GTA moet je de tijd voor nemen. Zonde om doorheen te rushen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je hem geblinddoekt spelen?Of max 5 min per week?
3 maanden is ook voor GTA wel erg ruimquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef maxburger het volgende:
[..]
GTA moet je de tijd voor nemen. Zonde om doorheen te rushen.
Mwah ik ga hem 100% uitspelen dus inclusief alle collectibles.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 maanden is ook voor GTA wel erg ruim
Nou, de eerste modellen PlayStation had een slechte laser en voeding (bij de Europese modellen was dat opgelost). Zelfde probleem bij PS2 die ook een slechte laser had (eerste twee jaar) en de PS3 had YLOD.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar zou ik me echt geen zorgen om maken hoor. Sowieso heeft Sony een goede reputatie met zijn Playstation qua bouwkwaliteit en dergelijke!
Ik zag zijn post ook meer als sarcastisch. Na al die ylods en dergelijke met die eerste versie vooralquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Nou, de eerste modellen PlayStation had een slechte laser en voeding (bij de Europese modellen was dat opgelost). Zelfde probleem bij PS2 die ook een slechte laser had (eerste twee jaar) en de PS3 had YLOD.
Uitvalpercentage lag nog steeds 'binnen' de marge. Elke console die stuk gaat is natuurlijk vervelend voor de klant daar niet van. Maar de PS3 zat rond de 7 of 8 procent.quote:
Sowieso had ik het alleen over de PS3 inderdaad waarbij dit gewoon hele nette cijfers zijn voor een behoorlijk ingewikkelde architectuur toen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uitvalpercentage lag nog steeds 'binnen' de marge. Elke console die stuk gaat is natuurlijk vervelend voor de klant daar niet van. Maar de PS3 zat rond de 7 of 8 procent.
Waar de xbox zelfs rond de 35% uitval zat.
Klopt, uitvalspercentage was prima.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uitvalpercentage lag nog steeds 'binnen' de marge. Elke console die stuk gaat is natuurlijk vervelend voor de klant daar niet van. Maar de PS3 zat rond de 7 of 8 procent.
Waar de xbox zelfs rond de 35% uitval zat.
In 2014 komt er een soort "Games on Demand" dienst waarbij je oude PS games gewoon naar de PS4 kunt streamen via Gaikaiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:26 schreef peleetje het volgende:
Na jaren XBOX te hebben gebruikt ga ik deze keer ook naar PS4.
Damn Microsoft! met die rare restricties, kinect (wat ik niet wil maar toch moet betalen) 1x per 24uur online.
Dus dan maar naar Sony! ik zat toch al geruime tijd te kwijlen bij Uncharted. Jammer genoeg zijn de voorgaande delen niet speelbaar op de PS4.
Beter.... ik zat al te kijken naar een PS3 maar dan wacht ik daar mee!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In 2014 komt er een soort "Games on Demand" dienst waarbij je oude PS games gewoon naar de PS4 kunt streamen via Gaikai
Maarja kan ook eind 2014 wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef peleetje het volgende:
[..]
Beter.... ik zat al te kijken naar een PS3 maar dan wacht ik daar mee!
Zijn daar al meer details over bekend? Dus dat je alle PS3 games kan spelen of alleen oude ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In 2014 komt er een soort "Games on Demand" dienst waarbij je oude PS games gewoon naar de PS4 kunt streamen via Gaikai
Klopt, Holiday season 2013. Dat zal zijn ergens van eind oktober tot eind december?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:52 schreef dud0r het volgende:
Heb ik het gemist of is er nergens een exacte datum aangekondigt voor de release van dit monster apparaat?
Nice. Met kerst zit ik in de usa dus als ik er dan 1 op de kop kan tikken neem ik die mee van vakantie. Scheelt toch weer +/- 100 eurotjes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, Holiday season 2013. Dat zal zijn ergens van eind oktober tot eind december?
Volgens mij was al wel bevestigd dat ze hem wereldwijd tegelijk willen uitbrengen.
Damnit, net te laatquote:
Het wordt als maar beter en beter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)vervangbare-hdd.html
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:05 schreef Rogan het volgende:
Ik ga van 360 overstappen naar PS4.
Vrijwel al mijn vrienden zijn ook over
Aan de ene kant vind ik het wel mooi om te zien dat Sony het zo goed doet, maar aan de andere kant heb ik ook wel zoiets van: Microsoft verpest het echt hier, ze hebben zoveel redelijk trouwe gamers en ze riskeren daarvan nu gewoon een groot gedeelte kwijt te raken. Dat is gewoon zonde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:26 schreef peleetje het volgende:
Na jaren XBOX te hebben gebruikt ga ik deze keer ook naar PS4.
Damn Microsoft! met die rare restricties, kinect (wat ik niet wil maar toch moet betalen) 1x per 24uur online.
Dus dan maar naar Sony! ik zat toch al geruime tijd te kwijlen bij Uncharted. Jammer genoeg zijn de voorgaande delen niet speelbaar op de PS4.
hetzelfdequote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef xminator het volgende:
500gb harde schijf bij de ps4, hoeveel krijg je bij de xfailone?
Hetzelfde dus als MS? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef FredVleespet het volgende:
Jack Tretton zegt net dat 3rd partys zelf DRM mogen regelen bij de PS4. Kan EA dus gewoon weer z'n online pass gebruiken
liever een laser die je spel niet meer kan lezen dan een console die je discs beschadigt zoals in het begin bij de xbox 360quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:07 schreef Aether het volgende:
[..]
Klopt, uitvalspercentage was prima.
De PS2 laser was wel apart/vervelend waarbij soms alleen nog CDs en geen DVDs werden gelezen.
Die EA net ging afschaffen en dan was het altijd nog mogelijk (het grootste deel van) het spel offline te spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef FredVleespet het volgende:
Jack Tretton zegt net dat 3rd partys zelf DRM mogen regelen bij de PS4. Kan EA dus gewoon weer z'n online pass gebruiken
nee hetzelfde systeem als de xbox 360 en de ps3 nu hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:39 schreef CaasS het volgende:
[..]
Hetzelfde dus als MS? Of zie ik dat verkeerd?
Ow en Kingdom Hearts en FF 15 ook naar xbone.
Dan gaat het nog om 1x per 24 uur online connecten met internet en 3rd partys die doorverkoop kunnen blokken, wat microsoft zelf niet gaat doen met hun eigen spellen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:06 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
nee hetzelfde systeem als de xbox 360 en de ps3 nu hebben.
bij de xbox one willen ze een code op de cd zetten die enkel door een meewerkende winkel weer vrijgemaakt kan worden voor verkoop en je moet iedere 24 uur een keer contact maken met de server van microsoft om te bewijzen dat je wel een brave jongen bent.
wat de 3rd partys natuurlijk niet compleet gaan doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:14 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dan gaat het nog om 1x per 24 uur online connecten met internet en 3rd partys die doorverkoop kunnen blokken, wat microsoft zelf niet gaat doen met hun eigen spellen.
En spellen uitlenen dus.
Het is geen schermpje, het is een touchpadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga denk ik toch voor de PS4, maar die controller...
Wat is het nut van het schermpje?
Voor Select en Start?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:34 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Het is geen schermpje, het is een touchpad
Nee voor andere besturingsmogelijkheden. Kijk naar Vitaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor Select en Start?
Lijkt me onnodig
Sony heeft daarin zeker een dik voordeel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:30 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
wat de 3rd partys natuurlijk niet compleet gaan doen
je kan je used game alleen nog verkopen aan bijvoorbeeld game mania, de grotere ketens in de wereld zullen hier waarschijnlijk alleen maar blij mee zijn.
Je krijgt van hun minder voor je game "omdat zij de uitgever moeten betalen" en verhandelen vervolgens meer gebruikte spellen waardoor er uiteindelijk meer geld binnen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |