Zoals die buurvrouw al zei...dom en eigenwijs.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef BlueMage het volgende:
Die kerel met z'n schutting. Dat kan ie toch raden dat ie dat eerst moet vragen, hij haalt gewoon 'n wand van een schuur weg.
Rickazioquote:
Nee dan ligt het op de dotterbloem, teh horror!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef marcodej het volgende:
Dus wegmaaien mag wel, maar wat blubber op de wal mag niet?
Rechtop kan het zelfs nog in de gang staan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:47 schreef WcPot het volgende:
kunnen ze dat kleine bootje niet op een aanhangertje zetten en in de schuur kan er toch ook niemand bij als ze niet varen
Kratje bier blikje knakworst en het is geregeldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:50 schreef marcodej het volgende:
Prima gemeente. Gewoon handjeklap, niks aan de hand.
Flink doorgebaggert, zou het een FOK!er zijn?quote:
krijg je met zo'n neus piercing daar willen ze niks van wetenquote:
+100quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:24 schreef superjojo het volgende:
Zo, dit moet wel echt het goedkoopste programma ooit zijn. Twintig minuten herhaling, tien minuten Jetske voor de camera. Met bovendien totaal oninteressante zaken.
Ik vind er ook werkelijk geen klap aan.
Wat, was toch een minibootje?quote:
Ja, minibootje...zijn we het toch eens met elkaar?quote:
Ja zekersquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:32 schreef trovey het volgende:
Ja, minibootje...zijn we het toch eens met elkaar?
Mooi, minibootje is trouwens wel handig met opbergen...kan zo rechtop in de gang staan.quote:
Aparte aflevering, even onderhoud laten plegen bij een 'ander' en dan verwachten dat die daar gewoon voor betaald.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een classic opgesnord uit de archieven. Eentje uit 2003, helaas mist het eerste stukje, maar gaanderweg wordt alles duidelijk. Ik zal binnenkort die band nog eens zoeken met die aflevering dat er nog 2 zaken behandeld werden, daar zit ook nog een mooie tussen.
Sowieso een beetje krom, want als je dus alleen een garagebox huurt betaal je evenveel service kosten als iemand die een flat huurt omdat het als 1 geheel telt?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Aparte aflevering, even onderhoud laten plegen bij een 'ander' en dan verwachten dat die daar gewoon voor betaald.
Die stond 4 jaar geleden nog op de oude uitzending gemistquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een classic opgesnord uit de archieven. Eentje uit 2003, helaas mist het eerste stukje, maar gaanderweg wordt alles duidelijk. Ik zal binnenkort die band nog eens zoeken met die aflevering dat er nog 2 zaken behandeld werden, daar zit ook nog een mooie tussen.
Sneu geval eigenlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 07:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Jetske gaat morgen op zoek bij de boze flippende buurvrouw. Die kent u wel.
Die was een beetje zielig.quote:Op maandag 10 juni 2013 07:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan niet wachtenquote:Op maandag 10 juni 2013 07:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kunnen ze het goedmaken en is die vrouw nu wel goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:34 schreef tralalala het volgende:
Ik had niet verwacht dat ze er nog eens heen zouden gaan...
Volgens mij hebben ze toen best veel kritiek over die aflevering gehad omdat mevrouw niet echt 100% was.
ik denk dat die mevrouw zichzelf ook heel normaal vind. (maar ze is het niet volgens mij)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:36 schreef marzman het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het goedmaken en is die vrouw nu wel goed.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:00 schreef djkoelkast het volgende:
Teringwijf, teringwijf, dat heb ik nooit gezegd
Ik zag het voorstukje, en nee, ze spoort nog steeds nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:36 schreef marzman het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze het goedmaken en is die vrouw nu wel goed.
Vanavond om 22:20 pas hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Kut vergeten te kijken... Nou wachten tot hij op gemist komt dan.
Kankerlijer wel, maar teringwijf niet hoor!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:00 schreef djkoelkast het volgende:
Teringwijf, teringwijf, dat heb ik nooit gezegd
Klopt, jammer genoeg doen ze bij de terugblik afleveringen niet mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef Chai het volgende:
Bij de vervolg dingen is die jury er toch niet he?
En dan zo'n debiele schreeuw er half tussendoor geplakt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef alors het volgende:
'Je ken niet zeggen, 'ze is gek', maar ze heb wel een steek los.'
Evening..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Het is net een typetje. Gespeeld door een man.
Levensgevaarlijkquote:
Heb hetzelfde hoor. Die vrouw heeft duidelijk psychische problemen. Jammer dat de NCRV daar misbruik van maakt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef alors het volgende:
Ik blijf hier toch met gemengde gevoelens naar kijken.
Van Kooten!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Het is net een typetje. Gespeeld door een man.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Evening..
Kees van kooten in zijn vroege jaren?
juist niet, je betutteld de mensen als je dat doetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef marcodej het volgende:
Deze mensen moet je tegen zichzelf in bescherming nemen.
Als ze genoeg verstand heeft om op zichzelf te kunnen leven, kan ze ook zelf beslissen of ze op TV wilt of niet lijkt mij...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef alors het volgende:
Ik blijf hier toch met gemengde gevoelens naar kijken.
Dat is ook wel weer zo ja. Alweer vergeten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Maar wat alors zei: ook hier wat gemengde gevoelens, ik vind haar ook best zielig.
van beide welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Ik zou er wel bang van worden denk ik, zo een buurvrouw.
Die kun je moeilijk stoppen hè, de buurvrouw daarentegen....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Dat gepiep van die vogels of wat piept daar zo zou ik ook gek van worden.
Van de Bassie en Adriaan Joeniversitie!quote:
Ze hebben er van tevoren een paar pillen ingedrukt...die waren net uitgewerkt aan het einde.quote:
Zou ik volledig accepteren om dat mens niet meer te zien...rust.quote:
Die jonge gast lijkt me een lul.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die jonge mensen waren heel relax en die oudjes helemaal flippen.
Iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:48 schreef marcodej het volgende:
Die sik gedraagt zich nu ook als een kinderachter kereltje.
Ik vind het allebei eikels. Vrouwtje is wel leuk.quote:
Hierbij noemen we hem de mompelaar.quote:
Gewoon een Hummer kopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:52 schreef Stickertje het volgende:
dan is de weg 3m.. dan koopt sjoerd nog een bredere auto en moet er nog een breder pad
En we waren er bijna geen getuigen van geweest.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Wow nieuwe start dat is nou heel erg mooi.
Mss zien we deze mensen terug bij Zomer Gasten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef Lkw het volgende:
Jammer dat Jetske zo'n lichtgewicht in interviews is. Dat wreekt zich vooral tijdens deze terugblikken.
Ze haalt er niet uit wat erin zit, en da's jammer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mss zien we deze mensen terug bij Zomer Gasten.
Van Kooten was al eerder bij de RRquote:
Ik snap je punt. De Rijdende Rechter is toch wat anders dan de BZT show die ze doet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:57 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze haalt er niet uit wat erin zit, en da's jammer.
Mieke was pas goedquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:55 schreef Lkw het volgende:
Jammer dat Jetske zo'n lichtgewicht in interviews is. Dat wreekt zich vooral tijdens deze terugblikken.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:19 schreef tralalala het volgende:
Net pas teruggekeken.
Die vrouw is nog steeds zo debiel psychiatrisch patiënt als het maar kan.
Die buurman met zijn BMW is wel een moeilijke kerel zeg. Miepen over 20 centimeter terwijl het er om gaat dat hij de bocht niet kan maken. Die buurman van hem is niet eens zo'n kwaaie maar hij moet er gewoon normaal mee praten. En inderdaad niet een maand nadat hij klaar is met zijn kippenhok. Dat die buurman niet meteen staat te springen om te betalen om een pad aan te leggen (de reden van hun ruzie) vind ik vrij normaal. Ik had dat ook van een rechter moeten horen om er genoegen mee te nemen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:19 schreef tralalala het volgende:
Net pas teruggekeken.
Die vrouw is nog steeds zo debiel als het maar kan.
De andere zaak was natuurlijk weer het vrouwtje wat liep te zeiken, gelukkig kwamen de mannen er onderling wel uit.
Ja, maar het is wel kinderachtig dat zo'n man wanneer de rechter een uitspraak doet, deze niet nakomt. Er was afgesproken dat het pad 3 meter breed moest zijn, en in plaats daarvan was hij op veel plekken een stuk smaller.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:24 schreef marzman het volgende:
[..]
Die buurman met zijn BMW is wel een moeilijke kerel zeg. Miepen over 20 centimeter terwijl het er om gaat dat hij de bocht niet kan maken. Die buurman van hem is niet eens zo'n kwaaie m
30 tot 20 cm op sommige stukkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel kinderachtig dat zo'n man wanneer de rechter een uitspraak doet, deze niet nakomt. Er was afgesproken dat het pad 3 meter breed moest zijn, en in plaats daarvan was hij op veel plekken een stuk smaller.
Jan met de dikke Hajo!!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:58 schreef artm het volgende:
Het gaat weer een mooie show worden morgen!
http://www.eerstehulpbijrecht.nl/dinsdag-rijdende-rechter
Is dat die aflevering dat de buurman een Poolse vriendin heeft die op die fiets moet?quote:
Yep en die fietsenmaker met dat ordinaire Amsterdamse accentquote:Op maandag 17 juni 2013 23:55 schreef doeka het volgende:
[..]
Is dat die aflevering dat de buurman een Poolse vriendin heeft die op die fiets moet?
Ik zit binnen, buiten is het te donker. En te warm.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef Stickertje het volgende:
![]()
Zit buiten met mijn laptop en Ned1 als stream op mijn scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |