Maar drie keer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef aerdt het volgende:
Is het trouwens al gemeld dat er een derde dode is gevallen?
Ethem Sarısülük is overleden aan de verwondingen die hij opliep tijdens clashes met de politie in Ankara. Dit volgens een representative van de Turkish Medical Association (TTB)
Sorry als dat al oud nieuws is.
Ziekelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:07 schreef Ayca het volgende:
Aantal foto's.
http://roarmag.org/2013/0(...)utality-in-pictures/
quote:5 minutes ago
A Kurdish group has said a police crackdown on anti-government protests in Turkey threatened to undermine its peace process with Ankara, aimed at ending a conflict which has killed 40,000 people over three decades.
The Kurdistan Workers Party (PKK), whose guerrillas began leaving Turkish territory in small groups a month ago under the terms of the peace accord, said the violence went against the
aims of a process meant to bolster democracy.
"It is a clear fact that this police violence implemented by the AK Party government is contrary to the spirit of the current democratic resolution process," said a PKK statement carried by the Firat news agency, which is close to the rebels.
It gave no indication that it was considering pulling out of the process or taking any other action. - Reuters
Mooie foto, doet me een beetje denken aan de flowerpower van de jaren 60quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
tja, soms moet er wel wat politiek bedreven worden wil je verandering maken, gepland geweld keur ik af maar laten we zeggen dat dit telefoontje in de huidige situatie ok is en rechtvaardig.
[ afbeelding ]
Gezi park heeft iig mensen met elkaar verbonden, hier kunnen we in NL soms nog wat van leren.
inderdaadquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mooie foto, doet me een beetje denken aan de flowerpower van de jaren 60
Wauw.. Jij moet je echt beter verdiepen in Turkije.... Turkije een dictatuur is noemen is het lachwekkendste wat ik ooit heb gehoord.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het geheim van een succesvolle dictatuur is het stilletjes elimineren van de oppositie.
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/23440634.asp (Turks).quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:04 schreef zarGon het volgende:
D_G, wat is de bron van je uitspraak eigenlijk? (Kan zelf met een snelle zoekopdracht niets vinden.)
Wel mooie reacties eronder.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/23440634.asp (Turks).
Ik denk dat de kans dat een eventuele volgende regering rampzalig uitpakt voor de PKK hoger is dan dat 't positief uitpakt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:37 schreef aerdt het volgende:
De Kurdish Workers Party (PKK) heeft in een statement laten weten dat het politie geweld het vredesproces ondermijnt.
'Het vredesproces is bedoeld om de Turkse democratie sterker te maken. Het geweld de afgelopen dagen bij de politie is juist het tegenovergestelde. De protesten tonen aan dat er nood is aan een nieuw democratisch turkije.'
De statement werd uitgezonden door Firat news agency, die nauwe banden heeft met de PKK
Het is niet duidelijk of de PKK zich beraad om uit het vredes proces terug te trekken of dat het andere maatregelen zal nemen.
(Bron:al jazeera)
Ik vind die reacties nog mild.. Ongelooflijk hoe Turkije hiermee omgaat..quote:
Ben ik wel met je eens. Ik denk ook dat het bij deze statement blijft en dat de PKK zich gewoon afzijdig zal houden,tenzij de situatie echt dramatisch verslechterd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat een eventuele volgende regering rampzalig uitpakt voor de PKK hoger is dan dat 't positief uitpakt.
Ja waar is hij eigenlijk?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind die reacties nog mild.. Ongelooflijk hoe Turkije hiermee omgaat..
Heeft Erdogan trouwens nog iets van zichzelf laten horen? Heb niets kunnen vinden.
Oh sorry, die blijkt druk te zijn met het beluisteren van gedichtjes..quote:
Lees net op de FP het volgende: "De vicepremier riep 'verantwoordelijke burgers' op te helpen een einde te maken aan de protestgolf,"quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:13 schreef aerdt het volgende:
Berichten dat een groep demonstranten in Rize zou zijn aangevallen door AKP jongeren. Ze hebben zich verscholen in appartementen en HalkTV gebeld voor hulp, aangezien de politie niets zou doen en het gebouw inmiddels omsingeld is.
Rize is waar Erdogan vandaan komt.
Voorbereiden op ballingschap in Marokko.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind die reacties nog mild.. Ongelooflijk hoe Turkije hiermee omgaat..
Heeft Erdogan trouwens nog iets van zichzelf laten horen? Heb niets kunnen vinden.
Dat klopt, de premier heeft hem ontvangen. Wat niet zo gek is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef Bilge het volgende:
De Marokkaanse koning heeft hem niet ontvangen hoorde ik, klopt dat?
Volgens Syrie zou Doha ook bereid zijn hem asiel te verlenen, dus het lijkt erop dat hij keuzes heeftquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voorbereiden op ballingschap in Marokko.
Een Turkse website die nogal gekant is tegen Erdogan en allerlei interessante samenzweringstheorieen weet te bedenken beweert dat de Erdogan een gesprek wilde, maar dat de koning tot Erdogans grote verbazing heeft geweigerd, waardoor het bezoek aan Marokko kortstondiger uitviel dan aanvankelijk gepland.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt, de premier heeft hem ontvangen. Wat niet zo gek is.
De werkelijkheid is echter saaier: De koning zit al een tijdje in Frankrijk en het is niet al te gebruikelijk (meer) dat de koning buitenlandse gasten ontvangt (tenzij het royalties zijn of tenzij het mensen zijn die bakken geld komen brengen).quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een Turkse website die nogal gekant is tegen Erdogan en allerlei interessante samenzweringstheorieen weet te bedenken beweert dat de Erdogan een gesprek wilde, maar dat de koning tot zijn grote verbazing heeft geweigerd, waardoor het bezoek aan Marokko kortstondiger uitviel dan aanvankelijk gepland.
Saoedie-Arabie lijkt mij ook wel wat voor hem, Idi Amin ging hem reeds voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef aerdt het volgende:
[..]
Volgens Syrie zou Doha ook bereid zijn hem asiel te verlenen, dus het lijkt erop dat hij keuzes heeft
Wat een eikels. Als ze die 70 te grazen nemen komen er wraak acties en escaleert het alleen maar. Dit soort mensen maken Turkije kapot.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef aerdt het volgende:
Dit zou een foto zijn van Rize op dit moment. Honderden pro-erdogan supporters hebben een gebouw omsingeld waar zo'n 70 vakbondsleden zouden zitten die gedemonstreerd hadden vandaag.
[ afbeelding ]
Ophouden of ik koop geen thee meerquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef aerdt het volgende:
Dit zou een foto zijn van Rize op dit moment. Honderden pro-erdogan supporters hebben een gebouw omsingeld waar zo'n 70 vakbondsleden zouden zitten die gedemonstreerd hadden vandaag.
[ afbeelding ]
Koerden zijn klasse mensen maar ik negeer die hele PKKquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat een eventuele volgende regering rampzalig uitpakt voor de PKK hoger is dan dat 't positief uitpakt.
Donderdag en dan zou alles weer normaal zijn stelde hij. Hij mag van mij nog wel even in Noord Afrika blijven kamperen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef YazooW het volgende:
Wanneer komt Erdogan eigenlijk weer terug?
Een stinkstad vol hoeren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Casablanca moet wel ok zijn hoorde ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |