Stukken minder drama en opgezette stukjes. Acts krijgen ook meer de tijd. Prima inderdaad.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:28 schreef Faxie het volgende:
Australie is de moeite wel weer waard kan ik zeggen
Nou die presentator is d'r eerste jaar. Ik vind het tot nu ook nog niet echt iets. De kerel die het normaal was vond ik wel beter. Niet echt uitstraling, maar wel een aardige vent zeg maarquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Stukken minder drama en opgezette stukjes. Acts krijgen ook meer de tijd. Prima inderdaad.
Alleen die moderatorin.Wat een gedrocht is dat mens. Dan is America's Nick een stuk toffer.
Vind de jurors wel snel fan van iets, maar die eerste twee zangacts, van die duffe Aziaat en daarna die 9-jarige waren nou niet bepaald up-there. Die kid z'n moeder was trouwens wel erg sterk. Maar wow at:
Die uithaal 'let it out and say'. Damn.
Maar goed. Da's een andere show.
Lijkt me niet, wordt zondag pas uitgezonden als ik me niet vergis.quote:Op maandag 2 september 2013 15:39 schreef shiznuts het volgende:
Sinds vrijdag is geloof ik S07E04 ook alweer online, hè?
Zal 'em eens ff van het net plukken.
Ik kon er wel om lachen, maar 1 keer was meer dan genoegquote:Op woensdag 4 september 2013 11:51 schreef Karina het volgende:
Vanmorgen gekeken. Echt veel aan vond ik het ook niet. Dat musicalkind irriteerde me mateloosDat de balletdanser zo goed gevonden werd begrijp ik niet helemaal en waarom hield hij zijn vestje aan tijdens het dansen, geen gezicht.
De enige act die ik wel goed vond waren de 2 turnmeisjes, eng bijna de posities die ze deden.
Oh en Opera hoeft voor mij ook echt niet meer.
Ik moest wel lachen om de YMCA oudjesquote:Op woensdag 4 september 2013 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen, maar 1 keer was meer dan genoeg
Ow die vond ik dan weer niksquote:Op woensdag 4 september 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen om de YMCA oudjes
Viel wat tegen ja. Sowieso een kutseizoen... de koek is een beetje op daar denk ik....quote:Op donderdag 26 september 2013 11:59 schreef shiznuts het volgende:
Was nou niet echt wat, hè?
Better luck next show...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat ze die Scott (met z'n shirt) doorlieten...
Onbegrijpelijk Haribo!quote:
Is het ook helemaal niet natuurlijk. Maar eigenlijk zit er geen 1 act bij waarvan je denkt: DIE is echt geweldig, nooit gezien, super creatief, zoals Kenichi bijvoorbeeld. Het is toch allemaal een beetje (wat ik volgens mij al eerder zei) bonte avond niveau.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:16 schreef shiznuts het volgende:
Wat jij eerder zei over die Tommy Franklin. Toffe gast en alles en waanzinnige energie in de auditie... maar hoe is dat precies een act van een kwart miljoen?
Zoiets als Kenichi is ook niet origineel.... maar je ziet het niet veel op dat soort shows.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:25 schreef Karina het volgende:
Bij die baby moest ik meteen aan Chucky denken toen ik hem zag, daarom vond ik het waarschijnlijk grappig.
[..]
Is het ook helemaal niet natuurlijk. Maar eigenlijk zit er geen 1 act bij waarvan je denkt: DIE is echt geweldig, nooit gezien, super creatief, zoals Kenichi bijvoorbeeld. Het is toch allemaal een beetje (wat ik volgens mij al eerder zei) bonte avond niveau.
Oh en aan de presentatrice begin ik me ook steeds meer te ergeren, wat een vervelend mens.
Ah was zo gevonden. Komt uit 2010...quote:Op maandag 30 september 2013 09:29 schreef shiznuts het volgende:
Haha, ja, dat klopt.![]()
En die schaduwact, dat nummer wordt altijd gebruikt bij van die licht/projectie-acts bij talentenshows.
Verder zo'n handschaduwact nog niet echt gezien, behalve op YouTube weleens erg goede.
Was dan verder ook niet heel slecht, maar ook niet wow.
Sowieso zat nergens een wow-factor bij, imho.
Tommy heeft wel een grote kans om door te gaan. Maar eigenlijk vond ik er zelf al geen bal meer aan.
Reuben heeft nog altijd wel wat, maar de muziek, het nummer en z'n stem waren een stuk minder dan tijdens de auditie vond ik. Hij hield zichzelf niet goed staande vond ik, met support van de violen werd het trouwens wel wat beter. De over-de-top zoetsappige foto's hadden inderdaad weg mogen blijven.
Benieuwd naar Seaton's act volgende keer.
En mijn favo 'Uncle Jed'zal daarna wel komen?
Ik vind ze ook niet slecht hoor. Maar ze doen wel gewoon de zangers van toen na. Er zit niets origineels bij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:26 schreef shiznuts het volgende:
Weet niet. Van alle acts deze show hadden die broers misschien wel het meeste going for 'em.
Ik ben ook net bezigquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:54 schreef shiznuts het volgende:
't Zal me benieuwen... ff S07E11 binnenhalen.
s03e06quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:01 schreef shiznuts het volgende:
E06 of S06?
't Is ook zo wat om middenin een show te joinen natuurlijk..
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:18 schreef Faxie het volgende:
Nobrainer: Uncle Jed en de Chinese jongetjes.
Die kerel met de piano was niet zo bijzonder in z'n pianospel, maar kon weldegelijk goed zingen. Was heel gecontroleerd.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:54 schreef Karina het volgende:
Piano: hij deed me denken aan die gast van het songfestival Cezarmaar die vond ik WEL goed.
Zanger met Mozart pak: hij kon ECHT niet zingen vind ik.
Ik denk de band en het musicalmeisjequote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kerel met de piano was niet zo bijzonder in z'n pianospel, maar kon weldegelijk goed zingen. Was heel gecontroleerd.
Die ander mistte veel noten, en z'n uitspraak is belabberd![]()
Maar die zal wel doorgaan, let maar op.
Hij, en de band.
Ik zat in de hunt, dus even geen tijd gehad om te postenquote:
Morgen kijkenquote:Op zondag 10 november 2013 18:48 schreef shiznuts het volgende:
Nou, als Uncle Jed niet wint, dan weet ik het niet meer, maar dan ben ik zwaar teleurgesteld!
Nieuwe aflevering is er ook alweer, hè!
Dat is echt 1 van de weinige keren dat een favoriet van mij ook nog won. Verder zit ik er echt altijd naast, of het nou ESF is of een talentenjacht, maakt niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel tof!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart trouwens dat de moeder van de kleine MJ mee stond te zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was leuk jongensTot de volgende Got Talent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |