hoe was je bedrijfsuitje gisteren?quote:
Superleuk!quote:
Klinkt wel gezelligquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:45 schreef hylian het volgende:
[..]
Superleuk!
Ze hadden fietsen gehuurd om naar alle locaties te fietsen, toen hebben we wat creatieve workshops gehadDat was wel erg..
Daarna een rondtocht per boot, maar het hoogtepunt met dat mooie weer was toch wel lekker de BBQ
hoezo moet de nieuwe dat juist doenquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:48 schreef hylian het volgende:
Ze hebben mij trouwens aangewezen om het volgend jaar te organiseren, omdat ik de "nieuwe" ben..Dat wordt een bierfiets als het aan mij ligt
Weet niet, maar het is gelukkig in een drietal om te voorkomen dat oudere medewerkers er makkelijk mee wegkomenquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:49 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo moet de nieuwe dat juist doen
Oh dat is wel beter dan in je eentjequote:Op donderdag 6 juni 2013 08:58 schreef hylian het volgende:
[..]
Weet niet, maar het is gelukkig in een drietal om te voorkomen dat oudere medewerkers er makkelijk mee wegkomen![]()
Ik moet samen met de directeur en een medewerker kwaliteit
quote:Op donderdag 6 juni 2013 08:48 schreef hylian het volgende:
Ze hebben mij trouwens aangewezen om het volgend jaar te organiseren, omdat ik de "nieuwe" ben..Dat wordt een bierfiets als het aan mij ligt
Zorginstelling op cliėntenservicequote:
Informaticaquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:26 schreef hylian het volgende:
[..]
Informatica![]()
Wat een bazenvak was dat, een uur lang niks uitvoeren
Ik speelde altijd "The impossible quiz" op internet tijdens informaticaquote:
Goeden tip.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:31 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik speelde altijd "The impossible quiz" op internet tijdens informatica![]()
Toen ik die had uitgespeeld The impossible quiz 2.. ben benieuwd of ik die nog kan uitspelen
Hoi Nickquote:
Ah okequote:Op donderdag 6 juni 2013 09:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Hee goeiemorgen
Ja kan niet meer slapen
Haiquote:
Sofquote:
Ja hoorquote:
dat jongetjequote:Op donderdag 6 juni 2013 09:57 schreef nodig het volgende:
Kijk sof als je henry verwend krijg je dit
http://www.dumpert.nl/med(...)_is_good_for_me.html
Tofquote:
Goedemorgen! Het is niet vroegquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
waarom ben ik telkens vroeger wakker
Was je naar Londen? Was het daar ook zo'n mooi weerquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:28 schreef arachide. het volgende:
Goeiemorgen. Waarom ben ik niet meer in Londen?
15 minuutjes lopen van Oxford Street. Bij Edgware Road. Het was supermooi weer daar! Hier ook hoorde ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:37 schreef hylian het volgende:
[..]
Was je naar Londen? Was het daar ook zo'n mooi weer?
Supercool, ik wil ook nog heel graag een keer naar Londen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
15 minuutjes lopen van Oxford Street. Bij Edgware Road. Het was supermooi weer daar! Hier ook hoorde ik.
araquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
15 minuutjes lopen van Oxford Street. Bij Edgware Road. Het was supermooi weer daar! Hier ook hoorde ik.
Dit is mijn derde keer in Londen en ik had echt gespaard om veel te shoppen, maar toen kwam er ineens een huisje voorbij en ging al mijn geld daarheen, dus alle culturele bullshit die uit het centrum was en die we al een keer gehad hadden, sloegen we over.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:41 schreef hylian het volgende:
[..]
Supercool, ik wil ook nog heel graag een keer naar Londen.
Maar ja.. ook naar Praag, Budapest, Berlijn, Dublin.. bah zoveel dingen zo weinig tijd![]()
Ja het was hier ook prima te doen qua weer. Ben je naar Abby road geweest?
Ik vind het niet eens zo'n hele mooie stem, beetje zwaar. Ze lijkt ook veel ouder dan die 10 jaarquote:
De wat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:50 schreef Pastapipos het volgende:
Straks naar de hanos
Vind t toch altijd tof blijven
Net zoiets als makro en sligro. Horeca groothandelquote:
wat ga je kopenquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Net zoiets als makro en sligro. Horeca groothandel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |