Stukken minder drama en opgezette stukjes. Acts krijgen ook meer de tijd. Prima inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:28 schreef Faxie het volgende:
Australie is de moeite wel weer waard kan ik zeggen
Nou die presentator is d'r eerste jaar. Ik vind het tot nu ook nog niet echt iets. De kerel die het normaal was vond ik wel beter. Niet echt uitstraling, maar wel een aardige vent zeg maarquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Stukken minder drama en opgezette stukjes. Acts krijgen ook meer de tijd. Prima inderdaad.
Alleen die moderatorin.Wat een gedrocht is dat mens. Dan is America's Nick een stuk toffer.
Vind de jurors wel snel fan van iets, maar die eerste twee zangacts, van die duffe Aziaat en daarna die 9-jarige waren nou niet bepaald up-there. Die kid z'n moeder was trouwens wel erg sterk. Maar wow at:
Die uithaal 'let it out and say'. Damn.
Maar goed. Da's een andere show.
Lijkt me niet, wordt zondag pas uitgezonden als ik me niet vergis.quote:Op maandag 2 september 2013 15:39 schreef shiznuts het volgende:
Sinds vrijdag is geloof ik S07E04 ook alweer online, hè?
Zal 'em eens ff van het net plukken.
Ik kon er wel om lachen, maar 1 keer was meer dan genoegquote:Op woensdag 4 september 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen gekeken. Echt veel aan vond ik het ook niet. Dat musicalkind irriteerde me mateloosDat de balletdanser zo goed gevonden werd begrijp ik niet helemaal en waarom hield hij zijn vestje aan tijdens het dansen, geen gezicht.
De enige act die ik wel goed vond waren de 2 turnmeisjes, eng bijna de posities die ze deden.
Oh en Opera hoeft voor mij ook echt niet meer.
Ik moest wel lachen om de YMCA oudjesquote:Op woensdag 4 september 2013 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen, maar 1 keer was meer dan genoeg
Ow die vond ik dan weer niksquote:Op woensdag 4 september 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om de YMCA oudjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |