Democratiequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:19 schreef De_Guidance het volgende:
De burgemeester van Ankara (AKP) zegt dat hij ambtenaren die hebben meegedaan aan de acties gaat ontslaan tenzij ze voor vanavond hun spijt betuigen.
Godver, niks gemoedelijk, lijkt wel oorlogquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:07 schreef Ayca het volgende:
Aantal foto's.
http://roarmag.org/2013/0(...)utality-in-pictures/
Het klopt ook want foto's en video's triggeren altijd emoties maar in dit geval had de regering tekst en uitleg moeten geven op hoe en waarom vragen die ze niet kregen want ze maakten de pers monddood, dat is de hele reden waarom deze foto en andere foto's iconisch worden. Want er wordt 'niets' mee gedaan. Als je de druk niet van de ketel haalt maar 't vuurtje nog even opschroeft dan ben je als regering in een democratie weinig waard.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:22 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Uiteraard gaat de AKP niet vrijuit. Ik probeer echter te zeggen dat ik denk dat er meer speelt. Ik denk dat er ook een soort vicieuze circel is die zowel de AKP, als de politie als de demonstranten niet in de hand hebben. Een circel waarin de kleine minderheid gewelddadige demonstranten en gewelddadig politieoptreden elkaar oproepen en versterken.
Ik denk bijvoorbeeld dat dat plaatje van die dame in het rood tot zowel meer demonstranten als ook gewelddadiger demonstranten leidt.
Anyway, dat is mijn hypothese, niet de waarheid ofzo.
Dat zal ook echt helpen ja. Vreemd dat degenen die de boel behoren te kalmeren steeds maar olie op het vuur blijven gooien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:19 schreef De_Guidance het volgende:
De burgemeester van Ankara (AKP) zegt dat hij ambtenaren die hebben meegedaan aan de acties gaat ontslaan tenzij ze voor vanavond hun spijt betuigen.
Ja.. Goede vraag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef aerdt het volgende:
[..]
Dat zal ook echt helpen ja. Vreemd dat degenen die de boel behoren te kalmeren steeds maar olie op het vuur blijven gooien.
Om het op zijn van Gaal's te zeggen: ben ik nu degene die zo slim is, of zijn zij zo dom?
*kots*quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:19 schreef De_Guidance het volgende:
Heb ergens gelezen dat het in Turkse politiek vrij normaal is om geen zwakte te tonen. Mja, das niet echt handig nu als de boel gede-escaleerd moet worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef aerdt het volgende:
Dat zal ook echt helpen ja. Vreemd dat degenen die de boel behoren te kalmeren steeds maar olie op het vuur blijven gooien.
Om het op zijn van Gaal's te zeggen: ben ik nu degene die zo slim is, of zijn zij zo dom?
Gökçek?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:19 schreef De_Guidance het volgende:
Inderdaad.. en slim is anders, als ze bij de AKP graag het jaar willen overbruggen tot de nieuwe verkiezingen moeten ze vooral zo doorgaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij is helaas een van de hardliners.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef De_Guidance het volgende:
Bij Hurriyet zijn de remmen nu los. Dus je hoeft niet meer naar die wazige zenders voor een kritische blik.
Jah, vaak lachenquote:
True true.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:48 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Jah, vaak lachen.
Maargoed, ik denk dat RT soms best goede dingen aan de kaak stelt die in het Westen niet in de media komen. Basically moet je RT niet gebruiken voor nieuws mbt Rusland & co en er rekening mee houden dat vooral negatieve dingen over het Westen en Israel worden gepubliceerd. Dat betekent niet dat die negatieve dingen leugens zijn.
Ik snap niet dat ze dat er op blijven zetten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:44 schreef Pharmacist het volgende:
Meanwhile: Tears for Fears: US cashes in on teargas amid Turkey brutal turmoil
Die "Made in USA" op die tear gas canisters zullen ook helpen met hoe geliefd de USA in Turkije is. Smerige wapenfabrikanten ook.
Goddomme, wat zijn ze debiel bezig. En ik hoopte nog dat ze iets zouden inbinden na die halfslachtige excusesquote:
tja, soms moet er wel wat politiek bedreven worden wil je verandering maken, gepland geweld keur ik af maar laten we zeggen dat dit telefoontje in de huidige situatie ok is en rechtvaardig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:57 schreef aerdt het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat er op blijven zetten.
Als ze een beetje slim zijn zetten ze er juist 'Made in Russia' op
Overigens heeft een groep protesters geeist dat de politie chefs worden ontslagen vanwege het politie geweld. Begrijpelijk natuurlijk, maar aan de andere kant hebben die gasten natuurlijk ook gewoon een telefoontje gehad van hun bazen (lees:politici) wat ze moeten doen. Als je de commentaren hoort van de burgemeester van Ankara kan je goed begrijpen dat de politie daar nogal hardhandig is.
Btw, die revoluties overal maken Time Warner stinkend rijk! Van elk Guy Hawkes masker dat verkocht word krijgen zij een percentage. Mss tijd voor een complot theorie...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |