Als je alleen bent ja, als een koor wint dan krijg je per persoon niet zoveel per maandquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:46 schreef FL_Freak het volgende:
Overigens even gerekend krijgen ze dus ongeveer 2100 dollar per maand verspreid over 40 jaar. Kun je iig een werkloos leven lijden alleen wel gewoon normaal salaris dus
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je alleen bent ja, als een koor wint dan krijg je per persoon niet zoveel per maandDan kun je beter voor het miljoen in 1x kiezen.
Maar blijft de vraag, wat bedoelen ze nou met dat "present cash value".
Dat dusquote:Present value, also known as present discounted value, is a future amount of money that has been discounted to reflect its current value, as if it existed today. The present value is always less than or equal to the future value because money has interest-earning potential, a characteristic referred to as the time value of money.[1] Time value can be described with the simplified phrase, “A dollar today is worth more than a dollar tomorrow”. Here, 'worth more' means that its value is greater. A dollar today is worth more than a dollar tomorrow because the dollar can be invested and earn a day's worth of interest, making the total accumulate to a value more than a dollar by tomorrow. Interest can be compared to rent.[2] Just as rent is paid to a landlord by a tenant, without the ownership of the asset being transferred, interest is paid to a lender by a borrower who gains access to the money for a time before paying it back. By letting the borrower have access to the money, the lender has sacrificed their authority over the money, and is compensated for it in the form of interest. The initial amount of the borrowed funds (the present value) is less than the total amount of money paid to the lender.
Zondag gaat Australie weer beginnenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:36 schreef Knipoogje het volgende:
Qua impressionists op Got Talent shows vond ik Ben Price uit Australie de leukste.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zondag gaat Australie weer beginnen![]()
De leukste van alle show vind ik persoonlijk
Wat ik ook waardeer is dat ze bijna allemaal eigen werk spelenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:28 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik ook
Talentniveau is erg hoog. En de bands zijn een stuk beter dan de Amerikaanse. Ik vond het wel apart dat in Australie bands vaak zo hoog scoren, maar ik zie dat Amerika dat concept een beetje aan het overnemen is.
Onze eigen Timor deed een vergelijkbaar iets erg goed vorig jaarquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:32 schreef Karina het volgende:
Bands vind ik leuk, maar in Got Talent zie ik toch liever de optredens die je normaal niet zo vaak ziet. Acrobaten, goochelaars, dat soort dingen.
Zoiets als wat Kenichi doet, dat zie je echt zelden op tv.
De verhouding productiewaarde/dans is een beetje mank moet ik zeggen....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Onze eigen Timor deed een vergelijkbaar iets erg goed vorig jaar
Mweh, hij zet wel geinig typetjes van celebs neer, maar impressed helemaal niet qua stemmen nabootsen, ik vind er aardig wat ernaast zitten namelijk. Het ingestudeerd maar niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:36 schreef Knipoogje het volgende:
Qua impressionists op Got Talent shows vond ik Ben Price uit Australie de leukste.
Ik zal niet kunnen slapen tot die er staat.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:25 schreef Karina het volgende:
Ik ga weer kijken jongens, verslagje volgt later.
En Australia toch nog vergeten, ga ik later eens even zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Karina op 16-08-2013 22:12:53 ]
thnx!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:09 schreef shiznuts het volgende:
Daar inmiddels ook al de tweede aflevering van uit.
En een nieuwe live show uit America.
Duurt altijd wat voor de release uit is op de een of andere manier, maar inmiddels is 'ie er.Eens kijken.
Ja het is ook tweemaal bij de britse gedaan met die projecties.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik was bij dat zandspul al klaar met projecties en verhaaltjes (Ukraine winnares deed dat al in 2009).![]()
![]()
Ik hoop dat hij wint. Wat hij doet vind ik echt tof. En ook alles helemaal zelfgemaakt. maar er zal wel een countryzanger winnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef shiznuts het volgende:
Maar dan heb je nog vrij unieke acts zoals Kenichi die toch echt weten te boeien (tip voor 1st place?).
Ik denk dat stiekem iedereen wel toe is aan originele acts.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef shiznuts het volgende:
Als je doet aan trending forcasts en kijkt naar het YouTube-kanaal http://www.youtube.com/user/AmericasGotTalent/videos en dan de views van de laatste 4 weken bekijkt gaat Kenichi ook daar al aan kop, knap gevolgd door Collins Key. Ver daaronder komen was pas weer een act als de KriStef Brothers etcetera tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |