volgens mijn is fifa 2013 ook voor ps2 uitgebracht, dus tja daar is echt wel een markt voor, ik zie mezelf echt wel als een echte gamer, alleen ben ik geen early adopter, ik wil niet geconfronteerd worden met kinderziektes, ik wacht graag tot dat ding een voor mij fatsoenlijke prijs heeft en op een game ik meteen MOET spelen, zo heb ik de ps3 pas gehaald toen god of war 3 uitkwam voor ik meen 299 inc de game, daarnaast is mijn backlog aardig groot en heb ik toch nog zat games die ik nog moet spelen, dus er zijn zat redenen voor mij en andere echte gamers om niet meteen bij de launch de console te kopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zie daar niet echt het belang van in. De meeste 'echte gamers' halen toch meteen een next-gen. Waarom moeten we dan nog exclusieve titels voor de PS3 of X360 hebben? Leuk voor de mensen die nog een paar jaar FIFA willen spelen op hun oude console, maar ik ga de 360 na kerst niet meer aanraken hoor.
Natuurlijk wel, het is een console-exclusive voor de Xbox...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan hoef je ook niet met een 2010 PC game als voorbeeld aan te komen als je het wel snapt.
Als het al exclusief was dan een timed exclusive voor de PC
De vraag was naar een exclusive. Dat is gewoon inc PC.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het is een console-exclusive voor de Xbox...
Goed, dan zie ik het belang van een paar exclusives wel in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
volgens mijn is fifa 2013 ook voor ps2 uitgebracht, dus tja daar is echt wel een markt voor, ik zie mezelf echt wel als een echte gamer, alleen ben ik geen early adopter, ik wil niet geconfronteerd worden met kinderziektes, ik wacht graag tot dat ding een voor mij fatsoenlijke prijs heeft en op een game ik meteen MOET spelen, zo heb ik de ps3 pas gehaald toen god of war 3 uitkwam voor ik meen 299 inc de game, daarnaast is mijn backlog aardig groot en heb ik toch nog zat games die ik nog moet spelen, dus er zijn zat redenen voor mij en andere echte gamers om niet meteen bij de launch de console te kopen
Daar zou ik me echt geen zorgen om maken hoor. Sowieso heeft Sony een goede reputatie met zijn Playstation qua bouwkwaliteit en dergelijke!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:51 schreef I.C.O.N. het volgende:
Zijn er mensen die de PS4 niet bij launch gaan halen omdat ze bang zijn voor kinderziektes in de productie?
Controller is een kwestie van wennen. Als je er na tijdje veel opgespeeld hebt maakt het vrij weinig af. Hooguit als je hele grote handen hebt of zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:00 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo even rustig de persconferenties van MS en PS gezien.
Nou nu ben ik er echt uit. Na 10 jaar ga ik toch weer een Playstation kopen. Microsoft had ook leuk spul hoor, maar door die restricties en de exclusives koop ik hem niet. De console en de games van de PS4 spreken mij gewoon veel meer aan. Ook beter dat je gewoon used games kan gebruiken. Ik koop toch best veel 2ehands.
Damn toen die prijs werd genoemd. Zo heel het publiek werd wild hahaha.![]()
![]()
Zal alleen echt even wennen worden om weer met die controller te spelen. Ik ga die controller van de Xbox 360 wel missen, maar om nou alleen daar de keuze van af te laten hangen. Nee het gaat mij nog steeds om de games, en die spreken me gewoon meer aan op de PS4.
Ik kan iig niet meer wachten om met die PS4 aan de slag te gaan![]()
![]()
GTA moet je de tijd voor nemen. Zonde om doorheen te rushen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga je hem geblinddoekt spelen?Of max 5 min per week?
3 maanden is ook voor GTA wel erg ruimquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef maxburger het volgende:
[..]
GTA moet je de tijd voor nemen. Zonde om doorheen te rushen.
Mwah ik ga hem 100% uitspelen dus inclusief alle collectibles.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
3 maanden is ook voor GTA wel erg ruim
Nou, de eerste modellen PlayStation had een slechte laser en voeding (bij de Europese modellen was dat opgelost). Zelfde probleem bij PS2 die ook een slechte laser had (eerste twee jaar) en de PS3 had YLOD.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daar zou ik me echt geen zorgen om maken hoor. Sowieso heeft Sony een goede reputatie met zijn Playstation qua bouwkwaliteit en dergelijke!
Ik zag zijn post ook meer als sarcastisch. Na al die ylods en dergelijke met die eerste versie vooralquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Nou, de eerste modellen PlayStation had een slechte laser en voeding (bij de Europese modellen was dat opgelost). Zelfde probleem bij PS2 die ook een slechte laser had (eerste twee jaar) en de PS3 had YLOD.
Uitvalpercentage lag nog steeds 'binnen' de marge. Elke console die stuk gaat is natuurlijk vervelend voor de klant daar niet van. Maar de PS3 zat rond de 7 of 8 procent.quote:
Sowieso had ik het alleen over de PS3 inderdaad waarbij dit gewoon hele nette cijfers zijn voor een behoorlijk ingewikkelde architectuur toen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uitvalpercentage lag nog steeds 'binnen' de marge. Elke console die stuk gaat is natuurlijk vervelend voor de klant daar niet van. Maar de PS3 zat rond de 7 of 8 procent.
Waar de xbox zelfs rond de 35% uitval zat.
Klopt, uitvalspercentage was prima.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uitvalpercentage lag nog steeds 'binnen' de marge. Elke console die stuk gaat is natuurlijk vervelend voor de klant daar niet van. Maar de PS3 zat rond de 7 of 8 procent.
Waar de xbox zelfs rond de 35% uitval zat.
In 2014 komt er een soort "Games on Demand" dienst waarbij je oude PS games gewoon naar de PS4 kunt streamen via Gaikaiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:26 schreef peleetje het volgende:
Na jaren XBOX te hebben gebruikt ga ik deze keer ook naar PS4.
Damn Microsoft! met die rare restricties, kinect (wat ik niet wil maar toch moet betalen) 1x per 24uur online.
Dus dan maar naar Sony! ik zat toch al geruime tijd te kwijlen bij Uncharted. Jammer genoeg zijn de voorgaande delen niet speelbaar op de PS4.
Beter.... ik zat al te kijken naar een PS3 maar dan wacht ik daar mee!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In 2014 komt er een soort "Games on Demand" dienst waarbij je oude PS games gewoon naar de PS4 kunt streamen via Gaikai
Maarja kan ook eind 2014 wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef peleetje het volgende:
[..]
Beter.... ik zat al te kijken naar een PS3 maar dan wacht ik daar mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |