Jah, echt werken is echt klotequote:Op donderdag 6 juni 2013 01:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
In het werkende leven. Dan is terug naar school vrij lastig.
Vindt maar een wijf. Dat maakt het nog draagzaamquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:38 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, echt werken is echt klote
Maar het moet nog 44 jaar ofzo ; (
De vooruitzichten van het leven
Jah, dat is moeijk he..quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vindt maar een wijf. Dat maakt het nog draagzaam
Zie je sociale contacten als vervelend?quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:40 schreef Dientje12 het volgende:
Daarnaast werken ook nog sociale contacten hebben is ook vervelend aan een kant, je bent altijd bezig
Hoort er allemaal bij vriend.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, dat is moeijk he..
Je moet eentje vinden die je kan vertrouwen en niet je geld wegneemt..
Dan komt er nog bij waar je gaat wonen wat haar eisen van je zijn
Plus als ik op mezelf ga lijkt het me vervelend om uitgebonidge mensenopeens thuis te hebben want aan een vriendin zit ook aanhang
jah, ik wacht al 3 maanden op geld..quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zie je sociale contacten als vervelend?
Geld uitlenen is nooit een goed idee.quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jah, ik wacht al 3 maanden op geld..
nope..quote:Op donderdag 6 juni 2013 01:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geld uitlenen is nooit een goed idee.
Nee ik zeg gewoon dat als hij er niet gauw mee komt dat ik zn huis in de fik steek wanneer zn gezin ligt te slapen en zijn half levende lichaam in een put stamp en zijn hoofd in de sloot gooi...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |