Linkje staat in de top comment.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op welke tijd zit het stuk waar ze aankondigen dat er geen restricties zijn op tweedehands games?
Wil de reactie van het publiek wel eens horen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:43 schreef delano.888 het volgende:
Maar dit is dan wel weer fucking epic:
Idd wat zijn de must have exclusives voor de PS4? Ik kan ze zo niet vinden, ik vind van die japanse games (zoals final fantasy, kingdom hearts, etc) maar niks. Dan spreekt een Ryse van XB1 me meer aan...quote:
Zullen ongetwijfeld later nog wel worden aangekondigd maar het nu als argument gebruiken is imo wel een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:11 schreef LinQ het volgende:
[..]
Idd wat zijn de must have exclusives voor de PS4? Ik kan ze zo niet vinden, ik vind van die japanse games (zoals final fantasy, kingdom hearts, etc) maar niks.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:11 schreef LinQ het volgende:
[..]
Idd wat zijn de must have exclusives voor de PS4? Ik kan ze zo niet vinden, ik vind van die japanse games (zoals final fantasy, kingdom hearts, etc) maar niks. Dan spreekt een Ryse van XB1 me meer aan...
[E3] Liveblog persconferentie Sonyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zullen ongetwijfeld later nog wel worden aangekondigd maar het nu als argument gebruiken is imo wel een beetje vreemd.
Vond ik ze ook een beetje vaag over. 140 games in ontwikkeling, 100 in het eerste jaar en 40 exclusives. Klinkt een beetje uit de lucht gegrepen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zullen ongetwijfeld later nog wel worden aangekondigd maar het nu als argument gebruiken is imo wel een beetje vreemd.
We gaan 't meemaken, over een jaar of wat zal ik ze toch beiden wel weer in huis hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vond ik ze ook een beetje vaag over. 140 games in ontwikkeling, 100 in het eerste jaar en 40 exclusives. Klinkt een beetje uit de lucht gegrepen.
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:43 schreef delano.888 het volgende:
Maar dit is dan wel weer fucking epic:
Sommige zijn meerdere jaren in ontwikkeling en regelmatig worden spellen geannuleerd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vond ik ze ook een beetje vaag over. 140 games in ontwikkeling, 100 in het eerste jaar en 40 exclusives. Klinkt een beetje uit de lucht gegrepen.
Waarschijnlijk ook een hoop indygames aangezien Sony heeft gemeld dat zij juist de indy-developers helpen met games uit te brengen voor de PS4.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Sommige zijn meerdere jaren in ontwikkeling en regelmatig worden spellen geannuleerd.
word t volgens mij niet, is dat een misinterpertatiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:07 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat online nu opeens betaald wordt, ze verlagen zich tot het niveau van microsoft
bron?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
word t volgens mij niet, is dat een misinterpertatie
Erm... wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
word t volgens mij niet, is dat een misinterpertatie
ok, dan welquote:
Ik denk dat het één van de manieren is waardoor ze de nieuwe console tegen zo'n lage prijs op de markt kunnen zettenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:07 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat online nu opeens betaald wordt, ze verlagen zich tot het niveau van microsoft
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:11 schreef Che_ het volgende:
Juni-September Japan
Oktober-Nov Europa
349/399 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |