quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Pap89 het volgende:
Arme kinders, zitten ze daar ergens boven "Gvd, we zijn dood, branden die simpele zielen kut geur kaarsen voor ons![]()
"
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:00 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Van de 3fm Hyves paginaWelke FOK!ker is dit
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 22:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja.
Had iemand op facebook die eerst heel nuchter was enzo. En toen werd hij verslaafd begon hij allerlei plaatjes te posten van deel dit en deel dat, fotos te posten van zijn voer en shit bij starbucks, en begon nog steeds meer dingen te posten, oa persoonlijke sores enzo.Nah.
quote:
Oh kut, ik vond het al veel te makkelijk gaan allemaal...volgende keer zal ik beter mijn best doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gemiste kans, je kon de TT aanpassen.Nu nog een deel lang de kaarsjes voor...
ik gun je geen volgende keer na deze actie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef Queens het volgende:
[..]
Oh kut, ik vond het al veel te makkelijk gaan allemaal...volgende keer zal ik beter mijn best doen
Nou, heb je nog een TT-suggestie? Dan hosselen we dat even.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef Queens het volgende:
[..]
Oh kut, ik vond het al veel te makkelijk gaan allemaal...volgende keer zal ik beter mijn best doen
High five!quote:
Flikker zelf toch op man, waarom loopt je kind op de binnenring?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Flikker toch op manjij trapt je gaspedaal in.
Totdat je kind kapot wordt gereden, dan moet de bestuurder aan de hoogste boom.
Hypocriete en 'stoere boiis' op FB. Binnenkort maar weer eens opruimen.
Zonnebrillen, terrasjes en alcoholische versnaperingen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, heb je nog een TT-suggestie? Dan hosselen we dat even.
Gezellig terrasje pakken met de damesquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:59 schreef nlboy het volgende:
[..]
Zonnebrillen, terrasjes en alcoholische versnaperingen.
Dat ik dit weer weet..quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef Robbert. het volgende:
"Sukkel in de liefde, maar een koningin in de disco."
Eehm?
"I'm sorry." - The Partysquad vs RMXCRW ft. Gio (2007)quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef Robbert. het volgende:
Oh vandaar. Ja, zo hip ben ik niet. Dan nog, quotes uit nummers zonder bronvermelding.
Het is toch nog goed gekomen zie je welquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef Queens het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:24 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Het is toch nog goed gekomen zie je wel
eindelijk zonder die kaarsjes ....
Het gaat nu om een binnenring, maar dit figuur heeft bijna wekelijks een status over flitsagenten. Gewoon aan de snelheid houden en rij je harder, dan weet je wat er kan gebeuren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Flikker zelf toch op man, waarom loopt je kind op de binnenring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:33 schreef Xeor het volgende:
Teveel onzin op 1 dag![]()
Die zal wel hard leren voor haar examens ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is nog meer bijgekomen inmiddelsquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zal wel hard leren voor haar examens ja.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |