Ga je hem geblinddoekt spelen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef maxburger het volgende:
Wow die prijs spreekt mij ook wel aan. Ik moet eerst GTA V uitspelen, anders had ik de PS4 direct op de launch gehaald.
heb je tegen die tijd welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef maxburger het volgende:
Wow die prijs spreekt mij ook wel aan. Ik moet eerst GTA V uitspelen, anders had ik de PS4 direct op de launch gehaald.
oh heeft ie dat toch wel.... jammerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een touchpad, net als de achterkant van een Vita. Je kunt er dingen mee besturen met je vinger. Zie het als een computermuis iets.
nee maar misschien dat ze in de toekomst wat met gaikai kunnen doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:43 schreef Snowbells het volgende:
Je kan er zeker geen ps3 spellen op doen?
Er zijn ook vaak acties. Wij hebben hier thuis nog anderhalf jaar abo geloof ik, voor de prijs van een half jaar ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind het fijn dat hier nog niemand aan het janken is over het PS+ om online te spelen.
Op tweakers gaan ze flink los daarovermaar serieus, janken om 5 eur in de maand is wel heel sneu
Dat heeft men ook al jaren over Xbox Live gedaan, dus zou een beetje hypocriet zijn als het nu ineens geen probleem meer is, toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind het fijn dat hier nog niemand aan het janken is over het PS+ om online te spelen.
Op tweakers gaan ze flink los daarovermaar serieus, janken om 5 eur in de maand is wel heel sneu
Wel jammer dat het pas in 2014 komt en dan ook nog eens eerst in Amerika, kan nog wel ff duren dusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee maar misschien dat ze in de toekomst wat met gaikai kunnen doen
Zodra dat uit is kan je ps3 games spelen, maar moet je waarsch aanschaffen. Heel misschien dat je ps3 disk als verrificatie kan werken voor de service maar daar is niks over bekend
wehkamp, 35eur voor een jaar somsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn ook vaak acties. Wij hebben hier thuis nog anderhalf jaar abo geloof ik, voor de prijs van een half jaar ofzo?
ja zal eind 2014 worden jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel jammer dat het pas in 2014 komt en dan ook nog eens eerst in Amerika, kan nog wel ff duren dus
Nu twijfel ik of ik toch een ps3 moet kopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee maar misschien dat ze in de toekomst wat met gaikai kunnen doen
Zodra dat uit is kan je ps3 games spelen, maar moet je waarsch aanschaffen. Heel misschien dat je ps3 disk als verrificatie kan werken voor de service maar daar is niks over bekend
ghewoon doen, je kan altijd je ps3 weer aanslingeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu twijfel ik of ik toch een ps3 moet kopenmaar de prijs van de ps4 is echt nice
3x 15 bij de wehkamp ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
De tering. Dikke asswhooping voor de XBOX.
Ik heb nog 3 kadobonnenliggen van ¤15 p/stuk dus t ding zou mij, theoretisch, ¤355 kosten.
Niiice. Is wel afhankelijk van de game line-up of ik em day 1 ga kopen.
Probleem is dat ik geen ps3 hebquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ghewoon doen, je kan altijd je ps3 weer aanslingeren.
zo duur is ie nou ook weer niet
ohquote:
bol.comquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |