Nieuwe heavy rain is natuurlijk wel gaafquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
[E3] Liveblog persconferentie Sony
Nieuwe Heavy Rain, Gran Turismo 6, nieuwe Infamous, nieuwe Killzone, Driveclub
Is nog niet helemaal duidelijk volgens mij. Tenminste, ik kijk net die Sony presentatie terug en daar zeggen ze dat je voor 5 euro/dollar per maand volledig op kan gaan in het online multiplayer gamen. Betekent dat dat je zonder die 5 euro ook online kan, maar minder mogelijkheden hebt?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Is nog niet helemaal duidelijk volgens mij. Tenminste, ik kijk net die Sony presentatie terug en daar zeggen ze dat je voor 5 euro/dollar per maand volledig op kan gaan in het online multiplayer gamen. Betekent dat dat je zonder die 5 euro ook online kan, maar minder mogelijkheden hebt?
http://www.eurogamer.net/(...)-cost-USD399-399-349quote:Blink and you'd miss it, but Sony did also confirm you will need a PlayStation Plus subscription to play online on PS4.
Ok. Prima. Dacht eerst dat ze misschien bedoelde 5 euro voor online en nog eens 5 euro voor plus en de extra's. Maar het is dus 5 euro voor alles.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-cost-USD399-399-349
Games vallen me nog tegen, maar dat komt vanzelf wel. Kan sowieso niet teveel verwachten bij launchquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:05 schreef emokid het volgende:
Godsamme, wat een gigantische vernedering Van Microsoft op de E3.
Sony heeft zo hard gewonnen. Back to the glory days of PS2. Ook een PS4 voor mij met kerst.
quote:PlayStation 4 is regiovrij en harde schijf vervangbaar
11 jun. 2013 10:50 / Gewijzigd 11 jun. 2013 10:58 / Door: Thomas Picauly / 27 reacties / Bron: Twitter
De PlayStation 4 is regiovrij en de harde schijf kan door gebruikers zelf worden vervangen. Dit bevestigt Shuhei Yoshida, president van Worldwide Studios voor Sony Computer Entertainment Inc. via zijn persoonlijke Twitter-account.
Dit betekent het mogelijk is om games uit Japan en de Verenigde Staten ook op Europese PlayStation 4 consoles te spelen. Sony specificeerde niet of het regiovrije aspect ook geldt voor blu-ray films. Microsoft heeft nog niet bekendgemaakt of de Xbox One regiovrij is.
Daarnaast maakte Yoshida ook bekend dat de harde schijf in de PlayStation 4 vervangen kan worden, zoals dit ook bij de PlayStation 3 mogelijk is.
die fotos op t einde daar van die 3 ' vrienden ' _o-quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:46 schreef LinQ het volgende:
See The PS4's Game-Swapping, Share Button, Menu & Chat In Action
dan neem je zn alternatief ding die een maand na release er zal zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:46 schreef Lamabal het volgende:
Voorkeur gaat nu echt wel naar PS4. Alleen ik zit met die controller![]()
Mijn handen zijn gr00t
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:46 schreef Lamabal het volgende:
Voorkeur gaat nu echt wel naar PS4. Alleen ik zit met die controller![]()
Mijn handen zijn gr00t
Dat is een touchpad en volgens mij ook klikbaar? Dat laatste ben ik niet zeker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef rickyszz het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk de eerste console die ik koop op de launch,maar wat doet dat schermpje precies op de controller?
Het is een touchpad, net als de achterkant van een Vita. Je kunt er dingen mee besturen met je vinger. Zie het als een computermuis iets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef rickyszz het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk de eerste console die ik koop op de launch,maar wat doet dat schermpje precies op de controller?
Die mag in de OPquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:43 schreef delano.888 het volgende:
Maar dit is dan wel weer fucking epic:
Dat is een camera die alles naar Sony doorstuurtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef rickyszz het volgende:
maar wat doet dat schermpje precies op de controller?
Ga je hem geblinddoekt spelen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef maxburger het volgende:
Wow die prijs spreekt mij ook wel aan. Ik moet eerst GTA V uitspelen, anders had ik de PS4 direct op de launch gehaald.
heb je tegen die tijd welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef maxburger het volgende:
Wow die prijs spreekt mij ook wel aan. Ik moet eerst GTA V uitspelen, anders had ik de PS4 direct op de launch gehaald.
oh heeft ie dat toch wel.... jammerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een touchpad, net als de achterkant van een Vita. Je kunt er dingen mee besturen met je vinger. Zie het als een computermuis iets.
nee maar misschien dat ze in de toekomst wat met gaikai kunnen doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:43 schreef Snowbells het volgende:
Je kan er zeker geen ps3 spellen op doen?
Er zijn ook vaak acties. Wij hebben hier thuis nog anderhalf jaar abo geloof ik, voor de prijs van een half jaar ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind het fijn dat hier nog niemand aan het janken is over het PS+ om online te spelen.
Op tweakers gaan ze flink los daarovermaar serieus, janken om 5 eur in de maand is wel heel sneu
Dat heeft men ook al jaren over Xbox Live gedaan, dus zou een beetje hypocriet zijn als het nu ineens geen probleem meer is, toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind het fijn dat hier nog niemand aan het janken is over het PS+ om online te spelen.
Op tweakers gaan ze flink los daarovermaar serieus, janken om 5 eur in de maand is wel heel sneu
Wel jammer dat het pas in 2014 komt en dan ook nog eens eerst in Amerika, kan nog wel ff duren dusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee maar misschien dat ze in de toekomst wat met gaikai kunnen doen
Zodra dat uit is kan je ps3 games spelen, maar moet je waarsch aanschaffen. Heel misschien dat je ps3 disk als verrificatie kan werken voor de service maar daar is niks over bekend
wehkamp, 35eur voor een jaar somsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn ook vaak acties. Wij hebben hier thuis nog anderhalf jaar abo geloof ik, voor de prijs van een half jaar ofzo?
ja zal eind 2014 worden jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel jammer dat het pas in 2014 komt en dan ook nog eens eerst in Amerika, kan nog wel ff duren dus
Nu twijfel ik of ik toch een ps3 moet kopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee maar misschien dat ze in de toekomst wat met gaikai kunnen doen
Zodra dat uit is kan je ps3 games spelen, maar moet je waarsch aanschaffen. Heel misschien dat je ps3 disk als verrificatie kan werken voor de service maar daar is niks over bekend
ghewoon doen, je kan altijd je ps3 weer aanslingeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu twijfel ik of ik toch een ps3 moet kopenmaar de prijs van de ps4 is echt nice
3x 15 bij de wehkamp ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
De tering. Dikke asswhooping voor de XBOX.
Ik heb nog 3 kadobonnenliggen van ¤15 p/stuk dus t ding zou mij, theoretisch, ¤355 kosten.
Niiice. Is wel afhankelijk van de game line-up of ik em day 1 ga kopen.
Probleem is dat ik geen ps3 hebquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ghewoon doen, je kan altijd je ps3 weer aanslingeren.
zo duur is ie nou ook weer niet
ohquote:
bol.comquote:
Ook personeel ja?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
Ik kan hem bij de Makro voor 300 ophalen met kortingsbonnen en dergelijke, geen moeilijke keuze dus
Heb jij daar baat bij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef MacorgaZ het volgende:
WAAAH PS4 gaat echt zo hard winnen, Xbox One duurder voor mindere specs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ex. BTW?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
Ik kan hem bij de Makro voor 300 ophalen met kortingsbonnen en dergelijke, geen moeilijke keuze dus
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb jij daar baat bij?
FanboysDe mate waarin PS4 nu lijkt te gaan winnen wel ja. Vanuit developers meer focus op Playstation, dat kan nooit slecht zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb jij daar baat bij?
FanboysIk heb zelf 2 Xbox 360's hier staan en een PS3 voor media, maar het is toch duidelijk dat de PS4 gaat winnen deze generatie, dat zorgt ervoor dat developers ervoor kiezen om voor de PS4 games te maken, de gamers kopen vervolgens weer die games en zorgen ervoor dat nieuwe mensen ook een PS4 kopen, dus grotere afzetmarkt voor developers die weer games maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Positieve cirkel dus, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de WiiU nu.
Nope.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef MacorgaZ het volgende:
maar het is toch duidelijk dat de PS4 gaat winnen deze generatie
quote:
welke bonnen ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bol.com
Je kan die bonnen opsturen en dan krijg je het terug als bol.com waardebonnen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De mate waarin PS4 nu lijkt te gaan winnen wel ja. Vanuit developers meer focus op Playstation, dat kan nooit slecht zijn.
Ja goed, maar daar hoef je je denk ik sowieso geen zorgen over te maken. Ook voor de X1 zullen zowat alle games uit gaan komen, ook als die console niet goed gaat verkopen. Een scenario als bij de Wii U lijkt me niet waarschijnlijk. Goede verkoop van de PS4 zou alleen wel voor wat meer exclusives kunnen zorgen misschienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 Xbox 360's hier staan en een PS3 voor media, maar het is toch duidelijk dat de PS4 gaat winnen deze generatie, dat zorgt ervoor dat developers ervoor kiezen om voor de PS4 games te maken, de gamers kopen vervolgens weer die games en zorgen ervoor dat nieuwe mensen ook een PS4 kopen, dus grotere afzetmarkt voor developers die weer games maken.
Positieve cirkel dus, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de WiiU nu.
hoe danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
vaak al bij mediamarkt / bol.,com zo van KOOP HEM HIER EN VOOR 20EUR HEB JE EEN TOFFE GAME NAAR KEUZE ERBIJquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, hoe lang na de release komen pakketten met spellen bij de console?
Gaan ze niet doen. Ze hebben gisteren een kleinere versie van de 360 aangekondigd en ze beloven support en 'honderden games' voor de 360 in de toekomst.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Dutchguy het volgende:
Wat ik ook mooi vind is dat Sony nog vol investeert in de PS3, komen nog mooie titels voor uit. Bij Microsoft heb ik altijd het idee dat ze de oude console over een hek gooien als ze overgaan op een nieuwe.
Wou net zeggen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen. Ze hebben gisteren een kleinere versie van de 360 aangekondigd en ze beloven support en 'honderden games' voor de 360 in de toekomst.
welke noemenswaardige exclusieve content hebben ze uitgebracht dit jaar of gaan ze nog uitbrengen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen. Ze hebben gisteren een kleinere versie van de 360 aangekondigd en ze beloven support en 'honderden games' voor de 360 in de toekomst.
World of Tanksquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke noemenswaardige exclusieve content hebben ze uitgebracht dit jaar of gaan ze nog uitbrengen?
15 tegen 15quote:
Dat was het punt niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
15 tegen 15
Ik ga meteen een xbox kopen
Behalve, WoT, geen idee. Reken op titels als Fifa 15 en zo die nog voor de 360 uit gaan komen. Maakt mij verder ook niet uit, want ik haal toch wel een next-gen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke noemenswaardige exclusieve content hebben ze uitgebracht dit jaar of gaan ze nog uitbrengen?
Eerst zien dan geloven, heb bijna niets exclusiefs op 360 gebied gezien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
een spel dat in 2010 uitgebracht is op de pc? http://nl.wikipedia.org/wiki/World_of_Tanksquote:
We hebben het hier over consoles toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
een spel dat in 2010 uitgebracht is op de pc? http://nl.wikipedia.org/wiki/World_of_Tanks
Lulkoek. Gewoon een zeer slappe "exclusive".quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben het hier over consoles toch?
Ja, laat maar....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef emokid het volgende:
[..]
Lulkoek. Gewoon een zeer slappe "exclusive".
ik snap niet wat je bedoelt, mijn vraag was: "welke noemenswaardige exclusieve content hebben ze uitgebracht dit jaar of gaan ze nog uitbrengen?"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben het hier over consoles toch?
Als het over console-exclusives gaat wordt de PC vaak niet meegeteld, vandaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoelt, mijn vraag was: "welke noemenswaardige exclusieve content hebben ze uitgebracht dit jaar of gaan ze nog uitbrengen?"
en jij hebt het over tankwars, dus ik denk okay, die heb ik dus gemist, maar het blijkt dus een pc game uit 2010 die heruitgebracht wordt op 360, wat maakt die titel exclusief als miljoenen deze game al hebben gespeeld op hun pc?
Exclusives zijn games als Uncharted, Flower, Heavy Rain, inFamous, Last of Us, etcquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als het over console-exclusives gaat wordt de PC vaak niet meegeteld, vandaar.
Ik zie daar niet echt het belang van in. De meeste 'echte gamers' halen toch meteen een next-gen. Waarom moeten we dan nog exclusieve titels voor de PS3 of X360 hebben? Leuk voor de mensen die nog een paar jaar FIFA willen spelen op hun oude console, maar ik ga de 360 na kerst niet meer aanraken hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoelt, mijn vraag was: "welke noemenswaardige exclusieve content hebben ze uitgebracht dit jaar of gaan ze nog uitbrengen?"
en jij hebt het over tankwars, dus ik denk okay, die heb ik dus gemist, maar het blijkt dus een pc game uit 2010 die heruitgebracht wordt op 360, wat maakt die titel exclusief als miljoenen deze game al hebben gespeeld op hun pc?
Dat snap ik ook nog wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Exclusives zijn games als Uncharted, Flower, Heavy Rain, inFamous, Last of Us, etc
Dan hoef je ook niet met een 2010 PC game als voorbeeld aan te komen als je het wel snapt.quote:
volgens mijn is fifa 2013 ook voor ps2 uitgebracht, dus tja daar is echt wel een markt voor, ik zie mezelf echt wel als een echte gamer, alleen ben ik geen early adopter, ik wil niet geconfronteerd worden met kinderziektes, ik wacht graag tot dat ding een voor mij fatsoenlijke prijs heeft en op een game ik meteen MOET spelen, zo heb ik de ps3 pas gehaald toen god of war 3 uitkwam voor ik meen 299 inc de game, daarnaast is mijn backlog aardig groot en heb ik toch nog zat games die ik nog moet spelen, dus er zijn zat redenen voor mij en andere echte gamers om niet meteen bij de launch de console te kopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zie daar niet echt het belang van in. De meeste 'echte gamers' halen toch meteen een next-gen. Waarom moeten we dan nog exclusieve titels voor de PS3 of X360 hebben? Leuk voor de mensen die nog een paar jaar FIFA willen spelen op hun oude console, maar ik ga de 360 na kerst niet meer aanraken hoor.
Natuurlijk wel, het is een console-exclusive voor de Xbox...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet met een 2010 PC game als voorbeeld aan te komen als je het wel snapt.
Als het al exclusief was dan een timed exclusive voor de PC
De vraag was naar een exclusive. Dat is gewoon inc PC.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het is een console-exclusive voor de Xbox...
Goed, dan zie ik het belang van een paar exclusives wel in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
volgens mijn is fifa 2013 ook voor ps2 uitgebracht, dus tja daar is echt wel een markt voor, ik zie mezelf echt wel als een echte gamer, alleen ben ik geen early adopter, ik wil niet geconfronteerd worden met kinderziektes, ik wacht graag tot dat ding een voor mij fatsoenlijke prijs heeft en op een game ik meteen MOET spelen, zo heb ik de ps3 pas gehaald toen god of war 3 uitkwam voor ik meen 299 inc de game, daarnaast is mijn backlog aardig groot en heb ik toch nog zat games die ik nog moet spelen, dus er zijn zat redenen voor mij en andere echte gamers om niet meteen bij de launch de console te kopen
Daar zou ik me echt geen zorgen om maken hoor. Sowieso heeft Sony een goede reputatie met zijn Playstation qua bouwkwaliteit en dergelijke!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:51 schreef I.C.O.N. het volgende:
Zijn er mensen die de PS4 niet bij launch gaan halen omdat ze bang zijn voor kinderziektes in de productie?
Controller is een kwestie van wennen. Als je er na tijdje veel opgespeeld hebt maakt het vrij weinig af. Hooguit als je hele grote handen hebt of zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo even rustig de persconferenties van MS en PS gezien.
Nou nu ben ik er echt uit. Na 10 jaar ga ik toch weer een Playstation kopen. Microsoft had ook leuk spul hoor, maar door die restricties en de exclusives koop ik hem niet. De console en de games van de PS4 spreken mij gewoon veel meer aan. Ook beter dat je gewoon used games kan gebruiken. Ik koop toch best veel 2ehands.
Damn toen die prijs werd genoemd. Zo heel het publiek werd wild hahaha.![]()
![]()
Zal alleen echt even wennen worden om weer met die controller te spelen. Ik ga die controller van de Xbox 360 wel missen, maar om nou alleen daar de keuze van af te laten hangen. Nee het gaat mij nog steeds om de games, en die spreken me gewoon meer aan op de PS4.
Ik kan iig niet meer wachten om met die PS4 aan de slag te gaan![]()
![]()
GTA moet je de tijd voor nemen. Zonde om doorheen te rushen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je hem geblinddoekt spelen?Of max 5 min per week?
3 maanden is ook voor GTA wel erg ruimquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef maxburger het volgende:
[..]
GTA moet je de tijd voor nemen. Zonde om doorheen te rushen.
Mwah ik ga hem 100% uitspelen dus inclusief alle collectibles.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 maanden is ook voor GTA wel erg ruim
Nou, de eerste modellen PlayStation had een slechte laser en voeding (bij de Europese modellen was dat opgelost). Zelfde probleem bij PS2 die ook een slechte laser had (eerste twee jaar) en de PS3 had YLOD.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar zou ik me echt geen zorgen om maken hoor. Sowieso heeft Sony een goede reputatie met zijn Playstation qua bouwkwaliteit en dergelijke!
Ik zag zijn post ook meer als sarcastisch. Na al die ylods en dergelijke met die eerste versie vooralquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Nou, de eerste modellen PlayStation had een slechte laser en voeding (bij de Europese modellen was dat opgelost). Zelfde probleem bij PS2 die ook een slechte laser had (eerste twee jaar) en de PS3 had YLOD.
Uitvalpercentage lag nog steeds 'binnen' de marge. Elke console die stuk gaat is natuurlijk vervelend voor de klant daar niet van. Maar de PS3 zat rond de 7 of 8 procent.quote:
Sowieso had ik het alleen over de PS3 inderdaad waarbij dit gewoon hele nette cijfers zijn voor een behoorlijk ingewikkelde architectuur toen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uitvalpercentage lag nog steeds 'binnen' de marge. Elke console die stuk gaat is natuurlijk vervelend voor de klant daar niet van. Maar de PS3 zat rond de 7 of 8 procent.
Waar de xbox zelfs rond de 35% uitval zat.
Klopt, uitvalspercentage was prima.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uitvalpercentage lag nog steeds 'binnen' de marge. Elke console die stuk gaat is natuurlijk vervelend voor de klant daar niet van. Maar de PS3 zat rond de 7 of 8 procent.
Waar de xbox zelfs rond de 35% uitval zat.
In 2014 komt er een soort "Games on Demand" dienst waarbij je oude PS games gewoon naar de PS4 kunt streamen via Gaikaiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:26 schreef peleetje het volgende:
Na jaren XBOX te hebben gebruikt ga ik deze keer ook naar PS4.
Damn Microsoft! met die rare restricties, kinect (wat ik niet wil maar toch moet betalen) 1x per 24uur online.
Dus dan maar naar Sony! ik zat toch al geruime tijd te kwijlen bij Uncharted. Jammer genoeg zijn de voorgaande delen niet speelbaar op de PS4.
Beter.... ik zat al te kijken naar een PS3 maar dan wacht ik daar mee!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In 2014 komt er een soort "Games on Demand" dienst waarbij je oude PS games gewoon naar de PS4 kunt streamen via Gaikai
Maarja kan ook eind 2014 wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef peleetje het volgende:
[..]
Beter.... ik zat al te kijken naar een PS3 maar dan wacht ik daar mee!
Zijn daar al meer details over bekend? Dus dat je alle PS3 games kan spelen of alleen oude ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In 2014 komt er een soort "Games on Demand" dienst waarbij je oude PS games gewoon naar de PS4 kunt streamen via Gaikai
Klopt, Holiday season 2013. Dat zal zijn ergens van eind oktober tot eind december?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:52 schreef dud0r het volgende:
Heb ik het gemist of is er nergens een exacte datum aangekondigt voor de release van dit monster apparaat?
Nice. Met kerst zit ik in de usa dus als ik er dan 1 op de kop kan tikken neem ik die mee van vakantie. Scheelt toch weer +/- 100 eurotjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, Holiday season 2013. Dat zal zijn ergens van eind oktober tot eind december?
Volgens mij was al wel bevestigd dat ze hem wereldwijd tegelijk willen uitbrengen.
Damnit, net te laatquote:
Het wordt als maar beter en beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)vervangbare-hdd.html
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef Rogan het volgende:
Ik ga van 360 overstappen naar PS4.
Vrijwel al mijn vrienden zijn ook over
Aan de ene kant vind ik het wel mooi om te zien dat Sony het zo goed doet, maar aan de andere kant heb ik ook wel zoiets van: Microsoft verpest het echt hier, ze hebben zoveel redelijk trouwe gamers en ze riskeren daarvan nu gewoon een groot gedeelte kwijt te raken. Dat is gewoon zonde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:26 schreef peleetje het volgende:
Na jaren XBOX te hebben gebruikt ga ik deze keer ook naar PS4.
Damn Microsoft! met die rare restricties, kinect (wat ik niet wil maar toch moet betalen) 1x per 24uur online.
Dus dan maar naar Sony! ik zat toch al geruime tijd te kwijlen bij Uncharted. Jammer genoeg zijn de voorgaande delen niet speelbaar op de PS4.
hetzelfdequote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef xminator het volgende:
500gb harde schijf bij de ps4, hoeveel krijg je bij de xfailone?
Hetzelfde dus als MS? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef FredVleespet het volgende:
Jack Tretton zegt net dat 3rd partys zelf DRM mogen regelen bij de PS4. Kan EA dus gewoon weer z'n online pass gebruiken
liever een laser die je spel niet meer kan lezen dan een console die je discs beschadigt zoals in het begin bij de xbox 360quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Klopt, uitvalspercentage was prima.
De PS2 laser was wel apart/vervelend waarbij soms alleen nog CDs en geen DVDs werden gelezen.
Die EA net ging afschaffen en dan was het altijd nog mogelijk (het grootste deel van) het spel offline te spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef FredVleespet het volgende:
Jack Tretton zegt net dat 3rd partys zelf DRM mogen regelen bij de PS4. Kan EA dus gewoon weer z'n online pass gebruiken
nee hetzelfde systeem als de xbox 360 en de ps3 nu hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:39 schreef CaasS het volgende:
[..]
Hetzelfde dus als MS? Of zie ik dat verkeerd?
Ow en Kingdom Hearts en FF 15 ook naar xbone.
Dan gaat het nog om 1x per 24 uur online connecten met internet en 3rd partys die doorverkoop kunnen blokken, wat microsoft zelf niet gaat doen met hun eigen spellen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:06 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
nee hetzelfde systeem als de xbox 360 en de ps3 nu hebben.
bij de xbox one willen ze een code op de cd zetten die enkel door een meewerkende winkel weer vrijgemaakt kan worden voor verkoop en je moet iedere 24 uur een keer contact maken met de server van microsoft om te bewijzen dat je wel een brave jongen bent.
wat de 3rd partys natuurlijk niet compleet gaan doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dan gaat het nog om 1x per 24 uur online connecten met internet en 3rd partys die doorverkoop kunnen blokken, wat microsoft zelf niet gaat doen met hun eigen spellen.
En spellen uitlenen dus.
Het is geen schermpje, het is een touchpadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga denk ik toch voor de PS4, maar die controller...
Wat is het nut van het schermpje?
Voor Select en Start?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Het is geen schermpje, het is een touchpad
Nee voor andere besturingsmogelijkheden. Kijk naar Vitaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor Select en Start?
Lijkt me onnodig
Sony heeft daarin zeker een dik voordeel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:30 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
wat de 3rd partys natuurlijk niet compleet gaan doen
je kan je used game alleen nog verkopen aan bijvoorbeeld game mania, de grotere ketens in de wereld zullen hier waarschijnlijk alleen maar blij mee zijn.
Je krijgt van hun minder voor je game "omdat zij de uitgever moeten betalen" en verhandelen vervolgens meer gebruikte spellen waardoor er uiteindelijk meer geld binnen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |