Er zit ook al geen garantie meer op omdat ie al 2,5 jaar oud is.. Hij is gewoon overleden denk ik. RIPquote:
haai!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef hylian het volgende:
Hoi
Wat een lekker weer! Ik heb lekker buiten gelunched! Wat is de wereld toch mooi
Heerlijk, mensen die zo positief in t leven staan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef hylian het volgende:
Hoi
Jammer dat we geen zon vrij krijgen. En zul je net zien als je wel vakantie hebt dat het dan geen lekker weer isquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef hylian het volgende:
Hoi
Deze mevrouw snapt het.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lam kan ook moe betekenen, niet alleen dronken
Inderdaad lekker weerquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef hylian het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heerlijk, mensen die zo positief in t leven staan.
Jawel joh! En anders zoeken we het lekkere weer toch opquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer dat we geen zon vrij krijgen. En zul je net zien als je wel vakantie hebt dat het dan geen lekker weer is
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad lekker weerstraks ook met een paar kameraden naar buiten en waarschijnlijk nog erger verbranden
Nee echt hoorquote:
smeer je dan in..quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad lekker weerstraks ook met een paar kameraden naar buiten en waarschijnlijk nog erger verbranden
Des te makkelijker toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan zou ik enkel m'n nek en bovenarmen in moeten smeren..
Naja ik ga er gewoon vanuit dat het zulk weer blijft, want zomaar weg gaan kan nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:55 schreef hylian het volgende:
[..]
Jawel joh! En anders zoeken we het lekkere weer toch op
Ik vind het nu perfect, heerlijk gewoon. Lekker korte broek en slippers aan niet te warm om wat leuks te ondernemenquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja ik ga er gewoon vanuit dat het zulk weer blijft, want zomaar weg gaan kan nietEn ik vind dit weer eigenlijk al te warm
![]()
Ja, maar de bus is vervelendquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou in de bussen is het al snikheet als je met 30+ mensen erin zit. Ookal heb je niks gedaan, je krijgt het toch warm
Als je de stad in wil maar daar geen goudstaven in de parkeerautomaat wil doen is het best fijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
Bussendat is vervoer voor de
middenklasse
was een grapje hequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:07 schreef hylian het volgende:
[..]
Als je de stad in wil maar daar geen goudstaven in de parkeerautomaat wil doen is het best fijn.
Daarbij is het milieuvriendelijker en gratis voor studenten..
desalniettemin, wel vervelend
jij hebt toch al vrij?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer dat we geen zon vrij krijgen. En zul je net zien als je wel vakantie hebt dat het dan geen lekker weer is
Ik werk nu, maar kan niet buiten door weerkaatsing in scherm en zon en blabla en dan zie ik niks en warm en oplader en blablaquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik werk nu, maar kan niet buiten door weerkaatsing in scherm en zon en blabla en dan zie ik niks en warm en oplader en blabla
Nee johquote:
maar morgen komen er fokkers langs die om spelfouten zeuren en bij elke kassa betalen met 200 euroquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee johDit tweede baantje is veel te chill
Uhm okequote:Op donderdag 6 juni 2013 13:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar morgen komen er fokkers langs die om spelfouten zeuren en bij elke kassa betalen met 200 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |