Je kan altijd nog naar goatse gaan a mattie.quote:
Klinkt goed. Wanneer ben je van plan om te gaan solliciteren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Onderofficier Loadmaster voor Chinooks/C-130 of Officier Luchtgevechtsleiding..Stiekem trekt de eerste functie mij meer. Maar ja weet niet hoe ver ik kom met mijn 4 voor wiskunde. Heb al wat mensen van defensie erover gesproken en die zeiden dat ik staatsexamen of een cursus moet doen bij LOI, maar kon ondertussen wel solliciteren.
vieze flikkerrquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag een mooie nieuwe broek gekocht. #yolo
[ afbeelding ]
Damn, wat een heerlijk voluptueus lichaam met mooie zandloper verhoudingen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef McNulty het volgende:
Oh lawd have mercy! Dem thighs![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bro, dit kan je niet doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Damn, wat een heerlijk voluptueus lichaam met mooie zandloper verhoudingen.
Zou echt zooo graag tussen die dijen willen liggen G.
Just didquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Damn, wat een heerlijk voluptueus lichaam met mooie zandloper verhoudingen.
Zou echt zooo graag tussen die dijen willen liggen G.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ik zou hem niet in een spoiler doen voor de mensen die mobiel fokken... Wellicht kun je er nog meer toevoegen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef McNulty het volgende:
Zou fanta er net zo geil uitzien in uniform?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck die mensen die mobiel fokken. Mobieltjes zijn de nummer 1 oorzaak van de verloedering van menselijke interacties!!! Die Apple die Android.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zou hem niet in een spoiler doen voor de mensen die mobiel fokken... Wellicht kun je er nog meer toevoegen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef McNulty het volgende:
Ze is niet dik. Ze is bottom-heavy en daar zitten de lekkernijen.
Don't hate because I don't care about the size of your tittays.quote:
Zou wel geven voor een keertje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef McNulty het volgende:
Oh lawd have mercy! Dem thighs![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zou geen stijfje kunnen krijgen van zoiets.quote:
Deze houding jegens de obese medemens, is dat nu een echte persoonlijke voorkeur of een 'gebrek aan beter'-verhaal?quote:
Zie die uitgesproken vrouwelijke rondingen die zacht doch ferm naar je fluisteren om je mannelijke hormonen de vrije loop te laten gaan. Geef toe aan de verleiding geef, geef toe aan de lust.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zou geen stijfje kunnen krijgen van zoiets.
Nee meer een soort nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Deze houding jegens de obese medemens, is dat nu een echte persoonlijke voorkeur of een 'gebrek aan beter'-verhaal?
Nooit geprobeerd nog?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee meer een soort nieuwsgierigheid.
Je mist niet gek veel. Behalve dikke aftershocks bij the pushing. Geef wel alphagevoel dat je dat allemaal in werking hebt gezet en zo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nope, dikste wat ik heb gehad was 50kg en 1.65
Pfff, sissy. Ik ben over de 100 geweest. Needed a new bed though... Dat was wat minder. Maar het neukt best lekker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nope, dikste wat ik heb gehad was 50kg en 1.65
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je mist niet gek veel. Behalve dikke aftershocks bij the pushing. Geef wel alphagevoel dat je dat allemaal in werking hebt gezet en zo.
Broquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pfff, sissy. Ik ben over de 100 geweest. Needed a new bed though... Dat was wat minder. Maar het neukt best lekker.
Zo zie je maar weer dat dikke mensen de maatschappij handen vol geld kost.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pfff, sissy. Ik ben over de 100 geweest. Needed a new bed though... Dat was wat minder. Maar het neukt best lekker.
Het was haar moeders bed. Ik heb er een leeg kratje onder gezet. Het probleem was haar stress over het bed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat dikke mensen de maatschappij handen vol geld kost.
Wablief, zij is een uitmuntend vrouwelijk exemplaar getuige het feit dat zij beschikt over een zandloper figuur. Dit valt te herleiden uit haar ronde edoch ferme buste, die gezamelijk met de wijde heupen haar taille optisch smaller doen laten lijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Deze houding jegens de obese medemens, is dat nu een echte persoonlijke voorkeur of een 'gebrek aan beter'-verhaal?
Baas.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb er een leeg kratje onder gezet.
Hahaha ja ben benieuwd, als het ooit zo ver komt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je mist niet gek veel. Behalve dikke aftershocks bij the pushing. Geef wel alphagevoel dat je dat allemaal in werking hebt gezet en zo.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wablief, zij is een uitmuntend vrouwelijk exemplaar getuige het feit dat zij beschikt over een zandloper figuur. Dit valt te herleiden uit haar ronde edoch ferme buste, die gezamelijk met de wijde heupen haar taille optisch smaller doen laten lijken.
De wijde heupen bieden trouwens een verhoogde kans dat een eventuele bevalling voorspoedig zal verlopen. De ferme buste is een goede indicatie dat zij als moeder prima in staat in het zeugeling gedurende de meest kwetsbare fase van zijn/haar leven te voeden.
Conclusie: een uitmuntend vrouwelijk exemplaar om nageslacht mee te creeren en in tegenstelling tot jouw misplaatste opvattingen staat zij juist vooraan de rij.
Mijn god, dat was een heel verhaal nu ik er aan denk. Eerst was het het bed, nouja, eerst sex die best goed was, ze had een tong als lassie. Maar nadat ik het bed had gefikst hoorden we de voordeur, ma kwam thuis en de enige deur op de tweede etage was de voordeur... Ik ben dus over het balkon in iemands tuin gesprongen.quote:
Je kan ook gewoon goede deo kopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb vandaag mijn okselharen getrimd. Zag er goed uit en ik leek gelijk een stuk meer aesthetic, echter had ik na een paar uur al last van een zweetgeur, terwijl ik dat normaal niet heb (wat logisch is aangezien okselharen fungeren als een soort zweetluchtvreter).
Moraal van het verhaal: ik ga mijn okselharen nooit meer bijwerken. #hunter
ben je 12 fso xDquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon kaal hier, je zou juist minder moeten ruiken.
Altijd fijn. Heb je net een prima avond gehad en dan moet je ook nog in de teringbende vallen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn god, dat was een heel verhaal nu ik er aan denk. Eerst was het het bed, nouja, eerst sex die best goed was, ze had een tong als lassie. Maar nadat ik het bed had gefikst hoorden we de voordeur, ma kwam thuis en de enige deur op de tweede etage was de voordeur... Ik ben dus over het balkon in iemands tuin gesprongen.![]()
Daar heb ik bijna een half uur stil gestaan omdat ik tot mijn knieen in de modder sprong. Zonder schoenen naar huis gefietst.
Jij hebt geluk dat je in moderne tijden ben geboren met geavanceerde medische procedures, jongen. Want jij weet weet de meest vruchtbare vrouwen er niet uit te pikken. De kans dat jouw nageslacht de geboorte overleefd zou hebben in de caveman days is praktisch nihil met jouw selectiecriteria.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..], fuck die shit G ik kom tog altijd in het gezichtje
tt;drquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wablief, zij is een uitmuntend vrouwelijk exemplaar getuige het feit dat zij beschikt over een zandloper figuur. Dit valt te herleiden uit haar ronde edoch ferme buste, die gezamelijk met de wijde heupen haar taille optisch smaller doen laten lijken.
De wijde heupen bieden trouwens een verhoogde kans dat een eventuele bevalling voorspoedig zal verlopen. De ferme buste is een goede indicatie dat zij als moeder prima in staat in het zeugeling gedurende de meest kwetsbare fase van zijn/haar leven te voeden.
Conclusie: een uitmuntend vrouwelijk exemplaar om nageslacht mee te creeren en in tegenstelling tot jouw misplaatste opvattingen staat zij juist vooraan de rij.
Ik heb niet op haar gehaat. Sterker nog, ik zou d'r ook gewoon geven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij hebt geluk dat je in moderne tijden ben geboren met geavanceerde medische procedures, jongen. Want jij weet weet de meest vruchtbare vrouwen er niet uit te pikken. De kans dat jouw nageslacht de geboorte overleefd zou hebben in de caveman days is praktisch nihil met jouw selectiecriteria.
I call bulllllllshit nigga. Ik scheer die okseltjes wekelijks en nergens last van. Maar ik ben ook niet zo'n zweetbeest. Ja, als ik met een fatburner in mn mik in de zon poog te deadliften met een lichte kater mss, geen idee. Zal het eens proberen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb vandaag mijn okselharen getrimd. Zag er goed uit en ik leek gelijk een stuk meer aesthetic, echter had ik na een paar uur al last van een zweetgeur, terwijl ik dat normaal niet heb (wat logisch is aangezien okselharen fungeren als een soort zweetluchtvreter).
Moraal van het verhaal: ik ga mijn okselharen nooit meer bijwerken. #hunter
Normaal knip ik ze altijd bij. Denk dat ik dat ook maar blijf doen in plaats van het te trimmen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:08 schreef NomanIW het volgende:
[..]
I call bulllllllshit nigga. Ik scheer die okseltjes wekelijks en nergens last van. Maar ik ben ook niet zo'n zweetbeest. Ja, als ik met een fatburner in mn mik in de zon poog te deadliften met een lichte kater mss, geen idee. Zal het eens proberen.
Zeta.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jessie gaat tweetalig.
Ik wil wedden dat Jesse haar na dat interview keihard gebanged heeft
Best wel creepy hoe hij op echt alle filmpjes van Jesse heeft gereageerd. Heeft Jesse zijn vriendin afgepakt?quote:
Will do!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Normaal knip ik ze altijd bij. Denk dat ik dat ook maar blijf doen in plaats van het te trimmen.
Succes. Hou ons op de hoogte.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Best wel creepy hoe hij op echt alle filmpjes van Jesse heeft gereageerd. Heeft Jesse zijn vriendin afgepakt?
Wat een noob ben jij ook; kan niet eens een link naar een video plaatsen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:28 schreef Ethanolic het volgende:
Zeta is zo een baas
https://www.youtube.com/user/lasernederland?feature=watch
It's so fast, it's so fast, it's not normal how fast it is.
En gewoon 75k keer bekeken
Ik postte bewust zijn channel, dropje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat een noob ben jij ook; kan niet eens een link naar een video plaatsen.
joajoaaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik postte bewust zijn channel, dropje.
Zo kennen we er nog meerrrr.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik postte bewust zijn channel, dropje.
http://www.superfood.nl/o(...)wei-eiwitten-vanillequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:35 schreef 16meter het volgende:
geen superfoods eten
geen testosteron shakes drinken
geen biologische one world whey gebruiken
jesse
mad? ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik eet ook een superfood. Mad? Is het nuttig? Ja.
het is elke euro waard, vriendquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
http://www.superfood.nl/o(...)wei-eiwitten-vanille
140,- de 2,2kg.
srsquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:38 schreef 16meter het volgende:
[..]
mad? ja.
nutig? neen.
[..]
het is elke euro waard, vriend
cactussen. deze staan in de woestijn en in de woestijn is het droog en jesse zei dat je daar dus droger van kan wrdequote:Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef 16meter het volgende:
welke superfood eet je
en welke functie heeft het?
besteld bij jesse?
Chia zaden. Ik eet ze voor de vezels. De functie is betere poep, darmflora etc. etc. Je kunt natuurlijk ook ander voedsel eten voor vezels, maar het is makkelijker om wat zaden over je voedsel te doen, 16 kcals en 2 gr. vezels per 5 gr. Easy shit nikku.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:39 schreef 16meter het volgende:
welke superfood eet je
en welke functie heeft het?
besteld bij jesse?
Daar ga je weer, heb je vanaf maandag tot en met zondag voor helemaal niets getraind. Leer je het dan nooit?quote:
Actually ben ik eindelijk weer wat aangekomen afgelopen week.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar ga je weer, heb je vanaf maandag tot en met zondag voor helemaal niets getraind. Leer je het dan nooit?
Betekent alleen maar dat je kwaliteitsmassa te kort schiet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Actually ben ik eindelijk weer wat aangekomen afgelopen week.
Heb 3 weken slecht gegeten, had geen ritme helemaal niets....
Dat is nu eindelijk weer terug dus ik ben er blij om.
Cutten hoeft voor mij niet, mijn spijsvertering is snel genoeg om een hele korte periode weinig te eten zodat ik weer snel wat kwijt ben (met name vet+vocht)
Ach, gelukkig doe jij niets anders dan haten en onzin pratenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Betekent alleen maar dat je kwaliteitsmassa te kort schiet.
Spuit ook zo nu en dan 500mg test in mijn been, train drie keer per week een half uurtje en drink 5 wheyshakes per dag. Strong gains, broertje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ach, gelukkig doe jij niets anders dan haten en onzin praten![]()
Leuk dat die dagbesteding jou gelukkig maakt
Zijn er pics van ethanolic? Straks is het een beta met wat theorie kennis.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
etha is sws vuile hater, lift hij uberhaupt?
Elke avond in een hotel zitten, in een stad waar niemand mij kent en ik niemand ken...quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:13 schreef Curlbrah het volgende:
wat is deze; geen discussie onder mkeaar
Volgens mij heb ik die wel een keer voorbij zien komen, geen slecht fysiek dacht ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zijn er pics van ethanolic? Straks is het een beta met wat theorie kennis.
ja vieze ecto is het, betanolic.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zijn er pics van ethanolic? Straks is het een beta met wat theorie kennis.
kan me wel wat herinnerenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:15 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb misschien een jaar geleden wel eens een foto in het BB topique geplaatst, en zal dat maybe na de zomer nog eens doen. Maybe.
Anders heeft hij mij nog, trainen met de Maus is een weldadige ervaring. Maar misschien threesome.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Bro, je zal me in Damsco nog nodig hebben als spotter.
Jammer dat je in Zaantje zit, anders konden we zeker zieke lifts zette G.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:18 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Bro, je zal me in Damsco nog nodig hebben als spotter.
Fuck off, prima arm.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:25 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]Deze had ik ook eens gepost.
Skinny motherfucker
Ik vind je maar matigjes, maar magertjes, ik maak het zo dik je hartvaten slibben dicht,quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:25 schreef Ethanolic het volgende:
Skinny motherfucker
ooooh zieke lyrics broquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik vind je maar matigjes, maar magertjes, ik maak het zo dik je hartvaten slibben dicht,
Je kan niet komen, gaan, aan me tippen, niet lullen, hangen, behalve aan mn lippen,
Want ik rip je aan stukken, zie me al je ingewanden uit je ribbenkast rukken,
tot je maagbinnenwand scheurt en je bloed braakt, druk je dunne darm door je keel laat je zien dat je poep praat.
I can't.....quote:
wat doe je stoer dan whiteboi ik ben bloedserieusquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:31 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
I can't.....
"Kijk mij een stoere white boy zijn met die koevoet in mijn hand"
Die ego's.... niet te filmen
Oh it's on now niggûh!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
wat doe je stoer dan whiteboi ik ben bloedserieus
Ethanolic hangt elke week op de hoek met Nino mang.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik heb nog een foto van mij en Naldje in Roffa Zuid
Red Ligt Boogie.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ethanolic hangt elke week op de hoek met Nino mang.
[..]
Red Ligt Boogie.
Jawel broer altijd dikke chillings met Nino onder AH A8 in Kogga.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ethanolic hangt elke week op de hoek met Nino mang.
[..]
Red Ligt Boogie.
srs?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
DIe Nino is wel dik binnen door dat Itunes album
kan jij eigenlijk wel matchen met mijn arm van een jaar geleden???quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
DIe Nino is wel dik binnen door dat Itunes album
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ik zat al 6x vast en nog blijf ik bij de yugo mafia u mad
ze willen ons eten yes yesquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Toegestuurd door iemand toen ik mijn ex met een hindoe betrapte...
Vieze roti!quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ze willen ons eten yes yes
[ afbeelding ]
Sowieso is mijn voorarm groterquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kan jij eigenlijk wel matchen met mijn arm van een jaar geleden???
Haha, dan nog. Negativ is trouwens wel de hardste muphakka in de game.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niet zo gek als je door 1 man wordt gesloopt
Morgen! Dan heb ik genoeg informatie denk ik..quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klinkt goed. Wanneer ben je van plan om te gaan solliciteren?
ik denk, doe em expres niet. De echte connaisseur van k-rose noemt andere liedjes.quote:
Haha. Hoop dat deeltje vijf SA kan evenaren man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ik denk, doe em expres niet. De echte connaisseur van k-rose noemt andere liedjes.
kan jij mss kuurschema voor me opstelle?? Ga over 26 dagen naar Lloret met maten en wil nog paar kilo pakke.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:58 schreef Ethanolic het volgende:
Topic in de AAS sessie van DBB: die kerel slikt 2 pillen Dexa en drinkt 500mg caffeine per dag. Nu wilt hij daar nog ephedrine aan toevoegen.Bewijst maar weer dat de meeste leden echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Al die winstrol topics ook
Ik heb gehoord dat je als een Westerse blanke man in Japan, China etc. erg gewild bent door de vrouwen. Maarja, jij bent een mocro man, gaat niet werken.quote:
Ergste is nog dat die mensen niet vierkant worden uitgelachen worden daar maar de meeste er serieus op in gaan. Daarom zijn die Engelse forums veel beter. DIe topics worden gewoon genegeerd en verwijderdquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:58 schreef Ethanolic het volgende:
Topic in de AAS sessie van DBB: die kerel slikt 2 pillen Dexa en drinkt 500mg caffeine per dag. Nu wilt hij daar nog ephedrine aan toevoegen.Bewijst maar weer dat de meeste leden echt geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Al die winstrol topics ook
streetsoldier maakt die schema's hier, hij verkoopt ook gear (concurrent van snakey dus kijk uit)quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
kan jij mss kuurschema voor me opstelle?? Ga over 26 dagen naar Lloret met maten en wil nog paar kilo pakke.
Ik ben 1,90m vriend dat is het belangrijkste daarquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je als een Westerse blanke man in Japan, China etc. erg gewild bent door de vrouwen. Maarja, jij bent een mocro man, gaat niet werken.
Hahah je bent een mokroon!!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ben 1,90m vriend dat is het belangrijkste daar
En is niet zo in Japan en Korea maar wel China maar dat zijn gold diggers
Sahbi.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ben 1,90m vriend dat is het belangrijkste daar
En is niet zo in Japan en Korea maar wel China maar dat zijn gold diggers
Oké kzal t doen!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
streetsoldier maakt die schema's hier, hij verkoopt ook gear (concurrent van snakey dus kijk uit)
dm hem maar
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah je bent een mokroon!!!
Ze willen je sowieso voor het geld.
Als ik mocro was had ik je nu al geript mattiequote:
Geen leuke film? Ik heb die series ook nooit echt gekeken of zo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
HET LIJKT WEL TOEVAL
OMFGLOLZ
kankerfilm
is voor kankernerdjes vriendquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen leuke film? Ik heb die series ook nooit echt gekeken of zo.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen leuke film? Ik heb die series ook nooit echt gekeken of zo.
ik zet bitches achter de webcam vriendquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij werkt later voor kankernerdjes, vriend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Vet man. Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:10 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ik zet bitches achter de webcam vriend
Fanta straks ook als ze straks geen werk heeft
daar gaan je gainsquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet nu nog gaan trainen. Dat is een beetje het nadeel van een homegym; je bent laks want je kunt toch altijd trainen. Ik wou om 16:00 al gaan trainen, was ik op tijd klaar en had ik de hele avond tijd voor andere shit. Echt kut is dat.
Kut als je altijd kan trainenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet nu nog gaan trainen. Dat is een beetje het nadeel van een homegym; je bent laks want je kunt toch altijd trainen. Ik wou om 16:00 al gaan trainen, was ik op tijd klaar en had ik de hele avond tijd voor andere shit. Echt kut is dat. FOK! houdt mij weer te lang bezig.
Log maar snel uit.quote:
Baas.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:21 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Kut als je altijd kan trainen
Ik maak echt all kinds of gains sinds m'n homegym af is.
leuk johquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:24 schreef Curlbrah het volgende:
I was at the gym in my university and I saw a pack of underclassmen doing bicep curls. One of the pack members broke off from the group and said, "I'm going to go do squats bro." The other members shuffled around in dissent.
The general opinion among them was that working out legs was for pussies. The lone wolf bro said, "I don't give a fuck guys, I have a date tonight." This stopped the pack bros short. "A date?" they asked. "Yeah dude, bitches can smell squat on you. It's the squats bro, they can smell it. I have to squat today."
The pack cracked up, imagining that this was a great joke, and a really novel way to get them to do legs. His face remained impassive: He was dead serious. He truly believed that bitches could smell squat on a man.
After discussing his theory for roughly 5 minutes near me where I was doing decline bench, the lone wolf finally persuaded the rest of the pack and they all went to go do squats.
TLDR; Always squat before a date: Bitches can smell the squat on you.
wtf man, hoe maak je een foto met een waterfles :s ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:25 schreef Ethanolic het volgende:
Skinny motherfucker
Die willen alleen nog maar in de bikini mooi liggen wezen, in het najaar gaan ze zich weer vol vreten aan chocola, en in het voorjaar zie je ze daarom weer in de gym.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Valt me op dat alle mooie vrouwen in mijn gym zijn verdwenen nu de zon schijnt
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:09 schreef seto het volgende:
net deze gezien
[ afbeelding ]
wat een film gek
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen al gespierd
Naar de mening van vrouwen luisterenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen al gespierd
sap kom op wow; we hebben guildmeetingquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Naar de mening van vrouwen luisteren
Het gaat om wat mannen van je vinden (nohomo)
Ja hij heeft Eva Mendez,Blake Lively EN Olivia Wilde mogen gevenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet zomaar een vrouwtje eh swa
En Rachel McAdams. En Sandra Bullock.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja hij heeft Eva Mendez,Blake Lively EN Olivia Wilde mogen geven
geen pecs slechte core. Zelfs zijn buik kijkt sad.quote:
Ok.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
sap kom op wow; we hebben guildmeeting
Meer pecs dan gemiddelde Nederlanderquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
geen pecs slechte core. Zelfs zijn buik kijkt sad.
wat een prestatiequote:Op donderdag 6 juni 2013 00:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Meer pecs dan gemiddelde Nederlander
Dat niet lol. Maar meer het feit hoe fucked t is.quote:
Misschien heeft 'ie een leuk karakter.quote:
Synthesizer dance? Had altijd in mn geheugen zitten dat jij zo'n exquise muzieksmaak had... Is dat een ZMA fuelled droom geweest??quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat feel when meer LBM en minder vet op minder lengte.
Verder:
ryan sowieso niet... Hij is gewoon overhyped.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:24 schreef JackieBrown het volgende:
Leuk koppie maar kan wel wat meer massa gebruiken. Hij ziet eruit alsof hij minder dan 80 kg weegt. Do not want
Nee, bah.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zweetgeur zou trouwens wel meer vrouwen moeten aantrekken. Iets met feromonen. nsis
Ofja, wij mensen pikken onze partners onder andere uit op basis van hun lichaamsgeur. Ooit zoiets gelezen in de Quest.
endo problems eerderquote:
Ik vind dat koppie juist niet leuk. Heeft de uitstraling een verwend jochie, do not want.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:24 schreef JackieBrown het volgende:
Leuk koppie maar kan wel wat meer massa gebruiken. Hij ziet eruit alsof hij minder dan 80 kg weegt. Do not want
154kg close grip bp, hell no.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:51 schreef G.R.S. het volgende:
SPT / Posr hier jouw sportschool stats
time to shine
geen uplifting knallenquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat feel when meer LBM en minder vet op minder lengte.
Verder:
geen dance genres kunnen benoemenquote:Op donderdag 6 juni 2013 09:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Synthesizer dance? Had altijd in mn geheugen zitten dat jij zo'n exquise muzieksmaak had... Is dat een ZMA fuelled droom geweest??
bij mij wel hoor jb wordt altijd nat avn mijn zweetgeur helemaal als k dan een dagje niet douchequote:
Dance is tog al een genre ;s wtfquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
geen uplifting knallen
[..]
geen dance genres kunnen benoemen
Je kan dus wel zeggen dat vrijwel ieder lied tegenwoordig Dance is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:20 schreef 16meter het volgende:
dance is een verzamelnaam voor dansbare elektronische muziek
dat weet m'n oma denk ik ook wel
kan jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je kan dus wel zeggen dat vrijwel ieder lied tegenwoordig Dance is.
Nou er zijn maar een paar muziekgenres hor gewoon hiphop, rock, trance en dance en country misschienquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:20 schreef 16meter het volgende:
dance is een verzamelnaam voor dansbare elektronische muziek
dat weet m'n oma denk ik ook wel
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:21 schreef seto het volgende:
mensen die post-avant jazzcore niet kunnen onderscheiden van progressive dreamfunk
je vergeet pop, michael jackson omfgquote:Op donderdag 6 juni 2013 10:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nou er zijn maar een paar muziekgenres hor gewoon hiphop, rock, trance en dance en country misschien
quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:21 schreef seto het volgende:
mensen die post-avant jazzcore niet kunnen onderscheiden van progressive dreamfunk
Whut heb jij op mma gezeten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
dit idd, oud zweet. Toen ik nog mma deed was er een gast best lekker maar hij stonk enorm
Stil jij, mr. Ik-ben-leger-expert-want-ik-speel-codquote:
Sure, buddy.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:06 schreef seto het volgende:
dat was grapje maat
ik koop alleen goede spellen zoals elk jaar de nieuwe FIFA
geen cod spelenquote:
mss als je 15 bent lolquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
geen cod spelen
verplichte kost voor elke gym ganger
Waar heb je mij dat zien posten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
geen cod spelen
verplichte kost voor elke gym ganger
ikzoujougeenboksgevenmattiequote:
voor iron mike zou ik kk hard rennenquote:
http://www.askscooby.com/index.phpquote:Op donderdag 6 juni 2013 13:23 schreef Mopst3r het volgende:
Wat is een goed amerikaans BB board mbt steroids dan? Ken alleen getbig....
die gasten zijn sowieso zo incompetent als de tiefus, maakt niet uit of ze wel of niet etenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:03 schreef Beach het volgende:
Hoe gaan die jihadis dat daar doen in Syrië? De hele dag in de zon sjouwen met raketwerpers en AKM's. Die hebben geen kracht meer over om te vechten dan.
Water en thee mag je wel drinken toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:01 schreef G.R.S. het volgende:
Binnenkort een maandje IF'en. Over een maand begint de Ramadan en dan mag ik van 06:00 tot 22:00 niets eten en drinken
Nope. Helemaal niets.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:07 schreef Champy het volgende:
[..]
Water en thee mag je wel drinken toch?
Het hangt af of ik actief ben. Sporten gaat wat lastiger worden aangezien ik niets mag drinken.quote:
Komt wel goed!quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:47 schreef Beach het volgende:
Respect als je het volhoudt. Hopelijk sla je het gezond & slank suikerfeest wel grotendeels over
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Komt wel goed!Ik houd niet van het Suikerfeest
![]()
Net een emotionele eetbui gehadHalve kilo kipfilet gegeten.
Sowieso. We hebben hier ergens een blok Côte d'Or liggen (quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]beter dan snoep/chocola/frituur wat de meeste emotionele eters naar binnen werken. Ik voel er ook een aankomen maar heb gelukkig geen troep in huis. Emotioneel appels en mandarijntjes eten wordt dat dus
Omdat ik godverdomme om 16:55 een telefoontje kreeg, en nu nog steeds aan de lijn hang met een storing. Ik wil godverdomme naar huis, weekend houdenquote:
Cote d'Orquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Sowieso. We hebben hier ergens een blok Côte d'Or liggen (![]()
![]()
) maar ik had juist zin in wat anders
vrouwen toch, hormoonschommelingen, pms, msp, menzes, spmquote:
Sta je er zelf ook helemaal achter?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Het hangt af of ik actief ben. Sporten gaat wat lastiger worden aangezien ik niets mag drinken.
Kan allemaal zijn, maar je kijkt wel veel blijer met bier in je hand.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:33 schreef ChesterPerry het volgende:
Raymzter @Raymzter1 4u
hier de zogenaamde feiten van jullie. 1-gebruikte vroeger nooit crack of hero maar coke.2-heb nooit anabolen gebruikt
Die met praline is hemelsquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Cote d'Orpraline of met nootjes. Al is het niet echt het weer voor chocola ook.
[..]
vrouwen toch, hormoonschommelingen, pms, msp, menzes, spm
Couscous met gestoomde groente en vleesquote:
Als het niet verplicht zou zijn, zou ik het niet doen. Niets eten vind ik niet zo erg. Geen water mogen drinken vind ik vervelend.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Sta je er zelf ook helemaal achter?
Succes iig.
lekker, 8 lagen make upquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)ke-up_n_3379731.html
Damn wat zijn de meeste lelijk zonder make up
ooh vertel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je kan het cocaine gebruik gewoon zien als ze geen make-up op hebben
Het is ringvinger over middelvinger.quote:
als een stoephoerrrrquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:48 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
hoe zou deze eruit zien zonde makeup
quote:
Als je ooit een "mooie" meid met 12 lagen plamuur samen met een lelijke vriend zie, dan weet je dat ze partner heeft uitgekozen die matcht met haar ware uiterlijk.quote:
maakt niet uit westside is westsidequote:Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het is ringvinger over middelvinger.![]()
[ afbeelding ]
Een beetje normaal kunnen slapen op wit beddengoed is wel fijn jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Sowieso alleen mascara, eyeliner en wenkbrauwpoeder als make up. Reinigingsmelk en facewash van clarins. En gewoon creme van garnier. Al die shit hoeft niet op je gezicht als je gezond eet toch?
plain nasty!quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Een beetje normaal kunnen slapen op wit beddengoed is wel fijn javraag me altijd af hoe de kussens van die mokkels eruit zien..
In Italië is men al terughoudend met kleding passen in winkels vanwege de make up vlekken die dames erop achterlaten.. zouden ze hier ook wel wat strenger in mogen worden. Tjek maar eens het gemiddelde rekje van de Herpes&Mauritz, bahvies!
Don't question Tupac.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:25 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
maakt niet uit westside is westside
Niks mis met een goeie snuif op zn tijdquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Je kan het cocaine gebruik gewoon zien als ze geen make-up op hebben
Hoezo? Parijs is een baggerstad man, overschat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:03 schreef ChesterPerry het volgende:
chill alleen zou ik na parijs of londen gaaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |