Al vond ik het trucje van die goochelaar in z'n pyjama echt lame. Over lame gesproken, die Illusionist waren ook verschrikkelijk lame.

En hoe dat met Howie een illusie of iets moest voorstellen..? De illusie was dat de illusie een illusie was of wat? Gewoon iets om 'em in de zeik te nemen? Ik dacht, 't zijn allebei twee kale gasten. Hij doet een gordijn omhoog voor die 20 seconden, loopt eromheen... en opeens zit hij daar vastgeketend en loopt Howie vrij rond. Maar neuh.
Neways. Vind inderdaad Drew ook niet zo briljant. Maar ja, is natuurlijk een goede zieltjestrekker, een handicap hebben.
Wat mij verraste is dat Got Talent-publiek eigenlijk maar weinig vindt aan zang... 'dan kijk je toch lekker Idols/X Factor/The Voice

'-mentaliteit?

Samantha's song vond ik nou niet heel erg catchy, maar wel eens dat ze goed kan zingen en star quality heeft, dus die komt vast nog wel ergens aan een label hierdoor ofzo. Wat me vooral verraste was dat de CraigLewis Band zo'n slechte voting kreeg. Was misschien hun meest catchy performance, maar vind die gasten wel chill eigenlijk. Dat mensen die club bouncer dan doorlaten verrast me, die klinkt alleen als 'ie Nickelbackish brult. Rustig beginnen klonk nou niet echt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz