:40 schreef Dientje12 het volgende:
Daarnaast werken ook nog sociale contacten hebben is ook vervelend aan een kant, je bent altijd bezig
Hoort er allemaal bij vriend.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, dat is moeijk he..
Je moet eentje vinden die je kan vertrouwen en niet je geld wegneemt..
Dan komt er nog bij waar je gaat wonen wat haar eisen van je zijn
Plus als ik op mezelf ga lijkt het me vervelend om uitgebonidge mensenopeens thuis te hebben want aan een vriendin zit ook aanhang
jah, ik wacht al 3 maanden op geld..quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zie je sociale contacten als vervelend?
Geld uitlenen is nooit een goed idee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jah, ik wacht al 3 maanden op geld..
nope..quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geld uitlenen is nooit een goed idee.
Nee ik zeg gewoon dat als hij er niet gauw mee komt dat ik zn huis in de fik steek wanneer zn gezin ligt te slapen en zijn half levende lichaam in een put stamp en zijn hoofd in de sloot gooi...quote:
hoe was je bedrijfsuitje gisteren?quote:
Superleuk!quote:
Klinkt wel gezelligquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:45 schreef hylian het volgende:
[..]
Superleuk!
Ze hadden fietsen gehuurd om naar alle locaties te fietsen, toen hebben we wat creatieve workshops gehadDat was wel erg..
Daarna een rondtocht per boot, maar het hoogtepunt met dat mooie weer was toch wel lekker de BBQ
hoezo moet de nieuwe dat juist doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:48 schreef hylian het volgende:
Ze hebben mij trouwens aangewezen om het volgend jaar te organiseren, omdat ik de "nieuwe" ben..Dat wordt een bierfiets als het aan mij ligt
Weet niet, maar het is gelukkig in een drietal om te voorkomen dat oudere medewerkers er makkelijk mee wegkomenquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:49 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo moet de nieuwe dat juist doen
Oh dat is wel beter dan in je eentjequote:Op donderdag 6 juni 2013 08:58 schreef hylian het volgende:
[..]
Weet niet, maar het is gelukkig in een drietal om te voorkomen dat oudere medewerkers er makkelijk mee wegkomen![]()
Ik moet samen met de directeur en een medewerker kwaliteit
quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:48 schreef hylian het volgende:
Ze hebben mij trouwens aangewezen om het volgend jaar te organiseren, omdat ik de "nieuwe" ben..Dat wordt een bierfiets als het aan mij ligt
Zorginstelling op cliëntenservicequote:
Informaticaquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:26 schreef hylian het volgende:
[..]
Informatica![]()
Wat een bazenvak was dat, een uur lang niks uitvoeren
Ik speelde altijd "The impossible quiz" op internet tijdens informaticaquote:
Goeden tip.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:31 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik speelde altijd "The impossible quiz" op internet tijdens informatica![]()
Toen ik die had uitgespeeld The impossible quiz 2.. ben benieuwd of ik die nog kan uitspelen
Hoi Nickquote:
Ah okequote:Op donderdag 6 juni 2013 09:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Hee goeiemorgen
Ja kan niet meer slapen
Haiquote:
Sofquote:
Ja hoorquote:
dat jongetjequote:Op donderdag 6 juni 2013 09:57 schreef nodig het volgende:
Kijk sof als je henry verwend krijg je dit
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_good_for_me.html
Tofquote:
Goedemorgen! Het is niet vroegquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom ben ik telkens vroeger wakker
Was je naar Londen? Was het daar ook zo'n mooi weerquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:28 schreef arachide. het volgende:
Goeiemorgen. Waarom ben ik niet meer in Londen?
15 minuutjes lopen van Oxford Street. Bij Edgware Road. Het was supermooi weer daar! Hier ook hoorde ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:37 schreef hylian het volgende:
[..]
Was je naar Londen? Was het daar ook zo'n mooi weer?
Supercool, ik wil ook nog heel graag een keer naar Londen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
15 minuutjes lopen van Oxford Street. Bij Edgware Road. Het was supermooi weer daar! Hier ook hoorde ik.
araquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
15 minuutjes lopen van Oxford Street. Bij Edgware Road. Het was supermooi weer daar! Hier ook hoorde ik.
Dit is mijn derde keer in Londen en ik had echt gespaard om veel te shoppen, maar toen kwam er ineens een huisje voorbij en ging al mijn geld daarheen, dus alle culturele bullshit die uit het centrum was en die we al een keer gehad hadden, sloegen we over.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:41 schreef hylian het volgende:
[..]
Supercool, ik wil ook nog heel graag een keer naar Londen.
Maar ja.. ook naar Praag, Budapest, Berlijn, Dublin.. bah zoveel dingen zo weinig tijd![]()
Ja het was hier ook prima te doen qua weer. Ben je naar Abby road geweest?
Ik vind het niet eens zo'n hele mooie stem, beetje zwaar. Ze lijkt ook veel ouder dan die 10 jaarquote:
De wat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:50 schreef Pastapipos het volgende:
Straks naar de hanos
Vind t toch altijd tof blijven
Net zoiets als makro en sligro. Horeca groothandelquote:
wat ga je kopenquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Net zoiets als makro en sligro. Horeca groothandel
oooh dat is wel leukquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Net zoiets als makro en sligro. Horeca groothandel
snoepquote:
Lachgasquote:
Oh van die kleine busjes die ook worden gebruikt in slagroombussenquote:
hier ook maar ik heb het zelf nog nooit gedaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh van die kleine busjes die ook worden gebruikt in slagroombussen? ja, dat is hier best populair
Hoe was het?quote:
Dinsdag toch pas?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
2 uurtjes voor 30 dia's, bam.
Nu het moeilijkste gedeelte nog
Presenteren
Superleuk! Heerlijk weer gehad. Ben gewoon bruiner geworden. En nu weer thuis. Puinruimenquote:
Oh LB ik had helemaal niet meer geantwoord op je vraag vanochtend. Maar ik heb nog niet gegeten? Hij lijkt me echt niet zo lekkerquote:
oh okequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh LB ik had helemaal niet meer geantwoord op je vraag vanochtend. Maar ik heb nog niet gegeten? Hij lijkt me echt niet zo lekker
tofquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Superleuk! Heerlijk weer gehad. Ben gewoon bruiner geworden. En nu weer thuis. Puinruimen
Ik wil het wel proberen maar ben bang dat het vies is :S :Squote:Op donderdag 6 juni 2013 12:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh oke
[..]
tofwaar ben je allemaal geweest?
doe dan 1 snee brood met pindakaas en klein deel met banaan erop?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen maar ben bang dat het vies is :S :S
Goeie vraag. Ehmmnquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh oke
[..]
tofwaar ben je allemaal geweest?
Ik vind het echt een kutspel. Vorig jaar had ik het ook alquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Rugby is tof man
Mijn Engelse buurman moet wel eens fluiten en dan mag ik mee
Nja meningen verschillen natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kutspel. Vorig jaar had ik het ook al
Oxford street is zo awesomequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ehmmn
Dag 1: oxford street, piccadilly circus, tafalgar square, een museum, rijke buurt, westminster abby, big ben, hyde park, baker street, london eye (niet erin)
Dag 2; oxford street en hyde park
Dag 3: covent garden, park aan de thames
wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie mij allemaal hebben zitten whatsappen nu ik geen mobiel meer heb
Kreeg ineens zwart scherm.. En gaat gewoon niet meer aan terwijl de batterij wel helemaal vol wasquote:
Home en power tien seconden lang inhouden?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kreeg ineens zwart scherm.. En gaat gewoon niet meer aan terwijl de batterij wel helemaal vol was
ook nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Home en power tien seconden lang inhouden?
Er zit ook al geen garantie meer op omdat ie al 2,5 jaar oud is.. Hij is gewoon overleden denk ik. RIPquote:
haai!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef hylian het volgende:
Hoi
Wat een lekker weer! Ik heb lekker buiten gelunched! Wat is de wereld toch mooi
Heerlijk, mensen die zo positief in t leven staan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef hylian het volgende:
Hoi
Jammer dat we geen zon vrij krijgen. En zul je net zien als je wel vakantie hebt dat het dan geen lekker weer isquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef hylian het volgende:
Hoi
Deze mevrouw snapt het.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lam kan ook moe betekenen, niet alleen dronken
Inderdaad lekker weerquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef hylian het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heerlijk, mensen die zo positief in t leven staan.
Jawel joh! En anders zoeken we het lekkere weer toch opquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer dat we geen zon vrij krijgen. En zul je net zien als je wel vakantie hebt dat het dan geen lekker weer is
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad lekker weerstraks ook met een paar kameraden naar buiten en waarschijnlijk nog erger verbranden
Nee echt hoorquote:
smeer je dan in..quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad lekker weerstraks ook met een paar kameraden naar buiten en waarschijnlijk nog erger verbranden
Des te makkelijker toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan zou ik enkel m'n nek en bovenarmen in moeten smeren..
Naja ik ga er gewoon vanuit dat het zulk weer blijft, want zomaar weg gaan kan nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:55 schreef hylian het volgende:
[..]
Jawel joh! En anders zoeken we het lekkere weer toch op
Ik vind het nu perfect, heerlijk gewoon. Lekker korte broek en slippers aan niet te warm om wat leuks te ondernemenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja ik ga er gewoon vanuit dat het zulk weer blijft, want zomaar weg gaan kan nietEn ik vind dit weer eigenlijk al te warm
![]()
Ja, maar de bus is vervelendquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou in de bussen is het al snikheet als je met 30+ mensen erin zit. Ookal heb je niks gedaan, je krijgt het toch warm
Als je de stad in wil maar daar geen goudstaven in de parkeerautomaat wil doen is het best fijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
Bussendat is vervoer voor de
middenklasse
was een grapje hequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:07 schreef hylian het volgende:
[..]
Als je de stad in wil maar daar geen goudstaven in de parkeerautomaat wil doen is het best fijn.
Daarbij is het milieuvriendelijker en gratis voor studenten..
desalniettemin, wel vervelend
jij hebt toch al vrij?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer dat we geen zon vrij krijgen. En zul je net zien als je wel vakantie hebt dat het dan geen lekker weer is
Ik werk nu, maar kan niet buiten door weerkaatsing in scherm en zon en blabla en dan zie ik niks en warm en oplader en blablaquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik werk nu, maar kan niet buiten door weerkaatsing in scherm en zon en blabla en dan zie ik niks en warm en oplader en blabla
Nee johquote:
maar morgen komen er fokkers langs die om spelfouten zeuren en bij elke kassa betalen met 200 euroquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee johDit tweede baantje is veel te chill
Uhm okequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar morgen komen er fokkers langs die om spelfouten zeuren en bij elke kassa betalen met 200 euro
neeem ontslag!!!!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Tering het is zulk lekker weer dat ik geen zin heb om straks te werken, pleh
wat deed ie dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had mijn baas trouwens nog gesproken over die teamleider die mij een beetje ging intimideren.
''Niet teamleider-waardig''
Dus die krijgt vandeweek flink de wind van voren
waar werk je ook alweer?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat kan niet want ik wil zo graag een autoooo
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had mijn baas trouwens nog gesproken over die teamleider die mij een beetje ging intimideren.
''Niet teamleider-waardig''
Dus die krijgt vandeweek flink de wind van voren
Vrijdagavond, na sluitingstijd, hij hoefde niet te werken. Ik was achter in de koeling bezig, dingen tellen. Ging hij allemaal dingen zitten beweren, dat ik racistisch was en frikandelbroodjes enzo zat te eten. Dus ging hij me frikandel noemen en dat later allemaal overnieuw over de intercom. Dusja, dat pik ik niet, hij is teamleiderquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij ook voor mijn naam achterstevoren te schrijven.
Majesteitsschennis enzo...
Dat is echt erg. Dat kun je niet maken als teamleider.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrijdagavond, na sluitingstijd, hij hoefde niet te werken. Ik was achter in de koeling bezig, dingen tellen. Ging hij allemaal dingen zitten beweren, dat ik racistisch was en frikandelbroodjes enzo zat te eten. Dus ging hij me frikandel noemen en dat later allemaal overnieuw over de intercom. Dusja, dat pik ik niet, hij is teamleider
Geenidee maar het betaald niet slecht en ik heb nu een mogelijkheid om te groeien in het bedrijf dus dat is wel chillquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
echt iedereen uit deze SC werkt daar he
jij, sof, VA, LB
de grootste werkgever in NL ofzo
quote:
hahahahahaquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrijdagavond, na sluitingstijd, hij hoefde niet te werken. Ik was achter in de koeling bezig, dingen tellen. Ging hij allemaal dingen zitten beweren, dat ik racistisch was en frikandelbroodjes enzo zat te eten. Dus ging hij me frikandel noemen en dat later allemaal overnieuw over de intercom. Dusja, dat pik ik niet, hij is teamleider
quote:
quote:
Toen nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is echt erg. Dat kun je niet maken als teamleider.
Eet je überhaupt frikandelbroodjes?
quote:
quote:
frikandelquote:
wow waar is dat ook alweer vanquote:
Nee heb geen frituurpan srryquote:
quote:
Nee, ik snap ook wel dat je geen frikandelbroodjes eet terwijl je aan het werk bentquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen nietZe liggen wel eens bij het oude spul dat de volgende dag niet meer verkocht mag worden en iedereen eet er wel van. Ook de mensen die in dat magazijn niets te zoeken hebben. Sowieso is hij degene die geen fuck uitvoert
lightsaber?quote:
somsquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:55 schreef wietparkiet het volgende:
LB kijk je welleens odd future clips?
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik snap ook wel dat je geen frikandelbroodjes eet terwijl je aan het werk bent.
Rare actie in ieder geval van 'm. Ik hoop dat 'ie nu teamleider af is.
OHJAquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
van bassie en adriaan!
de baron vloekte ook met frikandel
Nee kaassouffléquote:
en ik?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sof is meer een berenhap :S
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:
Hihihihiquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat je me daarmee vergelijkt :S :Squote:Op donderdag 6 juni 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke clip is dat?quote:
En wat ben ik dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
ja dus je bent niet voor de poesquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:00 schreef supersof het volgende:
Berenhap is met ui en vlees op een stokje toch? :S
je bent een vegetarische loempiaquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:00 schreef supersof het volgende:
geenidee ik vond de naam leukquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:00 schreef supersof het volgende:
met curryquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké dan.
Want ik ben speciaal zeker?.
ja!!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je bent een vegetarische loempia
Dat past misschien beter jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je bent een vegetarische loempia
Berenhap is een gehaktbal en gebakken ui op een stokje met satesausquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:00 schreef supersof het volgende:
Oh niks voor mijquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Berenhap is een gehaktbal en gebakken ui op een stokje met satesaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |