Des te meer moet ie bij VI dan zijn mond houdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Hansie bijna meer spreektijd als Dijsselflower
Zonde toch als je dit ziet??quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Des te meer moet ie bij VI dan zijn mond houden
Geen dank.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
Zie nu pas dat er alleen Derksen fragmentjes in de OP staan
Ben één van de weinige die oneens gestemd heeft blijkbaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef Travel. het volgende:
Eindelijk een normale stelling
Natuurlijk zing je het Wilhelmus mee als voetballer
Ja
Nee
Best aardig toch. Overigens is hij tegenwoordig Ghanees? international. Hij was in ieder geval aanwezig op het WK2010.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Tot Spartak had ik het nog gevolgd, maar dit dus:
[..]
Heb je wel de juiste PI?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
Zie nu pas dat er alleen Derksen fragmentjes in de OP staan
Nee hoor, hij is voor Feijenoord.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andries weet meer over voetbal dan Johan Derksen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best aardig toch. Overigens is hij tegenwoordig Ghanees? international. Hij was in ieder geval aanwezig op het WK2010.
KnevelWie zoek het Randers/Rangers item op. Waar Knevel het raar vond dat er zo weinig Schotten bij Randers speelde
Ik ga maar eens een poll starten, jij EO Hooliganquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andries weet meer over voetbal dan Johan Derksen.
Eensquote:Stelling: Is het goed dat Hansie nu eindelijk aandacht krijgt?
Jij bent niet voor niks geroyeerd lampenkap.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een poll starten, jij EO Hooligan
Ja, jammer dit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom niet de hele uitzending over voetbal lullen?
Rot op met je voetbaldiscussie! Je verpest die afzeiktopic!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:40 schreef tralalala het volgende:
Toch geinig dat er weer een jonge goede generatie opstaat.
Die Belgen hopen al jaren op die ene groep, misschien lukt het eindelijk eens....
Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Waarom niet de hele uitzending over voetbal lullen?
Of in het zwembadquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn op zondag zonder voetbal?
In de kerk natuurlijk.
De Here God heeft zijn zoon Jezus Kraaij Junior naar de show gestuurd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat onze Here Jezus Christus toch Renske naar deze topshow heeft gestuurd.
Dan wordt je de nieuwe Tyron.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook.Vooral als hij naar Ajax komt (als Eriksen weggaat).
De zoon van JDquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Here God heeft zijn zoon Jezus Kraaij Junior naar de show gestuurd.
Oh, wil je weer scoren met oud zeer? Dan doe ik ook een boekje over jou openquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent niet voor niks geroyeerd lampenkap.
Tyron scheert z'n oksels. Ik niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wordt je de nieuwe Tyron.
Een twijfelachtige eer.
ik mis tyronquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wordt je de nieuwe Tyron.
Een twijfelachtige eer.
elektrische bandquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze Benno L. geen elektronische band om zijn plassert doen ?
Doe maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh, wil je weer scoren met oud zeer? Dan doe ik ook een boekje over jou open
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook.Vooral als hij naar Ajax komt (als Eriksen weggaat).
God Sr dus.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Here God heeft zijn zoon Jezus Kraaij Junior naar de show gestuurd.
Ik leg hem uit: JD=GODquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JD heeft geen zoon. Had wel een schoonzoon genaamd suikerbuik.
Sophie is al klaar aan het liggen met de benen wijd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaat Hansie weer afsluiten met dolle duik avond![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Daarbij is het geen maandag. Enkel op maandag mag hij zijn lustspier aan het gordijn schoonvegen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik denk dat hij dat nu niet durft te zeggen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij is het geen maandag. Enkel op maandag mag hij zijn lustspier aan het gordijn schoonvegen.
En ze is er zo trots op als een massaverkrachting met 7 lullen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het subject van de jaarlijkse CDA keng beng.
Was zij de buurvrouw van Koert Westerman?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als ik Madeleine zie dan denk ik
"leuk hoor, al dat gepraat.............maar er moet wel geneukt worden!"
Je ziet hem denken "Die ga ik straks helemaal uit elkaar trekken."quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Het is ook maar een aanname dat Benno L. wel bij HansieHansie in de straat zou willen wonen.
Benno L heeft foto's van Sophie gezien en vraagt zich af of ze al in 3 havo zit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Het is ook maar een aanname dat Benno L. wel bij HansieHansie in de straat zou willen wonen.
? Waarom zou ik dat als vrouw niet kunnen zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! al die tijd blijk ik toch gelijk te hebben gehad, homo.
Als Hans haar nog paar keer tegen de bedrand laat knallen met het hoofd. Zit het qua geestelijk beperkt al goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Benno L heeft foto's van Sophie gezien en vraagt zich af of ze al in 3 havo zit.
Ik las tepeltjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:50 schreef Zipportal het volgende:
Tegeltjes? Het kracht van het team is het team.
Als hij nu niet snel het woord krijgt is Vd Brink straks een opgevoerde lullenbijterquote:
Ze kan al moeiteloos mee met de Kraaij kerstbrunch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Hans haar nog paar keer tegen de bedrand laat knallen met het hoofd. Zit het qua geestelijk beperkt al goed.
Hij zal er niet zijn. God had andere plannen met hem.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Hij krijgt ff een paar veren in de reet, en dan hopelijk een nieuwe aflevering van Renske.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Hans haar nog paar keer tegen de bedrand laat knallen met het hoofd. Zit het qua geestelijk beperkt al goed.
Damn, ik ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:50 schreef alors het volgende:
Ik zie nu pas dat er twee grijze mannen met bril zitten
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
Pff... Sierra leone... moet je eens naar Sri Lanka gaan.
Is dat de moeder van Carlo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:51 schreef Pedroso het volgende:
Majoor BoshardDe vrouw die de rug van Herman Brood geboend heeft !
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
Pff... Sierra leone... moet je eens naar Sri Lanka gaan.
WIA 4quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Waar heeft die Sander de Kramer gespeeld eigenlijk?
Volgens Van Hangemen is het: Sander de Kramert.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:52 schreef ajacied4lf het volgende:
De 'de' in zijn naam is overbodig. Doe gewoon Sander Kramer.
3.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:50 schreef alors het volgende:
Ik zie nu pas dat er twee grijze mannen met bril zitten
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Waarom staat dit topic in TRU trouwens??
Volendam, was een grillige linksbuiten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Waar heeft die Sander de Kramer gespeeld eigenlijk?
Karina weer een wijntje teveel op?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
4lf is van bnw hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]eerste complot voor ajacied4lf
En nee alors, ik moet morgen werken
Jouw subforum, niet de mijne. Ik doe lekker niks!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
Dit topic had ook in VBL gekund dankzij Hansiequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:54 schreef Karina het volgende:
Zelfde reden dat het VI topic in VBL staat en niet in TV, het gaat om de inhoud.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:53 schreef tralalala het volgende:
Niet de mijne manquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jouw subforum, niet de mijne. Ik doe lekker niks!
Ik kan dat niet eensquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent de TS. Hoe deed je dit?
En mensen met een mening die heb je niet zo veel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef Symer het volgende:
[..]
Zelfde reden dat het VI topic in VBL staat en niet in TV, het gaat om de inhoud.
Modjequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jouw subforum, niet de mijne. Ik doe lekker niks!
Ohquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet de mijne manIk ben helemaal niet van FTR
Als ie maar kan reizenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
Hm... hij heeft wel een brede interesse, negertjes in Sierra Leone, moderne slavernij, lepra.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja. Ik kocht een abo en kreeg ineens modrechten. Ik snap het nog steeds niet.
Mensen even Ontopic nu weer... ja... anders krijgen jullie een week ban van mijquote:
Ik werd gevraagdquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe heb jij 'm gekregen dan? Bij een kar met boodschappen?
En daarna de morele held uithangen en prijzen in ontvangst nemen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
Oh en daarna gewoon lekker luxe op vakantie.
Nah die VBL gasten zijn veel te lastig man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dan ook nog eens op BNW, waar ik helemaal niks mee heb.![]()
Doe dan VBL.
Ik ben super lastig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah die VBL gasten zijn veel te lastig man.
Je bent zelf lastig. Met je hoofdquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah die VBL gasten zijn veel te lastig man.
Jij hebt geen hoofdquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf lastig. Met je hoofd
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Hans gaat morgenochtend kijken of er burgemeesters zijn die zich aansluiten. en daarna om 8 uur op SBS, Jong Oranje presenteren.
Einde Mededeling.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:00 schreef tralalala het volgende:
Het zou toch zeer prettig zijn als we nu Dionne StaxMustafa Marghadi te zien krijgen.
Ik functioneer om je er aan te herinneren dat je blij moet zijn dat je geen 20 jarige zoon hebt.quote:
geen lekkere homohumor van geerquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
Oe morgen weer een topshow, over Bloed Zweet en Tranen
Ik dank God elke dag op mijn blote knieen voor dat jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik functioneer om je er aan te herinneren dat je blij moet zijn dat je geen 20 jarige zoon hebt.
Die gozer die nu het journaal presenteert kan niet normaal gedag zeggen, echt geinig.quote:
Ik wil Jan Boskamp bij KvdB.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:01 schreef Latert het volgende:
Misschien komt Genee morgen ook wel, zou zo maar kunnen.
Die heeft idd wel een rullevante mening over volkszangers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:01 schreef Latert het volgende:
Misschien komt Genee morgen ook wel, zou zo maar kunnen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Genee in tegenstelling tot Hansie en Derksen helemaal geen leuk character, ik zou hem niet willen zien buiten VI.
Smakeloos. Weerzinwekkend.quote:
Ohja, dat moet ik nog kijken. Ook dat van Derksen nog..quote:
Aflevering met Derksen is erg vermakelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ohja, dat moet ik nog kijken. Ook dat van Derksen nog..
Daar is ze nog lekker.quote:
Bij mij werkt ie wel en Maarten heb ik er niet uitgehaald hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:06 schreef Zipportal het volgende:
@Alors je loopt de OP te verkrachten met je niet werkende Beavis & Butt-Head plaatje.
En waar is verdomme Maarten van Rossem gebleven..............
Dat laatste was ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:13 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie wel en Maarten heb ik er niet uitgehaald hoor.
Wellicht kwam ze Strootman wel tegenquote:
Hij doet het niet. Maar jij kunt 'm wel zien, komt door jouw internet files.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:13 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij werkt ie wel en Maarten heb ik er niet uitgehaald hoor.
Om welk plaatje gaat het? Bij mij werken ze allemaal.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij doet het niet. Maar jij kunt 'm wel zien, komt door jouw internet files.![]()
En Johannes, gaan we nou haten op Maarten van Rossem?
Hij is inmiddels weer verwijderd. Ging om een Beavis & Butt-Head plaatje. Die hoort daar natuurlijk niet thuisquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Om welk plaatje gaat het? Bij mij werken ze allemaal.
Mag terug in de OP:quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Om welk plaatje gaat het? Bij mij werken ze allemaal.
Ik vond dat we al genoeg filmpjes in de OP hadden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij doet het niet. Maar jij kunt 'm wel zien, komt door jouw internet files.![]()
En Johannes, gaan we nou haten op Maarten van Rossem?
Je bent niet goed bij je appel. Vier filmpje onder elkaar lijkt veel. Maar de forumsoftware laat 2 rijtjes van 2 filmpjes naast elkaar niet toe.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat we al genoeg filmpjes in de OP hadden.
Wil jij Hans Kraaij Sr er buiten laten ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alors je laat je toch niet voor het karretje spannen door een of andere popie-jopie user.
Dit dus.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alors je laat je toch niet voor het karretje spannen door een of andere popie-jopie user.
Ik had het over jou.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil jij Hans Kraaij Sr er buiten laten ja.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Alweerquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:54 schreef tralalala het volgende:
Ze gaan het ook over de Fyra hebben, interessant mensen!
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:01 schreef Latert het volgende:
Die foto's op de K&P site zijn trouwens mooi gefotoshopt, met die achtergrond enzo![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |