Des te meer moet ie bij VI dan zijn mond houdenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef tralalala het volgende:
Hansie bijna meer spreektijd als Dijsselflower
Zonde toch als je dit ziet??quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Des te meer moet ie bij VI dan zijn mond houden
Geen dank.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
Zie nu pas dat er alleen Derksen fragmentjes in de OP staan
Ben één van de weinige die oneens gestemd heeft blijkbaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:37 schreef Travel. het volgende:
Eindelijk een normale stelling
Natuurlijk zing je het Wilhelmus mee als voetballer
Ja
Nee
Best aardig toch. Overigens is hij tegenwoordig Ghanees? international. Hij was in ieder geval aanwezig op het WK2010.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Tot Spartak had ik het nog gevolgd, maar dit dus:
[..]
Heb je wel de juiste PI?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
Zie nu pas dat er alleen Derksen fragmentjes in de OP staan
Nee hoor, hij is voor Feijenoord.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andries weet meer over voetbal dan Johan Derksen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best aardig toch. Overigens is hij tegenwoordig Ghanees? international. Hij was in ieder geval aanwezig op het WK2010.
KnevelWie zoek het Randers/Rangers item op. Waar Knevel het raar vond dat er zo weinig Schotten bij Randers speelde
Ik ga maar eens een poll starten, jij EO Hooliganquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andries weet meer over voetbal dan Johan Derksen.
Eensquote:Stelling: Is het goed dat Hansie nu eindelijk aandacht krijgt?
Jij bent niet voor niks geroyeerd lampenkap.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga maar eens een poll starten, jij EO Hooligan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |