oooh dat is wel leukquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Net zoiets als makro en sligro. Horeca groothandel
snoepquote:
Lachgasquote:
Oh van die kleine busjes die ook worden gebruikt in slagroombussenquote:
hier ook maar ik heb het zelf nog nooit gedaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh van die kleine busjes die ook worden gebruikt in slagroombussen? ja, dat is hier best populair
Hoe was het?quote:
Dinsdag toch pas?quote:Op donderdag 6 juni 2013 11:55 schreef promisionxexposed het volgende:
2 uurtjes voor 30 dia's, bam.
Nu het moeilijkste gedeelte nog
Presenteren
Superleuk! Heerlijk weer gehad. Ben gewoon bruiner geworden. En nu weer thuis. Puinruimenquote:
Oh LB ik had helemaal niet meer geantwoord op je vraag vanochtend. Maar ik heb nog niet gegeten? Hij lijkt me echt niet zo lekkerquote:
oh okequote:Op donderdag 6 juni 2013 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh LB ik had helemaal niet meer geantwoord op je vraag vanochtend. Maar ik heb nog niet gegeten? Hij lijkt me echt niet zo lekker
tofquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Superleuk! Heerlijk weer gehad. Ben gewoon bruiner geworden. En nu weer thuis. Puinruimen
Ik wil het wel proberen maar ben bang dat het vies is :S :Squote:Op donderdag 6 juni 2013 12:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh oke
[..]
tofwaar ben je allemaal geweest?
doe dan 1 snee brood met pindakaas en klein deel met banaan erop?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen maar ben bang dat het vies is :S :S
Goeie vraag. Ehmmnquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
oh oke
[..]
tofwaar ben je allemaal geweest?
Ik vind het echt een kutspel. Vorig jaar had ik het ook alquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Rugby is tof man
Mijn Engelse buurman moet wel eens fluiten en dan mag ik mee
Nja meningen verschillen natuurlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kutspel. Vorig jaar had ik het ook al
Oxford street is zo awesomequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ehmmn
Dag 1: oxford street, piccadilly circus, tafalgar square, een museum, rijke buurt, westminster abby, big ben, hyde park, baker street, london eye (niet erin)
Dag 2; oxford street en hyde park
Dag 3: covent garden, park aan de thames
wat is er gebeurd dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie mij allemaal hebben zitten whatsappen nu ik geen mobiel meer heb
Kreeg ineens zwart scherm.. En gaat gewoon niet meer aan terwijl de batterij wel helemaal vol wasquote:
Home en power tien seconden lang inhouden?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kreeg ineens zwart scherm.. En gaat gewoon niet meer aan terwijl de batterij wel helemaal vol was
ook nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Home en power tien seconden lang inhouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |