Nieuwe heavy rain is natuurlijk wel gaafquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
[..]
[E3] Liveblog persconferentie Sony
Nieuwe Heavy Rain, Gran Turismo 6, nieuwe Infamous, nieuwe Killzone, Driveclub
Is nog niet helemaal duidelijk volgens mij. Tenminste, ik kijk net die Sony presentatie terug en daar zeggen ze dat je voor 5 euro/dollar per maand volledig op kan gaan in het online multiplayer gamen. Betekent dat dat je zonder die 5 euro ook online kan, maar minder mogelijkheden hebt?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Is nog niet helemaal duidelijk volgens mij. Tenminste, ik kijk net die Sony presentatie terug en daar zeggen ze dat je voor 5 euro/dollar per maand volledig op kan gaan in het online multiplayer gamen. Betekent dat dat je zonder die 5 euro ook online kan, maar minder mogelijkheden hebt?
http://www.eurogamer.net/(...)-cost-USD399-399-349quote:Blink and you'd miss it, but Sony did also confirm you will need a PlayStation Plus subscription to play online on PS4.
Ok. Prima. Dacht eerst dat ze misschien bedoelde 5 euro voor online en nog eens 5 euro voor plus en de extra's. Maar het is dus 5 euro voor alles.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-cost-USD399-399-349
Games vallen me nog tegen, maar dat komt vanzelf wel. Kan sowieso niet teveel verwachten bij launchquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:05 schreef emokid het volgende:
Godsamme, wat een gigantische vernedering Van Microsoft op de E3.
Sony heeft zo hard gewonnen. Back to the glory days of PS2. Ook een PS4 voor mij met kerst.
quote:PlayStation 4 is regiovrij en harde schijf vervangbaar
11 jun. 2013 10:50 / Gewijzigd 11 jun. 2013 10:58 / Door: Thomas Picauly / 27 reacties / Bron: Twitter
De PlayStation 4 is regiovrij en de harde schijf kan door gebruikers zelf worden vervangen. Dit bevestigt Shuhei Yoshida, president van Worldwide Studios voor Sony Computer Entertainment Inc. via zijn persoonlijke Twitter-account.
Dit betekent het mogelijk is om games uit Japan en de Verenigde Staten ook op Europese PlayStation 4 consoles te spelen. Sony specificeerde niet of het regiovrije aspect ook geldt voor blu-ray films. Microsoft heeft nog niet bekendgemaakt of de Xbox One regiovrij is.
Daarnaast maakte Yoshida ook bekend dat de harde schijf in de PlayStation 4 vervangen kan worden, zoals dit ook bij de PlayStation 3 mogelijk is.
die fotos op t einde daar van die 3 ' vrienden ' _o-quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:46 schreef LinQ het volgende:
See The PS4's Game-Swapping, Share Button, Menu & Chat In Action
dan neem je zn alternatief ding die een maand na release er zal zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:46 schreef Lamabal het volgende:
Voorkeur gaat nu echt wel naar PS4. Alleen ik zit met die controller![]()
Mijn handen zijn gr00t
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:46 schreef Lamabal het volgende:
Voorkeur gaat nu echt wel naar PS4. Alleen ik zit met die controller![]()
Mijn handen zijn gr00t
Dat is een touchpad en volgens mij ook klikbaar? Dat laatste ben ik niet zeker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef rickyszz het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk de eerste console die ik koop op de launch,maar wat doet dat schermpje precies op de controller?
Het is een touchpad, net als de achterkant van een Vita. Je kunt er dingen mee besturen met je vinger. Zie het als een computermuis iets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef rickyszz het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk de eerste console die ik koop op de launch,maar wat doet dat schermpje precies op de controller?
Die mag in de OPquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:43 schreef delano.888 het volgende:
Maar dit is dan wel weer fucking epic:
Dat is een camera die alles naar Sony doorstuurtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef rickyszz het volgende:
maar wat doet dat schermpje precies op de controller?
Ga je hem geblinddoekt spelen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef maxburger het volgende:
Wow die prijs spreekt mij ook wel aan. Ik moet eerst GTA V uitspelen, anders had ik de PS4 direct op de launch gehaald.
heb je tegen die tijd welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef maxburger het volgende:
Wow die prijs spreekt mij ook wel aan. Ik moet eerst GTA V uitspelen, anders had ik de PS4 direct op de launch gehaald.
oh heeft ie dat toch wel.... jammerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een touchpad, net als de achterkant van een Vita. Je kunt er dingen mee besturen met je vinger. Zie het als een computermuis iets.
nee maar misschien dat ze in de toekomst wat met gaikai kunnen doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:43 schreef Snowbells het volgende:
Je kan er zeker geen ps3 spellen op doen?
Er zijn ook vaak acties. Wij hebben hier thuis nog anderhalf jaar abo geloof ik, voor de prijs van een half jaar ofzo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind het fijn dat hier nog niemand aan het janken is over het PS+ om online te spelen.
Op tweakers gaan ze flink los daarovermaar serieus, janken om 5 eur in de maand is wel heel sneu
Dat heeft men ook al jaren over Xbox Live gedaan, dus zou een beetje hypocriet zijn als het nu ineens geen probleem meer is, toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef Jimbo het volgende:
Ik vind het fijn dat hier nog niemand aan het janken is over het PS+ om online te spelen.
Op tweakers gaan ze flink los daarovermaar serieus, janken om 5 eur in de maand is wel heel sneu
Wel jammer dat het pas in 2014 komt en dan ook nog eens eerst in Amerika, kan nog wel ff duren dusquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee maar misschien dat ze in de toekomst wat met gaikai kunnen doen
Zodra dat uit is kan je ps3 games spelen, maar moet je waarsch aanschaffen. Heel misschien dat je ps3 disk als verrificatie kan werken voor de service maar daar is niks over bekend
wehkamp, 35eur voor een jaar somsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn ook vaak acties. Wij hebben hier thuis nog anderhalf jaar abo geloof ik, voor de prijs van een half jaar ofzo?
ja zal eind 2014 worden jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel jammer dat het pas in 2014 komt en dan ook nog eens eerst in Amerika, kan nog wel ff duren dus
Nu twijfel ik of ik toch een ps3 moet kopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee maar misschien dat ze in de toekomst wat met gaikai kunnen doen
Zodra dat uit is kan je ps3 games spelen, maar moet je waarsch aanschaffen. Heel misschien dat je ps3 disk als verrificatie kan werken voor de service maar daar is niks over bekend
ghewoon doen, je kan altijd je ps3 weer aanslingeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu twijfel ik of ik toch een ps3 moet kopenmaar de prijs van de ps4 is echt nice
3x 15 bij de wehkamp ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
De tering. Dikke asswhooping voor de XBOX.
Ik heb nog 3 kadobonnenliggen van ¤15 p/stuk dus t ding zou mij, theoretisch, ¤355 kosten.
Niiice. Is wel afhankelijk van de game line-up of ik em day 1 ga kopen.
Probleem is dat ik geen ps3 hebquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ghewoon doen, je kan altijd je ps3 weer aanslingeren.
zo duur is ie nou ook weer niet
ohquote:
bol.comquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |