Je kan altijd nog naar goatse gaan a mattie.quote:
Klinkt goed. Wanneer ben je van plan om te gaan solliciteren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Onderofficier Loadmaster voor Chinooks/C-130 of Officier Luchtgevechtsleiding..Stiekem trekt de eerste functie mij meer. Maar ja weet niet hoe ver ik kom met mijn 4 voor wiskunde. Heb al wat mensen van defensie erover gesproken en die zeiden dat ik staatsexamen of een cursus moet doen bij LOI, maar kon ondertussen wel solliciteren.
vieze flikkerrquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag een mooie nieuwe broek gekocht. #yolo
[ afbeelding ]
Damn, wat een heerlijk voluptueus lichaam met mooie zandloper verhoudingen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef McNulty het volgende:
Oh lawd have mercy! Dem thighs![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bro, dit kan je niet doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Damn, wat een heerlijk voluptueus lichaam met mooie zandloper verhoudingen.
Zou echt zooo graag tussen die dijen willen liggen G.
Just didquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Damn, wat een heerlijk voluptueus lichaam met mooie zandloper verhoudingen.
Zou echt zooo graag tussen die dijen willen liggen G.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ik zou hem niet in een spoiler doen voor de mensen die mobiel fokken... Wellicht kun je er nog meer toevoegen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef McNulty het volgende:
Zou fanta er net zo geil uitzien in uniform?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fuck die mensen die mobiel fokken. Mobieltjes zijn de nummer 1 oorzaak van de verloedering van menselijke interacties!!! Die Apple die Android.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zou hem niet in een spoiler doen voor de mensen die mobiel fokken... Wellicht kun je er nog meer toevoegen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef McNulty het volgende:
Ze is niet dik. Ze is bottom-heavy en daar zitten de lekkernijen.
Don't hate because I don't care about the size of your tittays.quote:
Zou wel geven voor een keertje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef McNulty het volgende:
Oh lawd have mercy! Dem thighs![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zou geen stijfje kunnen krijgen van zoiets.quote:
Deze houding jegens de obese medemens, is dat nu een echte persoonlijke voorkeur of een 'gebrek aan beter'-verhaal?quote:
Zie die uitgesproken vrouwelijke rondingen die zacht doch ferm naar je fluisteren om je mannelijke hormonen de vrije loop te laten gaan. Geef toe aan de verleiding geef, geef toe aan de lust.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zou geen stijfje kunnen krijgen van zoiets.
Nee meer een soort nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Deze houding jegens de obese medemens, is dat nu een echte persoonlijke voorkeur of een 'gebrek aan beter'-verhaal?
Nooit geprobeerd nog?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee meer een soort nieuwsgierigheid.
Je mist niet gek veel. Behalve dikke aftershocks bij the pushing. Geef wel alphagevoel dat je dat allemaal in werking hebt gezet en zo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nope, dikste wat ik heb gehad was 50kg en 1.65
Pfff, sissy. Ik ben over de 100 geweest. Needed a new bed though... Dat was wat minder. Maar het neukt best lekker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nope, dikste wat ik heb gehad was 50kg en 1.65
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je mist niet gek veel. Behalve dikke aftershocks bij the pushing. Geef wel alphagevoel dat je dat allemaal in werking hebt gezet en zo.
Broquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pfff, sissy. Ik ben over de 100 geweest. Needed a new bed though... Dat was wat minder. Maar het neukt best lekker.
Zo zie je maar weer dat dikke mensen de maatschappij handen vol geld kost.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pfff, sissy. Ik ben over de 100 geweest. Needed a new bed though... Dat was wat minder. Maar het neukt best lekker.
Het was haar moeders bed. Ik heb er een leeg kratje onder gezet. Het probleem was haar stress over het bed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat dikke mensen de maatschappij handen vol geld kost.
Wablief, zij is een uitmuntend vrouwelijk exemplaar getuige het feit dat zij beschikt over een zandloper figuur. Dit valt te herleiden uit haar ronde edoch ferme buste, die gezamelijk met de wijde heupen haar taille optisch smaller doen laten lijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Deze houding jegens de obese medemens, is dat nu een echte persoonlijke voorkeur of een 'gebrek aan beter'-verhaal?
Baas.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb er een leeg kratje onder gezet.
Hahaha ja ben benieuwd, als het ooit zo ver komt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je mist niet gek veel. Behalve dikke aftershocks bij the pushing. Geef wel alphagevoel dat je dat allemaal in werking hebt gezet en zo.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wablief, zij is een uitmuntend vrouwelijk exemplaar getuige het feit dat zij beschikt over een zandloper figuur. Dit valt te herleiden uit haar ronde edoch ferme buste, die gezamelijk met de wijde heupen haar taille optisch smaller doen laten lijken.
De wijde heupen bieden trouwens een verhoogde kans dat een eventuele bevalling voorspoedig zal verlopen. De ferme buste is een goede indicatie dat zij als moeder prima in staat in het zeugeling gedurende de meest kwetsbare fase van zijn/haar leven te voeden.
Conclusie: een uitmuntend vrouwelijk exemplaar om nageslacht mee te creeren en in tegenstelling tot jouw misplaatste opvattingen staat zij juist vooraan de rij.
Mijn god, dat was een heel verhaal nu ik er aan denk. Eerst was het het bed, nouja, eerst sex die best goed was, ze had een tong als lassie. Maar nadat ik het bed had gefikst hoorden we de voordeur, ma kwam thuis en de enige deur op de tweede etage was de voordeur... Ik ben dus over het balkon in iemands tuin gesprongen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |