Dat klopt, de premier heeft hem ontvangen. Wat niet zo gek is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:49 schreef Bilge het volgende:
De Marokkaanse koning heeft hem niet ontvangen hoorde ik, klopt dat?
Volgens Syrie zou Doha ook bereid zijn hem asiel te verlenen, dus het lijkt erop dat hij keuzes heeftquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voorbereiden op ballingschap in Marokko.
Een Turkse website die nogal gekant is tegen Erdogan en allerlei interessante samenzweringstheorieen weet te bedenken beweert dat de Erdogan een gesprek wilde, maar dat de koning tot Erdogans grote verbazing heeft geweigerd, waardoor het bezoek aan Marokko kortstondiger uitviel dan aanvankelijk gepland.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt, de premier heeft hem ontvangen. Wat niet zo gek is.
De werkelijkheid is echter saaier: De koning zit al een tijdje in Frankrijk en het is niet al te gebruikelijk (meer) dat de koning buitenlandse gasten ontvangt (tenzij het royalties zijn of tenzij het mensen zijn die bakken geld komen brengen).quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een Turkse website die nogal gekant is tegen Erdogan en allerlei interessante samenzweringstheorieen weet te bedenken beweert dat de Erdogan een gesprek wilde, maar dat de koning tot zijn grote verbazing heeft geweigerd, waardoor het bezoek aan Marokko kortstondiger uitviel dan aanvankelijk gepland.
Saoedie-Arabie lijkt mij ook wel wat voor hem, Idi Amin ging hem reeds voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef aerdt het volgende:
[..]
Volgens Syrie zou Doha ook bereid zijn hem asiel te verlenen, dus het lijkt erop dat hij keuzes heeft
Wat een eikels. Als ze die 70 te grazen nemen komen er wraak acties en escaleert het alleen maar. Dit soort mensen maken Turkije kapot.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef aerdt het volgende:
Dit zou een foto zijn van Rize op dit moment. Honderden pro-erdogan supporters hebben een gebouw omsingeld waar zo'n 70 vakbondsleden zouden zitten die gedemonstreerd hadden vandaag.
[ afbeelding ]
Ophouden of ik koop geen thee meerquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef aerdt het volgende:
Dit zou een foto zijn van Rize op dit moment. Honderden pro-erdogan supporters hebben een gebouw omsingeld waar zo'n 70 vakbondsleden zouden zitten die gedemonstreerd hadden vandaag.
[ afbeelding ]
Koerden zijn klasse mensen maar ik negeer die hele PKKquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat een eventuele volgende regering rampzalig uitpakt voor de PKK hoger is dan dat 't positief uitpakt.
Donderdag en dan zou alles weer normaal zijn stelde hij. Hij mag van mij nog wel even in Noord Afrika blijven kamperen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef YazooW het volgende:
Wanneer komt Erdogan eigenlijk weer terug?
Een stinkstad vol hoeren?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Casablanca moet wel ok zijn hoorde ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |