neeem ontslag!!!!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:42 schreef promisionxexposed het volgende:
Tering het is zulk lekker weer dat ik geen zin heb om straks te werken, pleh
wat deed ie dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had mijn baas trouwens nog gesproken over die teamleider die mij een beetje ging intimideren.
''Niet teamleider-waardig''
Dus die krijgt vandeweek flink de wind van voren
waar werk je ook alweer?quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat kan niet want ik wil zo graag een autoooo
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had mijn baas trouwens nog gesproken over die teamleider die mij een beetje ging intimideren.
''Niet teamleider-waardig''
Dus die krijgt vandeweek flink de wind van voren
Vrijdagavond, na sluitingstijd, hij hoefde niet te werken. Ik was achter in de koeling bezig, dingen tellen. Ging hij allemaal dingen zitten beweren, dat ik racistisch was en frikandelbroodjes enzo zat te eten. Dus ging hij me frikandel noemen en dat later allemaal overnieuw over de intercom. Dusja, dat pik ik niet, hij is teamleiderquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij ook voor mijn naam achterstevoren te schrijven.
Majesteitsschennis enzo...
Dat is echt erg. Dat kun je niet maken als teamleider.quote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrijdagavond, na sluitingstijd, hij hoefde niet te werken. Ik was achter in de koeling bezig, dingen tellen. Ging hij allemaal dingen zitten beweren, dat ik racistisch was en frikandelbroodjes enzo zat te eten. Dus ging hij me frikandel noemen en dat later allemaal overnieuw over de intercom. Dusja, dat pik ik niet, hij is teamleider
Geenidee maar het betaald niet slecht en ik heb nu een mogelijkheid om te groeien in het bedrijf dus dat is wel chillquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
echt iedereen uit deze SC werkt daar he
jij, sof, VA, LB
de grootste werkgever in NL ofzo
quote:
hahahahahaquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrijdagavond, na sluitingstijd, hij hoefde niet te werken. Ik was achter in de koeling bezig, dingen tellen. Ging hij allemaal dingen zitten beweren, dat ik racistisch was en frikandelbroodjes enzo zat te eten. Dus ging hij me frikandel noemen en dat later allemaal overnieuw over de intercom. Dusja, dat pik ik niet, hij is teamleider
quote:
quote:
Toen nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is echt erg. Dat kun je niet maken als teamleider.
Eet je überhaupt frikandelbroodjes?
quote:
quote:
frikandelquote:
wow waar is dat ook alweer vanquote:
Nee heb geen frituurpan srryquote:
quote:
Nee, ik snap ook wel dat je geen frikandelbroodjes eet terwijl je aan het werk bentquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Toen nietZe liggen wel eens bij het oude spul dat de volgende dag niet meer verkocht mag worden en iedereen eet er wel van. Ook de mensen die in dat magazijn niets te zoeken hebben. Sowieso is hij degene die geen fuck uitvoert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |