Resultaat 'best three' a.d.h.v. vorige week kan ik inkomen.

Had het Joanna wel gegund, maar een goochelaar kan er nog een compleet andere show van maken en zij heeft natuurlijk eigenlijk wel een beetje een one-trick-pony.
En nu naar de recente show kijken.

[..] Ok
AngelDat ghetto gebeuren van vorige keer was echt niks. Ze zijn weer terug naar het format van de auditie gegaan, wat imho wel werkt qua presentatie en song.

Echter, haar stem hè... Ze kan best goed zingen, maar het lijkt wel alsof ze Rihanna en Beyonce kopieert, terwijl je er juist je eigen noot aan moet geven.

Dusse...
AoBMuziek was wel tof, nam me ff een paar jaar terug in de tijd.

Dans was wel ok, maar ehm. Mja. Niezo heel interessant. Sorry guys. NEXT!
Kyle & Dawn though.
RaymundoTelkens weer wat anders tofs.

En het is wel zeer aardig hoor, maar of dat nu een 250000 AUD act is?
Dean
GVD. Zit ik naar dat pisventje met z'n kudtstem te kijken/luisteren terwijl z'n moeder daar in de spotlight had kunnen staan die zoveel beter is. Zonde. Ik heb hem echt nooit goed gevonden en hij ziet er ook zo ongeïnspireerd en loom uit. Hij is ook totaal niet beyond-his-years wat je bij andere zangtalentjes wel hebt. Een verschrikking. Als hij de 'future of music' is, dan is de wereld 'doomed'.
Mr SaltyrainMja. Laten we gewoon realistisch zijn en accepteren dat hij een 'one day fly' is. De auditie was leuk, geinig, super. Tweede keer was al mweh, nu heeft het gewoon alles eigenlijk verloren. Ik bedoel als mensen beginnen te juichen omdat er ballonnen op het podium vallen en je het daar van moet hebben... kweenie. Dan stelt het dus allemaal niet zo heel veel meer voor.
MaffiazangersClassic. Maar vond hem net ff te makkelijk en te cheesy. Beetje inderdaad dat karaokegevoel waar jullie het al over hadden. Maar goed, dat is nu eenmaal wat ze doen. De eerste paar seconden waren trouwens aftasten, ging niet helemaal honderd. Die laatste noot hadden ze nog uit moeten breiden met een nog hogere noot op het einde ervan. Die voelde ik aankomen, maar hij bleef uit.
Magic SamWinst is een illusie Sam! Maar dat weet je zelf ook wel.

Bit boring, innit? Standaardtrucjes ondanks de doorzichtige sidepanels-touch.
(Kyle over Geri en de auto's

)
Chinese virtuoosjesDeed me een beetje denken aan Sungha Jung / jwcfree:
Zelfde klasse w.m.b. en die video hierboven heeft zo'n 40 miljoen views.
Maar het mist identiteit. Vorige week was zo grappig en eigen. Kweenie. Wel sick goed i.i.g. .
SuperwheelchairMja, ik vind het wel zielig en tegelijkertijd knap. Maar ik ben ook gewoon bruutrealistisch met zeggen dat ik er geen reet aan vind. En dat hele redden was echt lame. Srry.
Uncle Jed 
Laura's stem, hè.

En elke rendition die ze doen is zo eigen en zo grandioos. Winning team.
Enige kritiekpuntje, dit nummer is eigenlijk te 'klassiek'? Ze hadden best iets hips unplugged poppy mogen doen. Vond het wat langzaampjes voor hun doen.
SwagyomammaissofatwhenshedancessysmologiststhinkstheresanearthquakeNot too bad. Net genoeg entertainment voor een minuut of twee voor ik het wel gezien heb.
Maar ja, het wowde me nou niet echt. En dat moet je in een grand final toch wel hebben.
Wat Timothy zei.
GregAfgelopen keer zei ik 'not half bad'. Die steel ik ff van vorige week en copy paste hem hier ff.
Not half bad.

Dus... Uncle Jed natuurlijk.

Oscar & Josh? Greg? Raymond? Angel? Foenander bro's?
[ Bericht 15% gewijzigd door shiz op 04-11-2013 00:44:50 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz